-
Αγαπητοί φίλοι γεια,
Ένα θέμα που με απασχολεί τελευταία είναι τα διαστήματα service που συνιστούν οι αντιπροσωπείες της VW στην Ελλάδα. Σε εμένα συγκεκριμένα μου γράφουν αλλαγή λαδιών κάθε 7500χλμ και γενικό κάθε 15000χλμ (Golf IV 1.6 16v). Αυτό φυσικά έρχεται σε τρομερή αντιπαράθεση με το βιβλιαράκι του κατασκευαστή που αναγράφει 15000 αλλαγή λαδιών και 30000χλμ γενικό αντιστοίχως. Η εξήγηση τους είναι οι διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες, Ελλάδας-Γερμανίας πράγμα που κατά τη γνώμη μου δεν δικαιολογεί τόσο μεγάλη διαφορά. Εξάλλου κοιτάζοντας χώρες όπως η Ισπανία και η Ιταλία τα διαστήματα τηρούνται με της οδηγίες του κατασκευαστή. Πρόκειται λοιπόν για κομπίνα ολικής και αν ναι τι πρέπει να γίνει? Αν όχι τότε γιατί ο κατασκευαστής δεν αναφέρει τίποτα? Πάντως είμαι πολύ μπερδεμένος. Και καλά το service αλλά τα λάδια γιατί δεν βάζουν πλήρη συνθετικά για 15000χλμ, ή μήπως καίγονται με τους καύσωνες το καλοκαίρι ??? Εσείς τι λάδια βάζεται στο αμάξι σας? Εγώ προς το παρόν έκανα ένα σχετικό γράμμα στην VW στη Γερμανία και περιμένω...ελπίζοντας -
Αγαπητοί φίλοι γεια,
Ένα θέμα που με απασχολεί τελευταία είναι τα διαστήματα service που συνιστούν οι αντιπροσωπείες της VW στην Ελλάδα. Σε εμένα συγκεκριμένα μου γράφουν αλλαγή λαδιών κάθε 7500χλμ και γενικό κάθε 15000χλμ (Golf IV 1.6 16v). Αυτό φυσικά έρχεται σε τρομερή αντιπαράθεση με το βιβλιαράκι του κατασκευαστή που αναγράφει 15000 αλλαγή λαδιών και 30000χλμ γενικό αντιστοίχως. Η εξήγηση τους είναι οι διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες, Ελλάδας-Γερμανίας πράγμα που κατά τη γνώμη μου δεν δικαιολογεί τόσο μεγάλη διαφορά. Εξάλλου κοιτάζοντας χώρες όπως η Ισπανία και η Ιταλία τα διαστήματα τηρούνται με της οδηγίες του κατασκευαστή. Πρόκειται λοιπόν για κομπίνα ολικής και αν ναι τι πρέπει να γίνει? Αν όχι τότε γιατί ο κατασκευαστής δεν αναφέρει τίποτα? Πάντως είμαι πολύ μπερδεμένος. Και καλά το service αλλά τα λάδια γιατί δεν βάζουν πλήρη συνθετικά για 15000χλμ, ή μήπως καίγονται με τους καύσωνες το καλοκαίρι ??? Εσείς τι λάδια βάζεται στο αμάξι σας? Εγώ προς το παρόν έκανα ένα σχετικό γράμμα στην VW στη Γερμανία και περιμένω...ελπίζοντας -
Αγαπητοί φίλοι γεια,
Ένα θέμα που με απασχολεί τελευταία είναι τα διαστήματα service που συνιστούν οι αντιπροσωπείες της VW στην Ελλάδα. Σε εμένα συγκεκριμένα μου γράφουν αλλαγή λαδιών κάθε 7500χλμ και γενικό κάθε 15000χλμ (Golf IV 1.6 16v). Αυτό φυσικά έρχεται σε τρομερή αντιπαράθεση με το βιβλιαράκι του κατασκευαστή που αναγράφει 15000 αλλαγή λαδιών και 30000χλμ γενικό αντιστοίχως. Η εξήγηση τους είναι οι διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες, Ελλάδας-Γερμανίας πράγμα που κατά τη γνώμη μου δεν δικαιολογεί τόσο μεγάλη διαφορά. Εξάλλου κοιτάζοντας χώρες όπως η Ισπανία και η Ιταλία τα διαστήματα τηρούνται με της οδηγίες του κατασκευαστή. Πρόκειται λοιπόν για κομπίνα ολικής και αν ναι τι πρέπει να γίνει? Αν όχι τότε γιατί ο κατασκευαστής δεν αναφέρει τίποτα? Πάντως είμαι πολύ μπερδεμένος. Και καλά το service αλλά τα λάδια γιατί δεν βάζουν πλήρη συνθετικά για 15000χλμ, ή μήπως καίγονται με τους καύσωνες το καλοκαίρι ??? Εσείς τι λάδια βάζεται στο αμάξι σας? Εγώ προς το παρόν έκανα ένα σχετικό γράμμα στην VW στη Γερμανία και περιμένω...ελπίζοντας -
Εσυ καλα τα λες,αλλα ποιος θα σε ακούσει.
Και 15.000 που λενε,λίγα είναι. -
Παιδιά εγώ με μοντέλο 99 είμαι 7,500 και 15,000. Μου βάζουν ARAL 0-30
Νομίζω ότι 7,500 χλμ είναι ικανοποιητικά -
Στην Σκόντα τουλάχιστον για τους 1.8Τ κινητήρες ακολουθούν τον κατασκευαστή. Μεταβλητό διάστημα σέρβις και αλλαγής λαδιών κάθε 30000 ή 2 χρόνια το πολύ (μεταβλητό σημαίνει μπορεί να έρθει νωρίτερα, ανάλογα με την χρήση).
Τα λάδια που σου βάζουν πάντως είναι αυτά που προτείνει ο κατασκευαστής. Επάνω (νομίζω και τα Αral) αναφέρουν την προδιαγραφή VW 503.00 που σημαίνει οτι είναι 'για τα μεγάλα διαστήματα σέρβις της VAG'.Στην Seat για αυτοκίνητα με τον ίδιο κινητήρα προτείνουν λιγότερα χιλιόμετρα αλλαγής λαδιών.
Βγάλε άκρη. Πολλοί λένε οτι αυτά τα λάδια δεν κάνουν για Ελλάδα. Βλέπε συζητήσεις που έχουν γίνει για λάδια, το άλλο θέμα με το Γκόλφ που καίει λάδια κλπ.
Η προσωπική μολυ γνώμη είναι οτι δεν έχουμε τόσο τρομερές κλιματολογικές συνθήκες, και η VAG θα έχει κάνει και δοκιμές σε θερμά κλίματα.
-
Αν θες ρώτα τους αν εσύ μπορείς να ακολουθήσεις τις οδηγίες του κατασκευαστή, χωρίς να έχεις πρόβλημα με την εγγύηση. Είμαι περίεργος να δω τι θα σου πουν. Επίσης θα είχε ενδιαφέρον μια επικοινωνία με Γερμανία για αυτό το θέμα.
-
Ο χρήστης georgex έγραψε:
Η προσωπική μολυ γνώμη είναι οτι δεν έχουμε τόσο τρομερές κλιματολογικές συνθήκες, και η VAG θα έχει κάνει και δοκιμές σε θερμά κλίματα.
Συμφωνώ!
Δηλ στην Αίγυπτο, στην Σαουδική Αραβία και χώρες με ερήμους και 50 υπο σκιά κάθε πότε τα αλλάζουν ..κάθε 1.000 χλμ..?!?!...ή δεν πουλάνε εκεί VW..?
Δεν είναι λογική αυτή..
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Η προσωπική μολυ γνώμη είναι οτι δεν έχουμε τόσο τρομερές κλιματολογικές συνθήκες, και η VAG θα έχει κάνει και δοκιμές σε θερμά κλίματα.
Συμφωνώ!
Δηλ στην Αίγυπτο, στην Σαουδική Αραβία και χώρες με ερήμους και 50 υπο σκιά κάθε πότε τα αλλάζουν ..κάθε 1.000 χλμ..?!?!...ή δεν πουλάνε εκεί VW..?
Δεν είναι λογική αυτή..
Σε μια τέτοια περίπτωση θα πήγαινες στο βενζινάδικο και θα έλεγες στον υπάλληλο: Γέμισε το λάδι και τσέκαρε τη βενζίνα!!
-
Και εγώ έχω Golf IV μοντέλο 99, 1,4lt 16V. Έχω αντιμετωπίσει πολλές ανάλογες καταστάσεις με την αντιπροσωπία της VW στην Ελλάδα και για να πω την αλήθεια έχω πλήρως απογοητευθεί από αυτή. Έχω περάσει από όλους τους επίσημους αντιπροσώπους των βορειανατολικών προαστίων αλλά πάνω κάτω η ίδια μέτρια εντύπωση, τόσο από επίπεδο υπηρεσιών όσο κυρίως από τις τιμές και τον σεβασμό του καταναλωτή (αλήθεια πόσες φορές με έχουν βάλει να αλλάξω το φίλτρο γύρης.... ...και από τιμή, διόλου ευκαταφρόνητη). Ιδιαίτερα συγκρινόμενο με το service της Toyota Ελλάς-το δεύτερο αυτοκίνητο είναι Carina E-, τα πράγματα είναι αποκαρδιωτικά....Έτσι κατάλαβα ότι με την λήξη της εγγύησης του αυτοκινήτου, οι σχέσεις μου με την Kosmocar θα έπρεπε να περιοριστούν στις απολύτως απαραίτητες και όταν δεν μπορεί να γίνει αλλιώς (ευτυχώς δεν έχει χρειαστεί ιδιαίτερα).
Σε ότι αφορά τα λάδια, και εγώ είχα το προβληματισμό με την ποιότητα, το ιξώδες, τις προδιαγραφές και την συχνότηατα αλλαγής τους και η VW δεν με βοήθησε με μια υπεύθυνη και συγκεκριμένη άποψη. Πάντως στα συνεργεία που είχα επισκεφτεί, έβαζαν ημισυνθετικά λάδια της Kolben (δεν είμαι απόλυτα σίγουρος για το όνομα) για διάστημα αλλαγής 7.500. Και η τιμή τους δεν ήταν διόλου ευκαταφρόνητη...Για τον λόγο αυτό αποφάσισα να αλλάζω μόνος τα λάδια κάθε 15.000χλμ , βάζοντασ συνθετικά. Συγκεκριμένα έβαλα τα BP7000 0W-40, που είναι πολύ λεπτόρευστα. Πρόβλημα με κάψιμο λαδιών δεν έιχα ποτέ, απλά κά8ε 2 με 3 μήνες κάνω ένα check στην στάθμη και προσθέτω λίγο.
Έχω σκεφτεί και εγώ φίλε μου να γράψω στην VW Γερμανίας, γιατι είναι κοροιδία να δίνεις κερατιάτικα λεφτά για service σε καινούργιο αυτοκίνητο, ιδίως όταν σου έχουν πολυδιαφημίσει την νέα (:o ) τεχνολογία με τα αραιότερα διαστήματα service του νέου σου αυτοκίνητου.....Δυστυχώς η έλλειψη χρόνου δεν το επέτρεψε και ΄τςρα πια πάλιωσε και το αμάξι.....
Πάντως με χαρά θα διάβαζα τι θα σου απαντήσουν από την Γερμανία. -
Ο χρήστης Freddy έγραψε:
Αγαπητοί φίλοι γεια,
Ένα θέμα που με απασχολεί τελευταία είναι τα διαστήματα service που συνιστούν οι αντιπροσωπείες της VW στην Ελλάδα. Σε εμένα συγκεκριμένα μου γράφουν αλλαγή λαδιών κάθε 7500χλμ και γενικό κάθε 15000χλμ (Golf IV 1.6 16v). Αυτό φυσικά έρχεται σε τρομερή αντιπαράθεση με το βιβλιαράκι του κατασκευαστή που αναγράφει 15000 αλλαγή λαδιών και 30000χλμ γενικό αντιστοίχως. Η εξήγηση τους είναι οι διαφορετικές κλιματολογικές συνθήκες, Ελλάδας-Γερμανίας πράγμα που κατά τη γνώμη μου δεν δικαιολογεί τόσο μεγάλη διαφορά. Εξάλλου κοιτάζοντας χώρες όπως η Ισπανία και η Ιταλία τα διαστήματα τηρούνται με της οδηγίες του κατασκευαστή. Πρόκειται λοιπόν για κομπίνα ολικής και αν ναι τι πρέπει να γίνει? Αν όχι τότε γιατί ο κατασκευαστής δεν αναφέρει τίποτα? Πάντως είμαι πολύ μπερδεμένος. Και καλά το service αλλά τα λάδια γιατί δεν βάζουν πλήρη συνθετικά για 15000χλμ, ή μήπως καίγονται με τους καύσωνες το καλοκαίρι ??? Εσείς τι λάδια βάζεται στο αμάξι σας? Εγώ προς το παρόν έκανα ένα σχετικό γράμμα στην VW στη Γερμανία και περιμένω...ελπίζονταςΑγαπητέ, αν το βιβλιαράκι λέει 503.00/506.00 και σου βάζουν άλλα αυτόματα η εγγύησή σου ακυρώνεται ,μόνο με ιξώδες 0W30 ,5W30 (προς το παρόν)καλύπτεται αυτή η προδιαγραφή-αναφέρεται στην αντοχή και πάχος φίλμ λαδιού HTHS=high temperature high shear,σε θερμοκρασία 150C όπου πρέπει να ειναι 2.9-3.5
αφού μετα από 20-30.000χλμ το λαδάκι έχει οξειδωθεί και σε 40άρι ή και 50άρι.
Αν λέει 502.00 500.00 μπορείς να βάζεις οτιδήποτε αφού όλα σχεδόν τα λάδια καλύπτουν αυτές τις προδιαγραφές αλλά θα τα αλλάζεις σε λιγότερα χλμ αν και στους 150C έχουν μεγαλύτερη αντοχή σε καταπόνιση (min 3.5).Ρόλο παίζουν τα υλικά κατασκευής του κινητήρα και οι ανοχές ,με 503.00 οι ανοχές είναι μικρές και ένα λάδι με 502.00 είναι πιο παχύ και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί.
Για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο συνθετικά κάθε 10000-5W40 ή 0W40 (το πολύ 15000 με τα 0W30 kai 5W30) και ημισυνθετικά κάθε 7500. -
Τελικα ο mousatos = εγγυηση στο θεμα λαδια.
Το αυτοκινητο τι μοντελο ειναι;
Για τις χρονολογιες δεν ειμαι σιγουρος αλλα μεχρι και το 2001 η αλλαγη λαδιων γινοταν καθε 7500.Απο το 2002 αρχισε το longlife service (15000).
Φιλος μου με 1.6 16V golf εχει αλλαγες λαδιων καθε 7500.Το αυτοκινητο ειναι β εξαμηνο 2001.
Παντως απο προσωπικη εμπειρια (το δικο μου καιει πολυ λαδι) θα σου ελεγα να αποφυγεις αν μπορεις το 0-30 και ας αλλαζεις λαδια καθε 7500χλμ. Νομιζω οτι το manual πρεπει να γραφει 502.00 500.00 αρα και μετα τις εξηγησεις του mousatou μπορεις να αποφασισεις μονος σου.
Εγω παντως μεχρι τα 15000χλμ οπως παει το πραγμα, για την επομενη αλλαγη θα εχω χρειαστει γυρω στα 7lt λαδια! Δηλαδη δυο αλλαγες λαδιων. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Εσυ καλα τα λες,αλλα ποιος θα σε ακούσει.
Και 15.000 που λενε,λίγα είναι.Και λεει ο λαος: μεγαλη μπουκια φαε...
-
Καταρχάς ευχαριστώ,
Το αυτοκίνητο είναι μοντέλο 2003 (αγορά Οκτώβρη 2003) και έκδοση Pacific. Θέλω να ακολουθήσω τη πρόταση του «mousatos» αλλά τι θα μου πουν στην αντιπροσωπεία; Αυτοί βάζουν τα 0-30 γιατί λένε πως είναι τα καλύτερα για την Ελλάδα!!! Το θέμα μου όμως είναι η εγγύηση και η συχνότητα των άτιμων των service που τα κάνουν όποτε τους καπνίσει και εμείς πληρώνουμε κερατιάτικα . Όπως καταλαβαίνετε έχω όλη τη κακή διάθεση απέναντι τους και ψάχνω τρόπο να τους ανατρέψω την ψευτο-επαγγελματική τους υπόσταση . Δυστυχώς οι Γερμανοί δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα… -
Δοκίμασε να τους πείς οτι αλλάζεις μόνος σου τα λάδια.
Πές στην αντιπροσωπεία να σου κάνουν όλα τα προβλεπόμενα σέρβις, ΕΚΤΟΣ απο αλλαγή λαδιών. Αν προβλέπεται και αλλαγή φίλτρου λαδιού, πές τους να σου δώσουν και το ανταλακτικό στο χέρι.
Έχω δύο Hyundai και εχω αλλάξει τρείς αντιπροσωπείες, και δέν μου έχουν φέρει ποτέ αντίρηση όταν το ζητάω. Με την VW δέν ξέρω τί παίζει, αλλά δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις.
-
Και ποια λάδια θα προτείνατε για VW? Εσύ mousatos τι λές;
-
Ο χρήστης Freddy έγραψε:
Και ποια λάδια θα προτείνατε για VW? Εσύ mousatos τι λές;Τα aral της αντιπροσωπείας ,αν βάζει αυτά, δεν είναι κακή λύση
Operating fluids Liter
Engine, petrol, 4-stroke, water cooled, 4 valves/cyl.
Aral SuperTronic Longlife II SAE 0W-30 3,5
Aral SuperTronic 2 SAE 0W-30 3,5General Notes (εσύ ανήκεις στην κατηγορία 2 αν δεν έχεις την ενδεικτική λυχνία αλλαγής λαδιού)
-
Engine oil recommendations, model year 2000 onward (vehicles from 05/99) with variable service intervals (New Technology - Long Life Service engine oil recommendations based on flexible oil change periods for selective models): petrol engines, EO VWG 503.00; high performance engines EO VWG 503.01; diesel engines, EO VWG 506.00 (except unit injector engines, EO VWG 506.01), . Only vehicles identified appropriately by VIN plate markings and/or dealer service label for 'Variable Service' are capable of operating to the maximum change intervals listed and must use oils approved to these standards. These oils must not be used in any pre model year 2000 engines
-
Engine oil recommendations, model year 2000 onward with fixed service intervals: may use oil recommendations from 1/97 (except unit injector diesel engines); in exceptional cases A2/A3 may be used for petrol engines or B3/B4 for diesel engines. Unit injector diesel engines must use EO VWG 505.01. Products currently approved to EO VWG 505.01 and also meeting EO VWG 500.00 and 505.00 are recommended for all petrol or diesel engines from model year 2000 without Variable Service. EO VWG 503.00 may also be used for petrol engines, EO VWG 506.00 may be used for diesel engines (except unit injector)
-
Engine oil recommendations, models from1/97: Petrol engines; EO VWG 501.01/502.00 1/97 or high lubricity oils EO VWG 500.00 1/97. Diesel engines (except unit injector); EO VWG 505.00 1/97. Also EO VWG 501.01/502.00 1/97 in combination with EO VWG 505.00 1/97. High lubricity oils EO VWG 500.00 1/97 in combination with EO VWG 505.00 1/97 may also be used. For all engines the equivalent API or ACEA grades are suitable for top-up if approved oils are unavailable
-
Engine oil recommendations pre 1/97: EO VWG 501.01 for petrol engines and naturally aspirated diesels; EO VWG 505.00 for all diesels including turbocharged models. Combinations of EO VWG 501.01 and EO VWG 505.00, covered by a 'low ash' version of EO VWG 505.00, are recommended for all engines. Viscosity options: temperate climates, 15W-40/15W-50/ 20W-40/20W-50; below 15°C, 10W-30/10W-40. SF or SG oils may be used for petrol engines if the approved types are unavailable. CD oils are approved for diesel engines (top-up only for turbodiesels)
-
Engine oil viscosity options from 1/97 : using EO VWG 502.00 1/97, 0W-X/5W-X/10W-X; using EO VWG 500.00 1/97 high lubricity oils, -30°C to 35°C, 5W-30/5W-40/10W-30/10W-40; using EOV VWG 501.01/505.00; -30°C to 35°C, 5W-50/10W-50/10W-60; -30°C to 15°C, 5W-30/5W-40; -15°C to 15°C, 10W-30/10W-40; -15°C to 40°C, 15W-40/15W-50, 20W-40/20W-50. Additional for model year 2000 onward only; using EO VWG 503.00/503.01/505.01/506.00/506.01, currently approved products are either 0W-X, 5W-X or 10W-X according to requirements of each specification (must not be used in earlier models)
