Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    T
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 319
    • Best 0
    • Groups 0

    the-judge

    @the-judge

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    319
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

    the-judge Unfollow Follow

    Latest posts made by the-judge

    • RE: ΛΙΓΗ ΡΟΠΗ ΓΙΑ HYUNDAI I30

      Λιγο δυσκολο μου φαινεται να μην ειναι overdrive η 5η του(εστω και λιγο)...
      Τεσπα,αν παντως υπαρχει περιθωριο να κοντυνει,ειναι η ασφαλεστερη(και μαλλον και η πιο οικονομικη) λυση.
      Αν οχι,τοτε οπως ειπαν και αλλοι καταφευγει σε ΦΠΕ αλλα και παλι παιζεται το τι θα κερδισει αναλογα με το ποσο πνιγμενο μπορει να ειναι το μοτερ του.

      Για αναρτηση παντως χλωμο,εκτος του οτι δεν το ζητησε,αμα ειναι να χασει την ανεση θα παει στραφι η εννοια του οικογενειακου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      the-judge
    • RE: RENAULT FORUM

      Βρε αρκετα θα μπορουσαν να κανουν,απλα η τιμη δεν θα ηταν αυτη που ειναι τωρα...
      Και εγω,στο συγκεκριμενο RS θα ηθελα ενα πολυ 'κλειστο' 6αρι και ας μην ειχα ανετο ταξιδι αλλα δυστυχως οπως ειπα και πριν το marketing στοχευει σε αλλα target group.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the-judge
    • RE: ΛΙΓΗ ΡΟΠΗ ΓΙΑ HYUNDAI I30

      Αντι να μπλεξει με μηχανικες βελτιωσεις με αμφιβολλο αποτελεσμα και υψηλο κοστος,γιατι να μην τσεκαρει αν το σασμαν του ειναι μακρυ οποτε αν εχει περιθωρια να βαλει απλως ενα πιο κοντο κορωνοπηνιο και να τελειωνει η υποθεση;
      Αναποφευκτα θα ειναι εντος ωφελιμου φασματος οποτε θα τραβαει και καλυτερα.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      the-judge
    • RE: RENAULT FORUM

      Συμφωνω αλλα και παλι μεχρι ενα σημειο.
      Για να βαλεις σειριακο στο ΙΙΙαρι θα επρεπε να ειχες μια σαφως μακρυτερη 1η και τις υπολοιπες με κλιμακωση που οριακα θα εριχνε 1000 στροφες απο αλλαγη σε αλλαγη.
      Οποτε θα εφτανες με σκασμενη 5η και 150 χιλιομετρα(παραδειγμα) και η 6η θα τερματιζε καπου στα 175-180(παντα στον κοφτη).
      Κατι τετοιο δεν ειναι εφικτο για το 90% των περισσοτερων καθημερινων ιδιοκτητων.

      Οσο για 7αρι,το κοστολογιο εξελιξης θα ηταν αντε γεια που θα αγοραζες κατι αλλο με τα ιδια χρηματα.
      Θα μου πεις,μα καλα,δεν εχουν την τεχνογνωσια;Φυσικα και την εχουν απλα οταν το marketing λεει low cost,τοτε...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the-judge
    • RE: RENAULT FORUM

      Δεν διαφωνω σε αυτο απλα οταν μιλαμε για ατμοσφαιρικο,τοτε πρεπει να εισαι ετοιμος(σαν αγοραστης) να δεχτεις και την πολυ κοντη κλιμακωση.
      Αν θυμαστε,το ιδιο το εργοστασιο μακρυνε 5η και 6η προκειμενου να γινει πιο 'ταξιδιαρικο'(γκρινιαζαν περιοδικα και ιδικοτητες για το κοντο βημα) οποτε σιγα και μην ανεχονταν οι πιθανοι αγοραστες να αλλαζουν σχεσεις και να μενουν σχεδον στο ιδιο σημειο.
      Στα βολτισια τουρμπατα που αναφερθηκαν(Evo & M & VAG) η ροπη ειναι σε αλλο επιπεδο οποτε οσο μακριες σχεσεις και να εχεις,δεν σε πειραζει καθως οτι και να βαλεις,θα τραβηξει.
      Στο Clio ομως;Χλωμο...
      Οποτε ανουσιο το να μπει σειριακο το οποιο θα ριχνει απο αλλαγη σε αλλαγη 2000+ στροφες και μαλιστα οταν δεν υπαρχει η ροπη για να το εξαλειψει.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the-judge
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς

      Περιοριζονται στον κοφτη των 6500(που ετσι και αλλιως δεν εχει ουσια να το πας μεχρι εκει) και αρκουνται στις εντελως διαφορετικες ανοχες που εχει το μοτερ τους...
      Παρε ενα EP6 και καντο να στροφαρει 8αρες.
      Αμα δεν 'σφιξει' απο κουζινετα σε 10.000 χλμ,ελα πες μου...

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      the-judge
    • RE: RENAULT FORUM

      Εχει καμια σχεση η σειρα Μ,τα Lambo και τα Ferrari με το Clio ρε;

      Για να καταλαβεις οτι εισαι λαθος,τα αγωνιστικα Clio(R3) ειναι με σειριακο αλλα με εντελως διαφορετικη χρηση και τροπο λειτουργιας(βλεπε R3 Maxi σαν του Κοσμοπουλου).
      Ποιος ο λογος να ανεβαζαν 15.000Ε το κοστολογιο αγορας για κατι που ετσι και αλλιως ειναι ηδη πολυ hardcore;
      Ας μην ξεχναμε οτι σειριακο σασμαν σε βολτισιο αυτοκινητο με ατμοσφαιρικο κινητηρα,ελαχιστοι βαζουν και μαλιστα προκειται για υπεραυτοκινητα(στο 95% των περιπτωσεων) μιας και κανενα βολτισιο μοτερ δεν μπορει να αξιοποιησει το τα ωφελη του σειριακου(λογο φασματος αποδοσης).

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      T
      the-judge
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς

      Σιγα ρε...
      Του 30cm ανεβαζει και χιλλιες στροφες επιπλεον σε σχεση με το μαμα...Δεν ειναι λιγο αλλα δεν ειναι και εξωπραγματικο.Απο οτι ειχε πει ο Σταυρος,ακομα και σε χαλαρους ρυθμους και αλλαγες κατω απο τον εργοστασιακο κοφτη,παλι εκει παει.
      Τεσπα,αυτο το διασταυρωνουμε,γενικα παντως το 30αρι ειναι μονον για χρηση πολης και πολυυυυ ηρεμη οδηγηση.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      the-judge
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς

      Εγω αναφερθηκα σε nickname και οχι σε οχημα Volvo...
      Ειναι το ιδιο παιδι που εβαζε Amsoil και οταν εσπασε μοτερ,ειδε την κατασταση του.
      Τωρα πια το 'γυρισε' σχεδον σε full set up Citroen Sport(βλεπε C2 Challenge) γιατι ειναι αυτο που λενε,better safe than sorry.

      Αλλες οι προδιαγραφες για ηπια οδηγηση,αλλες για σπορ,αλλες για αγωνα και παει λεγοντας.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      the-judge
    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς

      Ποια νουμερα ειναι καλα ρε;
      Του 30cm χτυπαει 130αρες με το καλημερα με το που το γκαζωσει 2-3 φορες.
      Το ιδιο και του Volvou...
      Γενικα ειναι καλη εκδοχη για ηπια οδηγηση,πολυ κακη ομως για 'γρηγορη' οδηγηση.
      Βγαλτο για ενα καλο ξεκαπνισμα και μολις σταματησεις τσεκαρε να δεις πως εχει γινει το 30αρι.
      Κυριολεκτικα ειναι σαν νερο αφου δεν μπορεις καν να το δεις στο δεικτη του λαδιου.

      Οσο για first fill παιζεται,καθως εχω δει διαφορα σκηνικα.
      Σε C2 VTS πχ εχει εντελως διαφορετικο λαδι απο τα απλα(206/307).
      Μαλλον το αλλαζουν αναλογα με τις προδιαγραφες/χρηση του μοντελου.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      T
      the-judge
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    4Τροχοί Δεκέμβριος 2021

    ΤΕΥΧΟΣ Δεκέμβριος 2021

    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr