Και ποια λάδια θα προτείνατε για VW? Εσύ mousatos τι λές;
Latest posts made by freddy
-
RE: Golf IV Service
-
RE: Golf IV Service
Καταρχάς ευχαριστώ,
Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2003 (αγορά Οκτώβρη 2003) και έκδοση Pacific. Θέλω να ακολουθήσω τη πρόταση του «mousatos» αλλά τι θα μου πουν στην αντιπροσωπεία; Αυτοί βάζουν τα 0-30 γιατί λένε πως είναι τα καλύτερα για την Ελλάδα!!! Το θέμα μου όμως είναι η εγγύηση και η συχνότητα των άτιμων των service που τα κάνουν όποτε τους καπνίσει και εμείς πληρώνουμε κερατιάτικα . Όπως καταλαβαίνετε έχω όλη τη κακή διάθεση απέναντι τους και ψάχνω τρόπο να τους ανατρέψω την ψευτο-επαγγελματική τους υπόσταση . Δυστυχώς οι Γερμανοί δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα… -
Golf IV Service
Αγαπητοί φίλοι γεια,
Ένα θέμα που με απασχολεί τελευταία είναι τα διαστήματα service που συνιστούν οι αντιπροσωπείες της VW στην Ελλάδα. Σε εμένα συγκεκριμένα μου γράφουν αλλαγή λαδιών κάθε 7500χλμ και γενικό κάθε 15000χλμ (Golf IV 1.6 16v). Αυτό φυσικά έρχεται σε τρομερή αντιπαράθεση με το βιβλιαράκι του κατασκευαστή που αναγράφει 15000 αλλαγή λαδιών και 30000χλμ γενικό αντιστοίχως. Η εξήγηση τους είναι οι διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες, Ελλάδας-Γερμανίας πράγμα που κατά τη γνώμη μου δεν δικαιολογεί τόσο μεγάλη διαφορά. Εξάλλου κοιτάζοντας χώρες όπως η Ισπανία και η Ιταλία τα διαστήματα τηρούνται με της οδηγίες του κατασκευαστή. Πρόκειται λοιπόν για κομπίνα ολικής και αν ναι τι πρέπει να γίνει? Αν όχι τότε γιατί ο κατασκευαστής δεν αναφέρει τίποτα? Πάντως είμαι πολύ μπερδεμένος. Και καλά το service αλλά τα λάδια γιατί δεν βάζουν πλήρη συνθετικά για 15000χλμ, ή μήπως καίγονται με τους καύσωνες το καλοκαίρι ??? Εσείς τι λάδια βάζεται στο αμάξι σας? Εγώ προς το παρόν έκανα ένα σχετικό γράμμα στην VW στη Γερμανία και περιμένω...ελπίζοντας -
RE: Golf IV Service
Αγαπητοί φίλοι γεια,
Ένα θέμα που με απασχολεί τελευταία είναι τα διαστήματα service που συνιστούν οι αντιπροσωπείες της VW στην Ελλάδα. Σε εμένα συγκεκριμένα μου γράφουν αλλαγή λαδιών κάθε 7500χλμ και γενικό κάθε 15000χλμ (Golf IV 1.6 16v). Αυτό φυσικά έρχεται σε τρομερή αντιπαράθεση με το βιβλιαράκι του κατασκευαστή που αναγράφει 15000 αλλαγή λαδιών και 30000χλμ γενικό αντιστοίχως. Η εξήγηση τους είναι οι διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες, Ελλάδας-Γερμανίας πράγμα που κατά τη γνώμη μου δεν δικαιολογεί τόσο μεγάλη διαφορά. Εξάλλου κοιτάζοντας χώρες όπως η Ισπανία και η Ιταλία τα διαστήματα τηρούνται με της οδηγίες του κατασκευαστή. Πρόκειται λοιπόν για κομπίνα ολικής και αν ναι τι πρέπει να γίνει? Αν όχι τότε γιατί ο κατασκευαστής δεν αναφέρει τίποτα? Πάντως είμαι πολύ μπερδεμένος. Και καλά το service αλλά τα λάδια γιατί δεν βάζουν πλήρη συνθετικά για 15000χλμ, ή μήπως καίγονται με τους καύσωνες το καλοκαίρι ??? Εσείς τι λάδια βάζεται στο αμάξι σας? Εγώ προς το παρόν έκανα ένα σχετικό γράμμα στην VW στη Γερμανία και περιμένω...ελπίζοντας -
RE: VW FORUM
Για βελτιώσεις κλπ δοκίμασε το Boulekos Dynamics στη Μεταμόρφωση. Τώρα για Service μακριά από όλες τισ γνωστές αντιπροσωπείες Carenta, Pazaropoulos, Filipaios κλπ γιατί είναι άθλιοι Εγώ ακόμα ψάχνω τα εξουσιοδοτημένα και δεν έχω βρεί κάτι αξιόλογο.
-
RE: Eρώτηση για Seat Leon 1.4 service
Συμφωνώ πως πρέπει να το ψάξεις και το κόστος υλικών ακούγεται κάπως υψηλό. Η γνώμη μου είναι πως σε αυτά τα χλμ το service στις αντιπροσωπείες δεν έχει νόημα. Βρες ένα καλό εξουσιοδοτημένο και θα ηρεμίσεις από τα υπερβολικά κόστη .
-
RE: VW FORUM
Γεια σε όλους,
Πόσα χλμ λέτε ότι είναι λογικό να έχει ένα αμάξι ώστε να υποστεί βελτίωση; Είμαι κάτοχος ενός Golf IV 1.6 με 10.000χλμ και επιθυμώ υπερτροφοδοσία … λέω να κρατηθώ μέχρι τα 25.000 για λόγους εγγύησης και μετά να το τουρμπίσω. Λογικό ; -
RE: Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
Σε Seat Ibiza '92, 130.000. Σε Rover 414 100.000. Νομίζω πως τα 100.000 είναι φυσιολογικά αν το ψιλοζορίζεις
-
Turbo για Golf IV 1.6 ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ…
Όσοι δεν το ξέρουν προφανώς θα χαρούν… και καλά θα κάνουν. Πρόκειται για μια απαλή τροποποίηση του κινητήρα που αποδίδει 40 αλογάκια !!! Τα προβλήματα με το ηλεκτρονικό γκάζι του γνωστού κινητήρα ξεπεράστηκαν και όλα καλά. Το τέλειο είναι πως το κιτ τοποθετείται με ελάχιστες τροποποιήσεις και χωρίς πατέντες. Ούτε άλλη εισαγωγή, ούτε ροϊκή εξέλιξη, ούτε άνοιγμα μηχανής κλπ Απλά μία κατάλληλη πολλαπλή, το τουρμπάκι, ένα μικρό ιντερκούλερ και ένα εγκεφαλάκι. Όσον αφορά το κόστος περίπου 3000 ευρώπουλα . Νομίζω πως είναι η καλύτερη πρόταση που υπάρχει σε αυτά τα λεφτά. Εγώ μάλλον ψήνομαι…
Αξίζει να σημειώσω ότι το ίδιο κιτ μπαίνει και στον 1.4 με τα 100 άλογα του νέου Seat Ibiza. Τα κιτ τοτοποθετεί στην Αθήνα η Boulekos Dynamics.
Περιμένω τις γνώμες σας. -
RE: Turbo για Golf IV 1.6 ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ…
Όσοι δεν το ξέρουν προφανώς θα χαρούν… και καλά θα κάνουν. Πρόκειται για μια απαλή τροποποίηση του κινητήρα που αποδίδει 40 αλογάκια !!! Τα προβλήματα με το ηλεκτρονικό γκάζι του γνωστού κινητήρα ξεπεράστηκαν και όλα καλά. Το τέλειο είναι πως το κιτ τοποθετείται με ελάχιστες τροποποιήσεις και χωρίς πατέντες. Ούτε άλλη εισαγωγή, ούτε ροϊκή εξέλιξη, ούτε άνοιγμα μηχανής κλπ Απλά μία κατάλληλη πολλαπλή, το τουρμπάκι, ένα μικρό ιντερκούλερ και ένα εγκεφαλάκι. Όσον αφορά το κόστος περίπου 3000 ευρώπουλα . Νομίζω πως είναι η καλύτερη πρόταση που υπάρχει σε αυτά τα λεφτά. Εγώ μάλλον ψήνομαι…
Αξίζει να σημειώσω ότι το ίδιο κιτ μπαίνει και στον 1.4 με τα 100 άλογα του νέου Seat Ibiza. Τα κιτ τοτοποθετεί στην Αθήνα η Boulekos Dynamics.
Περιμένω τις γνώμες σας.