-
Ο χρήστης postruck. έγραψε:
Νίκο,μπορείς να μας πείς τι μάρκα λάδια,φίλτρα,τακάκια,σου χρεώσανε και πως έκαναν απολύμανση στο a/c?? με μηχάνημα ή με αφρό σε σπρέυ? Τα χρήματα για αυτό το αυτοκίνητο μου φαίνονται αρκετά.Λάδια Fuchs πλήρως συνθετικό, φίλτρο VW, τακάκια ένα μπλε κουτί δε θυμάμαι μάρκα, απολύμανση με ένα σπρέι της WURTH (νομίζω) έκανε που είχε ένα σωληνάκι στην άκρη.
Τα έχω όλα κάτω, τώρα βαριέμαι να κατέβω να το δω.
Κι μένα μου φάνηκαν ακριβά.
-
μάλιστα,μπορείς να χαμηλώσεις την τιμή ακόμα,κυρίως στα λάδια και φίλτρα.Τα τακάκια,αν είναι μπλέ οπως λές το κουτί, τότε μιλάμε για ΑΤΕ ,αν και πολλοι τα τσιμπάνε σε τιμή. Το σπρέυ της wurth έχει 30-35 ευρώ,αν έχουν πάρει κιβώτιο ομως λίγο ποιο κάτω.
-
Αλλάξαμε λάδια αλλά πάλι όταν είναι κρύο ακούγεται η καδένα να γρατζουνάει για λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να ανέβει το λάδι.
Να ανησυχήσω;
Τον ρώτησα αν υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω και είπε πλήρη αντικατάσταση όλου του συστήματος.
Τι μπορώ να κάνω μη το πάρω στο χέρι;
Το μοτέρ είναι caxa.
Sent from a mobile device
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Τι μπορώ να κάνω μη το πάρω στο χέρι;Το μοτέρ είναι caxa.
Να εμπιστευθείς την ποιότητα και την αξιοπιστία που σου δίνει ο όμιλος VW
-
Τώρα σωθήκαμε
Sent from a mobile device
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αλλάξαμε λάδια αλλά πάλι όταν είναι κρύο ακούγεται η καδένα να γρατζουνάει για λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να ανέβει το λάδι.Να ανησυχήσω;
Τον ρώτησα αν υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω και είπε πλήρη αντικατάσταση όλου του συστήματος.
Τι μπορώ να κάνω μη το πάρω στο χέρι;
Το μοτέρ είναι caxa.
Sent from a mobile device
δεν το περνεις στο χερι μην φοβασε. ο caxa ειναι το πιο αλεξισφερο τσι. αν ειναι και γινει πιο ενωχλητικο τοτε ισος θελει ψαξιμο.
-
Δε με ενοχλεί ο ήχος...με φοβίζει περισσότερο.
Αλλά αφού λες ότι είναι αλεξίσφαιρο τότε οκ.
Sent from a mobile device
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αλλάξαμε λάδια αλλά πάλι όταν είναι κρύο ακούγεται η καδένα να γρατζουνάει για λίγα δευτερόλεπτα μέχρι να ανέβει το λάδι.Να ανησυχήσω;
Τον ρώτησα αν υπάρχει κάτι που μπορώ να κάνω και είπε πλήρη αντικατάσταση όλου του συστήματος.
Τι μπορώ να κάνω μη το πάρω στο χέρι;
Το μοτέρ είναι caxa.
Κατ αρχήν, μιλάμε για κάτι καθαρά ψυχολογικό. Γρατζουνάει για 2-3 δεύτερα η καδένα ή ο μεταβλητός. Ε, δεν είναι και η καταστροφή του κόσμου! Φαντάσου πόσες εκατοντάδες χιλιάδες τέτοια μοτέρ σε όλον τον κόσμο το κάνουν αυτό σε κάθε κρύο ξεκίνημα, δεν χτυπάνε όλα βαλβίδες στα έμβολα! Είναι ενοχλητικό, αλλά σε συντριπτικό ποσοστό ακίνδυνο. Απλά, μαθαίνεις να ζεις μαζί του.
Αυτό που μπορείς να κάνεις για να το βοηθήσεις, χωρίς να σου κοστίσει κάτι, είναι λίγο italian tuning : να σηκώσεις την πίεση του λαδιού να 'καθαρίσει' λίγο αφενός, αφετέρου να φτάσει παντού το λάδι. Πάντα με τον κινητήρα σε καλή θερμοκρασία (το λάδι στους 80). Δεν χρειάζεται λιώσιμο, απλά για κάποια ώρα (μισή ας πούμε) λειτουργία σε σχετικά υψηλές ως υψηλές στροφές (4000 - 5000). Βγες εθνική και πήγαινε μια βόλτα, αποφεύγοντας την έκτη και κάνοντας συχνά κατεβάσματα σε τέταρτη.
Και στο δικό μου το κάνει (CAVD), αλλά ακολουθώντας όσο γίνεται στις μετακινήσεις μου τα παραπάνω (βοηθά ότι βγαίνω πολύ συχνά στον Κηφισό), πρέπει να το αφήσω για κάποιες μέρες για να το κάνει.
Αλλιώς, πρέπει να τα αλλάξεις όλα: μεταβλητό, καδένα, γλίστρες. Θα πρέπει να λυθεί το μισό αυτοκίνητο και θα κοστίσει ο κούκος αηδόνι! Και μπορεί να τα αλλάξεις όλα και μετά από κάποιο καιρό να το ξανακάνει!
-
Τέλεια!
Εφόσον δεν προκύπτει κάποιο πρόβλημα και σενεπώς άμεση αντιμετώπιση, όλα καλά!
Thanks...
Sent from a mobile device
-
@Nikos! έχω το ίδιο μοτέρ. Μου το κάνει και εμένα εδώ και 2 χρόνια, μπορεί και παραπάνω, αλλά μόνο όταν το αφήσω αρκετό καιρό χωρίς να το ανάψω. Όπως σου λέει και ο ClioDriver συνήθισε το. Ίσως κάνε και αυτό που σου λέει, εγώ δεν έχω κάνει τίποτα ιδιαίτερο βέβαια. Μόνο γενικά δεν το πιέζω στην εκκίνηση και πριν το σβήσιμο.
Είχα κοιτάξει να το λύσω και εγώ τότε, αλλά αφενός δεν επιλύεται πλήρως καθώς μπορεί να επανεμφανιστεί, αφετέρου θα 'ψάχναμε τι μπορεί να φταίει' και δεν είχα όρεξη να κάνουμε R&D πάνω στο αυτοκίνητο, να λύσουμε όλο τον κινητήρα (στην Ελλάδα...) για να δούμε τι 'μπορεί να φταίει'.
Μετά από 2 χρόνια και καμιά 50000 χλμ. δεν φαίνεται να έχει επηρεάσει κάτι άλλο και έχω την αίσθηση ότι έχουν μειωθεί οι φορές που το κάνει (ή μπορεί να μην το παρατηρώ απλά ).Και μιας και γράφω εδώ, ξέρετε κανένα αποδεδειγμένα αξιόπιστο εξειδικευμένο VW κάπου κοντά στο κέντρο της Αθήνας με προτίμηση σε Βύρωνα, Καισαριανή, Παγκράτι, Αμπελόκηπους, Ζωγράφου;
Θέλω να κάνω το σέρβις των 90.000χλμ από Σεπτέμβριο (4,5 χρόνων), ήτοι λάδια, όλα τα φίλτρα, υγρά φρένων και τακάκια εμπρός. Ίσως και βαλβολίνες? Την αντιπροσωπεία την υπολογίζω για μια τιμή από 330-350, αλλά με τα +/- της τους εμπιστεύομαι περισσότερο από το να πάω κάπου στην τύχη, ξέρω ότι θα προλάβουν να τα κάνουν σε μια ημέρα και με ψιλοβολεύει η τοποθεσία τους, ώστε να το αφήσω το πρωί και να το πάρω το μεσημέρι. -
Tελευταια ,εχω ακουσει καλα λογια για εδω
http://www.vrisko.gr/details/da101h0030 ... 0_3e3j5d_f -
Νίκο,
Εφόσον ο ήχος γίνεται περιστασιακά και μόνο για 2-3 δευτερόλεπτα, είναι απ το λάδι όπως είχαν πει και τα παιδιά. Φίλος με 80k+ του το κάνει που και που χωρίς κανένα πρόβλημα. Εσύ θα το παρακολουθήσεις για τα επόμενα 10-15,000 χλμ. Αν ο ήχος γίνεται με την ίδια συχνότητα και διαρκεί μόνο 2 δευτερόλεπτα, δεν έχεις θέμα. Αν όμως μεγαλώσει η έντασή του και φτάσει να διαρκεί 5-10 δευτερόλεπτα πχ, τότε ναι είναι θέμα καδένας πιθανότατα. Άρα προς το παρόν απλά παρακολούθησέ το.
Καλοτάξιδο btw
-
Ο χρήστης www2000 έγραψε:
@Nikos! έχω το ίδιο μοτέρ. Μου το κάνει και εμένα εδώ και 2 χρόνια, μπορεί και παραπάνω, αλλά μόνο όταν το αφήσω αρκετό καιρό χωρίς να το ανάψω. Όπως σου λέει και ο ClioDriver συνήθισε το. Ίσως κάνε και αυτό που σου λέει, εγώ δεν έχω κάνει τίποτα ιδιαίτερο βέβαια. Μόνο γενικά δεν το πιέζω στην εκκίνηση και πριν το σβήσιμο.
Είχα κοιτάξει να το λύσω και εγώ τότε, αλλά αφενός δεν επιλύεται πλήρως καθώς μπορεί να επανεμφανιστεί, αφετέρου θα 'ψάχναμε τι μπορεί να φταίει' και δεν είχα όρεξη να κάνουμε R&D πάνω στο αυτοκίνητο, να λύσουμε όλο τον κινητήρα (στην Ελλάδα...) για να δούμε τι 'μπορεί να φταίει'.
Μετά από 2 χρόνια και καμιά 50000 χλμ. δεν φαίνεται να έχει επηρεάσει κάτι άλλο και έχω την αίσθηση ότι έχουν μειωθεί οι φορές που το κάνει (ή μπορεί να μην το παρατηρώ απλά ).Και μιας και γράφω εδώ, ξέρετε κανένα αποδεδειγμένα αξιόπιστο εξειδικευμένο VW κάπου κοντά στο κέντρο της Αθήνας με προτίμηση σε Βύρωνα, Καισαριανή, Παγκράτι, Αμπελόκηπους, Ζωγράφου;
Θέλω να κάνω το σέρβις των 90.000χλμ από Σεπτέμβριο (4,5 χρόνων), ήτοι λάδια, όλα τα φίλτρα, υγρά φρένων και τακάκια εμπρός. Ίσως και βαλβολίνες? Την αντιπροσωπεία την υπολογίζω για μια τιμή από 330-350, αλλά με τα +/- της τους εμπιστεύομαι περισσότερο από το να πάω κάπου στην τύχη, ξέρω ότι θα προλάβουν να τα κάνουν σε μια ημέρα και με ψιλοβολεύει η τοποθεσία τους, ώστε να το αφήσω το πρωί και να το πάρω το μεσημέρι.Αποδεδειγμένα καλός (έχω πάει) είναι ο Γκίκας στο Φάληρο
http://www.vrisko.gr/advdetails/4j_23g7 ... F®ion=1αλλά οι τιμές του γενικά πλησιάζουν αυτές της αντιπροσωπείας.
Από αντιπροσωπείες έχω πάει Φιλοσίδη στο Βύρωνα κι έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος από την όλη δουλειά και εξυπηρέτηση και την εμπειρία που έχουν οι μηχανικοί του, οπότε και θα συνεχίζω να το πηγαίνω εκεί (εκτός από τπτ αναλώσιμα τύπου τακάκια που δεν έχεις λόγο να πληρώσεις τα κερατιάτικα της αντιπροσωπείας).
-
Και το δικό μου κάνει τον ίδιο θόρυβο περιστασιακά (caxa). Σε ερώτηση μου στην αντιπροσωπεία μου είπαν να αντικαταστήσω άμεσα όλο το σετ γιατί θα πηδήξει δόντι με μια μικρή όμως λεπτομέρεια...δεν εξέτασαν ούτε άκουσαν καν το αυτοκίνητο παρά έβγαλαν διάγνωση από την περιγραφή μου . Φυσικά έφυγα και ζω με αυτό, δεν είναι και τίποτε τραγικό.
-
Κάντε και κανά σταυρό βέβαια να μην...
-
Του κολλητού μου το 140άρι Golf 5 έμαθα πως έβγαλε την πρώτη σοβαρή ζημιά από τότε που το πήρε (καλοκαίρι 2006). Τρόμπα βενζίνης και έδωσε 300€. Όσο έλειπε ο ίδιος στο εξωτερικό το έπαιρνε ο πατέρας του, και του έβαζε καύσιμο από ένα πρατήριο που πουλούσε πολύ φθηνά, και μάλλον είχε νοθευμένο... Τους είπαν πως μάλλον αυτό έπαιξε ρόλο.
-
Από το δικό μου 140 πάντως δεν ακούγεται κάποιος ήχος από την καδένα. Αν άρχιζα να ακούω κάτι σίγουρα θα πήγαινα να το κοιτάξω.
-
@ kostis20, kapami ευχαριστώ θα τους κοιτάξω από Σεπτέμβριο.
Από αντιπροσωπείες δεν έχω καλή εμπειρία από την Auto Marin, έχω ακούσει καλά λόγια για την autonet (Κορωπί), ξέρω ότι είναι καλά στην auto club (αλλά μου πέφτει μακριά για να πηγαίνω κάθε φορά) και από τον Φιλοσίδη είμαι ικανοποιημένος, αν αποφασίσω να το κάνω σε αντιπροσωπεία εκεί θα πάω καθώς είμαι και σχετικά κοντά.
Πάντως έχω σκεφτεί και εγώ το σενάριο για αλλαγή τα τακάκια εκτός αντιπροσωπείας. Πρέπει να πάρω κανά δυο τηλέφωνα για να δω πόσο πάει εκτός. Αν είναι άνω των 30€ διαφορά αξίζει, αλλιώς μόνο ο χρόνος και η ταλαιπωρία...@aggelooos2000 έχω ακούσει και άλλη φορά για παρόμοια 'διάγνωση'. Πόσο καιρός/ χλμ έχει περάσει από τότε και στα πόσα χλμ το πρωτοεμφάνισε;
-
Ο χρήστης aggelooos2000 έγραψε:
Και το δικό μου κάνει τον ίδιο θόρυβο περιστασιακά (caxa). Σε ερώτηση μου στην αντιπροσωπεία μου είπαν να αντικαταστήσω άμεσα όλο το σετ γιατί θα πηδήξει δόντι με μια μικρή όμως λεπτομέρεια...δεν εξέτασαν ούτε άκουσαν καν το αυτοκίνητο παρά έβγαλαν διάγνωση από την περιγραφή μου . Φυσικά έφυγα και ζω με αυτό, δεν είναι και τίποτε τραγικό.Εμας το κανει καθε πρωι για 2-3 δευτ. Ενδιαμεσα στην ημερα οχι τοσο.
Sent from a mobile device
-
Ο χρήστης kapami έγραψε:
Από το δικό μου 140 πάντως δεν ακούγεται κάποιος ήχος από την καδένα. Αν άρχιζα να ακούω κάτι σίγουρα θα πήγαινα να το κοιτάξω.Το δικό σου είναι σαφέστατα προβληματικό
Να πας αντιπροσωπεία να στο δουν ασαπ...
VW FORUM