-
μαλιστα, ευχαριστω και τους δυο σας
Εμενα σιγουρα ειναι σε καλυτερη κατασταση το καπω , ενα μικρο τσακισματακι εχει, και τα φαναρια ηταν απειραχτα... Τελος παντων, κοντος ψαλμος αλληλουια , θα μαθω αυριο...
με βλεπω παντως τα ρημαδο energy saver , να τα διαολοστελνω, γιατι δεν ειναι πρωτη φορα που το abs εκανε παρτυ...
-
Ο χρήστης pierce21 έγραψε:
μαλιστα, ευχαριστω και τους δυο σαςΕμενα σιγουρα ειναι σε καλυτερη κατασταση το καπω , ενα μικρο τσακισματακι εχει, και τα φαναρια ηταν απειραχτα... Τελος παντων, κοντος ψαλμος αλληλουια , θα μαθω αυριο...
με βλεπω παντως τα ρημαδο energy saver , να τα διαολοστελνω, γιατι δεν ειναι πρωτη φορα που το abs εκανε παρτυ...
Δεν ξαναλέω ότι ρισκάρουμε την ακριβή μας περιουσία (σ.σ αυτοκίνητο) ,έχοντας αναθεματισμένα eco-ελαστικά...
Περαστικά φίλε μου.
-
Ενας γνωστος που εχει πριν κατι μηνες ενα μικροτρακαρισμα με polo μοντελο 2003-4 αν δεν κανω λαθος,σχεδον τετοια φαση,φρεναρε αλλα δεν προλαβε να σταματησει εγκαιρως με αποτελεσμα να χτυπησει στον μπροστινο,ενα νισαν μικρα το οποιο δεν επαθε απολυτως τιποτα. Αντιθετως το polo χρειαστηκε να αλλαξει προφυλακτησα και φαναρια,κοστος γυρω στα 1500€. Ειναι ακριβα οπως κ να το κανουμε.
-
+1000για τα λαστιχα ..εγω με τα χανκουκ στο γκολφ εχω φοβερο προβλημα στα νερα...εντονη υδρολισθηση ....βεβαια σε ενα φρεναρισμα που το χριαστικα εδιχνε τις δυνατοτιτες για φρεναρισμα σε στεγνο ομος πραγματικα δεν ξερω τι θα γινοταν σε βρεγμενο ..οποτε η αλλαγη πλισιαζει!!!! Φιλε κεν11 ομοιος και εγω στιν εθνικη ομοια κατασταση με το πασσατ(βεβαια πλισιαζα αν δεν υπερβενα τους 2τονους ειδα τι παει να πει υπερφορτωση αν ειχα μισο μετρο θα τιν γλιτωνα) να δεις πος ειχα κανει σαντουιητς μια μερτσεντα180 του 98 τρελη ζημια αυτος εγω εναν προφηλακτιρα κ λιγο καπο μια μικρη κλιση ειχε...(ειχα σφινοσει στον ποπο τις) η ολη ζημια κοστιζε 1300εξωμε οριντζιναλ ανταλακτικα ενω αντιπροσοποια 2000
-
Ο χρήστης iROC έγραψε:
+1000για τα λαστιχα ..εγω με τα χανκουκ στο γκολφ εχω φοβερο προβλημα στα νερα...εντονη υδρολισθηση ....βεβαια σε ενα φρεναρισμα που το χριαστικα εδιχνε τις δυνατοτιτες για φρεναρισμα σε στεγνο ομος πραγματικα δεν ξερω τι θα γινοταν σε βρεγμενο ..οποτε η αλλαγη πλισιαζει!!!! Φιλε κεν11 ομοιος και εγω στιν εθνικη ομοια κατασταση με το πασσατ(βεβαια πλισιαζα αν δεν υπερβενα τους 2τονους ειδα τι παει να πει υπερφορτωση αν ειχα μισο μετρο θα τιν γλιτωνα) να δεις πος ειχα κανει σαντουιητς μια μερτσεντα180 του 98 τρελη ζημια αυτος εγω εναν προφηλακτιρα κ λιγο καπο μια μικρη κλιση ειχε...(ειχα σφινοσει στον ποπο τις) η ολη ζημια κοστιζε 1300εξωμε οριντζιναλ ανταλακτικα ενω αντιπροσοποια 2000εμενα τα χανκουκ μου φάνηκαν εξαιρετικά (με έσωσαν από μια πολύ δύσκολη κατάσταση) και θα ξαναέπαιρνα αν τα έβρισκα κάπου
-
σε στεγνο ναι και σε λιγο βρεγμενο δρομο ειναι καλα τα χανκουκ ομος στο καλα βρεγμενο με λιγα λιμναζοντα νερα οχι κ σπανιο φενομενο στιν ¨ελλαδαρα μας¨ ειναι αχαρακτιριστρα ....δεν διοχνουν το νερο με τπτ....και ολα αυτα με ταχυτητες 60 χιλ/ωρα που ουτε με τα goodyear f1 oute me ta exxelence sto passat αντιμετοποιζω θεμα!!!!!
-
To Γκολφ με 1.200 ΤΣΙ και τα 105 αλόγατα, πότε θα έρθει?
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
Δεν ξαναλέω ότι ρισκάρουμε την ακριβή μας περιουσία (σ.σ αυτοκίνητο) ,έχοντας αναθεματισμένα eco-ελαστικά...
Περαστικά φίλε μου.
Σε ευχαριστω
πρωτη εκτιμηση , τα ανταλλακτικα ΜΟΝΟ 3200 €
Τελικα και τα φαναρια ειναι off, βεντιλατερ, ψυγειο, air condition , φτερα και αρκετα αλλα που δεν θυμαμαι. Που να τρακαρα και με 60+ χλμ.
Αντε καλη μας χρονια.... -
περαστικα φιλε .... Αλλα γτ τοσα πολλα ευρο?μηπος θα ηταν καλο μια δευτερη γνωμη απο αλλου-εξω?
-
απλή μάσκα (μόνο η πάνω μάσκα, μη χρωμιωμένη, χωρίς το σήμα VW, επιγραφές, βίδες, υποστηρίγματα κλπ)
126 €προφυλακτηρας (μόνο το κύριο σώμα, χωρίς βίδες, υποστηρίγματα, σίτες, διακοσμητικά, επιμέρους τμήματα κλπ)
283 €απλά φαναρια (χωρίς τα επιμέρους, χωρίς προβολείς ομίχλης)
171x2=342 €
ή φαναρια με κατευθυνόμενη δέσμη (χωρίς τα επιμέρους, χωρίς προβολείς ομίχλης)
433x2=866 €σώμα ψυγείου (για κινητήρα 1.4 μόνο του, χωρίς σώμα βεντιλατέρ, μοτέρ βεντιλατέρ, υπόλοιπες σωληνώσεις, υποστηρίγματα, συνδετικά κλπ)
170 €εμπρός φτερά
148x2=296 €Ενδεικτικά οι τιμές σε πολύ συγκεκριμένα ανταλλακτικά
(και χωρίς να ξέρουμε τη χρονολογία, τα ακριβή χαρακτηριστικά και τον κυβισμό του συγκεκριμένου Golf 6),
και επίσης φαντάζομαι υπάρχουν διάφορα άλλα κομμάτια ακόμα που θέλουν αντικατάσταση πχ μετώπες κλπ.
Οι συγκεκριμένες τιμές μάλιστα είναι το ελάχιστο κόστος,
άρα μάλλον υπολογίζουμε σ' αυτές και ένα επιπλέον καπέλο 5-20% τουλάχιστον...Δεν βάλαμε και εργασία, βάψιμο (που είναι ακριβό κλπ), υγρά κυκλωμάτων, λεπτομέρειες κά.
Και καλά που δεν άνοιξε και κανένας αερόσακος στα καλά καθούμενα.
Και με την ένσταση ότι κάτι μπορεί να διαφοροποιηθεί στην πορεία...
ΥΓ: Κανονικά θέλανε ένα σκίσιμο με τα άχρηστα ελαστικά που βάζουν από το εργοστάσιο για πρώτης τοποθέτησης!
Και αφού αυτό δεν είναι εφικτό, θα έπρεπε όλοι μας όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο να πετάγαμε από την πρώτη στιγμή τα εργοστασιακά λάστιχα ή τουλάχιστον να τα συμψηφίζαμε στην τιμή αν αυτό γίνεται και να βάζαμε της επιλογής μας!
Είναι θέμα ασφάλειας... -
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
θα έπρεπε όλοι μας όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο να πετάγαμε από την πρώτη στιγμή τα εργοστασιακά λάστιχα ή τουλάχιστον να τα συμψηφίζαμε στην τιμή αν αυτό γίνεται και να βάζαμε της επιλογής μας!
Είναι θέμα ασφάλειας...Όταν άλλαξα τα εργοστασιακά ελαστικά στα 1800χλμ όλοι με περνούσαν για τρελό.
Μέχρι και το παιδί που πρακτικά του... χάρισα τα λάστιχα (Energy) ήταν επιφυλακτικός και σκεπτόταν ότι μάλλον θα έχουν κάποιο κρυφό ελάττωμα γι αυτό και τα σούταρα όπως-όπως και δίσταζε να τα πάρει για ένα 50ευρω (ήθελα απλά να τα δώσω κάπου για να μην πάνε στα σκουπίδια καθώς δεν είχα καμία όρεξη να ανεβάσω ζαντολάστιχα στο σπίτι μου). Ακόμα και ο λαστιχάς μου έλεγε 'είναι ολοκαίνουρια ακόμα, δε τα λυπάσαι τα λεφτά σου'. -
Ο χρήστης pierce21 έγραψε:
Δεν ξαναλέω ότι ρισκάρουμε την ακριβή μας περιουσία (σ.σ αυτοκίνητο) ,έχοντας αναθεματισμένα eco-ελαστικά...
Περαστικά φίλε μου.
Σε ευχαριστω
πρωτη εκτιμηση , τα ανταλλακτικα ΜΟΝΟ 3200 €
Τελικα και τα φαναρια ειναι off, βεντιλατερ, ψυγειο, air condition , φτερα και αρκετα αλλα που δεν θυμαμαι. Που να τρακαρα και με 60+ χλμ.
Αντε καλη μας χρονια....Ως παθών θα σου πω απλά ότι πρόκειται για λαμαρίνες ευτυχώς...
Είδες πάντως που τα 2150 € που μου στοίχισε εμένα αποδείχτηκαν και λίγα... και μαζί με την εργασία!!!
-
@iroc
Πηρα δευτερη γνωμη και δεν θα το φτιαξω στην αντιπροσωπεια το αυτοκινητο,δεν ξερω ποσο θα ειναι το κοστος, αλλα σιγουρα θα ειναι χαμηλοτερο απο τα 4 χιλιαρικα (ισως και παραπανω) που θα πηγαινε αν βαλεις εργατικα βαψιματα κλπΔυστυχως δεν εχω μαζι μου αυτον τον προχειρο καταλογο που μου βγαλαν (μαλλον, ομως τον εχεις εσυ ) , αλλα απο οσο θυμαμαι οι τιμες ειναι αυτες
ΥΓ: προβολεις ομιχλης δεν εχω, οπως και δεν εχω και φωτα με κατευθυνομενη δεσμη , οπως δεν ειχε ουτε χρωμια ,ουτε κατι αλλο πανω του, ο προφυλακτηρας... (comfortline 122αρη , κατασκευης Μαιου )
@aserf
αυτο προσπαθω να πεισω τον ευαυτο μου, μπας και μετριαστουν καπως οι τυψεις μου και τα γενικοτερα συναισθηματα που με κατακλυζουν απο χτες... -
Και πολύ καλά θα κάνεις που δεν θα πας σε αντιπροσωπεία.
Μη νομίζεις δηλαδή ότι και στην αντιπροσωπεία θα ήσουν σίγουρος πως θα στο έφτιαχναν καλύτερα...
Αν βρεις καλό και έμπιστο μάστορα που θα σε προσέξει, μπορεί να στο κάνει πολύ καλό.
Μόνο πρόσεχε μη σου βάλει ιμιτασιόν ανταλλακτικά χωρίς να το έχεις επιλέξει και να το γνωρίζεις εσύ.
Όχι επειδή δε θα είναι επίσημο συνεργείο,
αλλά επειδή ΟΛΟΙ (δηλαδή και τα συνεργεία των αντιπροσωπειών...) τα ίδια κάνουν! -
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Και πολύ καλά θα κάνεις που δεν θα πας σε αντιπροσωπεία.Μη νομίζεις δηλαδή ότι και στην αντιπροσωπεία θα ήσουν σίγουρος πως θα στο έφτιαχναν καλύτερα...
Αν βρεις καλό και έμπιστο μάστορα που θα σε προσέξει, μπορεί να στο κάνει πολύ καλό.
Μόνο πρόσεχε μη σου βάλει ιμιτασιόν ανταλλακτικά χωρίς να το έχεις επιλέξει και να το γνωρίζεις εσύ.
Όχι επειδή δε θα είναι επίσημο συνεργείο,
αλλά επειδή ΟΛΟΙ (δηλαδή και τα συνεργεία των αντιπροσωπειών...) τα ίδια κάνουν!+1
Επίσης δες και κανά δείγμα δουλειάς του (πχ κάποιο που μόλις έβαψε-επισκεύασε να δεις το τελικό αποτέλεσμα βαφής και ποιότητας δουλειάς που κάνει)
-
ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΑΛΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Η VW,(ΚΥΡΙΩΣ TIGUAN TOURAN GOLF PLUS),TI ANEΣΗ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΤΑΞΙΔΙ;(ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΑΠΟ ΑΠΟΨΗ ΗΧΟΜΟΝΩΣΗΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ -ΠΟΝΟΚΕΦΑΛΟΣ!) ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!
-
παιδια μπραβο για το φορουμ που κανατε ελειπε!!!!μπορειτε σας παρακαλω να μου πειτε με το νεο golf 1.4 160 ps εχει ακουστει τιποτα αν καιει λαδι?ειμαι ετοιμοσ μες στον μηνα να παω να το κλεισω την εκδοση highline και να σας πω την αληθεια με εχουν τρομαξει καποια σχολεια που ακουω μια για το λαδι που καιει και το αλλο οτι επηδει ειναι 1.4 τα 160 αλογα ειναι υπερβολη και θα εχει προβλημα το τουρμπο μετα απο καποιο διαστημα λογο που εχει και turbo kai kompressor μαζι.ισχυει κατι απο αυτα η μου λενε βλακειεσ ετσι απλα για να τα λενε?
-
Ο χρήστης basilis13 έγραψε:
παιδια μπραβο για το φορουμ που κανατε ελειπε!!!!μπορειτε σας παρακαλω να μου πειτε με το νεο golf 1.4 160 ps εχει ακουστει τιποτα αν καιει λαδι?ειμαι ετοιμοσ μες στον μηνα να παω να το κλεισω την εκδοση highline και να σας πω την αληθεια με εχουν τρομαξει καποια σχολεια που ακουω μια για το λαδι που καιει και το αλλο οτι επηδει ειναι 1.4 τα 160 αλογα ειναι υπερβολη και θα εχει προβλημα το τουρμπο μετα απο καποιο διαστημα λογο που εχει και turbo kai kompressor μαζι.ισχυει κατι απο αυτα η μου λενε βλακειεσ ετσι απλα για να τα λενε?'Εχω Σιρόκο με το ίδιο μοτέρ από τον Μάη , τσίμπησε λίγο λαδάκι μέχρι τα 3.500 και μετά τίποτα , πάρτο φίλε μην το σκέφτεσαι
Όταν σε επαρχιακές διαδρομές θα προσπερνάς χωρίς άγχος και με ασφάλεια (και με πολύ χαμηλή κατανάλωση βέβαια) δεν θα κλαίς καθόλου για την επιλογή σου!
Εγω για το μόνο που μετάνιωσα είναι που δεν πήρα το DSG!
Λίγο προσοχή θέλει , μηχάνημα είναι κι αυτό όπως του φερθείς έτσι θα σου φερθεί και αυτό ! -
Ο χρήστης D1FF έγραψε:
παιδια μπραβο για το φορουμ που κανατε ελειπε!!!!μπορειτε σας παρακαλω να μου πειτε με το νεο golf 1.4 160 ps εχει ακουστει τιποτα αν καιει λαδι?ειμαι ετοιμοσ μες στον μηνα να παω να το κλεισω την εκδοση highline και να σας πω την αληθεια με εχουν τρομαξει καποια σχολεια που ακουω μια για το λαδι που καιει και το αλλο οτι επηδει ειναι 1.4 τα 160 αλογα ειναι υπερβολη και θα εχει προβλημα το τουρμπο μετα απο καποιο διαστημα λογο που εχει και turbo kai kompressor μαζι.ισχυει κατι απο αυτα η μου λενε βλακειεσ ετσι απλα για να τα λενε?
'Εχω Σιρόκο με το ίδιο μοτέρ από τον Μάη , τσίμπησε λίγο λαδάκι μέχρι τα 3.500 και μετά τίποτα , πάρτο φίλε μην το σκέφτεσαι
Όταν σε επαρχιακές διαδρομές θα προσπερνάς χωρίς άγχος και με ασφάλεια (και με πολύ χαμηλή κατανάλωση βέβαια) δεν θα κλαίς καθόλου για την επιλογή σου!
Εγω για το μόνο που μετάνιωσα είναι που δεν πήρα το DSG!
Λίγο προσοχή θέλει , μηχάνημα είναι κι αυτό όπως του φερθείς έτσι θα σου φερθεί και αυτό !να σαι καλα φιλε μου
-
Μήπως το 122άρι θα ήταν πιο σόφρον σαν επιλογή;
VW FORUM