Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περι λιπαντικών γενικώς
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περι λιπαντικών γενικώς
    • 1
    • 2
    • 143
    • 144
    • 145
    • 146
    • 147
    • 315
    • 316
    • 145 / 316
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    6302
    76489
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      drdino last edited by

      Νίκο, η μπέμπα σου τι μοτέρ φοράει; Έχουμε μια διαφωνία εδώ πάνω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kouk last edited by

        Μ50 με κωδικό 256S02

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          drdino last edited by

          2,5αρι δλδ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kouk last edited by

            Ναι... 25 (2500cc) 6 (6 κύλινδροι)...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              drdino last edited by

              I see, said the blind man...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kouk last edited by

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tazio last edited by

                  Ο χρήστης tazio έγραψε:
                  Τη βοήθειά σας αν είναι δυνατόν.
                  Ανάμεσα στο Amsoil AFL το Motul 8100 x-cess (αυτά σαν πρώτη επιλογή λόγω ιξώδους) το Amsoil ASL και το Motul 8100 x-max πιο θα προτείνατε;

                  (Εκτός συναγωνισμού το Amsoil HDD γιατί με έχει μπερδέψει το Heavy-Duty Diesel)

                  Εξαιρετικές επιλογές όλες τους.

                  To 8100 ester E-tech φυσικα που δεν το αναφερεις βεβαια στην λιστα σου!

                  Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

                  Το Motul που μου προτείνεις JIM THEO μήπως για τις θερμοκρασίες που έχουμε είναι υπερβολικό;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mjacob last edited by

                    Φαντάζομαι ότι μάλλον θα το έχετε υπ' όψιν σας, αλλά εγώ δεν το είχα και μου φάνηκε ενδιαφέρον (στα Αγγλικά, είναι πολύ μεγάλο για να το μεταφράσω :

                    http://ferrarichat.com/forum/faq.php?faq=haas_articles

                    Πολύ ενδιαφέρον στα περί πιέσεως.

                    'After all, you do need some pressure to move that oil along, but only enough pressure, not more. More pressure is not better, it can only result from the impedance of oil flow. Remember that oil flow is the only thing that does the lubricating.'

                    Εν ολίγοις, περισσότερη πίεση δεν είναι απαραιτήτως καλό, και αν υπερβαίνει τις προδιαγραφές του κατασκευαστή είναι σίγουρα κακό. Περισσότερη πίεση μπορεί να σημαίνει μικρότερη ροή καθ'ότι έρχεται ως αποτέλεσμα της προσπάθειας να 'σπρώξει' πιο 'πηχτό' λάδι ενώ παράλληλα μειώνεται η ροή.

                    Απλώς το ενέφερα ξεχωριστά γιατί εδώ συνήθως η πίεση αναφερόταν ως 1-1 κριτήριο για την ποιότητα λειτουργίας του λαδιού (περισσότερη πίεση=>καλύτερο λάδι/λίπανση)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      redline last edited by

                      Δεν το ειχα υποψιν μου, πολυ καλο link!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jim-theo last edited by

                        Το Motul που μου προτείνεις JIM THEO μήπως για τις θερμοκρασίες που έχουμε είναι υπερβολικό;

                        Γιατι θεωρεις το 5/30 καλο και το 0/40 υπερβολικο ειδικα οταν οι περισσοτεροι αλλαζουμε τακτικα λαδια;
                        Εγω σε ενα Swift ΜΥ06 που εχω βαζω Mobil1 0W/40 και δουλευει ρολοι κι ας ειναι απο τα πιο παχια στην κιατηγορια του το Μ1.
                        Γενικοτερα αναλογα τον κινητηρα και την χρηση το λεπτο λαδι εως ενος σημειου κανει μονο καλο για το μοτερ μας.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          miltellas last edited by

                          Ο χρήστης mjacob έγραψε:
                          Φαντάζομαι ότι μάλλον θα το έχετε υπ' όψιν σας, αλλά εγώ δεν το είχα και μου φάνηκε ενδιαφέρον (στα Αγγλικά, είναι πολύ μεγάλο για να το μεταφράσω :

                          http://ferrarichat.com/forum/faq.php?faq=haas_articles

                          Πολύ ενδιαφέρον στα περί πιέσεως.

                          'After all, you do need some pressure to move that oil along, but only enough pressure, not more. More pressure is not better, it can only result from the impedance of oil flow. Remember that oil flow is the only thing that does the lubricating.'

                          Εν ολίγοις, περισσότερη πίεση δεν είναι απαραιτήτως καλό, και αν υπερβαίνει τις προδιαγραφές του κατασκευαστή είναι σίγουρα κακό. Περισσότερη πίεση μπορεί να σημαίνει μικρότερη ροή καθ'ότι έρχεται ως αποτέλεσμα της προσπάθειας να 'σπρώξει' πιο 'πηχτό' λάδι ενώ παράλληλα μειώνεται η ροή.

                          Απλώς το ενέφερα ξεχωριστά γιατί εδώ συνήθως η πίεση αναφερόταν ως 1-1 κριτήριο για την ποιότητα λειτουργίας του λαδιού (περισσότερη πίεση=>καλύτερο λάδι/λίπανση)

                          Ο Χάας είναι κορυφή!

                          Επίσης, από την υπερβολική πίεση μπορεί να παρατηρηθεί σε διάφορα σημεία του κινητήρα (ειδικά στα στενώματα) και ανάστροφη πορεία ροής με αποτέλεσμα την εξουδετέρωση της φυσιολογικής ροής εκεί ακριβώς που την χρειαζόμαστε περισσότερο (πάνω στα γκάζια).

                          Μου λείψατε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kouk last edited by

                            ...κι εμάς!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              famas last edited by

                              Καμιά γνώμη για Tropic Artic της Philips 66W, 10-40;

                              Τα έβαλα σήμερα στο κλιό κι από ότι είδα στο δίκτυο η philips είναι μεγάλη εταιρία πετρελαιοειδών στο Αμέρικα, αλλά ως εκεί....Το ότι τα χρησιμοποεί μια ερολέσχη στον Καναδά δεν σημαίνει και πολλά...

                              https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mousatos last edited by

                                Conoco-Philips είναι σοβαρή-γνωστή εταιρεία στον Καναδά , μην το φοβάσαι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  famas last edited by

                                  Καλή απάντηση. Ευχαριστώ.

                                  https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Νομίζω κάπου στη Χαριλάου(?) είναι το πρατήριο Θεσ/νίκης.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      jim-theo last edited by

                                      Ενταξει δεν ειναι και κανενα τρομερο λαδι, της σειρας αλλα 'αξιοπιστο' τουλαχιστο κατα τα λεγομενα των 'υπερατλαντικων' εστω κι αν ως γνωστον παινευουν πολυ τα προιοντα τους!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nick_st last edited by

                                        Μήπως γνωρίζει κανείς τα properties ή που μπορώ να τα βρω από τα παρακάτω λάδια:

                                        1. Aral SuperTronic Longlife III 5W-30
                                        2. Liqui Moly TOP TEC 4200

                                        Ευχαριστώ

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bad-boy last edited by

                                          Λεω να βαλω το Mobil 1 0W-40...
                                          καλο το 5-30. με εκαψε 500 ml στα 7000 χλμ...
                                          αλλα το 0-40 εχει ενα κλικ καλυτερα χαρακτηριστικα...

                                          Μπορει να μου δειξει κανεις ποιο ειναι σε φωτο?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dimitrios last edited by

                                            που πουλάνε λαδια Millers στην Ελλάδα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 143
                                            • 144
                                            • 145
                                            • 146
                                            • 147
                                            • 315
                                            • 316
                                            • 145 / 316
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr