-
Κατ'αρχην Καλη χρονια σε ολους..
Παιδια συγνωμη αν το θεμα εχει ξανανοιξει αλλα ειμαι καινουργιος εδω και δεν καταφερα να βρω τιποτα παρα μονο για GTi και Rallye..
Ειμαι ετοιμος να αγορασω ενα 106 Quiksilver (1.1) και θα ηθελα να μου απαντησετε σε μερικες ερωτησεις αν ειναι ευκολο..
Ειναι η πρωτη φορα που αγοραζω αυτοκινητο και γι'αυτο δεν ξερω και πολλα! Μολις πηρα το διπλωμα!- Ειναι ευχαριστο στην οδηγηση;
- Θα ειμαι καθε μηνα για service;
- Μου ειπανε οτι ξεκολλανε τα πλαστικα, ισχυει;
- Μου ειπαν επισης οτι καιγονται τα injections πολυ γρηγορα..
- Ακουσα οτι εχει προβλημα και με τα ηλεκτρικα..
- Επισης οτι θα αλλαξω κιβωτιο στα 50.000χλμ..
- Υπαρχει καποιο προβλημα στις στροφες;
Οποιος μπορει ας απαντησει!
Ευχαριστω! -
Κατ'αρχην Καλη χρονια σε ολους..
Παιδια συγνωμη αν το θεμα εχει ξανανοιξει αλλα ειμαι καινουργιος εδω και δεν καταφερα να βρω τιποτα παρα μονο για GTi και Rallye..
Ειμαι ετοιμος να αγορασω ενα 106 Quiksilver (1.1) και θα ηθελα να μου απαντησετε σε μερικες ερωτησεις αν ειναι ευκολο..
Ειναι η πρωτη φορα που αγοραζω αυτοκινητο και γι'αυτο δεν ξερω και πολλα! Μολις πηρα το διπλωμα!- Ειναι ευχαριστο στην οδηγηση;
- Θα ειμαι καθε μηνα για service;
- Μου ειπανε οτι ξεκολλανε τα πλαστικα, ισχυει;
- Μου ειπαν επισης οτι καιγονται τα injections πολυ γρηγορα..
- Ακουσα οτι εχει προβλημα και με τα ηλεκτρικα..
- Επισης οτι θα αλλαξω κιβωτιο στα 50.000χλμ..
- Υπαρχει καποιο προβλημα στις στροφες;
Οποιος μπορει ας απαντησει!
Ευχαριστω! -
Κατ'αρχην Καλη χρονια σε ολους..
Παιδια συγνωμη αν το θεμα εχει ξανανοιξει αλλα ειμαι καινουργιος εδω και δεν καταφερα να βρω τιποτα παρα μονο για GTi και Rallye..
Ειμαι ετοιμος να αγορασω ενα 106 Quiksilver (1.1) και θα ηθελα να μου απαντησετε σε μερικες ερωτησεις αν ειναι ευκολο..
Ειναι η πρωτη φορα που αγοραζω αυτοκινητο και γι'αυτο δεν ξερω και πολλα! Μολις πηρα το διπλωμα!- Ειναι ευχαριστο στην οδηγηση;
- Θα ειμαι καθε μηνα για service;
- Μου ειπανε οτι ξεκολλανε τα πλαστικα, ισχυει;
- Μου ειπαν επισης οτι καιγονται τα injections πολυ γρηγορα..
- Ακουσα οτι εχει προβλημα και με τα ηλεκτρικα..
- Επισης οτι θα αλλαξω κιβωτιο στα 50.000χλμ..
- Υπαρχει καποιο προβλημα στις στροφες;
Οποιος μπορει ας απαντησει!
Ευχαριστω! -
Σαν ιδιοκτήτης ενός 106 1.1, και έχοντας κάνει πολύ σκληρή χρήση του αυτοκινήτου, δεν έχω εντοπίσει κανένα σοβαρό πρόβλημα. Μόνο μία φορά με προβλημάτισε με διακοπές στον κινητήρα αλλά το πρόβλημα ήταν ένα μπουζί που είχε πάρει νερά. Κάνω τα σέρβις ανελλιπώς και στα 85000χλμ που έχει τώρα το αυτοκίνητο μου, το μόνο που θέλει αντικατάσταση είναι τα μαμίσια αμορτισέρ(και πολύ άντεξαν). Έχω δει βεβαια και 106 που έχουν κάψει εγκέφαλο ή αντλία βενζίνης στα καλά καθούμενα.
Όσο για τις στροφές, δεν θα βρεις πιο 'πρόθυμο' μικρό. Καθημερινά οδηγώ από Rocky δίλιτρο, εώς Άλφα 146 και Almera 1.5 και έχω νοικιάσει/ξεσκίσει όλα τα δημοφιλή μικρά. Το παιχνίδι όμως που κάνω με το 106 δεν το κάνω με κανένα άλλο.
Αν με στεναχωρεί κάτι σε αυτό είναι η έλλειψη δύναμης στα ταξίδια.
-
Απ'οτι εχω ακουσει το 106 γενικα εχει ισως το καλυτερο τιμονι στην κατηγορια του.Απλα το ερωτημα μου ειναι γιατι να παρεις καινουριο ενα αυτοκινητο το οποιο προκειται να αλλαξει συντομα;(στο forum εχουν ηδη εμφανιστει φωτογραφιες του 107).Παρε ενα πιο καινουριο μοντελο η αν σου αρεσει πολυ παρτο μεταχειρισμενο.Ισως να κουραστεις λιγο αλλα υπαρχουν αρκετα μεταχειρισμενα 106.Αν βρεις καποιο μοντελο 2000 και μετα μπορει και να αξιζει τον κοπο.Λεφτα σιγουρα θα γλυτωσεις.... Welcome my friend!
-
Δηλαδη ολα αυτα οτι ξεκολλανε τα πλαστικα κτλ δεν ισχυουν;
-
Ο χρήστης losty έγραψε:
Δηλαδη ολα αυτα οτι ξεκολλανε τα πλαστικα κτλ δεν ισχυουν;Ποιος τα έχει πει όλα αυτά? Εγώ είχα το 1.4ΧΤ του '92(απ'τα πρώτα 106) και μέχρι το '99 που το πούλησα δεν είχε το παραμικρό όσον αφορά τα πλστικά.Ακόμα και οι κάποιοι τριγμοί που είχαν παρουσιαστεί ήταν λίγοι και όχι ενοχλητικοί.Ο κινητήρας του είναι ακόμα αξιόμαχος μολονότι 8V και κινεί αξιοπρεπέστατα το ελαφρύ(ακόμα)αμάξωμα.
Το συγκεκριμένο αυτ/το είναι δοκιμασμένο τόσο χρόνια και αν παρουσιάσει όποια προβλήματα αυτά δεν θα είναι περισσότερα απ'το μέσο όρο προβλημάτων που μπορεί να εμφανιστούν σε ένα οποιοδήποτε μοντέλο.Και άτυχη στιγμή να έχεις (ποτέ σου εύχομαι) υπάρχουν άφθονα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά.
Για το 107 δεν θα σου πρότεινα να το περιμένεις για τους εξής λόγους :
α) Σίγουρα ακριβότερο
β)Το πιθανότερο ίδιος κινητήρας με περισσότερα κιλά στο αμάξωμα(χειρότερες επιδόσεις)
γ)Όποια προβλήματα 'νεότητας'
δ)αμφίβολης αισθητικής και γενικότερα σχεδίασης που όμως υπακούει τους κανόνες του marketing (και της μόδας είναι θα περάσει)περί ψηλών-άχρωμων-άγευστων-μικρών αυτοκινήτων που προσπαθούν να μοιάσουν με τους γονείς τουΣ(βλ.ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ-ΠΟΥΛΜΑΝ-ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΗ ΚΟΥΤΙΑ)
ε)Σε καμία περίπτωση η οδική συμπεριφορά του δεν θα είναι το ίδιο ακριβής και ευχάριστη όσο του 106.
ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟΥΓ. Παρατήρησε αυτά που σου είπαν κάποιοι για το 106 αν έχουν μεγαλοποιήσει κάποια προβλήματα(αν δηλ.το τοσο το έχουν κάνει ΤΟΟΟΟΟΣΟ ) ή γιατί απλώς δεν συμπαθούν το 106 ή γενικότερα τη γαλλική σχολή. Δες τι αυτ/τα έχουν και μπορεί να καταλάβεις.
-
Στο δικό μου καθώς και σε ένα 106 γνωστής μου, κάποια στιγμή ξεκόλλησε ένα κλιπάκι, από αυτά που κρατάνε το μαύρο πλαστικό προστατευτικό κατά μήκος της πόρτας. Μου αντικατέστησαν το κλιπάκι στο service δωρεάν και ξανακούμπωσε το πλαστικό. Κατά τη γνώμη μου όμως είναι ασήμαντο το περιστατικό γιατί η 'επισκευή' είναι μισό λεπτό υπόθεση.
-
Θα σου προτεινω μια ενναλακτικη. Βρες ενα μεταχειρισμενο 106 1.4 η Rallye εστω και προηγουμενης γενιας. Θα μαθεις πολλα αρκει να εισαι συγκρατημενος και προσεκτικος. Κανε και λιγο οικονομια γιατι το πρωτο σου αυτοκινητο ειναι δεδομενο οτι θα το σκισεις. Και να προσεχεις.
-
Καλησπέρα , φίλε losty ,
αν έχεις ακούσει αυτά που λές για το 106 ,τότε γιατί να θές να πάρεις αυτό το αυτοκίνητο? Αυτός που σε συμβούλεψε να λάβεις υπόψη και τη σύντομη αντικατάστασή του με νέο μοντέλο είναι πολύ σωστός! Και φυσικά μακριά από τα ραλί , πολύ περισσότερο από τα μεταχειρισμένα ,που είναι ξεσκισμένα! Πόσο μάλλον που ώς πρώτο αυτοκίνητο θα έπρεπε να καταφύγεις σε κάτι ασφαλέστερο και ομειογενέστερο και όχι σε δεύτερου χεριού αλλοπρόσαλες κατασκευές με ιδιόμορφη και απαιτητική (προβληματική) οδική συμπεριφορά!Γνώμη μου πάντα!Όλες οι απόψεις είναι σεβαστές!Η τελική επιλογή είναι δική σου!Να είσαι καλά κι εσύ και όλοι σας! -
Έιναι αυτοκίνητο δεκαετίας+ με face lift. Μην το πάρεις. Αφόυ θα αγοράσεις κάτι καινουργιο, μην τα κλαις τα λεφτά σου του χρόνου, πάρε κάτι άλλο. (Ενζο; )
-
kalispera kai apo mena,mias kai grafo proti fora thelo na po merika pragmatakia,katarxin exw ena 106 16v rallye agorasmeno to 2001,apo tim proti mera etrexa sta synergia,kai otan lew apo tin proti mera to ennow.
loipon vgainontas apo thn peugeot molis poy to paredwsan ,pairno to aytokinitaki moy kai ksekino kai arxizoyme,1 diapistono oti to aytokinhto exei 67 km..tespa asto ayto.2on to aytokinito koynietai ypervolika(o kinitiras paei panw katw)oxi oxi den itan oi vaseis,,,ti itan???
Spasmeno granazi ekkentroforon.....proti mera ayta...
pigaino stin peugeot kai ti moy lene????aaa etsi kanei to rallaki,...ante kala kai egw to afino...ela omws poy moy meine to aytokinito ston dromo (3mera)stelno ena kalo email sta kentrika stin athina,kai ginete to ela na deis tin epomeni,mexri kai tin prostasia toy katanalwti ksesikosa....
MOy kratan to aytokinito epi 7 meres gia poion logo omos???TI ALLO NA ANAKALIPSOYN TO GRANAZI -
1) Ειναι ευχαριστο στην οδηγηση;
Με εξαίρεση το Seicento Sporting, κανένα άλλο 1000άρι δεν είναι τόσο ευχάριστο...
2) Θα ειμαι καθε μηνα για service;
Τα 'μικρά' 106 δεν είναι κατά παράδοση ζημιάρικα. Οπότε άν δεν είσαι υπερ-γκαντέμης και παραλάβεις προβληματικό αυτοκίνητο (υπάρχουν και τέτοια, οπότε προσοχή), το αμάξι θα χρειάζεται μόνο την προγραμματισμένη του συντήρηση.
3) Μου ειπανε οτι ξεκολλανε τα πλαστικα, ισχυει;
Μπά... Αυτό δεν ισχύει. Αλλά να έχεις υπόψιν οτι τρίζουν.
4) Μου ειπαν επισης οτι καιγονται τα injections πολυ γρηγορα..
Όχι. Άν και όλα τα PSA είναι ευαίσθητα σε κακή ποιότητα βενζίνης. Οπότε μη βάζεις καύσιμο από άγνωστα πρατήρια...
5) Ακουσα οτι εχει προβλημα και με τα ηλεκτρικα..
Μερικά αμελητέα... Τίποτε λαμπάκια που θα ανάβουν κατά βούλησιν (αλλά το αμάξι θα είναι ΟΚ)...
6) Επισης οτι θα αλλαξω κιβωτιο στα 50.000χλμ..
Άν είσαι φυσιολογικός οδηγός, αποκλείεται. Για ένα 'σιδεροφάγο', βέβαια, θα ήταν πολύ εύκολο...
7) Υπαρχει καποιο προβλημα στις στροφες;
Το αυτοκίνητο υπερστρέφει έντονα στο άφημα του γκαζιού, και δέν έχει πάντα επαρκή ροπή για να τιθασευτεί... Οπότε θα είναι συνετό να μην ενθουσιαστείς από το 'μαγικό' κράτημά του σε ρυθμούς 8/10, γιατί στο όριο είναι απότομο και θέλει να έχεις προσαρμοστεί στη συμπεριφορά του... OR ELSE GOTO 'ΧΑΝΤΑΚΙ'
**Γενικά, άν αποζητάς απλή μετακίνηση, ξέχνα το 106 και πάρε ένα Yaris... Θα περάσεις μαζί του πολλά ξέγνοιαστα χρόνια, με ατελείωτες βόλτες...
Άν όμως είσαι Π.Ο. (πυροβολημένος οδηγός, παραφράζοντας τους 4Τ), το Quicksilver θα σε μυήσει στα μυστικά της γρήγορης οδήγησης... Άν αντέχεις την επιβάρυνση, θα σε συμβούλευα να πάρεις το 1400... Είναι πραγματικό σχολείο !!! **
-
Το καλο με τα περισσοτερα γαλλικα αυτοκινητα ειναι η πλακα που εχει η τετραδιευθυνση(τωρα τελευταια μας το χαλανε με τον ημιακαμπτο πισω ) μολις την συνηθισεις.Απαιτει λιγο σεβασμο στο τιμονι και στο γκαζι αρχικα αλλα μετα εχει πολυ ενδιαφερον.Μετα απο μερικους μηνες θα ζητας συνεχεια στροφιλικια !!!Συμβουλες απο γαλλοφιλο!!!!
Παντως θα συμφωνησω με τον φιλο psychodriver και θα σου προτεινω να ψαξεις για μεταχειρισμενο 1400αρι κατα προτιμηση μοντελο 2000 και μετα.Τα περισσοτερα κυβικα θα σε αποζημιωσουν καθως σε λιγο καιρο τα 1100 θα σου φαινονται λιγα.Αν βγεις στην αγορα για μεταχειρισμενο μη δωσεις σημασια στα χιλιομετρα του αυτοκινητου παρα μονο στο ετος που ειναι γραμμενο στην αδεια κυκλοφοριας,καθως κυκλοφορουν αρκετοι απατεωνες !Καλοριζικο ο,τι και αν αποφασισεις! -
Αν σου πω ότι είχα 10 χρόνια ένα 205 1.1 και οδηγούσα και τώρα ένα 206, θα με θεωρήσεις προκατειλημμένο;
Χωρίς πλάκα, νομίζω ότι είναι άριστη επιλογή το 106 1.1, αλλά αν μπορείς, κυνήγα το 1.4, θα με (μας) θυμηθείς! Δεν σου λέω περισσότερα.
Το 205, 10 χρόνια 'βάσανα' πέρασε, και δεν έβγαλε μιλιά! Ακόμα και σήμερα, με 270.000 χλμ στην πλάτη του, τα ρίχνει σε πολλούς 'επιβήτορες'.
Όλα τα αυτοκίνητα βγάζουν προβλήματα, και το 106 δεν θα αποτελεί εξαίρεση. Όμως, δεν πρέπει να ακούσεις όλους όσους απλώς συντηρούν έναν μύθο, ότι δηλ. τα γαλλικά έχουν προβλήματα με τα ηλεκτρικά τους, κι ένα σωρό άλλες κοτσάνες. Εγώ 10 χρόνια με το 205, πρόβλημα με τα ηλεκτρικά ΔΕΝ ΕΙΧΑ. Μπορεί να μου έβγαλε κάποια άλλα 'κουλά' προβλήματα, αλλά με τα ηλεκτρικά ΠΟΤΕ.-
Ήταν κι αυτός ένας από τους λόγους που επέλεξα και το 206!
Και κάτι ακόμη. Σε μερικά χρόνια, το 106 θα σου μείνει ως ένα ΑΡΙΣΤΟ δεύτερο αυτοκίνητο, με χαμηλό κόστος συντήρησης, χαμηλή κατανάλωση, αξιοπιστία και θα σε κάνει πάντα να χαμογελάς όταν στρίβεις! Στο λέω (κι εγώ) εγγυημένα!
-
Ο χρήστης Svstouk έγραψε:
Και κάτι ακόμη. Σε μερικά χρόνια, το 106 θα σου μείνει ως ένα ΑΡΙΣΤΟ δεύτερο αυτοκίνητο, με χαμηλό κόστος συντήρησης, χαμηλή κατανάλωση, αξιοπιστία και θα σε κάνει πάντα να χαμογελάς όταν στρίβεις! Στο λέω (κι εγώ) εγγυημένα!
Συμφωνώ, και εμένα αυτό ήταν το σκεπτικό μου.
Πάντως χαμηλό κόστος συντήρησης και 100% συνθετικά TOTAL δεν συμβαδίζουν! -
Παιδια, χιλια ευχαριστω σε ολους!!
Θα κοιταξω την διαφορα τιμης 1.100 με 1.400 και αν με παιρνει θα παρω το 1.400.
Μου αρεσει πολυ αυτο το αυτοκινητο..To Yaris ειναι απαισιοΕυχαριστω και παλι..
-
Ο χρήστης BTS έγραψε:
Και κάτι ακόμη. Σε μερικά χρόνια, το 106 θα σου μείνει ως ένα ΑΡΙΣΤΟ δεύτερο αυτοκίνητο, με χαμηλό κόστος συντήρησης, χαμηλή κατανάλωση, αξιοπιστία και θα σε κάνει πάντα να χαμογελάς όταν στρίβεις! Στο λέω (κι εγώ) εγγυημένα!
Συμφωνώ, και εμένα αυτό ήταν το σκεπτικό μου.
Πάντως χαμηλό κόστος συντήρησης και 100% συνθετικά TOTAL δεν συμβαδίζουν!Τώρα, έκανες όλους τους άλλους να ξύνουν το κεφάλι τους από απορία!
Κύριοι, με τον BTS γνωριζόμαστε από το 206Club, όπου και είχαμε συζήτηση για τα TOTAL
-
’σε τον Χρονομέτρη να λέει. Είναι πικραμένος από τα πολλά τσαγάκια που τον έχουν κεράσει τα σαξόραλλα. Ο κινητήρας TU-Robot είναι τέρας αξιοπιστίας (τον είχε 1400άρη η BX που οδηγούσε ως το '99 ο πατέρας μου - 280.000 km με ρυθμούς από 6/10 ως και 10/10 και δεν έβγαλε κιχ. Τον είχε μια ξαδέρφη μου στο AX 1.1 της και, παρόλο που το είχε ρημάξει κανονικότατα το αυτοκίνητο, το μοτέρ δεν είχε καταλάβει τίποτα, ενώ και άλλοι φίλοι μου έχουν μόνο θετικά σχόλια γι'αυτόν), αλλά καλύτερα να πάρεις τη 1400άρα έκδοση, για να τιθασεύεις τυχόν υπερστροφή που θα σου παρουσιάσει.
Η ΑΠΤΗ ποιότητα κατασκευής είναι μέτρια προς καλή (δηλαδή η αίσθηση και η εικόνα των πλαστικών), αλλά γενικά η συναρμολόγηση είναι καλή και δύσκολα θα σου παρουσιάσει προβλήματα.
Τα ηλεκτρικά στα PSA γενικά είναι μάλλον αξιόπιστα, αλλά ένα καλό συνεργείο και σχολαστική συντήρηση θα σε βοηθήσουν να εξασφαλίσεις ότι δε θα έχεις πρόωρες βλάβες.
Peugeot 106 Quiksilver!