-
Όλοι μας κατά καιρούς έχουμε πάει το αγαπημένο μας αυτοκίνητο στο συνεργείο και το έχουμε πάρει πίσω είτε με κάποια κακοτεχνία είτε με κάποια παράλειψη. Πολλές φορές το 'φαουλ' του συνεργείου δεν είναι σοβαρό και διορθώνεται εύκολα, ίσως και χωρίς επιβάρυνση (όπως θα'πρεπε άλλωστε).
Κάποιες φορές όμως το σφάλμα είναι πολύ σοβαρό και θέτει τη ζωή μας σε κίνδυνο. Σύμφωνοι, όλοι κάνουν λάθη αλλά κάποια πράγματα που θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή μας απλά δεν επιδέχονται λάθη και δικαιολογίες!
Για παράδειγμα, εγώ μια φορά είχα δώσει το αυτοκίνητο μου σε κάποιον να μου αλλάξει τα ελαστικά παρεμβύσματα (σινεμπλόκ) της μπροστινής ανάρτησης. Μετά από κανα-δυο βδομάδες άρχισε να 'γέρνει' το τιμόνι και να τραβάει άσχημα το αυτοκίνητο στο φρενάρισμα. Το πήγα αμέσως για ευθυγράμμιση σε άλλο συνεργείο και τι μου έδειξαν; Σε μία από τις βίδες που ασφαλίζουν τα ακρόμπαρα ο τύπος είχε ξεχάσει να βάλει την ασφάλεια (αυτές οι βίδες έχουν ασφάλεια για προφανείς λόγους) και η βίδα είχε ξεβιδωθεί. Ήθελε μια στροφή πριν φύγει εντελώς και βγει το ακρόμπαρο από την πλήμνη του τροχού! Όταν το είπα στον τύπο απλά έριξε ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και απάντησε με το πιο αφελές ύφος: 'Εντάαααξει μωρέ, φέρτο να τη σφίξουμε' (τη βίδα).
Θα πρότεινα λοιπόν όσοι έχουν παρόμοια παραδείγματα να τα αναφέρουν και μάλιστα επώνυμα και κατονομάζοντας το συνεργείο το οποίο έθεσε σε κίνδυνο τη ζωή τους. Ίσως έτσι σωθούν ζωές. Δυστυχώς εγώ δε θυμάμαι το όνομα του συνεργείου που ανέφερα παραπάνω.
ΥΓ: Κύριοι moderators δεν ξέρω αν αυτή η πρόταση έχει νομικές επιπλοκές (κατηγορίες για συκοφαντική δυσφήμιση κτλ.) Αν κρίνετε ότι θα υπάρξει πρόβλημα παρακαλώ κλειδώστε το θέμα ή σβήστε το εντελώς. Δεν θα παρεξηγηθώ αφού πρωτίστως με απασχολεί η ακεραιότητα του φόρουμ.
-
Όλοι μας κατά καιρούς έχουμε πάει το αγαπημένο μας αυτοκίνητο στο συνεργείο και το έχουμε πάρει πίσω είτε με κάποια κακοτεχνία είτε με κάποια παράλειψη. Πολλές φορές το 'φαουλ' του συνεργείου δεν είναι σοβαρό και διορθώνεται εύκολα, ίσως και χωρίς επιβάρυνση (όπως θα'πρεπε άλλωστε).
Κάποιες φορές όμως το σφάλμα είναι πολύ σοβαρό και θέτει τη ζωή μας σε κίνδυνο. Σύμφωνοι, όλοι κάνουν λάθη αλλά κάποια πράγματα που θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή μας απλά δεν επιδέχονται λάθη και δικαιολογίες!
Για παράδειγμα, εγώ μια φορά είχα δώσει το αυτοκίνητο μου σε κάποιον να μου αλλάξει τα ελαστικά παρεμβύσματα (σινεμπλόκ) της μπροστινής ανάρτησης. Μετά από κανα-δυο βδομάδες άρχισε να 'γέρνει' το τιμόνι και να τραβάει άσχημα το αυτοκίνητο στο φρενάρισμα. Το πήγα αμέσως για ευθυγράμμιση σε άλλο συνεργείο και τι μου έδειξαν; Σε μία από τις βίδες που ασφαλίζουν τα ακρόμπαρα ο τύπος είχε ξεχάσει να βάλει την ασφάλεια (αυτές οι βίδες έχουν ασφάλεια για προφανείς λόγους) και η βίδα είχε ξεβιδωθεί. Ήθελε μια στροφή πριν φύγει εντελώς και βγει το ακρόμπαρο από την πλήμνη του τροχού! Όταν το είπα στον τύπο απλά έριξε ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και απάντησε με το πιο αφελές ύφος: 'Εντάαααξει μωρέ, φέρτο να τη σφίξουμε' (τη βίδα).
Θα πρότεινα λοιπόν όσοι έχουν παρόμοια παραδείγματα να τα αναφέρουν και μάλιστα επώνυμα και κατονομάζοντας το συνεργείο το οποίο έθεσε σε κίνδυνο τη ζωή τους. Ίσως έτσι σωθούν ζωές. Δυστυχώς εγώ δε θυμάμαι το όνομα του συνεργείου που ανέφερα παραπάνω.
ΥΓ: Κύριοι moderators δεν ξέρω αν αυτή η πρόταση έχει νομικές επιπλοκές (κατηγορίες για συκοφαντική δυσφήμιση κτλ.) Αν κρίνετε ότι θα υπάρξει πρόβλημα παρακαλώ κλειδώστε το θέμα ή σβήστε το εντελώς. Δεν θα παρεξηγηθώ αφού πρωτίστως με απασχολεί η ακεραιότητα του φόρουμ.
-
Όλοι μας κατά καιρούς έχουμε πάει το αγαπημένο μας αυτοκίνητο στο συνεργείο και το έχουμε πάρει πίσω είτε με κάποια κακοτεχνία είτε με κάποια παράλειψη. Πολλές φορές το 'φαουλ' του συνεργείου δεν είναι σοβαρό και διορθώνεται εύκολα, ίσως και χωρίς επιβάρυνση (όπως θα'πρεπε άλλωστε).
Κάποιες φορές όμως το σφάλμα είναι πολύ σοβαρό και θέτει τη ζωή μας σε κίνδυνο. Σύμφωνοι, όλοι κάνουν λάθη αλλά κάποια πράγματα που θέτουν σε κίνδυνο τη ζωή μας απλά δεν επιδέχονται λάθη και δικαιολογίες!
Για παράδειγμα, εγώ μια φορά είχα δώσει το αυτοκίνητο μου σε κάποιον να μου αλλάξει τα ελαστικά παρεμβύσματα (σινεμπλόκ) της μπροστινής ανάρτησης. Μετά από κανα-δυο βδομάδες άρχισε να 'γέρνει' το τιμόνι και να τραβάει άσχημα το αυτοκίνητο στο φρενάρισμα. Το πήγα αμέσως για ευθυγράμμιση σε άλλο συνεργείο και τι μου έδειξαν; Σε μία από τις βίδες που ασφαλίζουν τα ακρόμπαρα ο τύπος είχε ξεχάσει να βάλει την ασφάλεια (αυτές οι βίδες έχουν ασφάλεια για προφανείς λόγους) και η βίδα είχε ξεβιδωθεί. Ήθελε μια στροφή πριν φύγει εντελώς και βγει το ακρόμπαρο από την πλήμνη του τροχού! Όταν το είπα στον τύπο απλά έριξε ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά και απάντησε με το πιο αφελές ύφος: 'Εντάαααξει μωρέ, φέρτο να τη σφίξουμε' (τη βίδα).
Θα πρότεινα λοιπόν όσοι έχουν παρόμοια παραδείγματα να τα αναφέρουν και μάλιστα επώνυμα και κατονομάζοντας το συνεργείο το οποίο έθεσε σε κίνδυνο τη ζωή τους. Ίσως έτσι σωθούν ζωές. Δυστυχώς εγώ δε θυμάμαι το όνομα του συνεργείου που ανέφερα παραπάνω.
ΥΓ: Κύριοι moderators δεν ξέρω αν αυτή η πρόταση έχει νομικές επιπλοκές (κατηγορίες για συκοφαντική δυσφήμιση κτλ.) Αν κρίνετε ότι θα υπάρξει πρόβλημα παρακαλώ κλειδώστε το θέμα ή σβήστε το εντελώς. Δεν θα παρεξηγηθώ αφού πρωτίστως με απασχολεί η ακεραιότητα του φόρουμ.
-
Κουμπάρε αυτό με τα συνεργεία είναι ένα μεγάλο θέμα, σε διάφορα forums και newsgroups έξω βλέπεις συχνά posts με θέμα 'το τάδε συνεργείο με κατέστρεψε', 'ο δείνα μηχανικός είναι ανίκανος', κλπ.
Εγώ θα πρότεινα ένα επικολλημένο θέμα όπου θα αναφέρονται οι κακές αλλά και οι καλές εμπειρίες από συνεργεία. Αν υπάρχει πρόβλημα με το επώνυμο του πράγματος, τότε θα μπορούσαν να ενημερώνονται όσοι ενδιαφέρονται με PM.
Τι λένε οι moderators?
-
Δεν ξέρω εάν συμφωνούν οι moderators, αλλά σίγουρα ένα τέτοιο θέμα θα ήταν εξαιρετικά χρήσιμο, για να μην πω απαραίτητο.
-
Είναι πάρα πολύ καλή ιδέα!!!
Εχουμε άδεια? Να αρχίσουμε να γράφουμε?
(πρόβλεψη: 800.000 σελίδες)
-
800.000 σελίδες με κακές εμπειρίες σίγουρα δεν είναι δύσκολος στόχος...Έχω ακούσει κι εγώ ιστορίες για αγρίους...
-
αρκει μοναχα να μην αρχισουμε να γραφουμε 'φιδια'!
-
Λοιπον κανω την αρχή!!!
Λόγω δουλειάς με βολεύει η Σπικαρ στην Αλίμου. Στην αρχή όλα καλά. Μετά το σερβις των 30.000 χλμ. ανακάλυψα οτι είχαν γίνει διάφορες πάτάτες. Πιστεύω πώς ή το κοιταξε καποιος μαθητευόμενος που δεν ήξερε τι γίνεται ή λόγω πολύ φόρτου έκαναν τσαπατσοδουλειά για να το ξεμπερδέψουν στα γρήγορα
Πατάτα Νο 1
Μετά από 3 μέρες από το σερβις έμεινα. (είχα ανοίξει και θέμα). Και αποδείχτηκε οτι δεν μου είχαν κουμπώσει καλά το σωληνα της βενζίνης και επι 3 ημέρες έσερνα βενζίνη σε όλο τον δρόμο.... και μου είπαν με χαζοχαρούμενο ύφος 'ευτυχώς δεν καπνίζατε, θα είχαστε σκοτωθεί'Πατάτα Νο 2
Καποια στιγμή αρχισε το αμάξι και δεν φρέναρε σωστά. π.χ. 2 φορές είχα σταματήσει μετά το φανάρι. Τους το πήγα και μου είπαν οτι δεν είχα υγρα φρένων και έβαλαν. 'Μα καλά αναρωτήθηκα, αυτά υποτίθεται οτι τα κοιτάζετε στο σερβις, έτσι δεν είναι?' 'Οχι μου λενε, δεν τα κοιτάμε.'Πιθανή Πατάτα Νο 3
Ο δείκτης της βενζίνης δεν δείχνει ποτέ στο full. Δεν με πειράζει ιδιαίτερα αλλά είπα να το δουν και αυτό. Το κράτησαν 1 μέρα μέσα και μου είπαν οτι δεν ξέρουν τι φταίει και πως πρέπει να το λύσουν όλο το σύστημα!?!Εχμ ευχαριστώ δεν θα πάρω....
