-
Καλημέρα. Θα ήθελα να ακούσω γνώμες από αυτούς που ταξιδεύουν συχνά. Πρόσφατα είχα μια άσχημη εμπειρία με το agoda. Είχαμε κάνει κράτηση, από το συγκεκριμένο site για το Παρίσι τις ημέρες των Χριστουγέννων. Η κράτηση έγινε τέσσερις μήνες νωρίτερα, με δωρεάν ακύρωση, έως τις 17/12 με πλήρη επιστροφή χρημάτων. Στις 15/12 ακυρώσαμε την κράτηση, και λάβαμε mail , ότι ακυρώθηκε με δωρεάν όλα καλά μέχρι εδώ. Χθες 21/12 μας χρέωσαν την πιστωτική κάρτα όλο το ποσό. Και μάλιστα, και 70 ευρώ παραπάνω από την αρχική τιμή. Όπως καταλαβαίνεται, βρισκόμαστε ήδη σε ανταλλαγή mail μιας και η εταιρία έχει έδρα την Σιγκαπούρη, τόσο με την τράπεζα όπου έχουμε ζητήσει αμφισβήτηση της συναλλαγής, όσο και με την εταιρία. Προσοχή λοιπόν μόνο από αξιόπιστα site κρατήσεις. Booking hotels com.
-
Σε αυτές τις περιπτώσεις καλό είναι να χρησιμοποιείται paypal αν υπάρχει διαθέσιμο.
Επίσης, έχω την εντύπωση ότι μπορείς να ζητήσεις ακύρωση της χρέωσης από την τράπεζά σου. (ειδικά αν έχεις και τη σχετική αλληλογραφία)
-
@antonakis said in Ταξιδιωτικα site απόψεις.:
Σε αυτές τις περιπτώσεις καλό είναι να χρησιμοποιείται paypal αν υπάρχει διαθέσιμο.
Επίσης, έχω την εντύπωση ότι μπορείς να ζητήσεις ακύρωση της χρέωσης από την τράπεζά σου. (ειδικά αν έχεις και τη σχετική αλληλογραφία
-
@atari70 said in Ταξιδιωτικα site απόψεις.:
@antonakis said in Ταξιδιωτικα site απόψεις.:
Σε αυτές τις περιπτώσεις καλό είναι να χρησιμοποιείται paypal αν υπάρχει διαθέσιμο.
Επίσης, έχω την εντύπωση ότι μπορείς να ζητήσεις ακύρωση της χρέωσης από την τράπεζά σου. (ειδικά αν έχεις και τη σχετική αλληλογραφία
Απο ότι ξέρω αυτά τα sites τύπου booking ζητάνε πιστωτική σαν εγγύηση για την κράτηση. Μιλάμε για κρατήσεις με δωρεάν ακύρωση. Δηλαδή το κλείνω τώρα για Πάσχα δεν πληρώνω τίποτα, και δυο τρεις μέρες πριν πάω στα παίρνουν.
-
To booking αναφέρει αν υπάρχει δωρεάν ακύρωση ή όχι όμως. Και τουλάχιστον τα τηρεί.
-
@atari70 said in Ταξιδιωτικα site απόψεις.:
@atari70 said in Ταξιδιωτικα site απόψεις.:
@antonakis said in Ταξιδιωτικα site απόψεις.:
Σε αυτές τις περιπτώσεις καλό είναι να χρησιμοποιείται paypal αν υπάρχει διαθέσιμο.
Επίσης, έχω την εντύπωση ότι μπορείς να ζητήσεις ακύρωση της χρέωσης από την τράπεζά σου. (ειδικά αν έχεις και τη σχετική αλληλογραφία
Απο ότι ξέρω αυτά τα sites τύπου booking ζητάνε πιστωτική σαν εγγύηση για την κράτηση. Μιλάμε για κρατήσεις με δωρεάν ακύρωση. Δηλαδή το κλείνω τώρα για Πάσχα δεν πληρώνω τίποτα, και δυο τρεις μέρες πριν πάω στα παίρνουν.
Εγώ έκανα κράτηση (στο Booking) πρόσφατα με χρωστική Revolut χωρίς cents μέσα...απλά πρίν έρθει η ημερομηνία να τραβήξουν τα χρήματα την γεμίζω.
-
Με τη booking ,δεν είχα πρόβλημα ακόμα και σε ακύρωση, στο εξωτερικό. Νομίζω όμως ότι είχα επιλέξει πληρωμή στο κατάστημα, οπότε δε μου είχε ζητήσει τίποτα από κάρτα.
Όταν επιλέγω πληρωμή αργότερα και δωρεάν ακύρωση τότε ζητά πιστωτική.
Ψήφο σε Revolut και από εμένα πλέον.
Τι στο καλό, παγκόσμιος κολοσσός είναι, λογικά θα βρεθεί άκρη, η ταλαιπωρία είναι....
-
κι εγω παντα με booking εκανα κρατησεις. χωρισ κανενα προβλημα. μαλιστα σε καποια καταλυμματα, ειδικα εντος ελλαδος δεν χρειαζοταν καθολου καρτα. απλα ειπα μια φορα, λογο ηταν ειχαν μια σημαντικη διαφορα στην τιμη,να κλεισω με agoda.
Ταξιδιωτικα site απόψεις.