Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    4
    10
    578
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • billy84
      billy84 last edited by

      Καλές οι διακοπές, καλά τα οικογενειακά μπάνια, όμως υπάρχουν και κάποιοι ανοιχτοί λογαριασμοί τους οποίους οφείλω να ξεχρεώσω μόνος μου καθότι απαιτητικοί. Βρέθηκα στο βόρειο Πήλιο για ακόμη μια φορά στη ζωή μου (κάτι μου βγάζει και η βόρεια πλευρά του βουνού για κάποιο απροσδιόριστο λόγο), αλλά η εξόρμηση αυτή ήταν αρκετά διαφορετική από τις προηγούμενες στο συγκεκριμένο μέρος.

      Αυτή τη φορά το google maps μου πρότεινε μια ενδιαφέρουσα διαδρομή που θυμίζει αρκετά τη διαδρομή Φάρσαλα-Λάρισα. Λίγο μετά τα Φάρσαλα με πήγε από Πολυδάμειο, Μεγάλο Μοναστήρι, Στεφανοβίκειο και έφτασα στη λίμνη Κάρλα.

      1.JPG

      Εκεί ανέβηκα την ωραία σύντομη χωμάτινη διαδρομή μέχρι το εκκλησάκι του Αγίου Αθανασίου.

      Youtube Video

      Τέλεια θέα. Φουλ γεμάτη η λίμνη. Λειψυνδρία κατά τα άλλα. Όχι ότι η μοναδική λίμνη που είναι άδεια λόγω διαρροών είναι ο Μόρνος και κάποιοι κωλοβαράνε σκόπιμα για να ιδιωτικοποιήσουν και το νερό...

      2.JPG

      3.JPG

      Από την Κάρλα ανέβηκα στα Κανάλια και από εκεί τράβηξα τη στριφτερή καταπράσινη διαδρομή μέχρι το Βένετο.

      4.JPG

      Χαρακτηριστικό λατομείο πριν το Βένετο. Υπάρχουν και άλλα κρυμμένα στα απέραντα δάση.

      5.JPG

      Πάντα γοητεύει η συγκεκριμένη διαδρομή.

      6.JPG

      Άφιξη στο Βένετο. Απομονωμένο και ήρεμο αλλά σε φανταστική τοποθεσία. Μπαλκόνι στο βόρειο Αιγαίο.

      7.JPG

      Από το Βένετο κατέβηκα στην παραλία Κουλούρι. Την προηγούμενη φορά που είχα βρεθεί στην περιοχή η διαδρομή ήταν χωμάτινη και δύσβατη. Πλέον έγινε άσφαλτος.

      Youtube Video

      Μόνο λίγα μέτρα πριν το τέλος είναι χωματόδρομος. Κάποτε δεν κατέβαινε τίποτα μέχρι κάτω ήταν τελείως διαλυμένο αυτό το κομμάτι. Το σημείο είναι στρατηγικό καθώς θα είχε σκιά μέχρι το απόγευμα.

      8.JPG

      Το μέρος είναι μαγικό. Μου είχε μείνει από τότε που είχα ξαναέρθει. Αυτά που επρόκειτο να δω βέβαια δεν τα είχα φανταστεί τότε. Και ούτε θα μπορούσα βέβαια καθώς ταξίδευα με μηχανή και θα ήταν αδύνατο να κουβαλάω καγιάκ.

      9.JPG

      Έτοιμος για σαλπάρισμα.

      10.JPG

      Κινούμενος νότια για να βρω τις μυθικές σπηλιές του Πηλέα.

      11.JPG

      Στο βάθος η παραλία Πετρομέλισσο στην οποία κατεβαίνει χωματόδρομος και θα πήγαινα αργότερα.

      12.JPG

      Συνεχίζοντας.

      13.JPG

      Βρίσκομαι σε οπτική επαφή με τις σπηλιές του Πηλέα οι οποίες δείχνουν μικρές από εδώ.

      15.JPG

      Πλησιάζοντας γίνομαι μάρτυρας του μυθικού τοπίου για το οποίο έκανα τόσο κόπο να δω

      16.JPG

      Ο Πηλέας ή Πηλεύς ήταν γιος του βασιλιά της Αίγινας Αιακού και της Ενδηίδας, και η πρώτη του γυναίκα ήταν κόρη του βασιλιά της Φθίας.

      17.JPG

      Από τον γάμο του με την κόρη του Νηρέα, τη Νηρηίδα Θέτιδα, απέκτησε τον περίφημο Αχιλλέα. Για να παντρευτεί τη Θέτιδα, τον βοήθησε ο κένταυρος Χείρωνας, αφού η Θέτιδα για να τον αποφύγει μεταμορφωνόταν σε φωτιά, σε σουπιά, κλπ. Κάποια στιγμή όμως τη ΄΄στρίμωξε'' σε κάποια από αυτές τις σπηλιές.

      18.JPG

      Ο Πηλέας πήρε μέρος στην Αργοναυτική εκστρατεία μαζί με τον Ιάσονα. Κατά τη διάρκεια της εκστρατείας ο Ιάσονας οργάνωσε αγώνες στη Λήμνο και ο Πηλέας του ζήτησε να ενώσει πέντε αγωνίσματα φτιάχνοντας το πένταθλο, με αποτέλεσμα να αναδειχθεί νικητής, αφού ήταν ανίκητος στην πάλη, ενώ στη δισκοβολία, στο ακόντιο, στο άλμα και στον δρόμο ερχόταν δεύτερος.

      19.JPG

      Η συγκεκριμένη σπηλιά δεν ήταν τρύπια μόνο στο πλάι αλλά και στην οροφή της!

      20.JPG

      Μερικές εντυπωσιακές σπηλιές που πραγματικά άξιζαν τον κόπο

      22.JPG

      23.JPG

      Και αυτή με δύο εισόδους όπως και η πρώτη.

      24.JPG

      Ακόμη μια με εντυπωσιακούς γεωλογικούς σχηματισμούς.

      25.JPG

      Οι σπηλιές είναι περίπου 25-30

      26.JPG

      Κοιτούσα με δέος τα δημιουργήματα της φύσης. Σαν να είναι ψεύτικα.

      27.JPG

      28.JPG

      Στην περιοχή έρχονται συχνά σκάφη για να δουν αυτό το μοναδικό θέαμα.

      29.JPG

      Επιστρέφοντας σταμάτησα σε μια μικρή παραλία η οποία προσεγγίζεται μόνο από θάλασσα. Διέκρινα κάποια παλιά κτίσματα. Δεν έχω ιδέα τι προσπάθησαν να φτιάξουν.

      30.JPG

      Πριβέ παραλία. Έκατσα για κανά μισάωρο μπανάκι. Άλλωστε το πρόγραμμα είχε πάει ανέλπιστα καλά.

      31.JPG

      Επέστρεψα στο Βένετο και πήγα στην παραλία Πετρομέλισσο που είδατε νωρίτερα από τη θάλασσα. Αυτή η διαδρομή ήταν ακόμη χειρότερη όταν είχα έρθει. Βέβαια είχα έρθει χειμώνα. Όταν ξαναείδα το βίντεο που είχα τραβήξει τότε αμφέβαλλα για το αν θα μπορέσω να φτάσω με το Qashqai κάτω. Τελικά και αυτή η διαδρομή είχε συντηρηθεί και κατέβηκα εύκολα.

      Youtube Video

      Επιστροφή ξανά στο Βένετο και κατεύθυνση προς τα πίσω. Σε μια διασταύρωση μπήκα αριστερά για να οδηγηθώ στο εκκλησάκι της Αγίας Τριάδας σε μια μαγική τοποθεσία.

      Youtube Video

      Αγία Τριάδα Βένετου.

      33.JPG

      Στο βάθος υπάρχει εποχική λίμνη η οποία φυσικά αυτήν την εποχή δεν είχε νερό.

      32.JPG

      34.JPG

      Από το εκκλησάκι συνέχισα την πανέμορφη διαδρομή προς την τοποθεσία Βούζια. Είχα δει από πριν ότι είναι αδιέξοδη αλλά ήθελα να φτάσω μέχρι το τέρμα αν ήταν εφικτό βέβαια.

      Προς Βούζια 1.JPG

      Χαρακτηριστικό ξέφωτο της διαδρομής.

      Προς Βούζια 2.JPG

      Λίγο πριν τελειώσει η διαδρομή πέτυχα έναν βοσκό με το κοπάδι του. Δεν είχε νόημα να συνεχίσω καθώς ήδη τα ανησύχησα τα ζωντανά και θα πέρναγα πάλι από το ίδιο σημείο μετά. Κλασσικά με κοιτούσε απορημένος όταν του είπα τι ακριβώς είχα κάνει από τη στιγμή που ξύπνησα.😂

      Προς Βούζια 3.JPG

      Επιστροφή στην άσφαλτο.

      35.JPG

      Είχα διακρίνει ακόμη έναν χωματόδρομο που κατέβαινε προς τη θάλασσα και ένα μικρό ακρωτήρι το οποίο λανθασμένα αναφέρεται στο google maps ως Cape Koulouri

      36.JPG

      Δύο ντόπιους που πέτυχα όμως με ενημέρωσαν πως η παραλία και το ακρωτήρι ονομάζονται Ελιά. Σε κανέναν χάρτη πάντως δεν αναφέρονται έτσι, είναι ανώνυμα.

      Προς Ελιά.JPG

      Χαμηλότερα ο δρόμος χάλαγε αλλά κατάφερα να φτάσω μέχρι έναν φράχτη. Από εκεί ήθελε συνέχεια με τα πόδια για να φτάσω στην παραλία και η αλήθεια είναι πως δεν ψήθηκα.

      προς ελιά 2.JPG

      Ήθελα σιγά σιγά να ξεκινήσω να επιστρέφω αλλά ήθελα να μπω λίγο και στον βατό χωματόδρομο του αρχαίου Βελανιδοδάσους λίγο πάνω από τα Κανάλια. Μετά από λίγα ασφάλτινα χιλιόμετρα λοιπόν μπήκα στη χωμάτινη διαδρομή και ακριβώς μετά από 1 λεπτό βλέπω στο καντράν low tyre pressure!!!! '' Οχι ρε μλκ τι έγινε τέτοια ώρα και εδώ? Δεν παίζει να έσκασε λάστιχο σε αυτόν τον δρόμο ήμαρτον'' φώναζα!

      Αρχαίο Βελανιδοδάσος.JPG

      Δυστυχώς το σενάριο επιβεβαιώθηκε όταν βγήκα έξω. Και όμως σε αυτόν τον δρόμο που είναι σαν άσφαλτος χωρίς λακκούβες και φυτευτές έγινε αυτό!

      38.JPG

      Ανατινάχτηκε στην κυριολεξία το Yokohama Geolandar και μάλιστα το πίσω δεξιά. Οκ έχει φθορά, δεν είναι καινούργιο αλλά υποτίθεται πως στις 30.000km περιμένεις να δεις μια α αντοχή από ένα ΑΤ ελαστικό. Να σημειωθεί πως εφαρμόζω την πρόταση αρκετών λαστιχάδων και παλιών αγωνιζόμενων σε rally acropolis. Δηλαδή αν θες αντοχή σε κλαταρισμα κράτα ψηλά τις πιέσεις στα χώματα. Θα έχει περισσότερο κοπάνημα αλλά θα γλιτώσεις ένα σκασμένο λάστιχο.

      Το εργοστασιακό μπουλονόκλειδο έκανε δουλίτσα. Είχα μια ανησυχία μήπως δε λύνουν τα μπουλόνια από το συνήθως δυνατό σφίξιμο των λαστιχάδων αλλά τελικά έλυσαν αφού βέβαια ανέβηκα ολόκληρος πάνω στο μπουλονόκλειδο. 100 κιλά είναι αυτά δεν αστειεύονται😂
      Το πρόβλημα που αντιμετώπισα είναι ότι ξέχασα να βάλω μια έξτρα πέτρα από κάτω από τον γρύλο για να σηκωθεί ψηλότερα το αυτοκίνητο. Η ζάντα με το σκασμένο ελαστικό βγήκε, η ρεζέρβα για ένα εκατοστό δεν έμπαινε καθώς ήταν φουσκωμένη. Αναγκάστηκα να την ξεφουσκώσω λίγο και να την φουσκώσω ξανά. Αυτό μου κόστισε λίγο χρόνο.

      37.JPG

      Επέστρεψα πάντως σε νορμάλ ώρα, δεν έχασα τρελό χρόνο με αυτήν την αναποδιά. Και με τη ρεζέρβα μια χαρά πήγαινα μέχρι 110km βέβαια. 145-90-16 παρακαλώ οι διαστάσεις της!!! Έχω την αίσθηση ότι αν με πιάσει λάστιχο στη Βερλίγκα πχ, δε θα αντέξει να με βγάλει μέχρι την άσφαλτο. Μπορεί να κάνω και λάθος, δεν ξέρω.

      Στο δια ταύτα, βρήκα διαθέσιμα τα Michelen Lattitude Cross και τα φόρεσα. Μαλακά φαίνονται και αυτά. Σε κανά χρόνο με βλέπω να ξαναβάζω τη ρεζέρβα. Θα γίνω εξπέρ στο τέλος μου φαίνεται!😂

      Να είστε καλά και τα λέμε την επόμενη φορά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 17
      • S
        ss_76 last edited by

        Πάντα όμορφες οι εκδρομές και οι περιγραφές σου @billy84 . Τα Yokohama φαίνονται τελειωμένα οπότε μάλλον λογικό το σκασιμο. Παλιότερα είχα κι τα Yokohama κι τα Michelin. Κατά την γνώμη μου τα Yokohama παντού ανώτερα κι κυρίως στο θόρυβο κύλισης. Αναμένουμε τις εντυπώσεις σου...

        billy84 1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • I
          ilias-a last edited by

          https://forum.4troxoi.gr/assets/uploads/files/1757616958940-38.jpg

          Στις διαδρομες που πας και χωρις παρεα, μεγαλο το ρισκο με λαστιχα σε αυτη την κατασταση.
          Εχε μαζι σου ενα σωληνα 80 εκατοστα για να μη χοροπηδας πανω στο μπουλονοκλειδο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • billy84
            billy84 @ss_76 last edited by

            @ss_76 said in Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025:

            Πάντα όμορφες οι εκδρομές και οι περιγραφές σου @billy84 . Τα Yokohama φαίνονται τελειωμένα οπότε μάλλον λογικό το σκασιμο. Παλιότερα είχα κι τα Yokohama κι τα Michelin. Κατά την γνώμη μου τα Yokohama παντού ανώτερα κι κυρίως στο θόρυβο κύλισης. Αναμένουμε τις εντυπώσεις σου...

            Νομίζω πως η χρήση που κάνω τα ξεσκίζει. Δηλαδή ξεκινάω το ξημέρωμα και κάνω 350-500 χιλιόμετρα από επαρχιακό και σβέλτα. Βάλε και τους στάνταρ χωματόδρομους, λογικό το αποτέλεσμα. Είναι όμως και μαλακά τα G015 για αυτό και φθείρονται (και κρατάνε βέβαια και καλά για το είδος τους). Ίσως κάποια άλλα σκληρότερα να αντέχουν περισσότερο. Κάποια στιγμή θα δοκιμάσω και 215-70-16 που αν θυμάμαι καλά έχουν και μεγαλύτερο δείκτη φορτίου από τα 215-65-16 και ίσως αντέχουν περισσότερο. Βέβαια θα ανεβάζουν και την κατανάλωση καθώς κρεμάει λίγο το αυτοκίνητο. Αναμένω και εγώ να δω διαφορές με τα Lattitude Cross. Δεν περιμένω βέβαια μεγαλύτερη αντοχή καθώς είναι πολύ μαλακά και αυτά.

            @ilias-a said in Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025:

            https://forum.4troxoi.gr/assets/uploads/files/1757616958940-38.jpg

            Στις διαδρομες που πας και χωρις παρεα, μεγαλο το ρισκο με λαστιχα σε αυτη την κατασταση.
            Εχε μαζι σου ενα σωληνα 80 εκατοστα για να μη χοροπηδας πανω στο μπουλονοκλειδο.

            Η προέκταση είναι ωραία ιδέα αλλά πραγματικά ήταν τόσο εύκολο που απλώς πάταγα πάνω και έλυνε αμέσως το κάθε μπουλόνι. Δε ζορίστηκα καθόλου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • gatoz
              gatoz last edited by

              τα λατ κρος θα σου κρατησουν τουλαχιστον 50k
              για καποιο λογο αρνουνται να πεθανουν

              #milf-a-man

              billy84 1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • I
                ilias-a last edited by ilias-a

                @billy84 said in Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025:

                Lattitude Cross

                Τα Lattitude Cross δεν ειναι μαλακα, ισως σου φερνουν και περισσοτερο θορυβο, αλλα ειναι ενα πολυ καλο λαστιχο σε αυτην την κατηγορια.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • billy84
                  billy84 @gatoz last edited by

                  @gatoz said in Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025:

                  τα λατ κρος θα σου κρατησουν τουλαχιστον 50k
                  για καποιο λογο αρνουνται να πεθανουν

                  Μακάρι Γάτε! Έχω μια επιφύλαξη λόγω των παρατεταμένων σβέλτων χιλιομέτρων που κάνω. Θα δείξει πως θα πάνε!

                  @ilias-a said in Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025:

                  @billy84 said in Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025:

                  Lattitude Cross

                  Τα Lattitude Cross δεν ειναι μαλακα, ισως σου φερνουν και περισσοτερο θορυβο, αλλα ειναι ενα πολυ καλο λαστιχο σε αυτην την κατηγορια.

                  Εγώ τα είδα πολύ μαλακά δια της αφής, ξεζανταρισμένα πάντα.

                  I gatoz 2 Replies Last reply Reply Quote 0
                  • I
                    ilias-a @billy84 last edited by ilias-a

                    @billy84 said in Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025:

                    @gatoz said in Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025:

                    τα λατ κρος θα σου κρατησουν τουλαχιστον 50k
                    για καποιο λογο αρνουνται να πεθανουν

                    Μακάρι Γάτε! Έχω μια επιφύλαξη λόγω των παρατεταμένων σβέλτων χιλιομέτρων που κάνω. Θα δείξει πως θα πάνε!

                    @ilias-a said in Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025:

                    @billy84 said in Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025:

                    Lattitude Cross

                    Τα Lattitude Cross δεν ειναι μαλακα, ισως σου φερνουν και περισσοτερο θορυβο, αλλα ειναι ενα πολυ καλο λαστιχο σε αυτην την κατηγορια.

                    Εγώ τα είδα πολύ μαλακά δια της αφής, ξεζανταρισμένα πάντα.

                    Τα πλαινα τους ναι, το πελμα οχι οπως ειπε και ο Γατος απλα δεν τρωγονται πως στο διαολο κρατανε τοσο καλα ψαχνω να βρω.
                    Τα επομενα μου λαστιχα στο ενα απο τα 2 αυτοκινητα τα γιοκοχαμα θα ειναι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • gatoz
                      gatoz @billy84 last edited by gatoz

                      @billy84 said in Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025:

                      @gatoz said in Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025:

                      τα λατ κρος θα σου κρατησουν τουλαχιστον 50k
                      για καποιο λογο αρνουνται να πεθανουν

                      Μακάρι Γάτε! Έχω μια επιφύλαξη λόγω των παρατεταμένων σβέλτων χιλιομέτρων που κάνω. Θα δείξει πως θα πάνε!

                      @ilias-a said in Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025:

                      @billy84 said in Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025:

                      Lattitude Cross

                      Τα Lattitude Cross δεν ειναι μαλακα, ισως σου φερνουν και περισσοτερο θορυβο, αλλα ειναι ενα πολυ καλο λαστιχο σε αυτην την κατηγορια.

                      Εγώ τα είδα πολύ μαλακά δια της αφής, ξεζανταρισμένα πάντα.

                      ο αντωνης - τονυ λουκ, ειναι με το βιταρα ηδη στο 3ο σετ λατ κρος.
                      σου βαζω το παραδειγμα γιατι εχει κανει περιπου 300000κμ με αυτο το αμαξι και μονο με λατ κρος. εχει γυρισει την ευρωπη και καθε ελληνικο βουνο. πλην αγριων εποχων και εδαφων που φοραει μαλατεστα, γενικα βγαζει με τα λατ κρος πανω απο 80k
                      https://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=104&t=26164&start=135#p737325

                      #milf-a-man

                      billy84 1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • billy84
                        billy84 @gatoz last edited by

                        @gatoz said in Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025:

                        @billy84 said in Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025:

                        @gatoz said in Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025:

                        τα λατ κρος θα σου κρατησουν τουλαχιστον 50k
                        για καποιο λογο αρνουνται να πεθανουν

                        Μακάρι Γάτε! Έχω μια επιφύλαξη λόγω των παρατεταμένων σβέλτων χιλιομέτρων που κάνω. Θα δείξει πως θα πάνε!

                        @ilias-a said in Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025:

                        @billy84 said in Βόρειο Πήλιο- Σπηλιές Πηλέα 7-9-2025:

                        Lattitude Cross

                        Τα Lattitude Cross δεν ειναι μαλακα, ισως σου φερνουν και περισσοτερο θορυβο, αλλα ειναι ενα πολυ καλο λαστιχο σε αυτην την κατηγορια.

                        Εγώ τα είδα πολύ μαλακά δια της αφής, ξεζανταρισμένα πάντα.

                        ο αντωνης - τονυ λουκ, ειναι με το βιταρα ηδη στο 3ο σετ λατ κρος.
                        σου βαζω το παραδειγμα γιατι εχει κανει περιπου 300000κμ με αυτο το αμαξι και μονο με λατ κρος. εχει γυρισει την ευρωπη και καθε ελληνικο βουνο. πλην αγριων εποχων και εδαφων που φοραει μαλατεστα, γενικα βγαζει με τα λατ κρος πανω απο 80k
                        https://vitaraclub.gr/viewtopic.php?f=104&t=26164&start=135#p737325

                        Είμαι μεγάλος φαν του κύριου Αντώνη. Εχω υπόψιν ότι έχει βγάλει τρελά χιλιόμετρα με τα LC όπως και αρκετοί όμως με τα Geolandar που φορούσα (οχι 90 αλλά έχω δει 70.000). Μετράει αρκετά το πως πας. Για να βγουν 90 χιλιάδες πρέπει να πηγαίνεις πάρα πολύ συντηρητικά!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1 / 1
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr