Πριν από μερικές μέρες απέκτησα ένα Ford Focus 1,6
Ξέρει κάποιος να μου πεί πόσο στοιχίζουν τα service του σε εξουσιοδοτημένο αλλά και σε μή εξουσιοδοτημένα συνεργεία;
Αλήθεια τί σημαίνει ότι χρειάζεται service κάθε 20000 Km ή ένα χρόνο;
Πριν από το Focus είχα ένα Megane που ήθελε service κάθε 30000Km χωρίς χρονικό περιορισμό, και ποτέ δεν είχα κανένα πρόβλημα, εκτός από το κόστος των service.
Latest posts made by twins90
-
service Ford Focus
-
RE: service Ford Focus
Πριν από μερικές μέρες απέκτησα ένα Ford Focus 1,6
Ξέρει κάποιος να μου πεί πόσο στοιχίζουν τα service του σε εξουσιοδοτημένο αλλά και σε μή εξουσιοδοτημένα συνεργεία;
Αλήθεια τί σημαίνει ότι χρειάζεται service κάθε 20000 Km ή ένα χρόνο;
Πριν από το Focus είχα ένα Megane που ήθελε service κάθε 30000Km χωρίς χρονικό περιορισμό, και ποτέ δεν είχα κανένα πρόβλημα, εκτός από το κόστος των service. -
Φρένα MEGANE I
Εδώ και αρκετά χιλιόμετρα τα φρένα παρουσιάζουν το εξής:
Εκεί που λειτουργούν κανονικά, μετά από κάποιο φρενάρισμα μένουν ελαφρά φρεναρισμένα και το πεντάλ αντίστοιχα πιο σκληρό. Αν το πατήσεις μερικές φορές με δύναμη μέχρι το τέλος της διαδρομής του όλα επανέρχονται στο κανονικό.
Αρχικά αυτό συνέβαινε μόνο σε μικρές ταχύτητες μέσα στην πόλη με αποτέλεσμα να μην του δίνω ιδιαίτερη σημασία.
Κάποια στιγμή όμως το πρόβλημα σοβάρεψε με αποκορύφωμα να μείνει το αυτοκίνητο ελαφρά φρεναρισμένο στα 140 km/h και να ανάψουν τα φρένα.
Στο συνεργείο αλλάχτηκαν δίσκοι τακάκια υγρά και τα μπροστινά μαρκούτσια επειδή το ένα έδειχνε σαν να ήταν βουλωμένο.
Το πρόβλημα εξαφανίστηκε για αρκετό διάστημα αλλά τώρα τελευταία εμφανίστηκε πάλι. -
RE: Φρένα MEGANE I
Εδώ και αρκετά χιλιόμετρα τα φρένα παρουσιάζουν το εξής:
Εκεί που λειτουργούν κανονικά, μετά από κάποιο φρενάρισμα μένουν ελαφρά φρεναρισμένα και το πεντάλ αντίστοιχα πιο σκληρό. Αν το πατήσεις μερικές φορές με δύναμη μέχρι το τέλος της διαδρομής του όλα επανέρχονται στο κανονικό.
Αρχικά αυτό συνέβαινε μόνο σε μικρές ταχύτητες μέσα στην πόλη με αποτέλεσμα να μην του δίνω ιδιαίτερη σημασία.
Κάποια στιγμή όμως το πρόβλημα σοβάρεψε με αποκορύφωμα να μείνει το αυτοκίνητο ελαφρά φρεναρισμένο στα 140 km/h και να ανάψουν τα φρένα.
Στο συνεργείο αλλάχτηκαν δίσκοι τακάκια υγρά και τα μπροστινά μαρκούτσια επειδή το ένα έδειχνε σαν να ήταν βουλωμένο.
Το πρόβλημα εξαφανίστηκε για αρκετό διάστημα αλλά τώρα τελευταία εμφανίστηκε πάλι. -
RE: Τρέμουλο σε MEGANE
Τελικά τα πράγματα πήγαν πολύ καλύτερα από ότι περίμενα.
Αφού ξεκαθάρισα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να στρώσει από μόνο του, αλλάχτηκαν και τα δύο καπάκια των ταμπούρων και το πρόβλημα λύθηκε.
Το εντυπωσιακό είναι ότι όχι μόνο δεν χρεώθηκα τίποτε αλλά για την μία ημέρα που το αυτοκίνητο έμεινε στο συνεργείο, μου έδωσαν και αυτοκίνητο αντικατάστασης.
Τέλος καλό λοιπόν και μπράβο στη MAVA Θεσσαλονίκης. -
RE: Τρέμουλο σε MEGANE
Δεν ήμουν μπροστά στην αλλαγή αλλά το καπάκι του ταμπούρου βγήκε άλλες δύο φορές από τότε στην προσπάθεια να εντοπιστεί το πρόβλημα.
Πάντως ο τροχός δεν κουνιέται. -
RE: Τρέμουλο σε MEGANE
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Έχει δισκόφρενα πίσω?Τα πίσω φρένα του ειναι ταμπούρα
-
Τρέμουλο σε MEGANE
Σε MEGANE I με 60000 Κm αλλάχτηκαν τα ρουλεμάν του πίσω δεξιού τροχού λόγω φθοράς. Από τη στιγμή εκείνη το αυτοκίνητο τρέμει κάθε φορά που φρενάρω σε ταχύτητες 100 - 130 Km/h. Το φαινόμενο αρχικά ήταν αισθητό στο φρενάρισμα από όλες τις ταχύτητες, σταδιακά όμως περιορίστηκε στις ταχύτητες που προανέφερα, ενώ δεν γίνεται πάντοτε αισθητό στο πεντάλ. Ανάλογη συμπεριφορά παρουσιάστηκε και όταν δοκίμασα να φρενάρω χρησιμοποιώντας μόνο το χειρόφρενο (σε πολύ χαμηλές ταχύτητες). Όταν δεν πατώ το φρένο το αυτοκίνητο κινείται κανονικά. Το αυτοκίνητο τώρα έχει 65000 Km το πρόβλημα επιμένει, ενώ η επίσημη αντιπροσωπεία επιμένει ότι θα στρώσει από μόνο του!!!!!
-
RE: Τρέμουλο σε MEGANE
Σε MEGANE I με 60000 Κm αλλάχτηκαν τα ρουλεμάν του πίσω δεξιού τροχού λόγω φθοράς. Από τη στιγμή εκείνη το αυτοκίνητο τρέμει κάθε φορά που φρενάρω σε ταχύτητες 100 - 130 Km/h. Το φαινόμενο αρχικά ήταν αισθητό στο φρενάρισμα από όλες τις ταχύτητες, σταδιακά όμως περιορίστηκε στις ταχύτητες που προανέφερα, ενώ δεν γίνεται πάντοτε αισθητό στο πεντάλ. Ανάλογη συμπεριφορά παρουσιάστηκε και όταν δοκίμασα να φρενάρω χρησιμοποιώντας μόνο το χειρόφρενο (σε πολύ χαμηλές ταχύτητες). Όταν δεν πατώ το φρένο το αυτοκίνητο κινείται κανονικά. Το αυτοκίνητο τώρα έχει 65000 Km το πρόβλημα επιμένει, ενώ η επίσημη αντιπροσωπεία επιμένει ότι θα στρώσει από μόνο του!!!!!
-
Γρατσούνισμα του συμπλέκτη
Σε RENAULT MEGANE I με 39000 Km o συμπλέκτης παρουσίασε αρχικά κάποια πολύ δυσάρεστη αίσθηση τριβής. Το φαινόμενο ήταν πολύ έντονο στα μποτιλιαρίσματα. Λιπάνθηκε η ντίζα και το φαινόμενο υποχώρησε. Τώρα όταν πατάς το πεντάλ του συμπλέκτη νιώθεις ένα γρατσούνισμα σαν να τρίβονται μεταξύ τους δύο μέταλλα. Δεν ακούγεται κάποιος ήχος αλλά μόνο η αίσθηση στο πόδι κατά την διάρκεια της κίνησης του πεντάλ. Οταν το πόδι δεν κινείται π.χ. με μισοπατημένο ή τέρμα πατημένο συμπλέκτη όλα είναι φυσιολογικά.
Το φαινόμενο παρουσιάζεται μόνο όταν λειτουργεί ο κινητήρας και ανεξάρτητα αν στο κιβώτιο υπάρχει ταχύτητα ή αν το αυτοκίνητο κινείται ή όχι. Όταν ο κινητήρας είναι σβηστός, το φαινόμενο εξαφανίζεται και ο συμπλέκτης γίνεται φυσιλογικός.Υπάρχει κάποιο άλλο σημείο που θα μπορούσα να λιπάνω; Μήπως το φαινόμενο είναι φυσιολογικό για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο;