Ο χρήστης HUNTER.GR έγραψε:
Καλή εβδομάδα σε όλους!
Μια ερώτηση:Έχει πάει κάποιος φίλος το αμάξι του σε πλυντήριο,όπου μετα το πλύσιμο του ρίχνουν από πάνω τεφλόν,& εξαφανίζονται τα αραχνιάσματα & οι ελαφριές επιφανειακές μικρογρατσουνιές;
Δεν εχω ακουσει καποιον να το πηγαινει, ουτε εχω διαβασει και τοσο για αυτον τον τροπο. Τις εξαφανιζει με την εννοια οτι τις μασκαρευει τις σκεπαζει και μετα απο λιγα πλυσιματα που φευγει το τεφλον εμφανιζονται. Δες εδω αν αξιζει:
Expensive
The fact of the matter is teflon wax is very expensive. Teflon car detailing isn’t done as much, and car detailers normally charge much more than a regular wax for this type of wax job.
Doesn’t Last Long
There are those that claim teflon is long lasting. However, the structure of teflon proves that it really won’t stay on your car that much. First, in teflon waxes, there is not that much teflon even in the formula. Most waxes have at most 10% teflon in there. On top of that, the teflon needs to bind with organic material in order to stick on the car. This will cause the teflon to actually leave your car much sooner than expected, and you would no longer see the benefits of the coating.
http://www.autos.com/car-maintenance/pros-and-cons-of-teflon-car-wax
Στην ιδια κατηγορια του γεμισματος, καλυψης των γρατζουνιων κλπ της βαφης ειναι και τα Glazes που ειναι φθηνοτερα και για εμενα ποιο ασφαλη. Εχουν ειδικα λαδια. Δεν κρατανε ομως πολυ. Μια εβδομαδα, αντε δυο το πολυ. Αυτα τα χρησιμοποιουν σε car detailing shows οταν μετα το γυαλισμα που κανουν στο αμαξι τους οι detailers δουνε πως καποια σημαδια δεν τα εχουν εξαφανισει, βαζουν το Glaze απο πανω για να κρυψουν το σημαδι που δεν σβησαν με τον αλοιφαδορο.
A glaze is often an optional step of the detailing process, but when used correctly can help add an additional layer of gloss and depth to the paint. Glazes are essentially polishes that leave behind oils, kaolin clay or some other substance that is designed to increase the depth and gloss while being able to mask or hide some minor imperfections in the paint. Glazes are great products to use right before a car show as it can help increase the depth and gloss, especially on lighter colored vehicles where this is often hard to accomplish. One of the downsides of using a glaze is that it may reduce a sealant or waxes ability to bond to the paint with it's maximum potential. The sealant and wax will still protect very well, it just may not last quite as long as it would if it was used on the bare paint.
Many people's expectations are often too high when it comes to a glaze filling in minor imperfections. If your car is filled with swirls and scratches, you are much better off investing in a polish to remove the marks, which is also a permanent fix, the results from a glaze are temporary. Your car should be washed, clayed, and polished prior to using a glaze for optimal results.
http://www.detailedimage.com/Auto-Detailing-Guide/Glazes/
Δεν πρεπει ομως να τα πουλανε στην Ελλαδα. Στα εγραψα για να ξερεις τι παιζει. Ποιο ειναι το θεμα; Με τεφλον και τα παρομοια προιοντα δεν εχεις μονιμο και μακρας διαρκειας αποτελεσμα. Κατα την γνωμη μου σαν ενας απλος ιδιοκτητης αυτοκινητου οπως ολοι μας που ασχολειται λιγο με αυτα. Για μονιμα αποτελεσματα πας να σου κανουν γυαλισμα με αλοιφαδορο, να φυγουν (αν δεν ειναι πολλη βαθιες) οι γρατζουνιες, το αραχνιασμα κλπ. Χανεις ομως ενα μερος απο το βερνικι. Μειωνεται το παχος του. Αν μειωθει εντελως πας για βαψιμο.
Για αυτο ενας καλος detailer επαγγελματιας βλεπει με μηχανημα ποσο ειναι το παχος του βερνικιου και χρησιμοποιει τις καταλληλες αλοιφες, σφουγγαρακια αλοιφαδορου και με σωστη χρηση αλοιφαδορου αφαιρει τοσο βερνικι οσο πρεπει. Οχι αιντε αερα πατερα να παρει παραπανω βερνικι για ενα αραχνιασμα λες και παει να αφαιρεσει σοβαρες γρατζουνιες. Δλδ να σου φαει αδικα περισσοτερο βερνικι απο οσο πρεπει. Ειχε γμτ ενα αρθρο αμερικανικο για το πως πρεπει να χρησιμοποιειται ο αλοιφαδορος για να μην γινεται overpolish. Θα το βρω να το βαλω στο θρεντ.