Καποιος μου είπε για ένα καλό εξουσιοδοτημένο στην Βουλιαγμένης και λέω να δοκιμάσω εκεί την επόμενη φορά. -
παλιότερα είχα την εντυπωση ότι τα συνεργεία (εξουσιοδοτημένα) κάνανε τυποποιημένη δουλειά...αλλά με αυτά που ακουω και διαβάζω μου λύθηκαν οι απορίες...
-
δυστυχως τα εξουσιοδοτημενα οταν καποιος δεν θελει να χασει την εγγυηση ειναι υποχρεωτικα.
τωρα αν θα βρειτε ανθρωπο να ενδιαφερθει σοβαρα με το αυτοκινητο σας ειτε σε προγραμματισμενο service ειτε σε εκτακτη επισκεψη λογω καποιου προβληματος ειναι μια πονεμενη ιστορια και νομιζω οτι μεγαλο ρολο παιζει η....τυχη σας αλλα και καποια καλη γνωριμια μεσα στο ιδιο το συνεργειο .
ιδιως το τελευταιο ειναι πολυ χρησιμο οταν υπαρχει καποιο προβλημα ακομα και εκτος εγγυησης ο καταλληλος ανθρωπος στην καταλληλη θεση φροντιζει για να το περασουν εγγυηση και καθαριζετε τζαμπα ζημιες οπως πχ. ενας γνωστος μου που εχει αλλαξει δυο φορες σασμαν γιατι το ''κουρεψε'' αφου δεν μπορουσε να αντεξει την επιπλεον δυναμη του μοτερ του [κατοπιν βελτιωσεων].
εγω με το astra πηγαινα στην βιτακαρ μεχρι το service των 30.000 και απο οτι ειδα μονο για λαδια,φιλτρα και τακακια θα τους ειχα εμπιστοσυνη να μου αλλαζουν........ μαλιστα το φιλτρο βενζινης που πρεπει να αλλαζεται καθε 15000χλμ δεν το αλλαξαν ποτε και οταν το αλλαξα μονος μου ειχε μεσα την μανα του και τον πατερα του [μονο στο φανοποιοιο κανουν καλη δουλεια γιατι τους γνωριζω απο αρκετα χρονια πριν προσωπικα].
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
δυστυχως τα εξουσιοδοτημενα οταν καποιος δεν θελει να χασει την εγγυηση ειναι υποχρεωτικα.τωρα αν θα βρειτε ανθρωπο να ενδιαφερθει σοβαρα με το αυτοκινητο σας ειτε σε προγραμματισμενο service ειτε σε εκτακτη επισκεψη λογω καποιου προβληματος ειναι μια πονεμενη ιστορια και νομιζω οτι μεγαλο ρολο παιζει η....τυχη σας αλλα και καποια καλη γνωριμια μεσα στο ιδιο το συνεργειο .
ιδιως το τελευταιο ειναι πολυ χρησιμο οταν υπαρχει καποιο προβλημα ακομα και εκτος εγγυησης ο καταλληλος ανθρωπος στην καταλληλη θεση φροντιζει για να το περασουν εγγυηση και καθαριζετε τζαμπα ζημιες οπως πχ. ενας γνωστος μου που εχει αλλαξει δυο φορες σασμαν γιατι το ''κουρεψε'' αφου δεν μπορουσε να αντεξει την επιπλεον δυναμη του μοτερ του [κατοπιν βελτιωσεων].
εγω με το astra πηγαινα στην βιτακαρ μεχρι το service των 30.000 και απο οτι ειδα μονο για λαδια,φιλτρα και τακακια θα τους ειχα εμπιστοσυνη να μου αλλαζουν........ μαλιστα το φιλτρο βενζινης που πρεπει να αλλαζεται καθε 15000χλμ δεν το αλλαξαν ποτε και οταν το αλλαξα μονος μου ειχε μεσα την μανα του και τον πατερα του [μονο στο φανοποιοιο κανουν καλη δουλεια γιατι τους γνωριζω απο αρκετα χρονια πριν προσωπικα].
Φίλε alexastrag , υπομονή μέχρι τον Οκτώβριο, οπότε θα συμβούν (άν δεν αλλάξει κάτι ) ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΕΣ αλλαγές στον χώρο του αυτοκινήτου , με την οριστική εφαρμογή της Κοινοτικής Οδηγίας γιά την κατάργηση του Block Exception και την απελευθέρωση της αγοράς του αυτοκινήτου.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ΕΙΝΑΙ πλέον ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΕΣ να παραχωρούν
τεχνογνωσία σε εκτός δικτύου τους επισκευαστές , να τους πωλούν ανταλλακτικά και , το σημαντικότερο ΝΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ στην εγγύηση επισκευές οι οποίες έγιναν από συνεργεία που διαθέτουν αυτή την τεχνογνωσία και χρησιμοποιούν πιστοποιημένα ανταλλακτικά.Πάντα , βέβαια , θα τίθεται θέμα εμπιστοσύνης προς τον κάθε επαγγελματία
και ΔΥΣΤΥΧΩΣ δέν πιστεύω να σταματήσουν οι ΕΜΜΕΣΟΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ των
'επισήμων' , εκβιασμοί του είδους πού αναφέρεις με το σαζμάν του γνωστού σου .......... -
[list:1fr3ezhq]Και μια που ηρθε η κουβεντα περι συνεργειων...............[/list:u:1fr3ezhq][list:1fr3ezhq]Οπως πολυ σωστα ειπε ο φιλος apostolis θα δουμε σημαντικες εξελιξεις.Σημαντικο ομως ειναι να δουμε εν συντομια τη ριζα του κακου και των εξελιξεων [/list:u:1fr3ezhq][list:1fr3ezhq]Πριν λοιπον αποδεσμευτει τελικα η αγορα του αυτοκινητου απ τους 'ναταβαντζηδες' τα εργοστασια εθεσαν τον ορο στους προμηθετες τους να μην πωλουν πλεον ανταλλακτικα στο ελευθερο εμποριο αλλα μονο μεσω του δυκτιου τους.Αυτο θα σημαινε οτι ακομα και για μπουζι θα πηγαινατε στην αντιπροσωπεια, καταβαλοντας φυσικα και το διπλο η τριπλο αντιτιμο.Θα βρισκατε φυσικα στο εμποριο πχ μπουζι αλλα................βουλγαρικα Bosch, champion, beru κλπ κλπ ουτε για δειγμα.Ελα ομως που η υποθεση πηγε στο ευρωπαικο δηκαστηριο(τρεις η τεσερις φορες αν θυμαμε καλα) και προσφατα το αποτελεσμα λειτουργησε υπερ του καταναλωτη αλλα και των προμηθευτων.Να κανω και μια ασχετη επισημανση εδω επι της ευκαιριας..................αυτη ειναι τα δειγματα και οι προσπαθειες καποιων καιφαλαιοκρατων που στην ουσια ο καπιταλισμος φτανει στα ακρα θελοντας καποιοι, μετρημενοι να πλουτισουν ακομα ποιο πολυ εις βαρος εκατομυριων καταναλοτων.Ευτυχως στη συγκεκριμενη περιπτωση τα πραγματα δεν εξελιχθικαν οπως οι λιγοι νομιζαν [/list:u:1fr3ezhq][list:1fr3ezhq]Στο θεμα τωρα της τεχνογνωσιας των 'εξωτερικων' συνεργειων και ειδικοτερα των 'εξειδικευμενων' θα μου επιτρεψεις φιλε apostolis να διαφωνησω λιγο λεγοντας οτι..............................οι αντιπροσωπειες, μη σωσει και δωσουν ποτε στο ελευθερτο εμποριο τεχνικες πληροφοριες.Ουτως η αλλως οι 'εξειδικευμενοι' και σεμιναρια κανουν και πολυτιμες πληροφοριες συλεγουν [/list:u:1fr3ezhq][list:1fr3ezhq]Και κατι ακομα περι ανταλλακτικων[/list:u:1fr3ezhq][list:1fr3ezhq]Οτι πλεον αννταλλακτικο θα τοποθετειτε σε 'εξωτερικο' συνεργειο το οποιο θα φερει τη φιρμα επωνυμου κατασκευαστη(πχ luk, valeo, sachs, ate,hella,pilgikton,behr...............και ο καταλογος τελειομο δεν εχει)αυτοματα θα παρεχεται και εγγυηση ποιοτητας του ανταλλακτικου.Η ποιοτητα φυσικα και σημερα αλλα απο ανεκαθεν σε τετοια ανταλλακτικα ακομα και με τη μη παροχη της εγγυησης ηταν.................εγγυηση[/list:u:1fr3ezhq][list:1fr3ezhq]Αυτα προς τους δυσπιστους οπαδους και αιμοδοτες των αντιπροσωπειων [/list:u:1fr3ezhq]
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:12z1e386]Και μια που ηρθε η κουβεντα περι συνεργειων...............[/list:u:12z1e386][list:12z1e386]Οπως πολυ σωστα ειπε ο φιλος apostolis θα δουμε σημαντικες εξελιξεις.Σημαντικο ομως ειναι να δουμε εν συντομια τη ριζα του κακου και των εξελιξεων [/list:u:12z1e386][list:12z1e386]Πριν λοιπον αποδεσμευτει τελικα η αγορα του αυτοκινητου απ τους 'ναταβαντζηδες' τα εργοστασια εθεσαν τον ορο στους προμηθετες τους να μην πωλουν πλεον ανταλλακτικα στο ελευθερο εμποριο αλλα μονο μεσω του δυκτιου τους.Αυτο θα σημαινε οτι ακομα και για μπουζι θα πηγαινατε στην αντιπροσωπεια, καταβαλοντας φυσικα και το διπλο η τριπλο αντιτιμο.Θα βρισκατε φυσικα στο εμποριο πχ μπουζι αλλα................βουλγαρικα Bosch, champion, beru κλπ κλπ ουτε για δειγμα.Ελα ομως που η υποθεση πηγε στο ευρωπαικο δηκαστηριο(τρεις η τεσερις φορες αν θυμαμε καλα) και προσφατα το αποτελεσμα λειτουργησε υπερ του καταναλωτη αλλα και των προμηθευτων.Να κανω και μια ασχετη επισημανση εδω επι της ευκαιριας..................αυτη ειναι τα δειγματα και οι προσπαθειες καποιων καιφαλαιοκρατων που στην ουσια ο καπιταλισμος φτανει στα ακρα θελοντας καποιοι, μετρημενοι να πλουτισουν ακομα ποιο πολυ εις βαρος εκατομυριων καταναλοτων.Ευτυχως στη συγκεκριμενη περιπτωση τα πραγματα δεν εξελιχθικαν οπως οι λιγοι νομιζαν [/list:u:12z1e386][list:12z1e386]Στο θεμα τωρα της τεχνογνωσιας των 'εξωτερικων' συνεργειων και ειδικοτερα των 'εξειδικευμενων' θα μου επιτρεψεις φιλε apostolis να διαφωνησω λιγο λεγοντας οτι..............................οι αντιπροσωπειες, μη σωσει και δωσουν ποτε στο ελευθερτο εμποριο τεχνικες πληροφοριες.Ουτως η αλλως οι 'εξειδικευμενοι' και σεμιναρια κανουν και πολυτιμες πληροφοριες συλεγουν [/list:u:12z1e386][list:12z1e386]Και κατι ακομα περι ανταλλακτικων[/list:u:12z1e386][list:12z1e386]Οτι πλεον αννταλλακτικο θα τοποθετειτε σε 'εξωτερικο' συνεργειο το οποιο θα φερει τη φιρμα επωνυμου κατασκευαστη(πχ luk, valeo, sachs, ate,hella,pilgikton,behr...............και ο καταλογος τελειομο δεν εχει)αυτοματα θα παρεχεται και εγγυηση ποιοτητας του ανταλλακτικου.Η ποιοτητα φυσικα και σημερα αλλα απο ανεκαθεν σε τετοια ανταλλακτικα ακομα και με τη μη παροχη της εγγυησης ηταν.................εγγυηση[/list:u:12z1e386][list:12z1e386]Αυτα προς τους δυσπιστους οπαδους και αιμοδοτες των αντιπροσωπειων [/list:u:12z1e386]Μιά και καταλαβαίνω ότι λειτουργείς (επαγγελματικά ?) στον χώρο του αυτοκινήτου, η τεχνογνωσία ξέρεις ότι ήδη παρέχεται , απλώς κάποιοι - λέγεμε - κατασκευαστές αναλυτών , tester, ή όπως αλλιώς λέγονται ,
βρήκαν τον τρόπο να βγάλλλλλλλλλλλλλλλλουν λλλλλλλλλλεφτά,
παίρνοντας απο τα εργοστάσια αυτοκινήτων στοιχεία , τα 'πακετάρισαν'
καταλλήλως και τα πουλάνε , σε ακριβές έως αστρονομικές αρχικές τιμές με φθηνή περιοδική ενημέρωση ( ή και το αντίθετο).
Και , νομίζω πως θα συμφωνήσεις , ο σωστός επαγγελματίας που θέλει να επενδύσει και να εξελίξει / αναβαθμίσει την επιχείρηση του πέφτει θύμα νέου τύπου 'νταβ........ν'.Όλα τα επώνυμα (πολλές φορές ΠΡΩΤΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ) ανταλλακτικά που ανέφερες , ΗΔΗ παρέχουν εγγύηση καλής κατασκευής , τα περισσότερα ΕΝΟΣ ΕΤΟΥΣ απο την πώληση / τοποθέτηση. Απλά και πάλι μπαίνει το θέμα της σοβαρότητας της επιχείρησης που τα εμπορεύεται.
Και τέλος , ας πούμε και μια ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες
ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΥΝ παρά ΕΛΑΧΙΣΤΟΤΑΤΑ μέρη / ανταλλακτικά. Απλά , αναθέτουν σε υποκατασκευαστές , που είναι ΑΥΤΟΙ που αναφέρουμε εγώ
και ο G60POWER , την κατασκευή τους , εμπιστεύονται τον ποιοτικό τους έλεγχο και τα παραλαμβάνουν ΣΥΣΚΕΥΑΣΜΕΝΑ στην 'μαμίσια' συσκευασία,
με τον 'μαμίσιο' κωδικό. Υπ΄οψιν πλέον πολλοί κατασκευαστές , αναγραφουν πάνω στα 'μαμίσια' ανταλλακτικά και τον εργοστασιακό και το δικό τους ΟΝΟΜΑ και τον δικό τους κωδικό.
Παράδειγμα , Φίλτρο λαδιού για γαλλικά ( P 106 ) : Στην αντιπροσωπία είναι σε κουτί Πεζώ με κωδικο ........ στο εμπόριο είναι Purflux με κωδικό
LS 867. Όσοι πιστοι , αφού καρατσεκάρετε το παράδειγμα και ΦΥΣΙΚΑ τις τιμές ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΑΠΟΛΥΤΩΣ φίλτρου και δεν κολλήσετε στην αλλαγή της .συσκευασίας , προσέλθετε για συζήτησηΟύφ , ρε φίλε G60POWER ....το είπα !
-
[list:6aa11csa]Φιλε μου apostolis μηπως εισαι.........μαστορας? Λεω βρε παιδι μου Purflux φιλτρα και δε συμαζευεται [/list:u:6aa11csa][list:6aa11csa]Λοιπον, σοβαρα τωρα, στο θεμα των ανταλλακτικων συμφωνουμε εκτος απο το θεμα της εγγυησης που ναι μεν πχ ενα σετ συμπλεκτη Luk ειναι ΓΝΗΣΙΟ, δεν παρεχεται ομως εγγυηση ενος ετους.Τουλαχιστον μεχρι σημερα και πριν εφαρμοστει πλεον η νεα νομοθεσια της ΕΟΚ.Αυτο ομως δεν καθιστα υποδεεστερα, και να σου πω και το αλλο?Εστω οτι ενα συνεργειο εχει αλλαξει..................του κερατα τα δισκοπλατα και βγαινει ενα σετ ελατωματικο.Ακομα κι αν ο προμηθευτης του συνεργειου το αρνηθει(ως ελληνες..............ξερεις, το αναψες, το πατιναρισες κλπ κλπ)αν το συνεργειο ειναι υπευθυνο θα το επιβαρυνθει απ την τσεπη του.Και τελος οσο αναφορα τα ανταλλακτικα, επειδη ο κοσμος δεν γνωριζει και πολλα(πρεπει ομως για να ξεχωριζουν τα φιδια απ την πραγματικοτητα) η εγγυηση ευρυτερα στο χωρο της επισκευης εγγητε στη σοβαροτητα του συνεργειου.Και στο φιναλε το αποτελεσμα λεει πολλα.Πχ αν βαλει καποιος ενα σετ συμπλεκτη ανακατασκευης και χρεωσει στον πελατη γνησιο, το αποτελεσμα θα ειναι ....................βαρυ πενταλ, αποσυμπλεξη ειδικα αν ειναι υδραυλικος ο συμπλεκτης απο πολυ χαμηλα της διαδρομης του πενταλ και τελικα πολυ μα πολυ προωρη φθορα.Αρα ουδεν κρυπτον εστω και μακροπροθεσμα.Ειναι νομος.Απο εκει και περα τη φερεγγυοτητα του συνεργειου ο πελατης την καταλαβαινει αμεσα μετα την επισκευη, και εκει θα καταλαβει αν του ειπες αληθεια η ψεματα.[/list:u:6aa11csa]>Μιά και καταλαβαίνω ότι λειτουργείς (επαγγελματικά ?) στον χώρο του αυτοκινήτου, η τεχνογνωσία ξέρεις ότι ήδη παρέχεται , απλώς κάποιοι - λέγεμε - κατασκευαστές αναλυτών , tester, ή όπως αλλιώς λέγονται ,
βρήκαν τον τρόπο να βγάλλλλλλλλλλλλλλλλουν λλλλλλλλλλεφτά,
παίρνοντας απο τα εργοστάσια αυτοκινήτων στοιχεία , τα 'πακετάρισαν'
καταλλήλως και τα πουλάνε , σε ακριβές έως αστρονομικές αρχικές τιμές με φθηνή περιοδική ενημέρωση ( ή και το αντίθετο).
Και , νομίζω πως θα συμφωνήσεις , ο σωστός επαγγελματίας που θέλει να επενδύσει και να εξελίξει / αναβαθμίσει την επιχείρηση του πέφτει θύμα νέου τύπου 'νταβ........ν'.[list:6aa11csa]Εδω Αποστολη, διαφωνουμε.Υπαρχει ενας νομος σε καθε ειδους κατασκευη, αλλα στην περιπτωση των ηλεκτρονικων του αυτοκινητου και μη που λεει, οτι κλειδωνει ξεκλειδωνει[/list:u:6aa11csa][list:6aa11csa]Το καθε εργοστασιο ΔΕΝ δινει σε καμια περιπτωση πληροφοριες σε εξωτερικους παραγοντες.Η καθε εταιρια που κατασκευαζει διαγνωστικα μηχανηματα ερευνα η ιδια τα κυκλωμτα πχ του ψεκασμου της bosch και βγαζει τα καταληλα προγραματα.Τα δε σεμιναρια ειναι πληρως κατατοπιστικα, και φυσικα τα μηχανηματα κοστιζουν.Τιποτα δεν ειναι σε τιμη ευκαιριας.Και μη σου φανει παραξενο οτι πχ η VW εχει κατωτερα διαγνωστικα απο εναν εξειδικευμενο.Θες ενα παραδειγμα?Πηγεναι στην αντιπροσωπεια ενα G60 η ενα αυτοκινητο πριν το 90 που δεν εχει πριζα αυτοδιαγνωσης Ξερεις το θα σου πουνε?Εκτος οτι θα βριζουν καντηλια αν το αφησεις για διαγνωση Θα πρεπει να το μετρησουν ολους τους αισθητηρες με πολυμετρο κι αν η βλαβη ειναι παροδικη...............αντε γεια.Κι ολα αυτα γιατι τα διαγνωστικα τους κανουν μονο σειριακη διαγνωση [/list:u:6aa11csa][list:6aa11csa]Αντιθετα ενα εξειδικευμανο συνεργειο καλυπτει τη διαγνωση απ το Α μεχρι το Ω Οχι ολοι φυσικα αλλα τουλαχιστον οσοι επενδυουν και ειναι υπευθυνοι σε αυτο που κανουν.Αυτο ειναι μονο ενα παραδειγμα για σου δοσω να καταλαβεις την ουσια του θεματος 'διαγνωση'.[/list:u:6aa11csa][list:6aa11csa]Και να πω και κατι αλλο[/list:u:6aa11csa][list:6aa11csa]Στο θεμα των ηλεκρονικων του αυτοκινητου τη bosch τη θεωρω προτοπωρο.Ετσι με αυτη την λογικη ειναι επομενο να σε καλυπτει και σε διαγνωστικα.Ετσι?ΑΜ ΔΕ Ειναι αυτοι που εχουν συμβασεις με τα εξουσιοδοτημενα αλλα τπους παρεχουν οπως ειπα κι απ το παραδειγμα ποιο πανω μηχανηματα περιορισμενων δυνατοτητων και με ημερομηνια ληξης στα προγραματα.Εκει ειναι που αλλες εταιριες εχουν τεχνολογικα κανει θαυματα(μη ρωτατε ποια η ποιες )και τους εχουν παρει τα σωβρακα στην κυριολεξια.Και τελικα ξερετε ποσα αυτοκινητα οι αντιπροσωειες δεν μπορεσαν να κανουν [/list:u:6aa11csa]
-
απορω με ποια νοοτροπία εμπορική τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία εδώ παρέχουν διαφορετικό επίπεδο υπηρεσιών σε σημείο να είναι η μέρα με τη νύχτα....αρε Ελληνες!!!!
-
απορω με ποια νοοτροπία εμπορική τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία εδώ παρέχουν διαφορετικό επίπεδο υπηρεσιών σε σημείο να είναι η μέρα με τη νύχτα....αρε Ελληνες!!!!
[list:2c5avr0e]Στο θεμα των εγγυησεων σε σχεση με το εξωτερικο, σαφως και υπαρχει διαφορα, της ταξης..................η μερα με τη νυχτα [/list:u:2c5avr0e][list:2c5avr0e]Πχ οταν ο Γερμανος λεει Garantie, το ενοει με ολη τη σημασια της λεξης, χωρις υπεκφυγες και ριχνοντας τα λαθη στον πελατη.Γι αυτο και αλλωστε οι ανθρωποι πανε μπροστα[/list:u:2c5avr0e][list:2c5avr0e]Στο θεμα ομως των επισκευων, οσο κι αν ακουστει παραδοξο η ασυναρτητο, ειμαστε πολυ ποιο μπροστα.Κι αυτο γιατι στις επισκευες εχουν την φιλοσοφια του 'ημιαγγιχτου' [/list:u:2c5avr0e][list:2c5avr0e]Τι σημαινει αυτο?[/list:u:2c5avr0e][list:2c5avr0e]Οταν πχ ο Γερμανος λυσει ενα μοτερ για επισκευη, το οποιο εχει κανει 300000km, θα αρχισει να μετραει και την παραμικρη βιδα και εξαρτηματα για το οριο φθορας και ανοχων.Μεχρι εδω αν και φενεται οτι λειπει η εμπειρια ας πουμε, καλα.Οκ?[/list:u:2c5avr0e][list:2c5avr0e]Οσα εξαρτηματα τωρα βρεθουν εντος των οριων που θετει ο κατασκευαστης, οση κι αν ειναι η φθορα, απλα............δεν αντικαθιστανται Το αποτελεσμα ειναι ικανοποιητικο ως προς τον πελατη, ο οποιος πληρωνει αλλα σε ελαχιστο χρονο το μοτερ.........................εκοψε στροφαλο [/list:u:2c5avr0e][list:2c5avr0e]Δεν εχετε ακουσει για ανακατασκευασμενα μοτερ Γερμανιας που σε εξι μηνες εγιναν μπαρουτι, εεε? [/list:u:2c5avr0e][list:2c5avr0e]Ενα αλλο στοιχειο παλι ειναι οτι, πχ για να βρουν μια διακοπη που κανει ο κινηηρας, θα καλωδιωσουν ολο το αυτοκινητο [/list:u:2c5avr0e][list:2c5avr0e]Ακομα κι αν τους εχει τυχει παρομοια βλαβη για πολοστη φορα Ελα ομως που τα μηχανηματα δεν κανουν παντα......μαγικα Κανενας επισης τεχνικος αυτης της 'σχολης' δεν ασχολειτε με ολα τα μηχανολογικα του αυτοκινητου.Αλλος πχ θα κατεβασει μοτερ.......αλλος θα το επισκευασει............αλλος θα το ρυθμισει και παει λεγοντας Με λιγα λογια...........δε στροφαρει το μυαλο Τους λειπει η εμπειρια και η λεγομενη, μαστορια.Ισως να ωφειλεται στο γεγονος οτι δε δινουν και πολη σημασια σε 10 ετιας αυτοκινητα(αν και υπαρχουν πολυ περισσοτερα απ οτι νομιζουν μερικοι), γι αυτο και ακομα και στη Γερμανια τα 'εξωτερικα' συνεργεια ειναι περιζητητα, αν και εκει ακομα εχουν αυτην τη νοοτροπια.Οι Ελληνες μηχανικοι να εισται σιγουροι ειναι κλασεις ανωτεροι σε θεματα επισκευων, απλα μας λειπει η υπευθυνοτητα.Μπορει το πληθος να λειτουργει με τη λογικη της 'κονομας', αλλα ΥΠΑΡΧΟΥΝ και σοβαροι επαγγελματιες.Και να εισται σιγουροι οτι δεν συγγρινονται με κανεναν ευρωπαιο [/list:u:2c5avr0e]
-
[quote='G60POWER'][list:1p0qvj7o]Φιλε μου apostolis μηπως εισαι.........μαστορας? Λεω βρε παιδι μου Purflux φιλτρα και δε συμαζευεται [/list:u:1p0qvj7o][list]Λοιπον, σοβαρα τωρα, στο θεμα των ανταλλακτικων συμφωνουμε εκτος απο το θεμα της εγγυησης που ναι μεν πχ ενα σετ συμπλεκτη Luk ειναι ΓΝΗΣΙΟ, δεν παρεχεται ομως εγγυηση ενος ετους.Τουλαχιστον μεχρι σημερα και πριν εφαρμοστει πλεον η νεα νομοθεσια της ΕΟΚ.Αυτο ομως δεν καθιστα υποδεεστερα, και να σου πω και το αλλο?Εστω οτι ενα συνεργειο εχει αλλαξει..................του κερατα τα δισκοπλατα και βγαινει ενα σετ ελατωματικο.Ακομα κι αν ο προμηθευτης του συνεργειου το αρνηθει(ως ελληνες..............ξερεις, το αναψες, το πατιναρισες κλπ κλπ)αν το συνεργειο ειναι υπευθυνο θα το επιβαρυνθει απ την τσεπη του.Και τελος οσο αναφορα τα ανταλλακτικα, επειδη ο κοσμος δεν γνωριζει και πολλα(πρεπει ομως για να ξεχωριζουν τα φιδια απ την πραγματικοτητα) η εγγυηση ευρυτερα στο χωρο της επισκευης εγγητε στη σοβαροτητα του συνεργειου.
[quote]
Τελικά , βλέπεις , ότι συμφωνούμε στο θέμα της σοβαρότητας (ή εμπιστοσύνης πρός , όπως το λέω) του συνεργείου , και όπως θα καταλάβεις απο την τοποθέτησή μου ,δηλαδή : εχεις λάθος , ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ
εγγύηση γιά (τουλάχιστον) τα LUK , ΑΠΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΠΕΛΑΤΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ, δέν είμαι μάστορας αλλά ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΣΤΟΡΑ. -
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Φίλε alexastrag , υπομονή μέχρι τον Οκτώβριο, οπότε θα συμβούν (άν δεν αλλάξει κάτι ) ΚΟΣΜΟΓΟΝΙΚΕΣ αλλαγές στον χώρο του αυτοκινήτου , με την οριστική εφαρμογή της Κοινοτικής Οδηγίας γιά την κατάργηση του Block Exception και την απελευθέρωση της αγοράς του αυτοκινήτου.Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ΕΙΝΑΙ πλέον ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΕΣ να παραχωρούν
τεχνογνωσία σε εκτός δικτύου τους επισκευαστές , να τους πωλούν ανταλλακτικά και , το σημαντικότερο ΝΑ ΔΕΧΟΝΤΑΙ στην εγγύηση επισκευές οι οποίες έγιναν από συνεργεία που διαθέτουν αυτή την τεχνογνωσία και χρησιμοποιούν πιστοποιημένα ανταλλακτικά.Χμμμμ. Είχα πρόσφατα μια συζήτηση με 2 φίλους που είναι επικεφαλείς εξουσιοδοτημένων συνεργείων. Είπαν πως για να γίνει αυτό που λες (παραχώρηση τεχνογνωσίας) οι εταιρείες έχουν θέσει προδιαγραφές οι οποίες είναι εξαιρετικά δύσκολο να υπερκαλυφθούν και από τα ήδη εξουσιοδοτημένα συνεργεία, διότι χρειάζονται τρομερές επενδύσεις που δεν θα τις κάνει ο 'μαστρο Μήτσος', όσο καλός 'μάστορας' και να είναι. Εκτός από τα εξειδικευμένα εργαλεία και τα σεμινάρια, μιλάμε και για συγκεκριμένο προσωπικού στην υποδοχή / επικεφαλής μηχανικών / μηχανικών / 'παραγιών' ανάλογα με τις ημερήσιες 'διελεύσεις', αριθμό αυτοκινήτων αντικατάστασης, ISO 9000 κτλ. κτλ.
Οπότε μήπως το block exemption είναι μεν καλό ως προς αυτά που αναφέρεις πχ. για τα ανταλλακτικά αλλά είναι 'άλλαξε ο Μανωλιός' ως προς τα συνεργεία ?
-
διότι χρειάζονται τρομερές επενδύσεις που δεν θα τις κάνει ο 'μαστρο Μήτσος', όσο καλός 'μάστορας' και να είναι
[list:26nrk22p]Η μεγαλυτερη επενδυση σε ενα συνεργειο, φιλε nass ξερεις ποια ειναι?[/list:u:26nrk22p][list:26nrk22p]Να μπει ο πελατης στο συνεργειο και να ΓΙΝΕΙ το αυτοκινητο του σωστα.Το τι σεμιναρια εχει κανει ο καθενας, τι μηχανηματα πηρε κλπ δεν τα γνωριζει.Κι επειδη δεν τα γνωριζει αυτα ο πελατης, τον πρωτο λογο στην επενδυση εχει το μαρκετινκγ(πλακακια, γλαστρες, γκομενακια )[/list:u:26nrk22p][list:26nrk22p]Ενας αλλος λογος που πολλοι αγνοουν ειναι οτι, σε μια μαρκα δεν αποκτας γνωσεις σε 'μια νυχτα' και με 10 σεμιναρια.Αν δεν ζησεις αυτο που κανεις, αν δε φας ξενυχτια και γενικως αν δεν φτυσεις αιμα και δεν δεις τα προβληματα και τις βλαβες απ την καλη κι απ την αναποδη, η πινακιδα με το σημα και τα μηχανηματα δεν σε κανουν μαστορα.50 εκατομυρια να εξοπλισεις το συνεργειο με μηχανηματα, αν δεν γνωριζεις αυτο που κανεις..................αυτοκινητο δεν γινετε.Ξερεις ποσοι τετοιοι επενδυσαν τρελα ποσα κι εφαγαν τα μουτρα τους?Πρεπει να ξερεις τι μηχανηματα θα παρεις και πως θα λειτουργησεις, για να ειναι το αποτελεσμα μοναδικο..................να γινει η ζημια του πελατη.[/list:u:26nrk22p]
Εγκληματική αμέλεια από συνεργεία