-
Μια μονάδα που χρησιμοποιείται για την μέτρηση της απόδοσης ενός αυτοκινήτου είναι τα κιλά ανά ίππο. Στην περίπτωση των hev&phev μεταδόσεων θα μπορούσαμε αντιστοίχως και ορθώς να αναφερθούμε στην μέγιστη αποδιδόμενη ιπποδύναμη των παραπάνω προς το βάρος τους, το οποίο θα περιλάμβανε την αθροιστική απόδοση μπαταρίας και θερμικού κινητήρα.
Η αναλογία που συνήθως δεν λαμβάνεται υπόψη είναι η απόδοση αποκλειστικά του θερμικού κινητήρα προς το συνολικό βάρος, ένα μέγεθος που δείχνει την δυναμική του θερμικού σε σχέση με το όχημα εξαιρουμένης της απόδοσης της μπαταρίας.
Ας δούμε μια λίστα:Σε γενικές γραμμές όσο αυξάνεται το μέγεθος του αμαξώματος βελτιώνεται και η αναλογία κιλών ανά θερμικών ίππων, τις δύο χειρότερες επιδόσεις φαίνεται να έχουν τo Sealudmi και το Arkana.
-
@ataim said in HEV/PHEV κιλά ανά ίππο:
Μια μονάδα που χρησιμοποιείται για την μέτρηση της απόδοσης ενός αυτοκινήτου είναι τα κιλά ανά ίππο. Στην περίπτωση των hev&phev μεταδόσεων θα μπορούσαμε αντιστοίχως και ορθώς να αναφερθούμε στην μέγιστη αποδιδόμενη ιπποδύναμη των παραπάνω προς το βάρος τους, το οποίο θα περιλάμβανε την αθροιστική απόδοση μπαταρίας και θερμικού κινητήρα.
Η αναλογία που συνήθως δεν λαμβάνεται υπόψη είναι η απόδοση αποκλειστικά του θερμικού κινητήρα προς το συνολικό βάρος, ένα μέγεθος που δείχνει την δυναμική του θερμικού σε σχέση με το όχημα εξαιρουμένης της απόδοσης της μπαταρίας.
Ας δούμε μια λίστα:Σε γενικές γραμμές όσο αυξάνεται το μέγεθος του αμαξώματος βελτιώνεται και η αναλογία κιλών ανά θερμικών ίππων, τις δύο χειρότερες επιδόσεις φαίνεται να έχουν τo Sealudmi και το Arkana.
Θα έλεγα οτι ειναι λιγο άτοπο σαν σύγκριση γιατι είναι ένας βαθμός απόδοσης κυρίως για σπορ κατασκευές και οχι για τον σκοπό των οχημάτων στην λίστα που έχουν σαν στόχο την οικονομία και το "οικολογικό αποτύπωμα" (το τελευταίο σε εισαγωγικά γιατι ειναι διφορούμενο σχετικά με το Co2 που εχει παραχθεί κατα την κατασκευή και πόσα χιλιόμετρα πρέπει να διανύσει για να ειναιβποιο πράσινο απο 1 συμβατικό όχημα)
-
Ωραία δουλειά!!!! Αν και νομίζω παίζουν περισσότερα ρόλο! Αλλά γενικα έκατσες και έκανες δουλειά!
-
Αυτό το byd με 20 κιλά/ίππο τι είναι; Πως λειτουργεί;;;;
-
@lap said in HEV/PHEV κιλά ανά ίππο:
Αυτό το byd με 20 κιλά/ίππο τι είναι; Πως λειτουργεί;;;;
Είδες, ξεχωρίζει, οι Κινέζοι το έχουν παρακάνει, αδύναμοι θερμικοί σε phev βαριά αμαξώματα.
Τα περισσότερα phev που φτάνουν τους δύο τόνους έχουν αναλογία 10 ή καλύτερη, το byd 20... -
Αν στο Note η Nissan έβαζε τον κινητήρα από το GTR, 500 πόσα άλογα, αυτό το νούμερο θα χρησιμοποιούσαμε και όχι τα 100 ποσά που δίνει ο ηλεκτροκινητήρας;
-
Στο 3008 phev τα άλογα είναι 200. Καθαρά, από το θερμικό
-
@lap said in HEV/PHEV κιλά ανά ίππο:
Στο 3008 phev τα άλογα είναι 200. Καθαρά, από το θερμικό
Στο 225 είναι 180 τα καθαρά του θερμικού, ενώ στο 300 άλογα, είναι 225 τα καθαρά του θερμικού.
-
Σίγουρα;
-
HEV/PHEV κιλά ανά ίππο