Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σπαζοκεφαλιά με ΚΤΕΟ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σπαζοκεφαλιά με ΚΤΕΟ
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    4
    4
    333
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dname last edited by dname

      Το σενάριο εργασίας πάει ως εξής:

      Το όχημα βρίσκεται σε ακινησία από το 2015 πριν την εφαρμογή της ηλεκτρονικής ακινησίας και κατά το διάστημα αυτό οι πινακίδες έχουν καταστραφεί από τη ΔΟΥ. Για το συγκεκριμένο όχημα προχωράμε σε άρση ακινησίας έτσι ώστε:

      α) Να γίνει επανέκδοση των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας
      β) Να ξαναγίνει ηλεκτρονική αυτή τη φορά κατάθεση των πινακίδων έτσι ώστε να είναι εφικτό να γίνεται άρση ακινησίας κατά τους καλοκαιρινούς μήνες οπότε και το όχημα θα κυκλοφορεί κανονικά, ενώ τον υπόλοιπο χρόνο να τίθεται σε ακινησία

      Σημ: Όταν είχε γίνει ακινησία την πρώτη φορά το όχημα δεν είχε υποχρέωση ΚΤΕΟ, καθώς το παλιό δελτίο έληγε έναν χρόνο μετά το 2016.

      Όμως, προτού το όχημα μπορέσει να κυκλοφορήσει ξανά θα πρέπει να γίνουν εργασίες συντήρησης οι οποίες ξεπερνούν το διάστημα των 15 ημερών που δίνεται για να περάσει ΚΤΕΟ χωρίς πρόστιμο εκπρόθεσμου.

      Η ερώτηση:

      Εάν γίνει ξανά κατάθεση των πινακίδων εντός της περιόδου "χάριτος", και μέχρι την εκ νέου άρση, όταν αυτή γίνει ξανά το όχημα θα πρέπει να περάσει ως εκπρόθεσμο πλέον ή θα περάσει κανονικά με τα δύο έντυπα ακινησίας όπου φαίνεται ξεκάθαρα ότι το διάστημα για το οποίο είχε γίνει η άρση δεν ξεπέρασε το όριο που δίνουν για επανέλεγχο;

      Για να προλάβω κάποιες πιθανές απορίες, έχω ρωτήσει στο ΚΤΕΟ και η πρόταση τους ήταν να το επισκευάσω πρώτα και μετά να προχωρήσω στην επανέκδοση των πινακίδων. Όμως η αρση και επανέκδοση είχε ήδη γίνει γιατί θεωρούσα ότι θα προλάβαινα την προθεσμία, οπότε κατόπιν θα έκανα απλά επέκταση στα τέλη και την ασφάλεια για όλο το υπόλοιπο 2025.

      Το θέμα λοιπόν παραμένει, εάν προχωρήσω τώρα εκ νέου σε άρση, θα πάω σαν εκπρόθεσμος; Ο λόγος που με ενδιαφέρει να το κάνω έτσι είναι τουλάχιστον να φτάσει μέχρι το κτεο -έστω και αν κοπεί με ελλείψεις- όσο ακόμα το πρόστιμο εκπρόθεσμου παραμένει στην πρώτη κλίμακα, έτσι ώστε να αποφύγω την περίπτωση να πάω πχ στο τέλος του έτους και να είναι ακόμα μεγαλύτερο το πρόστιμο.

      P 1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • I
        ilias-a last edited by

        Κανε τη συντηρηση πριν εκδοσεις τις νεες πινακιδες.

        E 1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          EltonJohn @ilias-a last edited by

          @ilias-a said in Σπαζοκεφαλιά με ΚΤΕΟ:

          Κανε τη συντηρηση πριν εκδοσεις τις νεες πινακιδες.

          Σου είπε: τις έχει επανεκδώσει.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            PaNick 0 @dname last edited by

            @dname said in Σπαζοκεφαλιά με ΚΤΕΟ:

            Το θέμα λοιπόν παραμένει, εάν προχωρήσω τώρα εκ νέου σε άρση, θα πάω σαν εκπρόθεσμος; Ο λόγος που με ενδιαφέρει να το κάνω έτσι είναι τουλάχιστον να φτάσει μέχρι το κτεο -έστω και αν κοπεί με ελλείψεις- όσο ακόμα το πρόστιμο εκπρόθεσμου παραμένει στην πρώτη κλίμακα, έτσι ώστε να αποφύγω την περίπτωση να πάω πχ στο τέλος του έτους και να είναι ακόμα μεγαλύτερο το πρόστιμο.

            Μην κανεις αρση ξανα. Ετσι κι αλλιως δεν σε πιανει, θα μετρησει της επανεκδοσης και θα φας το προστιμο εκπροθεσμου.
            Περασε το οταν εισαι ετοιμος, αν αργησεις μεχρι εναν μηνα ειναι 16€ και πανω απο μηνα 33€

            Τωρα αν θες να γλυτωσεις τα 33€, περασε το ακομα κι αν δεν το περασουν εχεις ενα μηνα ακομα για δωρεαν επανελεγχο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • First post
              Last post
            • 1 / 1
            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΕΛΛΑΔΑ
              • ΚΟΣΜΟΣ
              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • TEST
              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
            • VIDEO
              • 4TTV
              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CANDID CAMERA
            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΛΕΞΙΚΟ
            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
            • ΑΓΩΝΕΣ
              • FORMULA 1
              • WRC
              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4T CLASSIC
              • ΜΟΝΤΕΛΑ
              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
            • ΑΓΟΡΑ
              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
            • 2ΤΡΟΧΟΙ
              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • CLASSIC
            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
            • MENU
            • ΤΙΜΕΣ
            • 4ΤΡΟΧΟΙ
            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
            • ΚΟΚ

            logo footer

            coty











            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
            • ΑΓΩΝΕΣ
            • ΔΟΚΙΜΕΣ
            • CLASSIC
            • ΤΙΜΕΣ
            • VIDEO
            • FORUM
            4T FORUM
            4T LIBRARY
            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
            Powered by nxcode.gr