Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Turbo για Golf IV 1.6 ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ…
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Turbo για Golf IV 1.6 ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ…
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    6
    170
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      freddy last edited by

      Όσοι δεν το ξέρουν προφανώς θα χαρούν… και καλά θα κάνουν. Πρόκειται για μια απαλή τροποποίηση του κινητήρα που αποδίδει 40 αλογάκια !!! Τα προβλήματα με το ηλεκτρονικό γκάζι του γνωστού κινητήρα ξεπεράστηκαν και όλα καλά. Το τέλειο είναι πως το κιτ τοποθετείται με ελάχιστες τροποποιήσεις και χωρίς πατέντες. Ούτε άλλη εισαγωγή, ούτε ροϊκή εξέλιξη, ούτε άνοιγμα μηχανής κλπ Απλά μία κατάλληλη πολλαπλή, το τουρμπάκι, ένα μικρό ιντερκούλερ και ένα εγκεφαλάκι. Όσον αφορά το κόστος περίπου 3000 ευρώπουλα . Νομίζω πως είναι η καλύτερη πρόταση που υπάρχει σε αυτά τα λεφτά. Εγώ μάλλον ψήνομαι…
      Αξίζει να σημειώσω ότι το ίδιο κιτ μπαίνει και στον 1.4 με τα 100 άλογα του νέου Seat Ibiza. Τα κιτ τοτοποθετεί στην Αθήνα η Boulekos Dynamics.
      Περιμένω τις γνώμες σας.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        freddy last edited by

        Όσοι δεν το ξέρουν προφανώς θα χαρούν… και καλά θα κάνουν. Πρόκειται για μια απαλή τροποποίηση του κινητήρα που αποδίδει 40 αλογάκια !!! Τα προβλήματα με το ηλεκτρονικό γκάζι του γνωστού κινητήρα ξεπεράστηκαν και όλα καλά. Το τέλειο είναι πως το κιτ τοποθετείται με ελάχιστες τροποποιήσεις και χωρίς πατέντες. Ούτε άλλη εισαγωγή, ούτε ροϊκή εξέλιξη, ούτε άνοιγμα μηχανής κλπ Απλά μία κατάλληλη πολλαπλή, το τουρμπάκι, ένα μικρό ιντερκούλερ και ένα εγκεφαλάκι. Όσον αφορά το κόστος περίπου 3000 ευρώπουλα . Νομίζω πως είναι η καλύτερη πρόταση που υπάρχει σε αυτά τα λεφτά. Εγώ μάλλον ψήνομαι…
        Αξίζει να σημειώσω ότι το ίδιο κιτ μπαίνει και στον 1.4 με τα 100 άλογα του νέου Seat Ibiza. Τα κιτ τοτοποθετεί στην Αθήνα η Boulekos Dynamics.
        Περιμένω τις γνώμες σας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          freddy last edited by

          Όσοι δεν το ξέρουν προφανώς θα χαρούν… και καλά θα κάνουν. Πρόκειται για μια απαλή τροποποίηση του κινητήρα που αποδίδει 40 αλογάκια !!! Τα προβλήματα με το ηλεκτρονικό γκάζι του γνωστού κινητήρα ξεπεράστηκαν και όλα καλά. Το τέλειο είναι πως το κιτ τοποθετείται με ελάχιστες τροποποιήσεις και χωρίς πατέντες. Ούτε άλλη εισαγωγή, ούτε ροϊκή εξέλιξη, ούτε άνοιγμα μηχανής κλπ Απλά μία κατάλληλη πολλαπλή, το τουρμπάκι, ένα μικρό ιντερκούλερ και ένα εγκεφαλάκι. Όσον αφορά το κόστος περίπου 3000 ευρώπουλα . Νομίζω πως είναι η καλύτερη πρόταση που υπάρχει σε αυτά τα λεφτά. Εγώ μάλλον ψήνομαι…
          Αξίζει να σημειώσω ότι το ίδιο κιτ μπαίνει και στον 1.4 με τα 100 άλογα του νέου Seat Ibiza. Τα κιτ τοτοποθετεί στην Αθήνα η Boulekos Dynamics.
          Περιμένω τις γνώμες σας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Ο χρήστης Freddy έγραψε:
            Αξίζει να σημειώσω ότι το ίδιο κιτ μπαίνει και στον 1.4 με τα 100 άλογα του νέου Seat Ibiza. Τα κιτ τοτοποθετεί στην Αθήνα η Boulekos Dynamics.

            Ωχ! Ο 'Αλέξης' με το Top Gun θα γίνει ακόμα πιο μαλάκας!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • V
              vasilios last edited by

              Ο χρήστης kyan έγραψε:
              Ωχ! Ο 'Αλέξης' με το Top Gun θα γίνει ακόμα πιο μαλάκας!

              Αλήθεια βρε παιδιά, έχετε δει πιο μ@λ@κισμένο ήρωα διαφήμισης???

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bear last edited by

                να υποθέσω ότι το ίδιο κιτ μπαίνει και στο πολακι 2002 16v με ηλεκτρονικό γκάζι;; τι πιεση έχει το τουρμπο;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  papazent last edited by

                  Ο χρήστης Freddy έγραψε:
                  Τα προβλήματα με το ηλεκτρονικό γκάζι του γνωστού κινητήρα ξεπεράστηκαν και όλα καλά.

                  Πως ξεπεράστηκαν;
                  Αναρωτιόμουν αν γίνεται να αλλάξεις πεταλούδα εισαγωγής με συμβατική χωρίς να αλλάξεις το μισό αυτοκίνητο.
                  Κοίτα που έχουμε φτάσει...ά ρε που είναι εκείνα τα DCOE...!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1 / 1
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr