-
Για σας και Χρόνια πολλα..Εχω αγοράσει πριν δυο μήνες -χωρίς test drive- το Α4 1.6 και όπως γνωρίζεται ο κινητήρας του σώζεται μόνο από τις (κοντές) σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων , μήπως γνωρίζετε ποιες παρεμβάσεις μπορούν να γίνουν ώστε να αυξηθεί η δύναμης του κινητήρα . κατά προτίμηση ποιστοποιμενες λύσεις..
-
Για σας και Χρόνια πολλα..Εχω αγοράσει πριν δυο μήνες -χωρίς test drive- το Α4 1.6 και όπως γνωρίζεται ο κινητήρας του σώζεται μόνο από τις (κοντές) σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων , μήπως γνωρίζετε ποιες παρεμβάσεις μπορούν να γίνουν ώστε να αυξηθεί η δύναμης του κινητήρα . κατά προτίμηση ποιστοποιμενες λύσεις..
-
Για σας και Χρόνια πολλα..Εχω αγοράσει πριν δυο μήνες -χωρίς test drive- το Α4 1.6 και όπως γνωρίζεται ο κινητήρας του σώζεται μόνο από τις (κοντές) σχέσεις του κιβωτίου ταχυτήτων , μήπως γνωρίζετε ποιες παρεμβάσεις μπορούν να γίνουν ώστε να αυξηθεί η δύναμης του κινητήρα . κατά προτίμηση ποιστοποιμενες λύσεις..
-
MTM… Φίλε μου!
Ακριβή αλλά πιο πιστοποιημένη δεν γίνεται! -
Για 1,6 δε νομιζω να υπαρχει κατι ετοιμο απο mtm.
-
To να το πουλήσεις και να πας στο 1.8Τ είναι ίσως η πιο απλή και πιο αξιόπιστη μετατροπή που θα μπορούσα να προτείνω.
Αλλωστε κατακαίνουργο, δε νομίζω ότι θα χάσεις και πολλά. -
Ο 1.8Τ είναι μακράν η καλύτερη λύση, αλλά δεν χρείαζεται να μπαίνεις σε διαδικασίες να πουλάς το αμάξι, απλά βάζεις το τροπέτο.
ο 1.6 κινητήρας είναι 8βάλβιδος αν δεν κάνω λάθος και δεν νομίζω να σηκώνει πολλά πολλά. Για ρώτα την αντιπροσωπεία
(Ρώτα με τρόπο γιατί όταν ρώτησα εγω και ακούσανε την λέξη βελτίωση κάτι παθανε, σαν να τους έβρισα ένα πράγμα!) -
Ο χρήστης harryv έγραψε:
Αλλωστε κατακαίνουργο, δε νομίζω ότι θα χάσεις και πολλά.
Όσο καινούριο και'ναι ένα 10-15% θα το χάσει σίγουρα,ακόμα και 2 μηνών να είναι!
-
ειναι θεμα πολιτικης οι αντιπροσωπειες να μην προτεινουν ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ οποιαδηποτε μετατροπη
ο 1.6 σηκωνει πειραγμα αλλα ειναι τετοιο το βαρος του Α4 που δεν αξιζει.
απο το να δωσεις 1 μυριο και να βαλεις τουρμπο, βαλε με λιγα παραπανω τον 1.8Τ και αντε γεια -
Με το που το αμαξι βγει απο την βιτρινα χανει απο 23% της αξιας του και πανω...
Οποτε μαλλον δεν αξιζει να το δωσεις...
Σχετικα με την βελτιωση,για το προηγουμενο Α4 υπηρχει κιτ της Abt με εκκεντροφορο,προγραμμα και φιλτρο στα 115 αλογα.Παρολα αυτα ομως για το καινουργιο δεν υπαρχει τιποτα και μαλλον θα πρεπει να καταληξεις σε αλλαγη μοτερ...Να κανεις turbo τον υπαρχον δεν θα ελεγα οτι συμφερει γιατι με λιιιγα χρηματα παραπανω πενρεις ολοκληρη μουρη απο 18αρι και εχεις και εργοστασιακη αξιοπιστια. -
Όπως είπαν και οι άλλοι πούλα το και πάρε το 1.8Τ και αφήστε τις μετατροπές. Καινούργιο αμάξι και θα λύσετε πλεξούδες να αλλάξετε εγκεφάλους; Τρελοί είστε; Χαμός θα γίνει και θα ψάχνεστε!
Επίσης να ενημερώνεις γνωστούς και φίλους ότι το 1.6 είναι ψοφίμι ωστε να αποφύγουν την αγορά του και να μην κλαίγονται μετά ότι δεν έχει δύναμη. Και άλλη φορά να κάνεις TEST DRIVE πριν πάρεις αμάξι και μάλιστα να το σκίζεις καλά για να ξέρεις τι κάνει.Το πάθημα να γίνει μάθημα! -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Όπως είπαν και οι άλλοι πούλα το και πάρε το 1.8Τ και αφήστε τις μετατροπές. Καινούργιο αμάξι και θα λύσετε πλεξούδες να αλλάξετε εγκεφάλους; Τρελοί είστε; Χαμός θα γίνει και θα ψάχνεστε!
Επίσης να ενημερώνεις γνωστούς και φίλους ότι το 1.6 είναι ψοφίμι ωστε να αποφύγουν την αγορά του και να μην κλαίγονται μετά ότι δεν έχει δύναμη. Και άλλη φορά να κάνεις TEST DRIVE πριν πάρεις αμάξι και μάλιστα να το σκίζεις καλά για να ξέρεις τι κάνει.Το πάθημα να γίνει μάθημα!Να χαρο απαντισι!!
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Επίσης να ενημερώνεις γνωστούς και φίλους ότι το 1.6 είναι ψοφίμι ωστε να αποφύγουν την αγορά του και να μην κλαίγονται μετά ότι δεν έχει δύναμη. Και άλλη φορά να κάνεις TEST DRIVE πριν πάρεις αμάξι και μάλιστα να το σκίζεις καλά για να ξέρεις τι κάνει.Το πάθημα να γίνει μάθημα!Ε, δεν είναι και ακριβώς έτσι....
Φίλος που πήρε το 1,6 με όλα τα καλούδια είναι πολύ ευχαριστημένος. Είναι χλιδάτο, άνετο, αξιοπρεπές και ταξιδεύει άνετα με πολλά χλμ στην εθνική. Αυτόν δεν τον νοιάζει να γκαζώνει ούτε καταλαβαίνει την αξία της ρεπρίζ για τα προσπεράσματα. Είναι ευτυχής και δεν κλαίγεται! Άρα έκανε σωστή για αυτόν επιλογή!
Αντίθετα για μένα δε θα το συζήταγα καν το 1,6 .... αν και μάλλον σε αυτήν την κατηγορία (μεγέθους και τιμής πια και όχι κυβικών) θα έπαιρνα είτε κάτι φτηνότερο είτε μεγαλύτερο κινητήρα (Mondeo) είτε πισωκίνητο (BMW), άρα σίγουρα όχι Audi....! (το Α4 Αvant quattro turbo που θα μου άρεσε είναι άλλη κατηγορία τιμής...) -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
ειναι θεμα πολιτικης οι αντιπροσωπειες να μην προτεινουν ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ οποιαδηποτε μετατροπηο 1.6 σηκωνει πειραγμα αλλα ειναι τετοιο το βαρος του Α4 που δεν αξιζει.
απο το να δωσεις 1 μυριο και να βαλεις τουρμπο, βαλε με λιγα παραπανω τον 1.8Τ και αντε γειαΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ Η SEAT ΕΙΧΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΣΤΗ Δ.Ε.Θ ΕΝΑ ΚΙΤ TURBO ΓΙΑ ΤΟ TOLEDO 1.6 ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΣΤΑ 143Hp...NOT BAD... ΗΤΑΝ ΤΗΣ SEAT FORCE ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ... ΓΙΑ ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ SEAT. ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ! ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΜΑΜΑ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ...ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΡΕΠΡΙΖ. -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
ειναι θεμα πολιτικης οι αντιπροσωπειες να μην προτεινουν ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟ οποιαδηποτε μετατροπηο 1.6 σηκωνει πειραγμα αλλα ειναι τετοιο το βαρος του Α4 που δεν αξιζει.
απο το να δωσεις 1 μυριο και να βαλεις τουρμπο, βαλε με λιγα παραπανω τον 1.8Τ και αντε γειαΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ Η SEAT ΕΙΧΕ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΣΤΗ Δ.Ε.Θ ΕΝΑ ΚΙΤ TURBO ΓΙΑ ΤΟ TOLEDO 1.6 ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ ΣΤΑ 143Hp...NOT BAD... ΗΤΑΝ ΤΗΣ SEAT FORCE ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΗ... ΓΙΑ ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ SEAT. ΔΕΝ ΧΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ! ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΜΑΜΑ ΜΕ ΤΟ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟ...ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΡΕΠΡΙΖ.
ΣΟΡΡΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟ ΠΑΝΩ!!!
-
Πέτα τον και βάλε ένα 1.8Τ να κάνεις τη δουλειά σου αξιόπιστα, φτηνά και γρήγορα. Ουτε turbo kit ουτε ταρζανιές...μόνο φρόντισε να βρείς χωρίς ηλεκτρονικό γκάζι και έναν ΠΟΛΥ καλό ηλεκτρολόγο!:P
-
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΙ ΤΟΥ ΛΕΜΕ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ? Να αρχισει τα βαλε βγαλε μηχανες σε ολοκαινουργο αυτοκινητο!!! Και μετα bye bye εγγυηση!!!
ΔΕΝ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΝΑ ΠΑΡEΙΣ ΕΝΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ CHARADE GTti η κανα UNO TURBO... ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΓΚΑΖΙ! ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟ A4...
ΑΞΕΙΖΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΔΙΔΑΚΑΣΙΑ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΟΤΑΤΑ ΘΑ ΣΕ ΑΦΗΣΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΧΩΡΙΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ 100% ΣΥΓΟΥΡΙΑ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ? ΧΩΡΙΣ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ...ΑΛΛΑ ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕΣ!
βελτίωση κινητήρα στο νέο Audi Α4 1.6