Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    D
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 1
    • Posts 9
    • Best 0
    • Groups 0

    dname

    @dname

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    9
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    dname Unfollow Follow

    Latest posts made by dname

    • Σπαζοκεφαλιά με ΚΤΕΟ

      Το σενάριο εργασίας πάει ως εξής:

      Το όχημα βρίσκεται σε ακινησία από το 2015 πριν την εφαρμογή της ηλεκτρονικής ακινησίας και κατά το διάστημα αυτό οι πινακίδες έχουν καταστραφεί από τη ΔΟΥ. Για το συγκεκριμένο όχημα προχωράμε σε άρση ακινησίας έτσι ώστε:

      α) Να γίνει επανέκδοση των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας
      β) Να ξαναγίνει ηλεκτρονική αυτή τη φορά κατάθεση των πινακίδων έτσι ώστε να είναι εφικτό να γίνεται άρση ακινησίας κατά τους καλοκαιρινούς μήνες οπότε και το όχημα θα κυκλοφορεί κανονικά, ενώ τον υπόλοιπο χρόνο να τίθεται σε ακινησία

      Σημ: Όταν είχε γίνει ακινησία την πρώτη φορά το όχημα δεν είχε υποχρέωση ΚΤΕΟ, καθώς το παλιό δελτίο έληγε έναν χρόνο μετά το 2016.

      Όμως, προτού το όχημα μπορέσει να κυκλοφορήσει ξανά θα πρέπει να γίνουν εργασίες συντήρησης οι οποίες ξεπερνούν το διάστημα των 15 ημερών που δίνεται για να περάσει ΚΤΕΟ χωρίς πρόστιμο εκπρόθεσμου.

      Η ερώτηση:

      Εάν γίνει ξανά κατάθεση των πινακίδων εντός της περιόδου "χάριτος", και μέχρι την εκ νέου άρση, όταν αυτή γίνει ξανά το όχημα θα πρέπει να περάσει ως εκπρόθεσμο πλέον ή θα περάσει κανονικά με τα δύο έντυπα ακινησίας όπου φαίνεται ξεκάθαρα ότι το διάστημα για το οποίο είχε γίνει η άρση δεν ξεπέρασε το όριο που δίνουν για επανέλεγχο;

      Για να προλάβω κάποιες πιθανές απορίες, έχω ρωτήσει στο ΚΤΕΟ και η πρόταση τους ήταν να το επισκευάσω πρώτα και μετά να προχωρήσω στην επανέκδοση των πινακίδων. Όμως η αρση και επανέκδοση είχε ήδη γίνει γιατί θεωρούσα ότι θα προλάβαινα την προθεσμία, οπότε κατόπιν θα έκανα απλά επέκταση στα τέλη και την ασφάλεια για όλο το υπόλοιπο 2025.

      Το θέμα λοιπόν παραμένει, εάν προχωρήσω τώρα εκ νέου σε άρση, θα πάω σαν εκπρόθεσμος; Ο λόγος που με ενδιαφέρει να το κάνω έτσι είναι τουλάχιστον να φτάσει μέχρι το κτεο -έστω και αν κοπεί με ελλείψεις- όσο ακόμα το πρόστιμο εκπρόθεσμου παραμένει στην πρώτη κλίμακα, έτσι ώστε να αποφύγω την περίπτωση να πάω πχ στο τέλος του έτους και να είναι ακόμα μεγαλύτερο το πρόστιμο.

      posted in Περί αυτοκίνησης
      D
      dname
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Διάβασα το πμ και ελπίζω να βρω και εγώ επιτέλους λύση. Λόγω εργασίας θα πρέπει όμως να επισκεφθώ το μαγαζί που μου πρότεινες Σάββατο και αυτό θα με πάει για το μεθεπόμενο αναγκαστικα. Δεν πειραζει όμως.