-
-
[list:2ave8rl8]Ακομα κι αν ενα λιπαντικο αντεχει 30 000 km για τα ελληνικα δεδομενα ειναι υπερβολικο.Επισης παιζει ρολο ο τροπος χρησης ο χρονος που διανυονται τα χιλιομετρα καθως και η κυκλοφοριακη συμφορηση.Ολα αυτα σε συνδυασμο με τη σκονη κανουν τη ζωη του λιπαντικου μετα απο ορισμενα χιλιομετρα, δυσκολη.Τα λιπαντικα με προδιαγραφες 503.00 και 506.00 οντως αντεχουν για 30 000km και η ρευστοτητα τους ειναι 0w/30.Χρησιμοποιουνται μονον στο long life service.Τωρα σε θεμα ποιοτητας δεν υστερουν καθολου τα λιπαντικα με προδιαγραφες 500.00 502.00 501.00.Αντικαθιστουν τα long life και αλλαζονται (βαση κατασκευαστη παντα) στις 15 000 km η 12 μηνες.Η προσωπικη μου πειρα λεει οτι 7 500 km (max 10 000km) ειναι καλα και εαν ειστε συντηριτηκοι οδηγοι μορειτε να βαζετε και ημισυνθετικα με τις ιδιες προδιαγραφες (και εδω αλλαγη βαση εργοστασιου στα 15 000km) και αλλαγη στις 7 500 km(oxi παραπανω για ημισυνθετικα).Ειναι σημαντικο να επιλεγουμε πλεον με βαση τις προδιαγραφες των κατασκευαστων (οπου για μενα πλεον παιζουν μεγαλυτερο ρολο απο ΑPI-ACEA τις οποιες θεωρω πολυ γενικευμενες).Ακομα και αν μας φαινετε η ρευστοτητα πολυ χαμηλη εφοσον τα λιπαντικα καλυπτουν τις συγκεκριμενες νορμες της VW δεν υπαρχει λογος ανυσηχιας.Πχ εχει διαφορα ενα 5w/40 συνθετικο απο ενα 5w/40 με προδιαγραφες 500.00 505.01 505.00 οταν το συγκεκριμενο λιπαντικο το επιλεγουμε για κινητηρα TDi, κι αυτο γιατι το δευτερο λιπαντικο ειναι αποκλειστικα και μονο για κινητηρες TDi.Αυτο σημαινει οτι παμε πλεον και σε εξειδικυμενα λιπαντικα.[/list:u:2ave8rl8][list:2ave8rl8]Η αποψη μου.Βαλε τα 8100 0w/40 αν θες κορυφαια προστασια η 6100 10w/40 ημισυνθετικα και αλλαγη στα 7 500km.[/list:u:2ave8rl8][list:2ave8rl8]Ριξτε μια ματια και το παρακατω site [/list:u:2ave8rl8][list:2ave8rl8]http://www.motul.de/i/prd/vw_norm.htm[/list:u:2ave8rl8][list:2ave8rl8]Για οσους δεν το εχουν προσεξει αναδημοσιευω τις VW Norm απ το VAG forum[/list:u:2ave8rl8][list:2ave8rl8]501.00 Λιπαντικα για ατμοσφαιρικους βενζινοκινητηρες και diesel επιβατικων
500.00 Λιπαντικα λεπτορευστα χαμηλου σημειου ροης για χρηση ολο το χρονο
502.00 Λιπαντικα diesel αμεσου ψεκασμου
505.00 Λιπαντικα για diesel με turbo
503.00 Ειδικα λιπαντικα για βενζινοκινητηρες που περιλαμβανονται στο εκτεταμενο διαστημα συντηρησης κατασκευης απο τον Ιουλιο 1999 και μετα.Διαστημα αλλαγης 30.000km η 2 χρονια
506.00 Ειδικα λιπαντικα για diesel χωρις συστημα αντλιας ακροφυσιου που περιλαμβανονται στο εκτεταμενο διαστημα συντηρησης κατασκευης απο τον Ιουλιο 1999 και μετα.Διαστημα αλλαγης 50.000 km η 2 χρονια
506.01 Ειδικα λιπαντικα για diesel συμπεριλαμβανομενων αυτων με συστημα αντλιας ακροφυσιου που περιλαμβανονται στο εκτεταμενο διαστημα αλλαγης κατασκευης απ τον Οκτωβριο 2000 και μετα .Διαστημα αλλαγης 50.000 km η 2 χρονια
505.01 Λιπαντικα για diesel με συστημα αντλιας ακροφυσιου που δεν περιλαμβανονται στο εκτεταμενο service .Διαστημα αλλαγης 15.000km η 1 χρονο
503.01 Ειδικα λιπαντικα γαια ορισμενα μοντελλα βενινοκινητηρων Αudi(Audi TT >180ps και Αudi S3)που περιλαμβανονται στο εκτεταμενο διαστημα συντηρησης.Διαστημα αλλαγης 30.000 km η 2 χρονια[/list:u:2ave8rl8][list:2ave8rl8]YΓ.Φιλε musatos μια περιληπτικη μεταφραση γιατι δεν καταλαβαινω γρι Αντε και θα ετοιμασω καφε [/list:u:2ave8rl8]
-
Σε ΙΒΙΖΑ 1.4 του 1996 με κωδικό κινητήρα AEX, αν του βάλω τα ΕΚΟ ΑΝΟΤΡΟΝ 10W-40 προδιαγραφών SJ-CF, είναι καλά να τα αλλάζω στα 10.000 Km, κάνοντας κανονική οδήγηση?
Στο Service manual της HAYNES που έχω πάρει, αναφέρει για αλλαγή 15.000 Km με λάδι προδιαγραφών API SG/CD, το οποίο είναι σαφώς χειρότερων προδιαγραφών σε σχέση με το EKO.Ανδρέας
Υ.Γ Έχουν βγει λάδια προδιαγραφών API SL ?
-
[list:119gmaky]Αν υποθεσουμε οτι βαζουμε κατωτερο οριο ποιοτητας τα ημισυνθετικα με συγκεκριμενες προδιαγραφες, για ολο το γκρουπ VAG καλα ειναι τα λιπαντικα να αλλαζονται καθε 7 500 km.Απο κει και περα οτι πληρωνει κανεις παραπανω (φουλ συνθετικα) αποζημιωνεται με την παρατεταμενη αντοχη του κινητηρα και τις λιγοτερες φθορες.Ειναι λαθος, για μενα, ακομα και τα φουλ συνθετικα να τα κρατατε πανω απο 10 000km.[/list:u:119gmaky][list:119gmaky]Ο συγκεκριμενος ΑΕΧ κινητηρας που ειναι ακριβως ιδιος με τη δευτερη και τριτη γενια του golf κλπ οταν πρωτοβγηκε η VW οριζε αλλαγη λιπαντικου στα 7 500km.Σιγουρα απο τοτε τα λιπαντικα βελτιωθηκαν αλλα δε νομιζω να αξιζει να φτανουμε τα λιπαντικα στο οριο, συν του οτι η καθε εταιρια παιζει το δικο της παιχνιδι για λογους μαρκετινγκ.Ο Haynes απο την αλλη ειναι μια πηγη η οποια δεν μπορει σε καμια περιπτωση να αντικαταστησει τα official manual (τα οποια στοιχιζουν και μαλιστα πολυ συν οτι ειναι δυσευρετα) και αν δεν κανω λαθος πρεπει να εχουν στενη σχεση με τη duckhams!!!Τα μονα λιπαντικα που αντεχουν ε τοσα χιλιομετρα ειναι τα φουλ συνθετικα 0/40 και τα προδιαγραφων long life 503 00-506 00.SL προδιαγραφες εχουν πλεον παρει ολες οι σοβαρες εταιριες λιπαντικων.Οσο αναφορα για τα ΕΚΟ, δεν ειναι κακο λαδι οι δικες μας εταιριες υστερουν στην εξελιξη εναντι των ξενων.Θα αργησουν ακομα πολυ να βγαλουν λιπαντικα η ποιο σωστα εξειδικευμενα λιπαντικα που να καλυπτουν εκτος απ το ΑΡΙ/SL τις εργοστασιακες προδιαγραφες.Γνωμη μου, μην πειραματιζεστε με οτι ποιο φθηνο λιπαντικο κυκλοφορει στην αγορα.Εαν εισαι συντηριτικος/γρηγορος οδηγος θα σου ελεγα να βαλεις http://www.motul.de/i/prd/prod_auto/6100_syn.htm[/list:u:119gmaky]
Golf IV Service