-
Ο χρήστης giorgostap έγραψε:
poli endiaferon to renailt forum afou iparxoun poli filoi ton reno,enas apo autou eimai kai ego pou exo apo to 2003 mia lagunaII
pera apo tin kali odiki simperifora(gia ton xaraktika tou)me exi entiposiasi i aksiopistia tou,to siggekrimeno exi kani 111000(pola apo auta,pigenontas komatia)kai den exi parousiasi to paramikro,pragma pou simeni oti oi galoi arxizoun kai beltiononte kai se tomis pou den eixan paradosi.Aϊ χεβ μπιν τράϊν το αντερσταντ γουατ ον ερθ γιου αρ ον αμπάουτ φορ δε λαστ φάϊβ μινιτς, μπάτ στιλ κεντ γουορκ ιτ άουτ. Κουντ γιου πλιζ γιούζ γκρικ ινστεντ οφ λάτιν?
Μάτσ απρισιεϊτιντ μαϊ φρέντ!!! -
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Ωραίο αυτοκίνητο το RS και με πολύ ωραίο εσωτερικό όπως δείχνει και το βιντεάκι, αλλλα όταν ο ανταγωνισμός έχει πια σε ημερήσια διάταξη ημιαυτόματα συστήματα μετάδοσης, δεν φτάνει η ομορφιά ούτε τα bucket της Recaro.an anaferese sto germaniko antagonismo,na sou thimiso oti poia kai ta 200 me 210aloga den einai arketa gia ena gti,to imautomato siriako den tha beltiosi tin odiki simperifora se mia strofi,ena mpoke omos(pou tha to exi stantar to rs opos lene)sigoura ti beltioni,ara 250aloga gia euthia kai ena ksasiko mploke gia strofes pisteuo oti arki gia na kani kapoion na ksexasi ena (kalo)imiautomato sistima metadosis kai ena asximo(neo golf)amaksoma
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
εχουν αλλαξει οι προμηθευτες και λυθηκε το προβλημα πλεον...το μεγκαν cc ως το 2005 το 2ο δεκαημερο του ιουνη φτιαχνοταν στο εργοστασιο Ζανλουιντεφινες (δεν ειναι απο τον ηθοποιο η ονομασια, απλα υποδεικνυε τη φινετσα της κατασκευης) στη περιοχη Σεν Ροζερ στο ποταμο Σαρεντον στην επαρχια του Βερνευ..απο το 3ο δεκαημερο ο Μισελ ντε Οτβιλ, σημαντικο στελεχος της ρενω γαλλιας και νους της (εν αντιθεσει με τον Καρλος Γκον που ειναι απλα εκτελεστικο οργανο του Σαρκοζυ) αποφασισε να παραγεται το μοντελο στο γαλλικο νοτο και με κυλιομενο ωραριο ωστε να μπορει να πριμοδοτηθει η περιοχη απο τις χρηματοδοτησεις της ΕΕ...
μετακινησε λοιπον τη γραμμη παραγωγης στο εργοστασιο Βερντον στη περιοχη Σεν Πωλ σουρ Ντουρανς οπου υπαρχουν κοινοτητες ανεκπαιδευτων μεταναστων απο τη Γουινεα Μπισαου, την Ακτη Ελεφαντοστου, τη Πολωνια και τη Συρια με συνεπεια τη καθετη πτωση της ποιοτητας κατασκευης και φυσικοτατα τη πτωση των πωλησεων του megane cc στις αγορες της ανατολικης ευρωπης, της ρωσιας εντευθεν των ουραλιων και τη μεγαλη αγορα που ανοιγει στη μεση ανατολη μετα την ειρηνευση στη περιοχη...σημαντικα προβληματα εκεινων των megane cc ηταν το τιμονι που εχανε την υποβοηθηση του, ο πισω αξονας που 'ξεκουρδιζοταν' απο τη ταλαντευση αναλογως προς το βαθος της εγκαρσιας ανωμαλιας, το radio-cd που δεν επιανε καλα σταθμους απο το 100 εως το 103 των ευρυμεγεθων βραχεων κυματων, προβληματα στη μονωση της οροφης που κοινως 'εμπαζε', κιβωτιο που 'γρατζουνουσε' στο διπλοσυμπλεκταρισμα ενω παρατηρουνταν και καταναλωσεις λαδιου ανω του λιτρου στα πρωτα 300 χλμ μετα το πρωτο σερβις..
οι προμηθευτες εχουν αλλαξει ομως μετα απο παρεμβαση του Ζαν ντε Οτβιλ, αλλου σημαινοντος διοικητικου στελεχους της ρενω και κυριου μοχλου στη παραγωγη των εξαιρετων φορτηγων ρενω, και το megane cc εχει φτασει παλι στα αναλογα στανταρ που κανουν τη ρενω μια απο τις καλυτερες εταιρειες στην ευρωπη!
ελπιζω να βοηθησα!
Μπααα... αν και πολλά από τα προβλήματα που αναφέρεις τα είχα και εγώ (είχα γίνει λούτσα όταν μπήκα να κάτσω μετά από βροχή, ο συμπλέκτης ήταν χάλια... αλλά και άλλα που δεν αναφέρεις όπως σπάσιμο 3 φορές μπράρσου του κινητήρα ,αντικατάσταση και των 4ων πολλαπλασιαστών, πρόβλημα στο σύστημα του VVTi αξίας 2500 ευρώ!!!), θα πρέπει να σου πώ πως το παρέλαβα Ιανουάριο του 2005 (η παραγγελία είχε γίνει από τον Οκτώβρη του 2004), άρα ΔΕΝ είχε γίνει ακόμα η μεταφορά της παραγωγής στο εργοστάσιο που αναφέρεις...
Αυτά...δεν ήταν απλά 'παιδικές ασθένειες'... η Έμπολα η ίδια ήταν! -
Ο χρήστης giorgostap έγραψε:
Ωραίο αυτοκίνητο το RS και με πολύ ωραίο εσωτερικό όπως δείχνει και το βιντεάκι, αλλλα όταν ο ανταγωνισμός έχει πια σε ημερήσια διάταξη ημιαυτόματα συστήματα μετάδοσης, δεν φτάνει η ομορφιά ούτε τα bucket της Recaro.
an anaferese sto germaniko antagonismo,na sou thimiso oti poia kai ta 200 me 210aloga den einai arketa gia ena gti,to imautomato siriako den tha beltiosi tin odiki simperifora se mia strofi,ena mpoke omos(pou tha to exi stantar to rs opos lene)sigoura ti beltioni,ara 250aloga gia euthia kai ena ksasiko mploke gia strofes pisteuo oti arki gia na kani kapoion na ksexasi ena (kalo)imiautomato sistima metadosis kai ena asximo(neo golf)amaksoma
Εχμ...στο είπαν ευγενικά και πιο πάνω... μήν γράφεις με λατινικούς χαρακτήρες βρε φίλε... είναι μέσα στους κανονισμούς του Forum
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
εχουν αλλαξει οι προμηθευτες και λυθηκε το προβλημα πλεον...το μεγκαν cc ως το 2005 το 2ο δεκαημερο του ιουνη φτιαχνοταν στο εργοστασιο Ζανλουιντεφινες (δεν ειναι απο τον ηθοποιο η ονομασια, απλα υποδεικνυε τη φινετσα της κατασκευης) στη περιοχη Σεν Ροζερ στο ποταμο Σαρεντον στην επαρχια του Βερνευ..απο το 3ο δεκαημερο ο Μισελ ντε Οτβιλ, σημαντικο στελεχος της ρενω γαλλιας και νους της (εν αντιθεσει με τον Καρλος Γκον που ειναι απλα εκτελεστικο οργανο του Σαρκοζυ) αποφασισε να παραγεται το μοντελο στο γαλλικο νοτο και με κυλιομενο ωραριο ωστε να μπορει να πριμοδοτηθει η περιοχη απο τις χρηματοδοτησεις της ΕΕ...
μετακινησε λοιπον τη γραμμη παραγωγης στο εργοστασιο Βερντον στη περιοχη Σεν Πωλ σουρ Ντουρανς οπου υπαρχουν κοινοτητες ανεκπαιδευτων μεταναστων απο τη Γουινεα Μπισαου, την Ακτη Ελεφαντοστου, τη Πολωνια και τη Συρια με συνεπεια τη καθετη πτωση της ποιοτητας κατασκευης και φυσικοτατα τη πτωση των πωλησεων του megane cc στις αγορες της ανατολικης ευρωπης, της ρωσιας εντευθεν των ουραλιων και τη μεγαλη αγορα που ανοιγει στη μεση ανατολη μετα την ειρηνευση στη περιοχη...σημαντικα προβληματα εκεινων των megane cc ηταν το τιμονι που εχανε την υποβοηθηση του, ο πισω αξονας που 'ξεκουρδιζοταν' απο τη ταλαντευση αναλογως προς το βαθος της εγκαρσιας ανωμαλιας, το radio-cd που δεν επιανε καλα σταθμους απο το 100 εως το 103 των ευρυμεγεθων βραχεων κυματων, προβληματα στη μονωση της οροφης που κοινως 'εμπαζε', κιβωτιο που 'γρατζουνουσε' στο διπλοσυμπλεκταρισμα ενω παρατηρουνταν και καταναλωσεις λαδιου ανω του λιτρου στα πρωτα 300 χλμ μετα το πρωτο σερβις..
οι προμηθευτες εχουν αλλαξει ομως μετα απο παρεμβαση του Ζαν ντε Οτβιλ, αλλου σημαινοντος διοικητικου στελεχους της ρενω και κυριου μοχλου στη παραγωγη των εξαιρετων φορτηγων ρενω, και το megane cc εχει φτασει παλι στα αναλογα στανταρ που κανουν τη ρενω μια απο τις καλυτερες εταιρειες στην ευρωπη!
ελπιζω να βοηθησα!
Oh la la Mais c'est vrai
PS Tu es un petit kafros -
και εγώ μπορώ να γίνω grand kafros και να αρχίσω άλλου είδους Γαλλικά... αλλά έχε χάρη που ΔΕΝ έχω πια το αυτοκίνητο και (θέλω να πιστεύω) διαθέτω και λίγο χιούμορ... οπότε... ζαμαν φου
Υ.Γ. Είσαι σίγουρος για το ζανλουιντεφινές; Μπάς και το έλεγαν ζεραρντεπαρντιέ;
(το αγαπημένο μου όμως είναι το ζανμισελζαρ...αλλά εκεί δυστυχώς φτιάχνουν Citroen ) -
Α ρε leon και πάλι leon...σιγά τα προβλήματα που έχουν. Ούτε η οροφή μπάζει, ούτε πολλαπλασιαστές ούτε τίποτα.
Σκυλί και το saxo βέβαια, μόνο 2 μηχανές άλλαξε.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Σκυλί και το saxo βέβαια, μόνο 2 μηχανές άλλαξε.
Σκυλι ομως!!!
-
τέτοιο σκυλί;
-
παντως την αναξιοπιστία των γαλλικών μόνο σε φήμες μπορείς να την μετρήσεις, αλλά και στο αουτο-παρασκευη
εχει δει κανεις δεικτη αξιοπιστίας του στιβαρού αριστουργήματος ..eos
-
Ο χρήστης giorgostap έγραψε:
Ωραίο αυτοκίνητο το RS και με πολύ ωραίο εσωτερικό όπως δείχνει και το βιντεάκι, αλλλα όταν ο ανταγωνισμός έχει πια σε ημερήσια διάταξη ημιαυτόματα συστήματα μετάδοσης, δεν φτάνει η ομορφιά ούτε τα bucket της Recaro.
an anaferese sto germaniko antagonismo,na sou thimiso oti poia kai ta 200 me 210aloga den einai arketa gia ena gti,to imautomato siriako den tha beltiosi tin odiki simperifora se mia strofi,ena mpoke omos(pou tha to exi stantar to rs opos lene)sigoura ti beltioni,ara 250aloga gia euthia kai ena ksasiko mploke gia strofes pisteuo oti arki gia na kani kapoion na ksexasi ena (kalo)imiautomato sistima metadosis kai ena asximo(neo golf)amaksoma
Φίλε θα μας βγούν τα μάτια!
Κακά τα ψέματα φίλε μου. Οι Γερμανοί έχουν στείλει τον ανταγωνισμό σε άλλο επίπεδο. Κάλά τα μπλοκέ που λές αλλά να συνδυάστεί και την ημιαυτόματη μετάδοση άλλο πράγμα. Επίσης ούτε το μπλοκέ από μόνο του είναι πανάκεια δια πάσα νόσο, ούτε βοηθά στο ευκολοοδήγητο, ούτε στην φιλικότητα στην χρήση και δεν αποτελεί πια τόσο μεγάλη εξέλιξη όσο το υπέροχο ημιαυτόματο σασμαν που διαθετει πια και σε πολύ φτηνά της αυτοκίνητα η VW.
Τα αγαπάμε όλοι εδώ τα Renault αλλά μην κάνουμε ότι δεν βλέπουμε.
Και κατά την γνώμη μου το GOLF είναι όμορφο. -
(Sorry για τα γράμματα μου πριν)
Φίλε μου,πολυ καλό το ημιαυτόματο της vw,αλλα δεν θα αγοράσει κάποιος ένα GTI γιατί είναι ευκολοδηγητο,θα κοιτάξει να ειναι κορυφαίο στο δρομο,και εδω το RS είναι αλλού σε σχέση με Golf που στο καινούργιο το μονό που του έκαναν είναι να του προσθέσουν 10αλογα παραπάνω.
και εγω αγαπάω τα VW,και αν έπαιρνα αμάξι να με πηγαίνει άνετα στη δουλειά μου θα έπαιρνα ένα GolfTSI 122 με ημιαυτόματο(που είναι και ευκολοδήγητο)αλλά αν έδινα 30000 θα ήθελα ένα αντρικό αυτοκίνητο(RS)και ας μην είναι τόσο ευκολοδήγητο -
Φίλε μου, κανένα αυτοκίνητο δεν έχει πια τύχη στην αγορά αν δεν είναι φιλικό στον χρήστη. Ακόμα και η Φεράρι και η Λαμποργκίνι είναι πλέον προσιτά οδηγικά στον καθένα. Δεν το λέω εγώ, είναι γνωστό κατά γενική ομολογία. Φυσικά από τον κανόνα δεν ξεφεύγοην τα GTI. Ευτυχώς ή δυστυχώς (ευτυχώς για μένα) τα πράγματα εξελίσονται. Εγώ που είμαι 44 ετών και που στα νιάτα μου ούτε καλοριφέρ που λέει ο λόγος δεν ήθελα, τώρα θέλω την άνεση μου. Και τι σύστημα της Βολκςβάγκεν δεν έχει να κάνει με την άνεση μόνο, αλλά κυρίως με το οδηγικό κομμάτι. Όχι μόνο δεν αλλοιώνει τα οδηγικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, αλλά τα βελτιώνει και σε βάζει και σε άλλους δρόμους αφού σου αφήνει και το αριστερό πόδι ελεύθερο, για περαιτέρω οδηγική εξέλιξη.
Λοιπόν νομίζω συμφωνούμε.
Τα πράγματα δεν γυρίζουν πίσω και σύντομα θέλουμε τέτοιες λύσεις από την Ρενώ που την αγαπάμε και την προτιμάμε. -
Ουδεις οπαδος της σπορ οδηγησης θα αναζητησει το σειριακο ή εστω ημιαυτοματο σασμαν για τον απλο λογο οτι οταν αγοραζεις κατι συνειδητα,τοτε ξερεις και τι ζητας.
Το ΙΙΙαρι RS ειναι πολυ καλο 'παιχνιδι'.
Μπορει να εχει εντελως λαθος τιμη(στην Ελλαδα) και να μην εχει επιδοσεις ανταξιες του ανταγωνισμου,παραυτα εχει στριψιμο που στελνει αδιαβαστα τετρακινητα οταν η 'κοντρα' δεν κρινεται στην δυναμη του οχηματος.
Οποτε ας μην ειμαστε και παραλογοι,μια χαρα ειναι για αυτο που σχεδιαστηκε να κανει. -
Ο χρήστης the judge έγραψε:
Ουδεις οπαδος της σπορ οδηγησης θα αναζητησει το σειριακο ή εστω ημιαυτοματο σασμαν για τον απλο λογο οτι οταν αγοραζεις κατι συνειδητα,τοτε ξερεις και τι ζητας.
Το ΙΙΙαρι RS ειναι πολυ καλο 'παιχνιδι'.
Μπορει να εχει εντελως λαθος τιμη(στην Ελλαδα) και να μην εχει επιδοσεις ανταξιες του ανταγωνισμου,παραυτα εχει στριψιμο που στελνει αδιαβαστα τετρακινητα οταν η 'κοντρα' δεν κρινεται στην δυναμη του οχηματος.
Οποτε ας μην ειμαστε και παραλογοι,μια χαρα ειναι για αυτο που σχεδιαστηκε να κανει.Δηλαδή οι οδηγοί των Φεράρι, Πόρσε, Λαμποργκίνι, BMW M3, M5, M6, Mercedes, Μιτσουμπίσι Εβο, δεν είναι οπαδοί της σπορ οδήγησης;
Μπορεί να είναι και έτσι...
-
Εχει καμια σχεση η σειρα Μ,τα Lambo και τα Ferrari με το Clio ρε;
Για να καταλαβεις οτι εισαι λαθος,τα αγωνιστικα Clio(R3) ειναι με σειριακο αλλα με εντελως διαφορετικη χρηση και τροπο λειτουργιας(βλεπε R3 Maxi σαν του Κοσμοπουλου).
Ποιος ο λογος να ανεβαζαν 15.000Ε το κοστολογιο αγορας για κατι που ετσι και αλλιως ειναι ηδη πολυ hardcore;
Ας μην ξεχναμε οτι σειριακο σασμαν σε βολτισιο αυτοκινητο με ατμοσφαιρικο κινητηρα,ελαχιστοι βαζουν και μαλιστα προκειται για υπεραυτοκινητα(στο 95% των περιπτωσεων) μιας και κανενα βολτισιο μοτερ δεν μπορει να αξιοποιησει το τα ωφελη του σειριακου(λογο φασματος αποδοσης). -
Κύριε Δικαστά σας εγκαλώ. Τα σειριακά κιβώτια είναι πολύ πιο χρήσιμα σε υψηλόστροφα ατμοσφαιρικά, παρά σε turbo. Αυτό γιατί δεν αφήνουν τις στροφές να πέσουν τόσο στις αλλαγές (λόγω ταχύτερης αλλαγής αλλά και πιο κοντής κλιμάκωσης μερικές φορές λόγω μεγαλύτερου αριθμού σχέσεων) και έτσι κρατούν τον κινητήρα στο οφέλιμο φάσμα του που είναι στα υψηλότερα κλιμάκια του στροφομέτρου σε σχέση με ένα υπερτροφοδοτούμενο.
-
Δεν διαφωνω σε αυτο απλα οταν μιλαμε για ατμοσφαιρικο,τοτε πρεπει να εισαι ετοιμος(σαν αγοραστης) να δεχτεις και την πολυ κοντη κλιμακωση.
Αν θυμαστε,το ιδιο το εργοστασιο μακρυνε 5η και 6η προκειμενου να γινει πιο 'ταξιδιαρικο'(γκρινιαζαν περιοδικα και ιδικοτητες για το κοντο βημα) οποτε σιγα και μην ανεχονταν οι πιθανοι αγοραστες να αλλαζουν σχεσεις και να μενουν σχεδον στο ιδιο σημειο.
Στα βολτισια τουρμπατα που αναφερθηκαν(Evo & M & VAG) η ροπη ειναι σε αλλο επιπεδο οποτε οσο μακριες σχεσεις και να εχεις,δεν σε πειραζει καθως οτι και να βαλεις,θα τραβηξει.
Στο Clio ομως;Χλωμο...
Οποτε ανουσιο το να μπει σειριακο το οποιο θα ριχνει απο αλλαγη σε αλλαγη 2000+ στροφες και μαλιστα οταν δεν υπαρχει η ροπη για να το εξαλειψει. -
Ένα σειριακό όμως 7τάχυτο (αν και υπερβολή ίσως) θα το έλυνε αυτό με μια overdirve 7η (αλά Porsche PDK). Και θα κρατούσε τις υπόλοιπες 'αγωνιάρικες' για γούστα. Εξάλλου αυτά είναι αυτοκίνητα για συνειδητοποιημένους. Όποιος θέλει άνεση κλπ να πάρει Polo Gti...
-
Συμφωνω αλλα και παλι μεχρι ενα σημειο.
Για να βαλεις σειριακο στο ΙΙΙαρι θα επρεπε να ειχες μια σαφως μακρυτερη 1η και τις υπολοιπες με κλιμακωση που οριακα θα εριχνε 1000 στροφες απο αλλαγη σε αλλαγη.
Οποτε θα εφτανες με σκασμενη 5η και 150 χιλιομετρα(παραδειγμα) και η 6η θα τερματιζε καπου στα 175-180(παντα στον κοφτη).
Κατι τετοιο δεν ειναι εφικτο για το 90% των περισσοτερων καθημερινων ιδιοκτητων.Οσο για 7αρι,το κοστολογιο εξελιξης θα ηταν αντε γεια που θα αγοραζες κατι αλλο με τα ιδια χρηματα.
Θα μου πεις,μα καλα,δεν εχουν την τεχνογνωσια;Φυσικα και την εχουν απλα οταν το marketing λεει low cost,τοτε...
RENAULT FORUM