      Θα ήθελα να προσθέσω σχετικά με τις ευθυγραμμίσεις, έγινε μια η μπορεί απλά να 'έγινε' από τον λαστιχα ώστε να μη φθαρουν τα λάστιχα μέχρι να φτιάξουμε δήθεν τα ακρομπαρα. Μετά την αλλαγή έγινε δεύτερη σε μαγαζί που ασχολείται αποκλειστικά και μόνο με ευθυγραμμίσεις. Μικρή σημασία έχει ισως.

      Θα μπορούσαν όλα να ξεκινάνε από ζάντες γιατί μετά το φιάσκο με τα ακρομπαρα δεν εμπιστεύομαι το αποτέλεσμα του λαστιχα που έβγαλε τις δύο δεξιές στραβες και μάλιστα τις 'επισκεύασε' την ίδια μέρα.

      Ίσως όμως να είναι και κάτι βαθύτερο, όπως είπα δεν μπορώ να θυμηθώ το πότε ξεκίνησε και στα όσα χρόνια οδηγω δεν το έχω ξανασυναντήσει σε αυτοκίνητο. Πχ θα ξεχώριζα αν ήταν από ζυγοστάθμιση, η καποια στραβή δισκοπλακα αν το έκανε στο φρενάρισμα

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dname
    • RE: Hyundai Excel GLS Kαμμενος εγκέφαλος...επιδιόρθωση αλλα το πρόβλημα παραμένει!

      Παθών και εγώ, από την άποψη ότι πάνε και εμένα και έχουν καταφέρει να μου τσιμπολογήσουν αρκετά σε επισκευές που δεν χρειαζόμουν και έμεινα με τα προβλήματά μου άλυτα.

      Χωρίς να είμαι μηχανικός, θα πρότεινα να πάρεις μια συμπίεση στο μοτέρ και ιδιαίτερα στον τρίτο κύλινδρο. Μπορεί να πηγαίνει ρεύμα και καύσιμο και να μην γίνεται ανάφλεξη είτε λόγο καμμένης βαλβίδας είτε λόγω χαμηλής συμπίεσης. Μπορέι να μοιάζει με ηλεκτρικό πρόβλημα αλλά τελικά να μην είναι.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dname
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Γνωρίζω ότι γραπτώς δύσκολα γίνεται διάγνωση, αλλά θέλω να καταθέσω τις νέες μου απορίες και εφόσων μπορεί κάποιος να με βοηθήσει. Το αυτοκίνητο δεν ξέρω αν έχω γράψει σε παλιότερα ποστ είναι Renault Clio 2, με τον 8βάλβιδο κινητήρα, των 1200 κυβικών 20ετίας πλέον. Αφού είχα μια περιπέτεια με τις βαλβίδες που συζητήσαμε πιο πάνω, τώρα επανέρχομαι με νέο πρόβλημα.

      Δεν θυμάμαι ακριβώς πριν πόσο καιρό, αλλά σε κάποια φάση παρατήρησα ότι από 70 έως 80~85 χιλιόμετρα το αυτοκίνητο παρουσίαζε ένα τρέμουλο, το οποίο γινόταν ιδιαίτερα αισθητό στην καμπίνα, όχι όμως τόσο στο τιμόνι, δηλαδή δεν ένιωθα να 'ψαρεύει'. Ένα χρόνο πριν εμφανιστεί το τρέμουλο είχαν γίνει εργασίες στο σασμάν, και συγκεκριμένα είχε αλλαχτεί ο δίσκος συμπλέκτη. Το μόνο που αλλάχτηκε τότε μαζί ήταν και η φούσκα στο κοντό ιμιαξόνιο και αυτό γιατί η παλιά καταστράφηκε κατά την αφαίρεση και είχα διαρροή από το σασμάν λίγες μέρες μετά.

      Θεωρώντας ότι το πρόβλημα προερχόταν από τα πολύ παλιά λάστιχα και τυχόν στραβωμένες ζάντες, μπήκα στην διαδικασία αλλαγής με σκοπό να το κρατήσω το αυτοκίνητο, κάτι που ίσως τελικά να ήταν και κακή κίνηση. Το λοιπόν, και οι 4 ζάντες πήγαν για έλεγχο επισκευάστηκαν οι δύο (παραδόξως ήταν η εμπρός και η πίσω της δεξιάς πλευράς), έγινε ευθυγράμμιση και ζυγοστάθμιση στα πλαίσια της αλλαγής ελαστικών και κάπου εκεί ξεκίνησε ένα νέο κεφάλαιο εξόδων και δίχως να λύνεται το πρόβλημα.

      Στην ευθυγράμμιση μου είπαν ότι το αυτοκίνητο θέλει ακρόμπαρο αριστερό και καλό είναι να αλλαχτούν ζευγάρι και τα δύο. Αλλάχτηκαν, όπως επίσης αλλάχτηκαν ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ και οι βάσεις των αμορτισέρ, όχι σε αυτόν που έκανε τη διάγνωση αλλά σε δεύτερο μηχανικό που του αναφέρθηκε απλώς η διάγνωση του πρώτου και αφού έκανε έλεγχο διαπίστωσε ότι όντως έτσι ήταν τα πράγματα. (και γιατί όχι άλλωστε). Αφού αφαίρεσε και το φρέον από το κλιματιστικό και μου είπε ότι δήθεν το έχασε γιατί είναι παλιό και έχει διαρροή το ξαναγέμισε με το ζόρι και με ύφος 'και χάρη σου κάνω' και πήρα τα μπογαλάκια μου και έφυγα. Πριν τον καυγά μου είχε πει ότι αν δεν είναι το ακρόμπαρο, είναι το ιμίμπαρο, αν δεν είναι το ιμίμπαρο, είναι το μεγάλο ιμιαξόνιο, μπορει και το μικρό αφού αλλάξανε φούσκα και βγάλανε το σταυρό μπορεί τα ρουλεμάν μπορεί.... Δεν είχα κέφι ούτε άλλα χρήματα να δαπανήσω και ο καυγάς με το φρέον έριξε την ταφόπλακα στις όποιες επόμενες κινήσεις αλλά και στην συνεργασία με το μάστορα αυτον.

      Πλέον, δεν έχω κανέναν που να μπορώ να εμπιστευτώ, και το πρόβλημα παραμένει άλυτο. ΔΕΝ έχω διάθεση ούτε χρήματα να αλλάζω πράγματα μέχρι να βρεθεί η λύση, ήδη έχει γίνει και με το παραπάνω στην ανάφλεξη αυτό το λάθος. Δεν έχω συνεργείο να απευθυνθώ και κυρίως δεν ξέρω τι μπορεί να προκαλεί αυτό το τρέμουλο στα 70~80 χιλιόμετρα. Να σημειώσω ότι το πρόβλημα εμφανίζεται στην επιτάχυνση, πιο έντονο σε ανηφόρες, και μόνο σε αυτό το εύρος. Θα έλεγα ότι επίσης αυξάνεται σε ένταση όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε ανηφόρικές δεξιές στροφές, και από την πρώτη φορά που το παρατήρησα έχει σίγουρα χειροτερέψει. Νομίζω ότι αν αφήσω το γκάζι την ώρα που γίνεται αυτό κόβει το τρέμουλο, αλλά δεν ξέρω αν είναι επειδή ταυτόχρονα μειώνεται και η ταχύτητα.

      Θα ήθελα κατ αρχάς μια γνώμη όσον αφορά την βλάβη. Και κατα δεύτερον, αν έχει κάποιος να προτείνει μάστορα εμπιστοσύνης στην περιοχή Αγ.Δημήτριος, Νέα Σμύρνη, Δάφνη, να το αφήσω να μου βρει μια άκρη, χωρίς να αλλάζουμε πράγματα στην τύχη.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dname
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Κάτι γίνεται στο καπάκι, οι βαλβίδες είναι οι σωστές ? Εννοώ στο μήκος των καλαμιών τους, μήπως έχουν αντικατασταθεί παλαιότερα, όπως και οι έδρες των βαλβίδων, μήπως έχουν αλλαχθεί ή ρεκτιφιαριστεί παλαιότερα ?

      Εγώ θα το ρύθμιζα εκεί που δουλεύει σωστά αγνοώντας τα νούμερα της Renault και θα σταματούσα να πληρώνω ανταλλακτικά που δεν έχουν σχέση με το πρόβλημα και θα ησύχαζα.

      Η δουλειά στο καπάκι έχει γίνει πριν έρθει το αυτοκίνητο στα χέρια μου, συνεπώς δεν γνωρίζω τίποτα περισσότερο πέρα του ότι αλλάχτηκε γιατί είχε τρυπήσει η φλάτζα ανάμεσα τον κύλινδρο 2 και 3 όπως έμαθα. Εκτός από το πλάνισμα έκαναν τα τσιμουχάκια των βαλβίδων και θεωρητικά αφού δεν αναγράφεται κάτι άλλο, βαλβίδες και τα συναφή θα πρέπει να είναι τα αρχικά της κεφαλής.

      Η σκέψη μου και εμένα έιναι να το αφήσω εκεί που ρυθμίστηκε και δουλεύει και να σταματήσω να ασχολούμαι για όσο καιρό ακόμα θέλει να δουλέψει. Ο μόνος προβληματισμός είναι η εξαγωγή, η οποία παραμένει ρυθμισμένη στα νούμερα της Ρενώ. Εκεί δεν ξέρω αν θέλει κάτι διόρθωση, ή αν απλά το αφήνω αφού δουλεύει (?)

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dname
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Επανέρχομαι ξανά στο θέμα μου για να παραθέσω τις τελευταίες λεπτομέρειες. Μιας και ο καιρός είναι βροχερός έβαλα το αυτοκίνητο στο γκαραζ και έκανα έλεγχο στον χρονισμό.

      Ο χρονισμός είναι σωστός, στα σημάδια όπως ορίζει ο κατασκευαστής. Δεν έχει στρίψει κάτι εκτός προδιαγραφών.

      Παράλληλα όμως επειδή έχει γίνει κουβέντα πιο πάνω να αναφέρω πως έχουν γίνει οι εξής έλεγχοι και εργασίες:

      -Αλλαγή αισθητήρα στροφών βολάν

      -Αλλαγή αισθητήρα πίεσης MAP

      -Αλλαγή μπουζί - καλώδια - πολλαπλασιαστή.

      -Καθαρισμός μπεκ

      -Αλλαγή αντλίας βενζίνης.

      -Αντικατάσταση Αισθητήρα λάμδα (έχει μόνο έναν)

      -Αντικατάσταση Πεταλούδας Γκαζιού με καινούργια

      Όχι με τη σειρά που τα γράφω, αλλά όλα έγιναν μέσα στο 2018. Τα ανταλλακτικά που χρησιμποιήθηκαν στο 'βαρύ' τμήμα, δλδ πολλαπλασιαστές, πεταλούδα και αισθητήρες ήταν γνήσια ανταλλακτικά, τα καλώδια μόνο ήταν αφτερμαρκετ, όπως και η τρόμπα βενζίνης (ολόκληρη - όχι τρομπάκι).

      Για την πιθανότητα να γίνεται κάτι στην τρόμπα έχει γίνει έλεγχος με πιεσόμετρο, δεν εντοπίστηκε κάτι πέραν από την διαρροή των μπεκ που διορθώθηκε με καθαρισμό.

      Το αμάξι δουλεύει όπως είπα. Όχι όμως στις ρυθμίσεις που ορίζει ο κατασκευαστής.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dname
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Τα πειράκια είναι από το πλάνισμα, τώρα δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, μήπως είναι καλύτερα να βρείς ένα μεταχειρισμένο καπάκι και να αλλάξεις το πλανισμένο ?

      Το έχω κρατήσει σαν last resort, ήδη δηλαδή έχω αρχίσει να ψάχνω να βρω κάποιο καλό καπάκι έστω και έτοιμο δηλαδή μετρημένο με τις βαλβίδες του επισκευασμένο, αλλά δεν θέλω να ρισκάρω με καπάκι αφού δεν γνωρίζω την κατάσταση στο υπόλοιπο μοτέρ. Καλώς ή κακώς είναι ένα αυτοκίνητο 20 ετών πια, αρκετά ταλαιπωρημένο από όλες τις απόψεις, δεν ξέρω αν αξίζει δηλαδή τον κόπο να ρίξω και άλλα χρήματα πάνω.

      Η κλειστές βαλβίδες στην εισαγωγή ( κλειστές στο 0.10 σύμφωνα με τα λεγόμενα σου στη ρύθμιση της Renault ) σημαίνει ότι το καπάκι λόγω του πλανίσματος δεν μπορεί να διαχειριστεί την σωστή ποσότητα μείγματος, στους θαλάμους καύσης και λόγω των μειωμένων squeeze band δημιουργούνται στροβιλισμοί που μάλλον διώχνουν το μίγμα από την περιοχή του μπουζί και δυσκολεύουν την έναυση του.( θεωρητικά όλα αυτά ) ενώ όταν τις ανοίγεις στο 0.15 που οι βαλβίδες έχουν μειωμένο βύθισμα το μείγμα μειώνεται και όλα στρώνουν. Άλλη εξήγηση δεν μου κολλάει.

      Πράγματι έτσι λειτουργεί στα μείγματα. Για την ακρίβεια μετρώντας σε πραγματικό χρόνο τις διορθώσεις μείγματος, είδα ότι μετά τη ρύθμιση σε 0.10 είχε σταθεροποιηθεί σε μια τιμή εξαιρετικά κοντά στο ιδανικό μείγμα, με απίστευτα στρωτό ρελαντί, χωρίς όμως να ανταποκρίνεται σωστά στο υπόλοιπο φάσμα λειτουργίας, δηλαδή σε οτιδήποτε από 1500 στροφές και πάνω. Παράλληλα δε, με ρύθμιση στο 0.15 μόλις το αυτοκίνητο σταθεί στο ρελαντί η ρύθμιση 'ξεφεύγει' με φόρα σε διόρθωση προς πλούσιο (δλδ ανιχνεύει φτωχό μείγμα). Σε αυτήν την περίπτωση το ρελαντί παρουσιάζει μικρές 'διακοπές' σαν σκασίματα αποτέλεσμα της απότομης διόρθωσης, αλλά σε όλες τις υπόλοιπες στροφές το αυτοκίνητο ανοίγει γραμμικά.

      Στην εξαγωγή μην πειράξεις τίποτα, μείνε στη ρύθμιση της Renault με προσοχή να μην είναι κλειστές και κάψεις καμμία.

      Την αφήνω λοιπόν την εξαγωγή ως έχει. Γενικά σκέφτομαι να το αφήσω όλο ως έχει μέχρι να ανοιχτεί για ιμάντες οπότε και θα τσεκάρω τον χρονισμό. Αν και τώρα πραγματικά με τρώει να στηρίξω το μοτέρ και να ανοίξω το καπάκι του ιμάντα επάνω τουλάχιστον ώστε να δω εάν είναι σωστά χρονισμένος ο κινητήρας. Μάλιστα ίσως το κάνω με πρώτη ευκαιρία, όχι σύντομα όμως.

      Με μεγαλυτερο διακενο στις βαλβιδες εισαγωγης μεγαλωνει η ταχυτητα του αερα μεσα στην εισαγωγη οποτε πιθανο να εχουμε μεγαλυτερο ποσοστο πληρωσης αερα, αυτο ομως θα δημιουργουσε φτωχοτερο μειγμα οποτε θα ειχαμε περισσοτερα πειρακια. Τα κοψιματα με πανε σε λαθος αβανς στην περιπτωση μας λαθος χρονισμος ή καποιο προβλημα απο μπεκ και αντλια καυσιμου. Κατι αλλο που θα ηθελα να κοιταξει, οπως δουλευει ο κινητηρας στο ρελαντι να κουνησει το καλωδιο του αιθητηρα στροφων στροφαλου κοντα στο μπριζακι, αν κανει διακοπες ή σβησει ο κινητηρας αλλαγμα αισθητηρα με hella που δινει μαζι και το πλεξουδακι.

      Έγραψα πιο πάνω πως όταν είχα διάκενο 0.10, τα πειράκια ήταν κατά πολύ χειρότερα από ότι στο 0.15, σε σημείο μάλιστα να φοβάσαι να οδηγήσεις το αυτοκίνητο με πάνω από 1/4 του γκαζιού πατημένο. Κάτι τέτοιο μου προκαλεί εντύπωση με βάση όσα γράφονται για το φτωχό μείγμα.  Μάλιστα ήταν τόσο τρομακτική η... εμπειρία που το γύρισα καπάκι στο σπίτι για να το ανοίξω αμέσως το επόμενο πρωί. Αν το καλοσκεφτώ ίσως ενισχύεται το ξεχρόνιστο σενάριο.

      Ο αισθητήρας του βολάν είναι ο μπλε αντικατάστασης και μάλιστα έχει χτυπημένο πάνω το σηματάκι της Ρενώ, το πλεξουδάκι επίσης, και εκείνο έχει καρτελάκι ανταλλακτικού με κωδικό Ρενώ. Θεωρώ πως είναι τα γνήσια, είχαν τοποθετηθεί πριν έρθει το αυτοκίνητο στα χέρια μου, και για να είμαι σίγουρος το κούνησα όσο δούλευε ο κινητήρας και δεν άλλαξε κάτι.

      Δυσκολη περιπτωση για το πληκρολογιο.

      Το καταλαβαίνω, εδώ αποδείχθηκε σπαζοκεφαλιά και από κοντά σε όσους ανακατεύτηκαν με την ρύθμιση των βαλβίδων. Δυστυχώς δεν έχω κάπου πλέον να το πάω, ο τελευταίος που το είδε ήταν κατηγορηματικός ότι το 0.15 διάκενο είναι λάθος, αλλά δεν μπορεί να φανταστεί κάποιον πιθανό λόγο για να χρειάζεται τέτοιο διάκενο. Δεν μπήκαμε σε συζητήσεις για χρονισμό, και δεν θέλησε να προχωρήσουμε πιο μέσα και μου είπε ότι αφού δουλεύει έτσι, θα πρέπει να σκεφτώ σοβαρά να το αφήσω έτσι, ΕΣΤΩ και αν είναι λάθος.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dname
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      H Renault για όλα τα μοντέλα της δεν επιτρέπει πλάνισμα, αυτό γίνεται για τεχνικούς λόγους και έχει να κάνει με την αλλαγή μεγέθους της Squeeze band από όπου μπορούν να προκληθούν εύκολα αυταναφλέξεις, όλοι όμως τις πλανίζουμε.

      Γενικώς έχω πυράκια στο μοτέρ, ειδικά το καλοκαίρι δεν υποφέρεται, χτυπάει τόσο που μόλις το ακούω το λυπάμαι. Στην αρχή υπέθεσα ότι έφταιγε η βενζίνη αλλά δεν σώζεται, μόνο περιορίζεται λιγάκι αν χρησιμοποιώ ενισχυτικά καυσίμου. Σχετικά με τη ρύθμιση , όταν η εισαγωγή ήταν στο 0.10 οι αυταναφλέξεις ήταν πάρα μα πάρα πολλές και το αυτοκίνητο πήγαινε στο δρόμο σαν 'βαριεστημένο'. Μάλιστα κατά την επιτάχυνση στις 1800 στροφές αλλά και στις 2400 περίπου έκανε διακοπές σαν να του έκοβες τα ρεύματα. Όσο άνοιγα το διάκενο τόσο καλυτέρευε η κατάσταση, ώσπου ήρθα στο αρχικό 0.15 που είχε μετρήσει ο μάστορας που μου το ρύθμισε και όλα λύθηκαν ως δια μαγείας.

      Όταν το κάνουμε αυτό είναι επειδή δεν ξέρουμε πάντα ακριβώς αν ισχύει αυτό που μας λέει το ρεκτιφιέ πόσο κατέβασε το καπάκι, έτσι τις ρυθμίζουμε με μπαλάντσο.

      Χωρίς μπουζί βεβαίως φέρνουμε τον κάθε κύλινδρο στο μπαλάντσο του, δηλαδή το κέντρο του βασικού κύκλου του αντίστοιχου έκκεντρου στη εκάστοτε βαλβίδα ή στο κοκοράκι και ρυθμίζουμε σύμφωνα με το εργοστάσιο, έτσι αδιαφορούμε πόσο έχει κατέβει η κεφαλή για να είμαστε σίγουροι.

      Με παλάντζο ρύθμισα. Η άλλη μέθοδος που πάει ανακατεμένα τα κοκκοράκια με δυσκολεύει, αν δεν την έχω σε χαρτί μπροστά μου για να είμαι σίγουρος. Εγώ μέτρησα ρύθμιση του μάστορα στο 0.09 (κακώς) για τον 4ο και 0.10 έως 0.11 για τους υπόλοιπους. Τα έφερα όλα στο 0.11 προς 0.12 και το αυτοκίνητο συνέχισε να κάνει νούμερα, ΟΜΩΣ είχε καλυτερεύσει η υπόθεση αφού πλέον οι διακοπές γίνονταν μόνο στις 1800~2000 στροφές. Μετά από αυτό θεώρησα πως κάτι άλλο έχει γίνει και δοκίμασα ξανά να το φέρω 0.15. Τότε ήρθαν όλα στα ίσα τους.

      Ο μάστορας έχει γράψει στο βιβλίο 0.05 το πλάνισμα, αλλά δεν ξέρω κάτι παραπάνω. Σίγουρα έχει ανοιχτεί ο κινητήρας πάντως οι βίδες είναι καινούργιες στο καπάκι.

      Δεν θυμάμαι αν στον κινητήρας σου το γρανάζι του χρονισμού στον στρόφαλο είναι με σφήνα ή χωρίς σφήνα, αν είναι χωρίς σφήνα μήπως έχει μετακινηθεί ?

      Το γρανάζι έχει σφήνα ή πείρο κατά 99%, δύσκολα να έχει μετακινηθεί, ΕΚΤΟΣ και αν είναι ο χρονισμός λάθος από την συναρμολόγηση μετά την κεφαλή. Αυτό ομολογώ ότι δεν το έχω ελέγξει και δεν το σκέφτηκα ότι μπορεί να παίζει ρόλο, αφού το αυτοκίνητο πήγαινε μια χαρά μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού. Και μέχρι την μέρα που ανοίχτηκε, δηλαδή, απλά είχαν έρθει τα χιλιόμετρα για έλεγχο βαλβιδων και από τότε βρήκα το μπελά μου. Δεν κατηγορώ τον μάστορα που μου το ρύθμισε τελευταίος, εκείνος πήγε κατά γράμμα, άσχετα αν δεν του βγήκε.

      Εγκυκλοπαιδικά πάντα, υπάρχει περίπτωση να έχουμε σωστό χρονισμό, και να έχει γίνει τόσο κατέβασμα στη κεφαλή που τελικά θα πρέπει να ρυθμιστούν οι βαλβίδες με μεγαλύτερα διάκενα από εκείνα που ορίζει ο κατασκευαστής; Γιατί πραγματικά όσο και αν έψαξα (και το συγκεκριμένο το έψαξα πάρα πολύ) δεν είδα κανέναν να αλλάζει τα διάκενα μετά από πλάνισμα.

      Ο λόγος που με προβληματίζουν όλα αυτά είναι γιατί, εάν για κάποιο λόγο έπρεπε να πάει το διάκενο στο +0.05 στην εισαγωγή για να δουλέψει, μήπως τελικά θα έπρεπε να γίνει το ίδιο και για την εξαγωγή; Για την εξαγωγή δεν έχω στοιχεία 'βρέθηκε' σχεδόν εντάξει (0.22~0.20) δηλαδή μέσα στα περιθώρια να έχεις ρυθμίσει 0.01 λάθος με το φίλερ (αλλά στο 0.22 είναι κοντά στο να είχες 0.25 που έκλεισε από τη χρήση) οπότε δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για το εάν ήταν κλειστές από τη χρήση και ρυθμίστηκαν πάλι κλειστές με ότι αυτό συνεπάγεται.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dname
    • RE: Διάφορες Τεχνικές απορίες..........

      Ερώτηση προς όσους ασχολούνται. Πρόσφατα χρειάστηκα έλεγχο βαλβίδων και έγινε ρύθμισή τους μιας και βρέθηκαν 'ανοικτές' σε μεγάλο βαθμό. Ο κατασκευαστής δηλώνει 0.10mm εισαγωγής και 0.20mm εξαγωγής, και βρέθηκε με 0.15 εισαγωγής και με διάφορες τιμές κοντά στο 0.20 για την εξαγωγή. Μετά την ρύθμιση το αυτοκίνητο δεν δούλεψε ποτέ σωστά και μετά από έναν τεράστιο γολγοθά ξαναρυθμίστηκε (από εμένα) με την εισαγωγή στο 0.15 και τότε μόνο επανήλθε η κανονικότητα στον κινητήρα. Δυστυχώς μετά από αυτό δεν μπορώ να απευθυνθώ πουθενά έστω και για ερώτηση του ζητήματος, μιας και όλοι είναι απόλυτοι πως το σωστό διάκενο εισαγωγής ειναι το διάκενο στο οποίο το αυτοκίνητο ΔΕΝ δουλεύει.

      Το γεγονός: Παλιότερα έχει γίνει κατέβασμα της κεφαλής κατά 0.05mm,όταν και είχε κάψει φλάντζα το αυτοκίνητο ενώ ο κατασκευαστής δηλώνει ρητά ότι η κεφαλή ΔΕΝ πρέπει να πλανιάρεται. Μάλιστα αμφιβάλλω αν μετρήθηκε ποτέ για να δει ο μάστορας εάν ήταν ή όχι στραβή η κεφαλή, απλά 'πήρε' όσο θεώρησε ασφαλές και την έστειλε πίσω στον αρμόδιο που την τοποθέτησε. Οι τιμές αυτές που αναφέρω είναι σημειωμένες στο βιβλίο σέρβις και φαίνεται να έχουν γίνει σε εξειδικευμένο και όχι εξουσιοδοτημένο τεχνικό.

      Με δεδομένο το παραπάνω δικαιολογείται να χρειάζεται πλέον διάκενο στην εισαγωγή μεγαλύτερο κατά 0.05 χιλιοστά από ότι το αρχικό? Αν ναι θα πρέπει αντίστοιχα και η εξαγωγή να ανέβει στο 0.25 ? Η απλά τα ονλάιν μάνιουαλ για το αυτοκίνητο είναι όλα λάθος? Το αφήνω λοιπόν ως έχει ή ξαναρυθμίζω και την εξαγωγή? Δυστυχώς δεν είναι εύκολη υπόθεση να λύνεις κάθε τόσο για ρυθμίσεις και δοκιμές διότι η πολλαπλή εισαγωγής κάθεται πάνω στο ψευδοκάπακο των βαλβίδων και πρέπει να αφαιρεθεί για να γίνουν ρυθμίσεις.

      Το αυτοκίνητο είναι Renault Clio 1.2 με κινητήρα D7F722 και πρώτη κυκλοφορία στα τέλη του 2000 όπως αναφέρει στην άδεια.

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      D
      dname
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr