-
Καλημέρα σε όλους. Έχω παραγείλει ένα νεο punto sporting. Η αλήθεια είναι ότι το πήρα λόγω κινητήρα , εξοπλισμού και εγγύησης , αφού δεν έχω καμία σχέση με σπόρ οδήγηση. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν οι πιο σφικτές αναρτήσεις του το κάνουν πιο ευπαθές στους ελληνικούς δρόμους, με τα γνωστά σαμαράκια... Επίσης ήθελα να ρωτήσω σε τι πλεονεκτούν οι ζάντες αλουμινίου και τέλος, ποια η άποψη σας για την εγγύηση της FIAT;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων -
Καλημέρα σε όλους. Έχω παραγείλει ένα νεο punto sporting. Η αλήθεια είναι ότι το πήρα λόγω κινητήρα , εξοπλισμού και εγγύησης , αφού δεν έχω καμία σχέση με σπόρ οδήγηση. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν οι πιο σφικτές αναρτήσεις του το κάνουν πιο ευπαθές στους ελληνικούς δρόμους, με τα γνωστά σαμαράκια... Επίσης ήθελα να ρωτήσω σε τι πλεονεκτούν οι ζάντες αλουμινίου και τέλος, ποια η άποψη σας για την εγγύηση της FIAT;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων -
Καλημέρα σε όλους. Έχω παραγείλει ένα νεο punto sporting. Η αλήθεια είναι ότι το πήρα λόγω κινητήρα , εξοπλισμού και εγγύησης , αφού δεν έχω καμία σχέση με σπόρ οδήγηση. Αυτό που θέλω να ρωτήσω είναι αν οι πιο σφικτές αναρτήσεις του το κάνουν πιο ευπαθές στους ελληνικούς δρόμους, με τα γνωστά σαμαράκια... Επίσης ήθελα να ρωτήσω σε τι πλεονεκτούν οι ζάντες αλουμινίου και τέλος, ποια η άποψη σας για την εγγύηση της FIAT;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων -
Καλοριζικο και καλοταξιδο!
Η αναρτηση του sporting πραγματι κοπαναει στους Ελληνικους δρομους, αλλα τα πραγματα ειναι καπως καλυτερα σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο.
Αυτο γραφουν ολα τα περιοδικα που το δοκιμασαν. Δεν διαβασες καποιο απο αυτα πριν παραγγειλεις το αυτοκινητο?
Για τα υπολοιπα θα σε ενημερωσουν τα υπολοιπα παιδια!
-
Κατάρχην καλορίζικο.
εγώ έχω το παλιό αλλά και πάλι κοπανάει χωρίς να έχεις τα πλεονεκτήματα ενός ¨σκληρού ¨αυτοκινήτου αφού δεν στρίβει και τέλεια.τώρα όσον αφορά την εγγύηση εμένα ότι χρειαστεί το αλλάζουν χωρίς δέυτερη κουβέντα και μουρμούρα.άλλωστε είναι τόσα τα συνεργεία που για να χουν στάνταρ πελατεία σε προσκυνάνε.σε γδέρνουν όμως στα service.
15000 χλμ 220 ευρώ ενώ ο κολητός μου με rallye πρώτο service στις 20000 κόστος 140 ευρώ. -
Καλορίζικο.καλοτάξιδο,καλογκάζωτο και γενικά να το χαίρεσαι.Όντως ψιλοκοπανάει η ανάρτηση και το αυτοκίνητο δεν μπορώ να πω ότι στις στροφες δε παίρνει και κλίσεις.Ειδικά στα πρώτα χιλιόμετρα,μέχρι να στρώσει η ανάρτηση,τρομάξα απ' το πόσο κοπανουσε.Μέτά έφτιαξε αρκετά η κατάσταση ή συνήθισα ή και τα δύο.Πάντως απορώ γιατί πήρες το sporting αν δε σε ενδιαφέρει η γρήγορη οδήγηση,αν και είναι αλήθεια ότι έχει μόνο 300ευρώ διαφορά απ' την αμέσως φτηνότερη έκδοση ενώ έχει επιπλέον το 6άρι κιβώτιο,15άρες αλουμινίου,esp και πολύ πιο όμορφη εμφάνιση.Βέβαια χάνεις τον αυτόματο διζωνικό κλιματισμό,αν σε ενδιαφέρει..(εμένα πάντως καθόλου).Από service δεν έχω ιδέα,δεν έχω φτάσει ακόμα τα 3000χλμ για να κάνω την πρώτη αλλαγή λαδιών.
-
Για αυτό ακριβώς τον λόγο το πήρα για την μικρή διαφορά. Το θέμα είναι εκτός από το κοπάνημα, δηλαδή την α'ισθηση στην καμπίνα, το αμάξι είναι και πιο ευπαθές; Πάντως, ευχαριστώ σε όλους για τις απαντήσεις!
-
Καλοταξιδο Κωστα και να το χαιρεσαι. Εγω εχω το Sporting με τα 80 αλογα.
Οταν το πηρα το αυτοκινητο επαθα πλακα στα πρωτα μετρα κιολλα. Μου φανηκε απιστευτα σκληρο και μετα εμαθα πως η αναρτηση του ειναι απο το
HGT. Δε με χαλαει βεβαια διοτι ειναι πολυ καλο στο δρομο. Τωρα αυτο που πρεπει να κανεις ειναι να το προσεχεις λιγο στους αγριους και ατσαλους γεματο σαμαρια και οτι αλλο χωραει ο νους σου Ελληνικους δρομους.
Προσπαθησε να μη το κοπανας στα 'δυσκολα' γιατι η σκληρη αναρτηση θελει λιγο προσοχη. -
Kaloriziko to puntaki,an kai ligo kathysterimena. egw exw to 80ari dyteris genias kai einai apo ta prota pou poulithikan. to exw 4 xronia idi kai to aytokinito exei grapsei panw apo 100.000km kai prin apo 20 meres to perasa kai KTEO. pisteyw pos i prosthiki toy 1400 kinitira itan ayto akrivws poy tou eleipe,giati to aytokinito einai poly kala stimeno kai etoimo gia parapanw aloga me ta yparxonta frena kai anartiseis. eimai genika poly eyxaristimenos. den mou exei parousiasei kanena provlima parolo pou sxetika to piezw. oson afora tin anartisi einai arketa skliro kai kopanaei arketa.
skeftomai na allaksw amortiser - elatiria, giati mou dinei tin entyposi pos teleytaia exoun xalarwsei ligaki. exei kaneis na proteinei kati kalo? giati exw mperdeytei.
eyxaristw!!!
-
Ο χρήστης Punto_Sporting έγραψε:
skeftomai na allaksw amortiser - elatiria, giati mou dinei tin entyposi pos teleytaia exoun xalarwsei ligaki. exei kaneis na proteinei kati kalo? giati exw mperdeytei.
eyxaristw!!!
Αμ φιλε μαφιοζε και εγω θελω να αλλαξω αμορτισερ... και εγω δεν ξερω τι να βαλω. Βασικα θελω να βαλω κατι να μαλακωσει λιγακι η αναρτηση και ας χασω λιγο στο στησιμο... αλλα τι? Φοβαμαι μην κανω καμια πατατα και το αμαξι γινει σουπα.
Παντως οτι ειπαν και οι προλαλησαντες... η σφιχτη αναρτηση θα κουρασει λιγακι μεσα στην πολη, αλλα στα εκτος κομματια θα εισαι μες τα χαμογελα... ειδικα στις στροφες
Παντως το αμαξι δεν προκειτε να παθει κατι.... οπως και το δικο μου... με 4 χρονια στην πλατη επισης και 70000 αρκετα σκληρα χιλιομετρα. -
'Ασχετο με την αλλαγή αμορτισέρ-ελατηρίων,αλλά τώρα το θυμήθηκα.Να ελέγξεις την πίεση των ελαστικών το συντομότερο δυνατό μετά την παραλαβή γιατί κατά πάσα πιθανότητα θα είναι ''παραφουσκωμένα'' και όπως καταλαβαίνεις αυτό είναι κατά της άνεσης.Δεν ξέρω γιατί το κάνουν,πάντως στο δικό μου έτσι ήταν και άκουσα ότι γίνεται γενικότερα στα καινούρια αυτοκίνητα.
Χαίρομαι πολύ παιδιά που ακούω ότι δεν σας έχουν βγάλει προβλήματα,έτσι για να ακούνε κάτι γερμανογιαπωνεζόφιλοι.... -
Παιδ'ια το πήρα προχτές! και πήγα Δραμα και γύρισα για να το στρώσω...είχα και ένα γάμο βέβαια. Λοίπον την ανάρτηση την σύνηθισα και γενικά είμαι πολύ πολύ ευχαριστημένος. Χώρεσαν και πέντα άτομα, χώρεσαν και αρκετές βαλίτσες. Όλα μια χαρά! ό μόνο τώρα που θέλω ναρωτήσω είναι το εξής: Άκουσα πως θα ήταν καλό να αλλάξω λάφια στα 2000 χιλιόμετρα την πρώτη φορά αντί για τα 7500 που μου είπαν. καμία άποψη για αυτό;
-
Σίγουρα είναι καλό αν σκέφτεσαι να κρατήσεις το αμάξι για πάνω απο 150.000χμ να αλλάζεις λάδια συχνά.
Μην ξεχάσεις να αλλάξεις και φίλτρο λαδιού μαζί. -
Φιλε amfulakia προσεξε τη πιεση των ελλαστικων σου. Οταν πειρα το puntακι ειχε 47 psi πιεση και στα τεσσερα ελλαστικα. Ηταν απιστευτα κουτσουρο και φοβηθηκα πως μπορει να εκανα και καμια ζημια στο αυτοκινητο. Οταν απευθηνθηκα στην αντιπροσωπεια ουτε που το ειχαν κοιταξει. Φαγανε και σχετικο 'κραξημο' αλλα και τι να λεει... καμια φορα πρεπει να προσεχεις τετοια πραματα...και εκανα και 500 ολοκληρα χιλιομετρα
-
Για τα λάδια εμένα απ' την αντιπροσωπία μου είπαν πρώτη αλλαγή στα 3000χλμ.Τα 7000 σαν πολλά μου φαίνονται.Δεν ξέρω τι να σου πω,ούτε καν την την έχω κάνει ακόμα.Μου φαίνεται περίεργη όμως τέτοια διαφορά από μεταξύ αντιπροσωπιών....
-
Καλορίζικο και καλοτάξιδο. Όπως διαπίστωσες και μόνος σου δεν είναι δα και προβληματική η ανάρτησή του... Οπότε θα το ευχαριστηθείς.
Ο χρήστης ambulafia έγραψε:
....και πήγα Δραμα και γύρισα για να το στρώσω...είχα και ένα γάμο βέβαια. Λοίπον την ανάρτηση την σύνηθισα και γενικά είμαι πολύ πολύ ευχαριστημένος. Χώρεσαν και πέντε άτομα, χώρεσαν και αρκετές βαλίτσες...Ο παραπάνω τρόπος δεν είναι και ιδανικός για να στρώσεις το αυτοκίνητό σου αλλά τέσπα... Στρώσιμο δεν σημαίνει μόνο, δεν ξεπερνώ τις 4000σαλ. Σημαίνει επίσης, να μην το φορτώνω 'φουλ'
Και πάλι καλορίζικο!!! -
Η αλήθεια είναι ότι πέντε άτομα πήγαν για μικρή διαδρομή και οι βαλίτσες ήταν τίγκα επίσης για λίγο. Στο μεγαλύτερο κομμάτι ήμασταν δυο άτομα συν μπαγκάζια. Όσο για τα λάδια δεν ξέρω.... αν και το κόστος τώρα που το λέμε είναι μικρό οπότε θα το κάνω μάλλον ούτως ή άλλως γύρω στα 2500 χιλιόμετρα. Τα ελαστικά ήταν εντάξει, τουλάχιστον μέχρι να πατήσω εκείνο το καρφί
-
Επειδή και εγώ είμαι σε αναζήτηση για αμορτισέρ και λάστιχα μετά από 55.000 χλμ, αφού ρώτησα σε διάφορα καταστήματα οι απόψεις ταυτίζονται και είναι οι εξής:
Για αμορτισέρ τα MONROE reflex με τα οποία το αυτοκίνητο είναι σφιχτό χωρίς να κουράζει. Μου είπαν όχι για BILSTEIN κίτρινα γιατί χτυπάει πολύ το αυτοκίνητο, ενώ με τα μαύρα ψηλώνει ελαφρώς άρα αλλαζει η γεωμετρία του αυτοκινήτου! Επίσης για τα εργοστασιακά μου είπαν ότι στα μπροστινά καίγονται οι τσιμουχες και χτυπάνε ενώ τα πίσω χαλαρώνουν υπερβολικά. Η τιμή των MONROE περίπου 300,00€.
Για λάστιχα όλοι μου πρότειναν PIRELLI P6. Τα MICHELIN EXALTO είναι πολύ μαλακά, όταν αρχίζουν να φθείρονται κάνουν θόρυβο και έχουν μικρή διάρκεια ζωής. Τα MICHELIN ENERGY μου είπαν ότι δεν έχουν βγεί καλά.
Αν έχει ακούσει κανείς τιποτα διαφορετικό ασ με ενημερώσει -
δεν ειναι τυχαιο οτι η michelin ειναι η... michelin
πλεον εχουν και αντοχη στο χρονο
απλα επειδη και οι αλλες εταιρειες και μαγαζατορες πρεπει να πουλησουν , κατι πρεπει να πουν.... -
ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΜΑΓΑΖΙ ΨΩΝΙΖΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ MICHELIN. ΕΓΩ ΑΠΛΩΣ ΡΩΤΩ ΤΙ ΜΟΥ ΠΡΩΤΕΙΝΕΙ ΩΣ ΓΝΩΣΤΗΣ. ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΤΑ PIRELLI P5000 DRAGO ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΡΑΤΗΜΑ ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ SPORTIF ΚΑΙ ΠΑΛΙΑΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ΚΑΝΟΥΝ ΘΟΡΥΒΟ. ΕΤΣΙ ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΑΘΟΡΥΒΟ.
-
-
oson afora tin piesi twn elastikwn egw exw standar 34 psi mpros pisw. einai ligo kopanato,alla pisteyw pos einai to idaniko.
-
oson afora tin allagi ladiwn, egw panta allazw ladia kathe 7.500 xlm kai kanw service kathe 15.000 xlm. twra den pane na lene oti theloun oi antiprosopoi gia tin allagi ladiwn kathe 15.000 i 20.000 xlm, den allazw apopsi.
-
Gia ta lastixa, egw exw edw kai 50.000 xlm ta exalto, kai enw stin arxi pigaine treno to amaksi, twra pigainei me ta TESSERA. kai den kanw plaka. stin arxi itan korifi kai meta papala!!! skeftomai gia ta GOODYEAR EAGLE F1. kamia alli protasi ???
-
Telos gia amortiser pisteyw pos mia psiloakrivi alla poly kali lysi einai ta koni ta kitrina (rythmizomena se 3 skales), apo malaka mexri koutsouro!!
-
ΑΠΟΡΙΕΣ ΓΙΑ FIAT PUNTO SPORTING