-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Για τους μισθούς στην Ευρώπη: Ένας απόφοιτος ΜΒΑ στο Λονδίνο παίρνει 30.000 λίρες το χρόνο περίπου (δηλαδή καμιά 45.000 ευρώ). Εγώ, που σε 2 χρόνια θα έχω τελειώσει με το ΜΒΑ και τον στρατό, υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι θα παίρνω, όχι 45.000, αλλά τουλάχιστον τα μισά;;;Δεν θα πρέπει να αγνοήσουμε σε αυτή την κουβέντα και την ΠΛΗΡΗ έλλειψη επαγγελματικού προσανατολισμού και την ΠΛΗΡΗ αποσύνδεση της εκπαιδευτικής διαδικασίας απο την αγορά. Όταν εγώ τελείωσα το τότε λύκειο η μόδα ήταν οι οικονομολόγοι, τώρα είναι τα ΜΒΑ με αποτέλεσμα να΄χουμε πήξει στα παιδιά που κάνουν κι ένα ΜΒΑ έτσι να βρίσκεται. Και προφανώς όταν κάποιος έχει επενδύσει χρόνο και χρήμα σε ένα επιπλέον πτυχίο θέλει να το πληρωθεί αλλά κανείς δεν έχει κάνει μια σοβαρή μελέτη και πρόβλεψη για το πού θα δουλέψουν όλα τα ΜΒΑ. Αποτέλεσμα η υπερπροσφορά αλλά ενίοτε και οι παράλογες απαιτήσεις απο άτομα που δεν έχουν δουλέψει ποτέ αλλά με τα όσα τους έχουν πεί τα διάφορα πανεπιστήμια και ¨πανεπιστήμια' νομίζουν ότι MBA=διευθυντική θέση και περιμένουν το γραφείο και την γραμματέα.
Αντίστοιχα σε άλλες δουλειές υπάρχει τέτοια έλλειψη που πληρώνονται πολύ καλύτερα (π.χ. sysadm, billing operators κλπ.) . Για να μην μιλήσουμε για ελεύθερους επαγγελματίες έτσι (ψάχνω ηλεκτρολόγο και υδραυλικό με το ντουφέκι για το σπίτι μου και όταν και άν έρθει θα πάρει με την καλημέρα τουλάχιστον 30 Ευρώ για μισή ώρα..)Τέλος είστε σίγουροι ότι οι μισθοί που λέτε σε Αγγλία ειδικά
(α) Είναι σε 8ωρη βάση. Έχω την εντύπωση ότι το 8ωρο έχει ψοφήσει προ πολλού απλά δεν το έχουμε καταλάβει..
(β) Είναι τόσο υψηλοί. Έχω φίλο καθηγητή πανεπιστημίου (imperial) με μονιμότητα (tenure) και 10 χρόνια διδακτικής εμπειρίας ο οποίος παίρνει αν δεν κάνω λάθος περίπου 35Κ λίρες το χρόνο (πρίν τους φόρους και μαζί με επιδόματα για διαμόνή στο Λονδίνο κλπ.). Ο προτοπροσλαμβανόμενος MBA να παίρνει 30Κ λίρες μου φαίνεται υπερβολικό.Υ.Γ. Προφανώς οι παρατηρήσεις μου είναι γενικές και δεν αναφέρονται συγκεκριμένα στον φίλο markvaq τον οποίο κάνω quote παραπάνω. Άλλωστε ούτε τον ξέρω τον άνθρωπο ούτε υποστηρίζω ότι ανήκει σώνει και καλά σε αυτούς που περιγράφω παραπάνω. Αυτά προς αποφυγή παρεξηγήσεων
-
Σχετικά με τους μισθούς που γράφετε και γενικά περί εργασίας, να ξέρετε πως στην Ελλάδα οι επιχειρήσεις σε εκείνο που δίνουν τη Νο 1 βαρύτητα και σημασία είναι η προϋπηρεσία και το βιογραφικό που έχει κάποιος. Οι σπουδές περνούν σε 2η φάση.
Πολύ ενδιαφέρουσα η όλη συζήτηση, αλλά μήπως πρέπει να ανοιχτεί η ανάλογη θεματική ενότητα? Όχι τίποτα άλλο, αλλά από τα απίθανα στους ελληνικούς δρόμους, καταλήξαμε να συζητάμε για τα απίθανα και παράδοξα στον εργασιακό τομέα..
-
Συγνώμη ρε παιδιά αλλα τι σχεση εχουν όλα αυτά τα κοινωνικοπολιτικοοικονομικά με τα απίθανα που συναντάμε οδηγώντας στους Ελληνικούς δρόμους?
Μήπως έχει πρόβλημα πάλι ο server και με βγάζει σε άλλο topic? -
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Συγνώμη ρε παιδιά αλλα τι σχεση εχουν όλα αυτά τα κοινωνικοπολιτικοοικονομικά με τα απίθανα που συναντάμε οδηγώντας στους Ελληνικούς δρόμους?Έχουμε ταλέντο και φαντασία και σχετίζουμε τα πάντα. Πάντως, για να γραφούν 4 σελίδες σε μια μέρα, είχε ενδιαφέρον.
-
Κι ένα απίθανο που παραλίγο να γίνει καραμπόλα με 4 αυτοκίνητα
Λίγο πριν την είσοδο του περιφερειακού της Πάτρας προς Πάτρα βλέπω στο ρεύμα προς Πύργο ένα Suzuki Alto με alarm. Εγώ μόλις είχα προσπεράσει ένα Ignis κι έκανα δεξιά γιατί ερχόταν μια Delta θέλοντας να με προσπεράσει. Φρενάρω και λίγο για να διευκολύνω την προσπέραση και τι έκανε το Alto;
Μα φυσικά αναστροφή μπαίνοντας στη δεξιά μπροστά μου με 0 ταχύτητα
Αναγκαστικά φρένα γιατί πίσω μου αριστερά είχε ήδη φτάσει η Delta (παρόλο που φρέναρε και αυτή) και τελικά γλυτώσαμε, αφού έφτασα στον προφυλακτήρα της.
Η κοπελίτσα (τρελλή κεφαλλονίτισσα μάλλον, λόγω πινακίδων ΚΕΑ) γελούσε
Περιττό να γράψω τι άκουσε από όλα τα αυτοκίνητα που την προσπέρασαν. Την έκανε αμέσως στην επόμενη έξοδο
Ζήσαμε και σήμερα...
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κι ένα απίθανο που παραλίγο να γίνει καραμπόλα με 4 αυτοκίνηταΛίγο πριν την είσοδο του περιφερειακού της Πάτρας προς Πάτρα βλέπω στο ρεύμα προς Πύργο ένα Suzuki Alto με alarm. Εγώ μόλις είχα προσπεράσει ένα Ignis κι έκανα δεξιά γιατί ερχόταν μια Delta θέλοντας να με προσπεράσει. Φρενάρω και λίγο για να διευκολύνω την προσπέραση και τι έκανε το Alto;
Μα φυσικά αναστροφή μπαίνοντας στη δεξιά μπροστά μου με 0 ταχύτητα
Αναγκαστικά φρένα γιατί πίσω μου αριστερά είχε ήδη φτάσει η Delta (παρόλο που φρέναρε και αυτή) και τελικά γλυτώσαμε, αφού έφτασα στον προφυλακτήρα της.
Η κοπελίτσα (τρελλή κεφαλλονίτισσα μάλλον, λόγω πινακίδων ΚΕΑ) γελούσε
Περιττό να γράψω τι άκουσε από όλα τα αυτοκίνητα που την προσπέρασαν. Την έκανε αμέσως στην επόμενη έξοδο
Ζήσαμε και σήμερα...
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!
-
Ο χρήστης Musclemar έγραψε:
Κι ένα απίθανο που παραλίγο να γίνει καραμπόλα με 4 αυτοκίνητα
Λίγο πριν την είσοδο του περιφερειακού της Πάτρας προς Πάτρα βλέπω στο ρεύμα προς Πύργο ένα Suzuki Alto με alarm. Εγώ μόλις είχα προσπεράσει ένα Ignis κι έκανα δεξιά γιατί ερχόταν μια Delta θέλοντας να με προσπεράσει. Φρενάρω και λίγο για να διευκολύνω την προσπέραση και τι έκανε το Alto;
Μα φυσικά αναστροφή μπαίνοντας στη δεξιά μπροστά μου με 0 ταχύτητα
Αναγκαστικά φρένα γιατί πίσω μου αριστερά είχε ήδη φτάσει η Delta (παρόλο που φρέναρε και αυτή) και τελικά γλυτώσαμε, αφού έφτασα στον προφυλακτήρα της.
Η κοπελίτσα (τρελλή κεφαλλονίτισσα μάλλον, λόγω πινακίδων ΚΕΑ) γελούσε
Περιττό να γράψω τι άκουσε από όλα τα αυτοκίνητα που την προσπέρασαν. Την έκανε αμέσως στην επόμενη έξοδο
Ζήσαμε και σήμερα...
ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!
Μπαααα, καθόλου. Έχω δει και χειρότερα...
-
Χθες γυρνούσα σπίτι από τη δουλειά μου την ώρα που εξελισσόταν το παιχνίδι Ελλάδα-Τουρκία στο Καραϊσκάκη. Η καλύτερή μου, σκεφτόμουν, άδειοι οι δρόμοι, θα γυρίσω γρήγορα.
Το απίθανο όμως το είδα. Σε ένα φανάρι τσέκαρα έναν ταρίφα που είχε οθονούλα τηλεόρασης μπροστά στο παμπρίζ και έβλεπε το παιχνίδι. Φαντάστηκα εκείνο το σύστημα GPS γνωστής ελληνικής εταιρίας, που όταν αυξάνεις την ταχύτητα του οχήματος δε δείχνει πλέον τηλεόραση, ή την κάνει minimize.
Ελα όμως που κατεβαίνουμε αργότερα τη Συγγρού, με 110 ο ταξιτζής, κι εγώ πίσω του στην αριστερή (περιμένοντας να... προσπεράσω... ). Μια και δεν έκανε δεξιά (άδειος ο δρόμος κατά τα άλλα), λέω να πάω από δεξιά να δω. Και ο φόβος μου επιβεβαιώθηκε: στην οθονούλα εξακολουθούσε να δείχνει το ματς, και ο ταρίφας έριχνε κλεφτές ματιές πού και πού.
Την έκανα όσο πιο γρήγορα μπορούσα, κουνώντας το κεφάλι μου...
-
Κοιτάτε παιδιά, εγώ είμαι σε απλό industrial placement στην BT. Περισσότερο τό 'κανα για την πτυχιακή μου που είναι σε συνεργασία με την BT. Είχα κάνει αιτήσεις σε πάρα πολλές εταιρίες αλλά από τις περισσότερες έφαγα πόρτα. Κυρίως επειδή δεν είχα προϋπηρεσία.
Εκεί που είμαι εγώ είναι σχετικά χαλαρά. Για πρώτος μισθός είναι πάρα πολύ καλά.
Αν κάποιος ενδιαφέρεται να ανέβει εδώ για να δουλέψει, να ξέρει ότι αν έχει μία καλή προϋπηρεσία, τότε κατά πάσα πιθανότητα θα βρει κάτι καλό. Αν δεν έχει, μπλέκεται το πράγμα.
Αν θέλετε να ρωτήσετε τίποτ' άλλο... -
Ο χρήστης beachbum έγραψε:
Δεν θα πρέπει να αγνοήσουμε σε αυτή την κουβέντα και την ΠΛΗΡΗ έλλειψη επαγγελματικού προσανατολισμού και την ΠΛΗΡΗ αποσύνδεση της εκπαιδευτικής διαδικασίας απο την αγορά.1000% δίκιο!!!
Όταν εγώ τελείωσα το τότε λύκειο η μόδα ήταν οι οικονομολόγοι, τώρα είναι τα ΜΒΑ με αποτέλεσμα να΄χουμε πήξει στα παιδιά που κάνουν κι ένα ΜΒΑ έτσι να βρίσκεται. Και προφανώς όταν κάποιος έχει επενδύσει χρόνο και χρήμα σε ένα επιπλέον πτυχίο θέλει να το πληρωθεί αλλά κανείς δεν έχει κάνει μια σοβαρή μελέτη και πρόβλεψη για το πού θα δουλέψουν όλα τα ΜΒΑ. Αποτέλεσμα η υπερπροσφορά αλλά ενίοτε και οι παράλογες απαιτήσεις απο άτομα που δεν έχουν δουλέψει ποτέ αλλά με τα όσα τους έχουν πεί τα διάφορα πανεπιστήμια και ¨πανεπιστήμια' νομίζουν ότι MBA=διευθυντική θέση και περιμένουν το γραφείο και την γραμματέα.
Αντίστοιχα σε άλλες δουλειές υπάρχει τέτοια έλλειψη που πληρώνονται πολύ καλύτερα (π.χ. sysadm, billing operators κλπ.) . Για να μην μιλήσουμε για ελεύθερους επαγγελματίες έτσι (ψάχνω ηλεκτρολόγο και υδραυλικό με το ντουφέκι για το σπίτι μου και όταν και άν έρθει θα πάρει με την καλημέρα τουλάχιστον 30 Ευρώ για μισή ώρα..)Κι εδώ 1000% δίκιο... Αλλά, κανείς δεν μίλησε ότι ψάχνει (ένα λογικά σκεπτόμενο άτομο τουλάχιστον...) τέτοια θέση... Από χαμηλά ξεκινάς... Απλά το θέμα είναι από πόσο χαμηλά και που υπάρχει περίπτωση να φτάσεις... Πάντως, από προσωπική εμπειρία και συμφοιτητών, σε γενικές γραμμές το ΜΒΑ αναγνωρίζεται από την αγορά εργασίας, απλά στην Θεσ/νίκη οι εταιρείες που μπορείς να απασχοληθείς (και να σου χρειαστεί πραγματικά το ΜΒΑ) είναι μετρημένες στα δάκτυλα του ενός χεριού... Στην υπόλοιπη (πλην Αττικής) Ελλάδα...
Όσο για την πρόβλεψη που λες για τις θέσεις, με αυτό διαφωνώ! Η (ελεύθερη) αγορά τα καθορίζει αυτά και όσες φορές το κράτος πήγε να παρέμβει τα σκάτ#$σε... Παραδείγματα; Από τον καθορισμό ανώτατων ή κατώτατων τιμών σε προϊόντα, μέχρι και τον καθορισμό του αριθμού των εισακτέων στα ΑΕΙ... Όσοι δεν χρειάζονται, απλά δεν θα βρουν δουλειά στο αντικείμενό τους...
Τέλος είστε σίγουροι ότι οι μισθοί που λέτε σε Αγγλία ειδικά
(α) Είναι σε 8ωρη βάση. Έχω την εντύπωση ότι το 8ωρο έχει ψοφήσει προ πολλού απλά δεν το έχουμε καταλάβει..Έχει ψοφήσει... Αν υπήρξε ποτέ...
(β) Είναι τόσο υψηλοί. Έχω φίλο καθηγητή πανεπιστημίου (imperial) με μονιμότητα (tenure) και 10 χρόνια διδακτικής εμπειρίας ο οποίος παίρνει αν δεν κάνω λάθος περίπου 35Κ λίρες το χρόνο (πρίν τους φόρους και μαζί με επιδόματα για διαμόνή στο Λονδίνο κλπ.). Ο προτοπροσλαμβανόμενος MBA να παίρνει 30Κ λίρες μου φαίνεται υπερβολικό.
Ο μισθός που ανέφερα προέρχεται από ένα Αγγλικό βιβλίο (του 2003) και αναφέρεται σε 25-30χρονο απόφοιτο ΜΒΑ που θα βρει δουλειά στο City του Λονδινου... Για τους πανεπιστημιακούς ο (πανεπιστημιακός) συγγραφέας του έλεγε ότι πρέπει να γράφουν βιβλία για να συμπληρώσουν το εισόδημά τους...
Υ.Γ. Προφανώς οι παρατηρήσεις μου είναι γενικές και δεν αναφέρονται συγκεκριμένα στον φίλο markvaq τον οποίο κάνω quote παραπάνω. Άλλωστε ούτε τον ξέρω τον άνθρωπο ούτε υποστηρίζω ότι ανήκει σώνει και καλά σε αυτούς που περιγράφω παραπάνω. Αυτά προς αποφυγή παρεξηγήσεων
Καμία παρεξήγηση... ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ! Συζήτηση κάνουμε!
Και για να πω και κάτι πάνω στο πραγματικό θέμα...
Πριν από κανένα μήνα στον περιφερειακό της Θεσ/νίκης... ώρα 11:00 περίπου το πρωί. Σκηνικό. Εγώ μόλις έχω πάει το αμάξι στην αντιπροσωπεία, όπου αλλάχτηκαν τα πίσω τακάκια. Τόπος: Μπροστά από το νοσοκομείο Παπαγεωργίου, καμια 500αριά μέτρα από όπου κλείνει η μία λωρίδα και ο δρόμος μένει με 2.
Εγώ περνάω κάτι τύπους που είναι στην μεσαία λωρίδα και ξαναμπαίνω στην μεσαία. Η ταχύτητά μου 110 (το πέτυχα να μην έχει πολύ κίνηση...). Δεν πηγαίνω στην δεξιά, γιατί βλέπω ένα Cadett station να πάει απελπιστικά αργά... Πίσω μου, ένας έρχεται με μεγαλύτερη ταχύτητα και με περνάει κανονικότατα από αριστερά. Εκείνη τη στιγμή ο οδηγός του Cadett αποφασίζει ότι πρέπει να πάει στην μεσαία λωρίδα. Εννοείται χωρίς να κοιτάξει... Το 206 φρενάρισε από τα 110 στα 30 σε χρόνο dt, αλλά και πάλι ο μόνος λόγος που δεν έπεσα πάνω του ήταν γιατί άκουσε την κόρνα μου (ίσως και τα βρισίδια... ). Τουλάχιστον τη γλιτώσαμε και ζήτησε συγνώμη...
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Πριν από κανένα μήνα στον περιφερειακό της Θεσ/νίκης... ώρα 11:00 περίπου το πρωί. Σκηνικό. Εγώ μόλις έχω πάει το αμάξι στην αντιπροσωπεία, όπου αλλάχτηκαν τα πίσω τακάκια. Τόπος: Μπροστά από το νοσοκομείο Παπαγεωργίου, καμια 500αριά μέτρα από όπου κλείνει η μία λωρίδα και ο δρόμος μένει με 2.
Εγώ περνάω κάτι τύπους που είναι στην μεσαία λωρίδα και ξαναμπαίνω στην μεσαία. Η ταχύτητά μου 110 (το πέτυχα να μην έχει πολύ κίνηση...). Δεν πηγαίνω στην δεξιά, γιατί βλέπω ένα Cadett station να πάει απελπιστικά αργά... Πίσω μου, ένας έρχεται με μεγαλύτερη ταχύτητα και με περνάει κανονικότατα από αριστερά. Εκείνη τη στιγμή ο οδηγός του Cadett αποφασίζει ότι πρέπει να πάει στην μεσαία λωρίδα. Εννοείται χωρίς να κοιτάξει... Το 206 φρενάρισε από τα 110 στα 30 σε χρόνο dt, αλλά και πάλι ο μόνος λόγος που δεν έπεσα πάνω του ήταν γιατί άκουσε την κόρνα μου (ίσως και τα βρισίδια... ). Τουλάχιστον τη γλιτώσαμε και ζήτησε συγνώμη...
A εσυ εισουνα μπρε και με τρομαξες ? Με πηρε η Σολτανα στο κουνιστο και επειδης δεν ακουγα καλα ειπα να παω πιο αριστερα για καλυτερο σημα.
-
Καλα αυτο δεν ειναι στα περίεργα,κάθε μέρα γίνεται,και φαντάζομαι ότι το 20-25% τον οδηγών εδω μέσα το έχει διαπράξει τουλάχιστον μία φορά.
-
Ο χρήστης DAP έγραψε:
A εσυ εισουνα μπρε και με τρομαξες ? Με πηρε η Σολτανα στο κουνιστο και επειδης δεν ακουγα καλα ειπα να παω πιο αριστερα για καλυτερο σημα.
Ε, άμα είναι για την Σολτάνα...
Πάντως μου έχουν πει παρόμοια δικαιολογία... Πρέπει να το έχω γράψει στις πρώτες σελίδες... δεν θυμάμαι...
Με το Golf σταματημένος σε φανάρι (7 το πρωί), πέφτει ένας τύπος πάνω μου... Κατεβαίνουμε... εντάξει... όλως παραδόξως τίποτα. Και μου λέει: 'Χίλια συγνώμη ρε φίλε... αλλά, να... έτρωγα τυρόπιτα... Ε, άμα ήταν για τυρόπιτα...
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Καλα αυτο δεν ειναι στα περίεργα,κάθε μέρα γίνεται,και φαντάζομαι ότι το 20-25% τον οδηγών εδω μέσα το έχει διαπράξει τουλάχιστον μία φορά.ω ναι... λυπάμαι τον ταρίφα που τρόμαξα προχτές έτσι... ήταν στην τυφλή γωνία και δεν τον είδα.
-
καθως κινουμαι στη Ηλιουπολη το μεσημερι σημερα ενα ford cortina μπλε με προσπερναει απο αριστερα και με εκπληξη βλεπω οτι ειναι γεματο ασφυκτικα με χρωματιστα μπαλονια [αυτα που γεματα με ηλιον στεκονται ψηλα] οχι μονο πισω αλλα και στην θεση του συνοδηγου μεχρι το παρπριζ ενω ο οδηγος δεν φαινοταν καθολου και ειχε μολις λιγο ορατο πεδιο ακριβως μπροστα του και αριστερα απο το τζαμι της πορτας του!!!!
αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι πηγαινε αρκετα γρηγορα ακομη και αν δεν ηταν τιγκα στο μπαλονι ενω δεν μπορεσα να μην σκεφτω αυτο που ολοι μας ισως σε αναλογες περιπτωσεις περναει απο την σκεψη μας.......τι θα του εκανα αν ειχα την δυναμη που εχουν ορισμενοι [μπατσοι εννοω] ασχετα αν πολλες φορες την αναλωνουν σε λανθασμενες προτεραιοτητες.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
καθως κινουμαι στη Ηλιουπολη το μεσημερι σημερα ενα ford cortina μπλε με προσπερναει απο αριστερα και με εκπληξη βλεπω οτι ειναι γεματο ασφυκτικα με χρωματιστα μπαλονια [αυτα που γεματα με ηλιον στεκονται ψηλα] οχι μονο πισω αλλα και στην θεση του συνοδηγου μεχρι το παρπριζ ενω ο οδηγος δεν φαινοταν καθολου και ειχε μολις λιγο ορατο πεδιο ακριβως μπροστα του και αριστερα απο το τζαμι της πορτας του!!!!αυτο που μου εκανε εντυπωση ηταν οτι πηγαινε αρκετα γρηγορα ακομη και αν δεν ηταν τιγκα στο μπαλονι ενω δεν μπορεσα να μην σκεφτω αυτο που ολοι μας ισως σε αναλογες περιπτωσεις περναει απο την σκεψη μας.......τι θα του εκανα αν ειχα την δυναμη που εχουν ορισμενοι [μπατσοι εννοω] ασχετα αν πολλες φορες την αναλωνουν σε λανθασμενες προτεραιοτητες.
Ακριβώς τό ίδιο παρατήρησα πέρισυ,στήν Εγνατία οδό σέ μία ολόφρεσκη BMW 520.Η μόνη διαφορά ήταν ότι τό αυτοκίνητο ήταν γεμάτο μέ γλάστρες μέ καλωπιστικά φυτά.
Σέ κάθε δεξιά στροφή,πρέπει τά κλαδιά νά πέφτανε μέσα στά μάτια του!!! -
κατι που το ειχα θεσει καο στο παρελθον και ακομα συνεχιζεται.
Στην Ν.Σμυρνη καποτε καποιος σοφος καρεκλοκενταυρος αποφασισε οτι αν απαγορευε την κυκλοφορια στο ρευμα της Αιγαιου απο ΑΓ. Δημητριο προς Καλλιθεα για ολα τα οχηματα πλην των λεωφορειων θα προσεφερε κοινωνικο εργο.
το αποτελεσμα ειναι οτι αφου μπηκε η καταλληλη σημανση και απεκτησε και η διαχωριστικη λωριδα τα ''ματια της γατας'' καθ'ολο το μηκος του δρομου κανεις ποτε δεν τηρησε την νεα αυτη [για τοτε] αλλαγη και ουσιαστικη μονοδρομηση ενος σημαντικου δρομου και μαλιστα ποτε και η τροχαια η οποια προφανως καταλαβε οτι πρεπει να ηταν πολυ ηλιθιος αυτος που συνελαβε την ιδεα αυτη δεν εκατσε στημενη εκει για να δινει καθημερινα χιλιαδες κλησεις σε ολους οσους μπαινουν και κινουνται αντιθετα σε οδο που απαγορευεται με την σχετικη σημανση οι οποιοι τυπικα ειναι παρανομοι αλλα αφου δεν ελεγχονται ποτε γιατι να μην το κανουν.
καπως ετσι προκυπτει και αυτο που λιγοτερο η περισσοτερο ολοι το εχουμε μεσα μας δηλ το να μην σεβομαστε τα σηματα οταν κρινουμε οτι κακως υπαρχουν και ποσο μαλλον οταν και οι αστ.αρχες μας το επιτρεπουν σιωπηρα.
ποτε λοιπον θα ''ξυπνησουν'' οι [αν]αρμοδιοι και θα αποφασισουν να βαλουν τα πραγματα στην θεση τους και τυπικα...δηλ να ξηλωσουν τις ταμπελες με το στρογγυλο κοκκινο σημα και την οριζοντια ασπρη γραμμη που κακως κακιστα καποιος ηλιθιος τις εβαλε.
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
κατι που το ειχα θεσει καο στο παρελθον και ακομα συνεχιζεται.Στην Ν.Σμυρνη καποτε καποιος σοφος καρεκλοκενταυρος αποφασισε οτι αν απαγορευε την κυκλοφορια στο ρευμα της Αιγαιου απο ΑΓ. Δημητριο προς Καλλιθεα για ολα τα οχηματα πλην των λεωφορειων θα προσεφερε κοινωνικο εργο.
το αποτελεσμα ειναι οτι αφου μπηκε η καταλληλη σημανση και απεκτησε και η διαχωριστικη λωριδα τα ''ματια της γατας'' καθ'ολο το μηκος του δρομου κανεις ποτε δεν τηρησε την νεα αυτη [για τοτε] αλλαγη και ουσιαστικη μονοδρομηση ενος σημαντικου δρομου και μαλιστα ποτε και η τροχαια η οποια προφανως καταλαβε οτι πρεπει να ηταν πολυ ηλιθιος αυτος που συνελαβε την ιδεα αυτη δεν εκατσε στημενη εκει για να δινει καθημερινα χιλιαδες κλησεις σε ολους οσους μπαινουν και κινουνται αντιθετα σε οδο που απαγορευεται με την σχετικη σημανση οι οποιοι τυπικα ειναι παρανομοι αλλα αφου δεν ελεγχονται ποτε γιατι να μην το κανουν.
καπως ετσι προκυπτει και αυτο που λιγοτερο η περισσοτερο ολοι το εχουμε μεσα μας δηλ το να μην σεβομαστε τα σηματα οταν κρινουμε οτι κακως υπαρχουν και ποσο μαλλον οταν και οι αστ.αρχες μας το επιτρεπουν σιωπηρα.
ποτε λοιπον θα ''ξυπνησουν'' οι [αν]αρμοδιοι και θα αποφασισουν να βαλουν τα πραγματα στην θεση τους και τυπικα...δηλ να ξηλωσουν τις ταμπελες με το στρογγυλο κοκκινο σημα και την οριζοντια ασπρη γραμμη που κακως κακιστα καποιος ηλιθιος τις εβαλε.
Αυτό όντως ποτέ δεν το κατάλαβα Και ναι έχω παρανομήσει πολλές φορές αφού η κάθοδος είναι για όλους, αλλά η άνοδος μόνο για λεωφορεία
Η μόνη 'λογική' εξήγηση που προσπάθησα να δώσω είναι ότι στην ανηφόρα κάνουν περισσότερο θόρυβο τ'αυτοκίνητα -και τα λεωφορεία ακόμα περισσότερο, αλλά λιγότερο συχνά- και οι κάτοικοι έκαναν παράπονα
-
Είναι ο δρόμος που παίρνεις για να βγεις μετά από μερικές στροφές στη Συγγρού; Αν ναι, όντως πρόκειται για μοναδική περίπτωση και μάλιστα σε δρόμο που δεν φαίνεται να δημιουργεί πρόβλημα στην κίνηση των λεωφορείων.
-
το ειχα συζητησει παλαιοτερα με συνφορουμα συγκοινωνιολογο και αφου εξετασε την περιπτωση αφου δεν την γνωριζε μου ειπε οτι ειναι λανθασμενη.
τωρα βεβαια ποιος το σκεφτηκε και πως υλοποιηθηκε μια τετοια ηλιθιοτητα εγω τουλαχιστον δεν το γνωριζω καιπαλι καλα που η τροχαια δεν ασχολειται τουλαχιστον με την βεβαιωση των παραβασεων των τυπικα χιλιαδων καθημερινα παρανομουντων......απο την αλλη βεβαια θα μπορουσε [αν δεν το εχει ηδη κανει] να κανει μια εκθεση και να την στειλει στο ΥΠΕΧΩΔΕ μπας και ξυπνησει κανεις απο τον υπνο του.
το μονο που σκεφτομαι καθε φορα που περναω ειναι τι τρεχαματα θα εχω αν προκαλεσω ατυχημα ειτε με πεζο ειτε με αλλο οχημα οταν ''παρανομω'' περνωντας απο εκει και αντε μετα παρε το αυγο και κουρευτο........ή αντε να αποδειξεις οτι εισαι μεν τυπικα παρανομος αλλα οχι πρακτικα.......δεν στεκουν αυτα στα δικαστηρια δυστυχως και θα πεσει βαρυς ο πελεκυς
Οτι πιο απίθανο εχω δει σε Ελληνικούς δρόμους!