Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Εσυ καλα τα λες,αλλα ποιος θα σε ακούσει.
Και 15.000 που λενε,λίγα είναι.
Και λεει ο λαος: μεγαλη μπουκια φαε...
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Εσυ καλα τα λες,αλλα ποιος θα σε ακούσει.
Και 15.000 που λενε,λίγα είναι.
Και λεει ο λαος: μεγαλη μπουκια φαε...
Τελικα ο mousatos = εγγυηση στο θεμα λαδια.
Το αυτοκινητο τι μοντελο ειναι;
Για τις χρονολογιες δεν ειμαι σιγουρος αλλα μεχρι και το 2001 η αλλαγη λαδιων γινοταν καθε 7500.Απο το 2002 αρχισε το longlife service (15000).
Φιλος μου με 1.6 16V golf εχει αλλαγες λαδιων καθε 7500.Το αυτοκινητο ειναι β εξαμηνο 2001.
Παντως απο προσωπικη εμπειρια (το δικο μου καιει πολυ λαδι) θα σου ελεγα να αποφυγεις αν μπορεις το 0-30 και ας αλλαζεις λαδια καθε 7500χλμ. Νομιζω οτι το manual πρεπει να γραφει 502.00 500.00 αρα και μετα τις εξηγησεις του mousatou μπορεις να αποφασισεις μονος σου.
Εγω παντως μεχρι τα 15000χλμ οπως παει το πραγμα, για την επομενη αλλαγη θα εχω χρειαστει γυρω στα 7lt λαδια! Δηλαδη δυο αλλαγες λαδιων.
Σημερα θα στειλω μια επιστολη στην VW στη Γερμανια με το προβλημα της καταναλωσης λαδιου και θα σας ενημερωσω για την απαντηση τους. Σιγουρα θα εχει ενδιαφερον μια πιο 'επισημη' πιο απαντηση!
Ο χρήστης christar έγραψε:
Και να κανω μια ακομα ερωτηση:
Αν υποθεσουμε οτι μου αλλαζουν τον κινητηρα.Θα μπορουσα να δωσω την διαφορα που εχει ο 1600 ή καποιος αλλος μεγαλυτερος κινητηρας; Ειναι δηλαδη μεγάλη η μετατροπή; Δεν εννοω φρενα - αναρτησεις κλπ.Μιλαω μονο για να δουλεψει το αυτοκινητο με αλλον κινητηρα.
Μηπως καποιος μπορει να βοηθησει σε αυτο; G60 εσυ μπορεις;
Another thing is that many of these viscosities are
just a commercial thing and are technically spoken
not necessary.
Βοηθεια αν γινεται με τη λεξη viscocities;
Δώσε το και παρε κάτι άλλο!!! ούτε καν να το σκέφτεσαι!! Είσαι Γκολφα΄κιας από ότι βλέπω...
Ο μαζοχισμος ειναι κατι ανθρωπινο...
Η αληθεια ειναι οτι το αυτοκινητο το χρωσταω. Δεν λεω ομως, μου αρεσει σαν αυτοκινητο και σε μια GTI εκδοση μπορει να το ξαναπαιρνα.
Παντως για την ιστορια ειμαι περισσοτερο BMWακιας[/quote]
Και να κανω μια ακομα ερωτηση:
Αν υποθεσουμε οτι μου αλλαζουν τον κινητηρα.Θα μπορουσα να δωσω την διαφορα που εχει ο 1600 ή καποιος αλλος μεγαλυτερος κινητηρας; Ειναι δηλαδη μεγάλη η μετατροπή; Δεν εννοω φρενα - αναρτησεις κλπ.Μιλαω μονο για να δουλεψει το αυτοκινητο με αλλον κινητηρα.
Δεν χρειάζεται ιδιαίτερες γνώσεις για να καταλάβεις ότι δεν ταιριάζει το 1,4000 σε Golf. αφού το βλέπεις ότι είναι θηρίο (σε βάρος) τι απαιτήσεις να έχεις από κινητήρα που βγάζει 75 άλογα? Το καταλαβαίνεις από πρίν αυτό δεν χρειάζεται να το αγοράσεις πρώτα και μετά να καταλάβεις ότι δεν τραβάει. αν θέλεις σβελτο,δυνατό και για εμένα πιο ασφαλές όχημα στα χέρια ενός λογικού οδηγού πρέπει να κοιτάς για αυτοκίνητα με σχέση κιλών/ ίππο κάτω από 10 ή 9
Δεν πηρα το GOLF για να 'σκοτωνει' στον δρομο. Πηρα το αυτοκινητο αυτο σαν ενα αξιοπιστο 1400αρι. Με λιγα λογια συμβιβαστηκα εφοσον δεν μπορουσα να παρω κατι σε μεγαλυτερα κυβικα. Η δευτερη επιλογη μου ηταν το FOCUS αλλα ουτε αυτο νομιζω οτι 'σκοτωνει'. Επισης ο κινητηρας του βγαζει παραπανω αλογα 82-85 και οχι 75. Οχι οτι τα 85 ειναι αρκετα.
Για να καταληξουμε, αφου δεν μπορουσα για φορολογικους λογους να αγορασω δυναμη, αγορασα 'αξιοπιστια'. Νομιζα ...
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Αυτο ακριβως θελω να πω. Οτι πρωτα την 'πατας' και μετα ενημερωνεσαι.
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς φίλε μου!
Αυτό (κατανάλωση λαδιού έως και 1 λίτρο/ 1.000χλμ) είναι κάτι σαν τις οδηγίες χρήσης του αυτοκινήτου που αγόρασες... Είναι σαν να σου εξηγεί ότι ανάβοντας το ράδιο θα επιβαρύνεις την μπαταρία... Δεν λέω, είναι εντελώς απαράδεκτο να υπάρχουν εν έτη 2004 αυτοκίνητα που καίνε τόσο λάδι, αλλά...Δεν λεω οτι δεν πρεπει να διαβασεις το manual.Ασφαλως και πρεπει. Απλα τοτε ειναι πολυ αργα. Ασε που ο καθενας μπορει να δωσει την ερμηνεια που θελει.Το οτι το manual γραφει οτι η καταναλωση λαδιου μπορει να φτασει στο 1λιτρο σε 1000χλμ δεν σημαινει οτι παντα θα πρεπει να βρισκεται σε αυτα τα επιπεδα!
Συμφωνούμε απολύτως! Και πάλι όμως δεν είμαι σίγουρος ότι κατάλαβα το πολύ αργά. Αν εννοείς ότι εάν το ήξερες πιο πριν, πιθανότατα να μην έπαιρνες το αμάξι αυτό, τότε ναι θα συμφωνήσω. Αλλά δυστυχώς, έτσι είναι. Κι εμείς την πατήσαμε με ένα Golf 4 που παρουσίαζε (και ως έναν βαθμό συνεχίζει να παρουσιάζει) εκνευριστικές μικροβλάβες, αλλά τι να κάνεις...
Ακριβως αυτο εννοω φιλε μου. Αν ηξερα, οσο και να μου αρεσε δεν θα το επαιρνα. Την εποχη που το πηρα υπηρχαν ακομα τα τεκμηρια. Ετσι επρεπε να επιλεξω ενα 1400. Και εδω ειναι το περιεργο. Μεσα στο forum εχω διαβασει για προβληματα με λαδια μονο σε 1400 κινητηρες της VW. Δικο μου συμπερασμα; Τα 1400cc δεν ειναι καταλληλα για GOLF. Πολυ βαρυ αυτοκινητο και εχουν δωσει μεγαλυτερη νευρικοτητα (οσο αυτο ειναι δυνατον) και περισσοτερες ροπες στο 1400 μοτερ, προκειμενου να μπορεσει να κινησει το αυτοκινητο, δημιουργωντας ετσι προβληματα αξιοπιστιας. Για την ιστορια ενα μηνα μετα τα τεκμηρια καταργηθηκαν!
Και ο ατυχος Χρηστος απο BMW 318 μον.1988 επεσε στα 1400 'προβληματικα' κυβικα ενος GOLF.
Ο χρήστης georgex έγραψε:
[Αυτά είναι προδιαγραφές της VW. Δεν αναφέρει τίποτα άλλο? Δεν μπορεί... κάπου πρέπει να αναφέρει και το ...xW-y
Επίσης λέει οποιοδήποτε από τα 3 ή σου λέει να κοιτάξεις τον κωδικό που έχει ο κινητήρας σου πρώτα?
Δεν βρηκα κατι αλλο.Αν και αυτη τη στιγμη δεν εχω το βιβλιαρακι μαζι μου θυμαμαι οτι εχει του 2 πρωτους τυπους μαζι και τον 3ο στην επομενη σειρα.
VW 500 00 ή VW 502 00
VW 501 01