-
ΟΔΗΓΩ ΑΠΟ ΤΟ 1976 ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΩΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ.
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΜΕ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΆΞΗΣ ΤΩΝ 100-110 Κm/h ΚΑΙ ΣΕ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 90-100 Κm/h.
ΤΟ ΠΙΟ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΚΑΘΕΤΟΥΣ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ, ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ 90 Κm/h ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΕΡΟΓΕΦΥΡΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗΣ ΕΥΘΕΙΑΣ ΣΕ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΑΓΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ 70Κm/h ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΠΑΛΙ 90Κm/h
ΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΜΕ 90Κm/h ΣΕ ΜΙΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΕΥΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΜΙΑ ΓΕΦΥΡΑ;- ΕΚΤΟΣ ΑΠΌ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΑΠΌ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΗ ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ
-
ΟΔΗΓΩ ΑΠΟ ΤΟ 1976 ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΩΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ.
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΜΕ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΆΞΗΣ ΤΩΝ 100-110 Κm/h ΚΑΙ ΣΕ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 90-100 Κm/h.
ΤΟ ΠΙΟ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΚΑΘΕΤΟΥΣ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ, ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ 90 Κm/h ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΕΡΟΓΕΦΥΡΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗΣ ΕΥΘΕΙΑΣ ΣΕ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΑΓΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ 70Κm/h ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΠΑΛΙ 90Κm/h
ΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΜΕ 90Κm/h ΣΕ ΜΙΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΕΥΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΜΙΑ ΓΕΦΥΡΑ;- ΕΚΤΟΣ ΑΠΌ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΑΠΌ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΗ ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ
-
ΟΔΗΓΩ ΑΠΟ ΤΟ 1976 ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΑΚΟΜΗ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΠΩΣ ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΙ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ.
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΜΕ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΤΆΞΗΣ ΤΩΝ 100-110 Κm/h ΚΑΙ ΣΕ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΤΑ ΟΡΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ 90-100 Κm/h.
ΤΟ ΠΙΟ ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΣΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΤΟΥΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ ΚΑΘΕΤΟΥΣ ΤΗΣ ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΟΔΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ, ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ 90 Κm/h ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙΣ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΕΡΟΓΕΦΥΡΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗΣ ΕΥΘΕΙΑΣ ΣΕ ΔΡΟΜΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΑΓΜΕΝΟΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ 70Κm/h ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΠΑΛΙ 90Κm/h
ΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΜΕ 90Κm/h ΣΕ ΜΙΑ ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ ΕΥΘΕΙΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΘΑ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΤΩ ΑΠΌ ΜΙΑ ΓΕΦΥΡΑ;- ΕΚΤΟΣ ΑΠΌ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΑΠΌ ΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΗ ΑΙΤΙΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ
-
Μάλλον αυτοί που βάζουν τα όρια είναι οι ίδιοι απο παλιά και γεράσανε.Έτσι φοβούνται πιό πολύ την ταχύτητα και βάλανε μικρότερα όρια. Δυστυχώς δε μου έρχεται στο μυαλό κάτι πιο λογικό.
-
Ελάτε μωρε τώρα!!!
Μα από ποιον καθορίζονται τα όρια;
Από τον Λάκη, που είχε κουμπάρα τη Κούλα, της οποίας μπάρμπας, είναι μπατζανάκης της Κατίνας, που ο ξάδερφός της είναι κολλητός του τάδε βουλευτή και του βρήκαν μια θεσούλα στο δημόσιο να βολευτεί και αυτός ο καημένος ο οποίος και το Λύκειο με μέσο το έβγαλε.
Μα πού νομίζετε οτι βρισκόσαστε;
Δεν τα ξέρετε; -
Υπάρχει και η άλλη περίπτωση...Να καθορίζονται απο τους μηχανικούς που φτιάχνουν τους δρόμους, ωστε όταν γίνονται ατυχήματα ( λόγω ανύπαρκτης κλίσης, λόγω κακής ποιότητας ασφαλτοτάπητα κλπ κλεψιμέϊκα ) να έχουν το πάνω χέρι και να μήν βρίσκονται κατηγορούμενοι για ανθρωποκτονίες κατα συρροή με ενδεχόμενο δόλο (=κακούργημα).
-
Τα ορια ειναι για να τα σπαμε...ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΟΙ 'ΜΠΛΕ' ΜΕ ΥΦΑΚΙ ΚΑΙ ΜΑΓΚΙΑ
-
ΠΑΝΤΑ ΑΠΟΡΟΥΣΑ ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΑΖΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΑ ΟΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΙΜΟΝΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.
-
Δείτε το topic που άνοιξα για την Αγγλία.
Κι εκεί λίγο ως πολύ τα ίδια ισχύουν. Άσε που εκεί σε τσακώνουν στο τσάκα-τσάκα. Ενώ εδώ ποιος τελικά τηρεί τα όρια; -
Ο χρήστης CDL έγραψε:
Υπάρχει και η άλλη περίπτωση...Να καθορίζονται απο τους μηχανικούς που φτιάχνουν τους δρόμους, ωστε όταν γίνονται ατυχήματα ( λόγω ανύπαρκτης κλίσης, λόγω κακής ποιότητας ασφαλτοτάπητα κλπ κλεψιμέϊκα ) να έχουν το πάνω χέρι και να μήν βρίσκονται κατηγορούμενοι για ανθρωποκτονίες κατα συρροή με ενδεχόμενο δόλο (=κακούργημα).Ειναι και αυτο μια λογικη εξηγηση. Η αληθεια ειναι παντως πως αν τηρουνταν τα ορια ταχυτητας θα υπηρχε καθετη πτωση ατυχηματων και θυματων. Αυτο δεν νομιζω να το αμφισβητει κανεις. Αλλα τοτε θα υπηρχε αλλος κινδυνος. Να πας απο εγκεφαλικο επειδη βλεπεις και πρπει να περασεις μια ευθεια δρομαρα με οριο ταχυτητας 70.....
-
Από ό,τι φαίνεται φίλε Διδυμε90 δεν υπάρχει αυστηρός κανόνας που να συνδέει την ταχύτητα με το ατύχημα.
Πράγματι τα όρια ταχύτητας περιορίζουν την πιθανότητα πρόκλησης ατυχημάτων. Προσοχή, όχι θανατηφόρων, καθώς συγκρούσεις με ταχύτητες πάνω από 100 σε οδηγούν ούτως ή άλλως στο θάνατο (ακόμη και με ζώνη και 'φουσκωτό' τιμόνι). Με δεδομένη την κατάσταση του ελληνικού δικτύου όμως περιορίζεται η πιθανότητα πρόκλησης ατυχήματος. Από την άλλη όμως, μελέτες έχουν δείξει ότι αυστηροί περιορισμοί και πολύ χαμηλά όρια, κάνουν τον οδηγό πιο νωθρό και εφησυχασμένο. Δεν αποκλείεται κάποιος που πηγαίνει με 80 να προκαλέσει εντελώς 'ηλίθιο' ατύχημα, το οποίο θα απέφευγε αν πήγαινε με 100 για παράδειγμα, επειδή θα είχε πιο τεταμένη την προσοχή του.
Από την άλλη, όπως θα έχεις δει σε όλα τα περιοδικά και τις διάφορες αναλύσεις, τα κοινά όρια για όλα τα αυτοκίνητα είναι ούτως ή άλλως χαζά. Ένα Σκόντα 30ετίας στα 120 είναι επικίνδυνο ακόμη και με τον Κύρκο πίσω από το τιμόνι. Μία BMW 330CSi για παράδειγμα, στα 120 πάει 'περπατώντας'... Θα μου πεις είναι δυνατόν να υπάρχουν 'εξαρτώμενα όρια' του στυλ: '80 για αυτοκίνητα έως 1.000 κ.εκ., 100 για 1000-1300 κ.εκ., 120 για 1300-1600 και 140 για 1600-', ή '80 για αυτοκίνητα ηλικίας 20 χρονών και άνω, 100 για αυτοκίνητα 10-20 ετών, 120 για αυτοκίνητα 5-10 ετών, 140 για αυτοκίνητα έως 5 ετών' Όχι βέβαια, για αυτό λοιπόν κι εμείς ζούμε στον... 'κομμουνισμό της αυτοκίνησης' -
Συγγνώμη, το μήνυμα απευθυνόταν στον og2002gr
-
Αυτο που σκοτωνει δεν ειναι η μεγαλη ταχυτητα, αλλα η διαφορα ταχυτητας οχηματων. Η Γερμανια και οι ΗΠΑ σημερα εχουν τον ιδιο αριθμο θανατηφορων αναλογα με την πλυθησμο. Το μεσο ορο ταχυτητας στου αυτοκινητοδρομους στις ΗΠΑ ειναι 110 χλμ/ωρα, στην γερμανια πανε πολυ πιο γρηγορα φυσικα.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Αυτο που σκοτωνει δεν ειναι η μεγαλη ταχυτητα, αλλα η διαφορα ταχυτητας οχηματων. Η Γερμανια και οι ΗΠΑ σημερα εχουν τον ιδιο αριθμο θανατηφορων αναλογα με την πλυθησμο. Το μεσο ορο ταχυτητας στου αυτοκινητοδρομους στις ΗΠΑ ειναι 110 χλμ/ωρα, στην γερμανια πανε πολυ πιο γρηγορα φυσικα.Nai alla h pyknotita twn autokinitwn stin Germania einai poly megalyteri. Giati edw mporeis na odigas gia xiliometra xwris na deis allo autokinito sy to oti stin poleis oi dromoi einai terastioi. Einai poio eykolo na xtypiseis se dromous me kinisi (blepe, karaboles stin autobahn).
Amerikanikwn prodiagrafwn autokinita dyskola na diatiroun ypsiles taxytites ala Germania afoy h anartisi einai poly malaki.
-
Βρε παιδια δεν ειναι δυνατον να πας με τα ορια...Απλα δεν γινεται. Θυμαμαι μια φορα που πηγα απο Μενιδι μεχρι την Αρκιτσα για να παρω το φερι για την Αιδηψο επειδη απο τον υπεροχο δρομο της Β. Ευβοιας θα προκαλουσα τρομο στο ετερον μου υμισι...Πηγαινα λοιπον σταθερα με 100 στην Εθνικη και πραγματικα πηγε να με παρει ο υπνος. Γενικα αποφευγω να οδηγω το σαραβαλο μου στην εθνικη ακριβως γι'αυτο το λογο...Φανταστειτε την ευθεια αδεια και εσυ να πηγαινεις με 100 αντε 110 δεν υπαρχει χειροτερο πραγμα. Οταν οδηγεις τοσο αργα απλα δεν κοιτας το δρομο γιατι δεν θεωρεις οτι μπορει να συμβει ατυχημα και αφαιρεισαι εντελως. Αυτο ακριβως ειναι το λαθος. Οταν πας με 130 πχ αντι για 120 'ενεργοποιησαι' περιισσοτερο. Τα ορια ειναι απαραδεκτα και η μονη λυση για μενα ειναι να ισχυουν μονο για τις μεγαλες εξοδους. Οταν η εθνικη δεν εχει κινηση καλο θα ηταν να πηγαινουμε κατα το δοκουν. Αλλα τι λεω ο ανθρωπος...Τωρα με την αυξηση του αφορολογητου οριου πως θα εξισωθουν οι απωλειες του προυπολογισμου; Μα με τα φραγκα απο τα μπλοκα. Δεν ξερω αλλα πραγματικα εχουν λυσσαξει τα στρουμφακια και κανεις δεν ασχολειται.
-
εγω κυριοι ειμαι πεπεισμενος οτι τα ορια εχουν να κανουν οτι και οι εκστρατειες κατα του τσιγαρου.
αν θυμαστε πριν 40-50 χρονια οι ιδιοι οι γιατροι προετρεπαν το καπνισμα κυριως στην αμερικη συμμετεχοντας μαλιστα σε αναλογες διαφημισεις. [ ο φιλος gavriil1 μπορει να το επιβεβαιωσει ].
οταν φανηκαν λοιπον τα καταστροφικα αποτελεσματα του καπνου και το ισοζυγιο μεταξυ ιατρικου κοστους και φορων τσιγαρων εγειρε προς την μερια του πρωτου τοτε αρχισε και η εκστρατεια κατα του τσιγαρου με υπερβολικες μερικες φορες οδηγιες.
καπως ετσι κατα την γνωμη μου λειτουργουν και τα ορια ταχυτητος γιατι κακα τα ψεματα τα ορια στην ευρωπη ειναι πολλες φορες πολυ πιο αυστηρα απο εδω.
προτιμουν δηλαδη να επιβαλλουν ανοητα ορια με σκοπο τον περιορισμο των ατυχηματων ωστε να περιοριζονται τα νοσηλεια που πληρωνουν οι κρατικοι και ιδιωτικοι φορεις.
δεν κοπτονται δηλαδη τοσο πολυ για την ασφαλεια μας αλλα περισσοτερο για τα ταμεια των προβληματικων και καταχρεωμενων δημοσιων ταμειων αλλα και για το cash-flow των ιδιωτικων ασφαλιστικων κολοσσων.
βεβαια αν το σκεφτουμε περισσοτερο το φαινομενο αγγιζει τα ορια της σχιζοφρενειας οταν βλεπουμε ολους τους κατασκευαστες να φτιαχνουν ακομα γρηγοροτερα και πιο ασφαλη αυτοκινητα ενω τα ορια ταχυτητας πεφτουν παντου.
ισως δεν ειναι μακια η μερα που οταν φτανεις τα 140χλμ ενα κρυφο και απαραβιαστο chip θα σου στερει την χαρα της οδηγησης. -
Ο χρήστης wrx1 έγραψε:
προτιμουν δηλαδη να επιβαλλουν ανοητα ορια με σκοπο τον περιορισμο των ατυχηματων ωστε να περιοριζονται τα νοσηλεια που πληρωνουν οι κρατικοι και ιδιωτικοι φορεις.
δεν κοπτονται δηλαδη τοσο πολυ για την ασφαλεια μας αλλα περισσοτερο για τα ταμεια των προβληματικων και καταχρεωμενων δημοσιων ταμειων αλλα και για το cash-flow των ιδιωτικων ασφαλιστικων κολοσσων.- Τι κακο βλεπεις σε αυτο? Εγω κανενα.
- Η κυβερνηση ειναι υποχρεωμηνη να νοιαζεται για το καλο της πλειοψηφιας αντι της μειοψηφιας. Εαν εσυ δεν νοιαζεσει για την δικη σου ασφαλεια, πως περιμενεις την κυβερνηση να νοιαζεται για σενα πιο πολυ απο εσενα?
ισως δεν ειναι μακια η μερα που οταν φτανεις τα 140χλμ ενα κρυφο και απαραβιαστο chip θα σου στερει την χαρα της οδηγησης.
Υπαρχει κατι εδω στις ΗΠΑ που ερχεται στα επομενα 1-5 χρονια που λεγετε OBDIII (On Board Diagnostics 3), με το οποιο θα υπαρχει δυνατοτητα παρακολουθησης του αυτοκινητου (περιλαμβανομενης και της ταχυτητας αυτου) μεσο δορυφορου. Κατι τετοιο ειναι πολυ πιο κοντα απο οτι νομιζεις δηλαδη. Δεν λεω οτι ολα τα αυτοκινητα θα παρακολουθουνται συνεχεια, αλλα θα υπαρχει η δυνατοτητα αναφορας της ταχυτητας οποιοδηποτε αυτοκινητου για οποιοδηποτε λογο (αλλες παραμετροι που θα παρακολοθουντε ειναι τιμες φρεναρισματος, θεση του τιμονιου, γκαζιου, κτλ).
-
- Τι κακο βλεπεις σε αυτο? Εγω κανενα.
- Η κυβερνηση ειναι υποχρεωμηνη να νοιαζεται για το καλο της πλειοψηφιας αντι της μειοψηφιας. Εαν εσυ δεν νοιαζεσει για την δικη σου ασφαλεια, πως περιμενεις την κυβερνηση να νοιαζεται για σενα πιο πολυ απο εσενα?
ουτε και εγω βλεπω κανενα κακο gabriel αλλα αυτο που με ενοχλει ειναι η υποκρισια.
δηλαδη βαζουμε μια πινακιδα με οριο 30χλμ σε κατηφορα στηνουμε το ρανταρ και γραφουμε ολο τον κοσμο δηθεν προστατευοντας τους.δεν νομιζω οτι για νοημονες ανθρωπους χρειαζεται το κρατος να τους παιρνει χερακι χερακι και να τους λεει -- μη τζιζ κακο πηγες με 140 αρα πληρωσε για να συνετισθεις --.
δεν ειμαι εναντιον των οριων ταχυτητας αλλα ειμαι εναντιον της προχειροτητας με την οποια αποφασιζονται χωρις καμμια σκεψη και δημιουργουν παραβατες με το ζορι.
πριν μερικα χρονια οι 4τροχοι κανανε ενα τεστ πηγαινοντας στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ακολουθωντας κατα γραμμα τα ορια ταχυτητας με ενα opel calibra αν θυμαμαι καλα.
το αποτελεσμα ηταν να κανουν 10 ωρες περιπου και το μεγαλυτερο προβλημα ηταν το ποσες φορες εφτασαν δε δυσκολη θεση για ατυχημα απο αλλα αυτοκινητα.ζουμε σε μια εποχη που οτι κατασκευαζεται ειναι πιο γρηγορο απο πριν και οχι μονο σε αυτοκινητα αλλα και σε αεροπλανα,τραινα,πλοια κλπ με στοχο την εξοικονομηση χρονου και βελτιωση της παραγωγικοτητας αρα καποτε οι κυβερνησεις πρεπει να φτιαξουν πιο ασφαλεις δρομους ωστε ο κοσμος να μετακινειτε γρηγορα και με ασφαλεια.
-
Για παράδειγμα, πέρασα αυτή την εβδομάδα από ένα από τα αγαπημένα σημεία για τεστ των 4Τ: Λιδωρίκι-Άμφισσα. Και ξέρετε ότι στον παλιό δρόμο το όριο είναι 90 (που πρέπει να είσαι χεράς για να το κατέβεις έτσι), αλλά στο νέο κόμμάτι κάτω από την Αγία Ευθυμία (φαρδύ και με νέα άσφαλτο)είναι 60;
Α, και σε ένα σημείο που γίνονται έργα υπάρχει όριο 30 μέσα στη μέση της ευθείας, χωρίς καμμία άλλη προειδοποίηση ότι πάνω στην επόμενη στροφή ο δρόμος χάνεται εντελώς (χωρίς οδόστρωμα και μπάζα από τις ανατινάξεις δεξιά και αριστερά). Και στο τέλος του νέου δρόμου (2χλμ από την Άμφισσα), αν πας γρήγορα τη νύχτα, μάλλον απίθανο να δεις τις ταμπελίτσες που σε στέλνουν πίσω στον παλιό δρόμο.
-
Πριν καμιά δεκαπενταριά χρόνια στο χωριό του πατέρα μου, στη μέση του κάμπου της Θεσσαλίας, έφτιαξαν έναν καινούργιο δρόμο. Μετά έβαλαν και τη σήμανση (αρμοδιότητα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης). Αλλά είχαν πρόβλημα γιατί ο δρόμος είχε και μια γέφυρα. Τι όριο ταχύτητας να βάλουμε; Ρώτησαν την Τροχαία και δεν ήξερε. Ρωτάνε λοιπόν το Υπουργείο το οποίο απαντάει με επίσημο έγγραφο ότι η γέφυρα έχει σχεδιαστεί ώστε 'να επιτρέπει την ασφαλή διέλευση των οχημάτων με ταχύτητα 70 km/h'. Και τι όριο μπήκε τελικά; 30, γιατί οι τοπικοί άρχοντες είπαν 'μα είναι δυνατόν να βάλουμε όριο 70 στη γέφυρα';
ΟΡΙΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