Για μέσα στην πόλη & μιλάμε για Κηφισίας, Αλεξάνδρας, Βεϊκου κ.λ π, με πολύ ελαφρύ πόδι & χωρίς να ξεπερνάς τις 2.000-3.000rpm μπορείς να υπολογίζεις κοντά στα 10-11lit/100km χωρίς να έχεις ενεργοποιήσει το clima.
Στο ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο π.χ Αθηνών-Λαμίας με μισό φορτίο & το clima κοντά στα 8-8,5lit/100 με 150-160km στο κοντέρ. Αυτές οι μετρήσεις σε Α3.
Latest posts made by nick_st
-
RE: Κατανάλωση 1.8Tsi - 160HP
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Ναι έχω να πω ή μάλλον να γράψω!
Οι κωμικοτραγικές ιστορίες κατά την γνώμη σου επικεντρώνονται μόνο στο Group VW-AUDI-SKODA-SEAT ?
Ο συγκεκριμένος εξουσιοδοτημένος έχει επίσης τη διάθεση & το svc & άλλων 5-6 ευρωπαϊκών εταιρειών.
Τα υπόλοιπα εξουσιοδοτημένα service άλλων εταιρειών είναι άψογα ?
Από τα χέρια μου έχουν περάσει αρκετά αυτοκίνητα -Ιταλικά, Γιαπωνέζικα, Γαλλικά & Γερμανικά- & τα θέματα με τα svc πάντα υπήρχαν & πάντα θα υπάρχουν όσο υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι δεν κάνουν σωστά τη δουλεία τους & δεν αγαπούν αυτό που κάνουν.
Στη Γερμανία δεν υπάρχει καπιταλισμός ?
Η επιλογή του “μουράτου” αυτοκινήτου έγινε πρωτίστως με τεχνοοικονομικά κριτήρια & κατόπιν ήρθε η εμφάνιση.
Στην επόμενη αγορά μου όμως θα σε συμβουλευτώ. -
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Τι θα πεις αν σου πω ότι αρχικά ζητούσαν με τα λάδια δικά τους & κάποιους τυποποιημένους ελέγχους 205
-
RE: Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
Audi A3 1.8 TFSI αλλαγή λαδιών & φίλτρου προληπτικά στα 4.500km.
Λάδια δικά μου, Mobil 1 ESP 5W-30 5lit. 62.50
-
RE: Άζωτο... αντι για αέρα στα λάστιχα!!!!!!!!
Σαφώς & είναι υποκειμενικές και γι αυτό έγραψα “Εντύπωση” για να το τονίσω.
Πιθανόν οι εταιρείες ελαστικών θα έχουν τον τρόπο να μετρήσουν τις διαφορές του αζώτου & να τις αποτυπώσουν σε χαρτί.
Δεν το είδα σαν “καλό αέρα” αλλά σαν ένα υλικό το οποίο με αποδεσμεύει από το να ελέγχω κάθε εβδομάδα τον έλεγχο της πίεσης – γιατί αυτό το κάνει & δεν είναι υποκειμενικό-. Οι μεταβολές που είχα όταν χρησιμοποιούσα απλό αέρα ήταν έντονες.
Πολύ κοντά στο σπίτι μου έχει ένα βενζινάδικο & εκεί μετρούσα τον αέρα, στο ίδιο όργανο και με τα λάστιχα κρύα. Πάντα σχεδόν είχα απόκλιση -& οι μεγαλύτερες το καλοκαίρι-, αναγκάστηκα να αγοράσω το οργανάκι ελέγχου της πίεσης της Michelin -το οποίο σημειωτέον έχει εξαιρετική ακρίβεια- το αποτέλεσμα παρέμεινε, είχα αποκλίσεις.
Με το άζωτο – πάντα μιλάμε για τα ίδια σετ λάστιχα, στις ίδιες συνθήκες - σταμάτησα να έχω αποκλίσεις.Οι μεταβολές στην πίεση με το άζωτο είναι έντονες μόνο όταν υπάρχει έντονη καταπόνηση του ελαστικού –π.χ πίστα ή μια γερή ανάβαση-. Ο ρυθμός μεταβολής της πίεση & της θερμοκρασίας του αζώτου δεν έχει καμία σχέση με τον αέρα.
Υ.Γ ένα πλυμένο αυτοκίνητο έχει χαμηλότερο συντελεστή οπισθέλκουσας.
-
RE: Άζωτο... αντι για αέρα στα λάστιχα!!!!!!!!
Πολύ ωραία όλα αυτά που λέτε αλλά γιατί εγώ όταν άλλαξα τον αέρα στα λάστιχα με άζωτο πληρώνοντας βέβαια τα 10
-
RE: Περι λιπαντικών γενικώς
Παράξενο, δεν ξέρω αν παίζει κάτι, είχα στείλει e-mail στην Aral & τους ζητούσα τα “typical properties” για το συγκεκριμένο λάδι. Μου απάντησαν σχεδόν άμεσα στέλνοντάς μου το παρακάτω σε pdf.
Aral SuperTronic LongLife III SAE
5W-30
Applications:
Aral SuperTronic LongLife III SAE 5W-30 has been specifically developed for Volkswagen / Audi
vehicles to ensure maximum wear protection, cleanliness of the engine and thereby prolonging the
life of diesel particulate filters. Aral SuperTronic LongLife III SAE 5W-30 is equally suitable for
gasoline and diesel vehicles.
Aral Super Tronic LongLife III SAE 5W-30 is based on the new Aral Low SAPS-Technology for a
maximum of wearing protection.
Aral Super Tronic LongLife III SAE 5W-30 is suitable for cars with and without LongLife service.
Please refer to the manufacturers specifications.
Approval:
VW-Norm 504 00 and 507 00
SAE-grade DIN 51511 5W-30
Density at 15 °C g/ml DIN 51757 0,850
Viscosity
100 °C mm²/s DIN 51562 11,9
40 °C mm²/s DIN 51562 73
-30 °C mPa•s DIN 51377 < 6600
Viscosity Index DIN ISO 2909 > 160
Flash point COC °C DIN ISO 2592 > 200
Pourpoint °C DIN ISO 3016 -42Η απόκλιση στα χαρακτηριστικά νομίζω ότι είναι μεγάλη, γνωρίζει κανείς κάτι περισσότερο ?
-
RE: Φώτα Xenon...
Έχω γράψει ξανά ότι δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε όλοι σε όλα. Απόψεις, γνώσεις & επιχειρήματα ανταλλάσουμε με σκοπό να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας & να ακονίσουμε τα μυαλά μας
Δεν θέλω να αλλάξω τίποτα από αυτά που έγραψα – ή να το πάρω αλλιώς- γιατί είναι η άποψή μου για το θέμα, και στα 44 μου χρόνια οδηγώντας τόσο μηχανές όσο & αυτοκίνητα – νόμιμα από τα 16 μηχανή & τα 18 αυτοκίνητο- με ελάχιστα ατυχήματα – 2 μικρά με αυτοκίνητο & 1 γερό με μηχανή - έχω το δικαίωμα να έχω την άποψή μου ή οποία εκτός των γνώσεων εμπεριέχει & εμπειρία.
Απλά δεν φαντάστηκα μέχρι τώρα ότι χρησιμοποιώντας ξένον εκβίαζα την προσοχή των άλλων οδηγών από άλλα σημαντικά πράγματα.
Θέλω να πιστεύω κρίνοντας από τους ανθρώπους που με περιβάλουν τόσο στον εργασιακό μου χώρο όσο & στην προσωπική μου ζωή ότι μάλλον δεν πρέπει να είμαι υπονομευτής των ικανοτήτων των άλλων για να πετύχω τους σκοπούς μου.
Άρα κάτι έμεινε τελικά από όλη αυτή την ανταλλαγή απόψεων & το σημαντικότερο είναι ότι scripta manent.
-
RE: Φώτα Xenon...
Έχεις απόλυτο δίκιο, η επιλογή να κινούμαι με μηχανή τις περισσότερες φορές γίνεται για τους λόγους που αναφέρεις.
Τα μειονεκτήματα τα γνωρίζω & τα έχω βιώσει με ένα γερό ατύχημα πριν από πολλά χρόνια από ένα παππού που πετάχτηκε με ένα Fiat Ritmo από ένα στενό. Ευτυχώς την γλίτωσα με λίγα σπασίματα.
Επ΄ ουδενί όμως δεν θέλω να φορτώσω σε άλλους τις εκάστοτε επιλογές μου.
Αυτό που έγραψα ήταν ότι πιστεύω ότι τα ξένον σε μηχανή βοηθούν τον αναβάτη διότι τον προσέχουν οι περισσότεροι οδηγοί.
Από εκεί & μετά ξεκίνησε η ανταλλαγή απόψεων & επιχειρημάτων για την ενόχληση ή την τύφλωση που μπορεί να προκαλέσουν τα φώτα αυτά στους οδηγούς αυτοκινήτου & αν η όχληση αυτή βαρύνει στη ζυγαριά περισσότερο ή λιγότερο από την ασφάλεια, και φυσικά ποιανού.
Για τον βαρύ & τον ογκώδη έχεις πάλι δίκιο & σκέφτομαι να πάρω μερικά κιλά παραπάνω για αντιστάθμιση.
-
RE: Φώτα Xenon...
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Άρα οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι όσο πιο μεγάλο όχημα οδηγώ τόσο λιγότερο κινδυνεύω & ενοχλώ. Είμαι typically correct.
Θα πρέπει λοιπόν να αγοράσω ένα θηριώδες SUV για να μην ενοχλώ κανένα, να αισθάνομαι ασφαλής & να ανέβω ψηλότερα στην τροφική αλυσίδα.
Στην πυρά οι μοτοσικλέτες, είναι όργανα του σατανά.
όχι φίλε μου.Όπως κι εγώ ξέρω ότι πρέπει να φυλάγομαι περισσότερο όταν πλησιάζω-προσπερνάω-μπαίνω μπροστά από ένα φορτηγό, έτσι κι εσύ ως μοτοσικλετιστής πρέπει να φυλάγεσαι περισσότερο όταν προσπερνάς οχήματα μεγαλύτερου όγκου.-
Αλλά το φυλάγομαι δε σημαίνει έχω αναμένη τη μεγάλη σκάλα όλη την ώρα, γιατί αν είναι έτσι, προσάρμωσε και προβολέα από τα γήπεδα ποδοσφαίρου μπροστά, γιατί με τα 'μεγάλα' μπορεί να μη σε δουν.Από ό,τι καταλαβαίνεις,το να τα ισοπεδώνουμε όλα, δεν ξέρω που σε βοηθάει.
Ούτε η συζήτηση πάει παραπέρα...Μα έτσι όπως είναι τα πράγματα όταν οδηγώ τη μηχανή, οδηγώ πάντα το μικρότερο όχημα, πρέπει να περάσω τα αυτοκίνητα, τα οποία δεν είναι λίγα όπως τα φορτηγά ή οι νταλίκες.
Άρα δεν πρέπει να χαλαρώσω ποτέ. Σκέψου να οδηγείς αυτοκίνητο σε ένα κόσμο στον οποίο υπάρχουν μόνο νταλίκες & θα με καταλάβεις.