-
Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
Γιατί θεωρείς σαν δεδομένο ότι ο μοτοσικλετιστής σώνει και καλά θα ρίξει στα μάτια σου και θα κρατήσει αναμμένη την μεγάλη σκάλα του προβολέα η οποία θα είναι εξοπλισμένη με ξένον ?
Έχει κάτι μαζί σου?
Δεν το θεωρώ δεδομένο. Απεναντίας. Νόμιζα ότι εσύ υοστήριζες ότι δεν πειράζει τα xenon να τυφλώνουν για 2-3sec τον οδηγό αφού έτσι τελικά θα προσέξει.
Εγώ δεν είπα να μην έχουν αναμμένα φώταΑυτό που ξεκίνησα να γράφω είναι ότι με τα ξένον οι οδηγοί των αυτοκινήτων σε προσέχουν περισσότερο. Και τώρα έφτασα να απαντώ για πιο λόγο ο αναβατής σε έχει βάλει στο μάτι & έρχεται πίσω σου, ανάβει τον προβολέα του & σε τυφλώνει.
Αυτό που σου λέμε είναι πως συνήθως τα xenon στις μηχανές (ακριβώς επειδή είναι πολύ ψηλά) τυφλώνουν. Και εσύ σε αυτό απάντησες ότι 'δεν πειράζει, αφού έτσι σε προσέχουν.
Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που έγραψες. Αν πιστεύεις ότι κινδυνεύεις περισσότερο μέσα στο αυτοκίνητο σου με τόσο σίδερο γύρω-γύρω, αερόσακους ABS κ.λ.π από ένα αναβάτη I rest my case.
Δεν νομίζω να υποστήριξα ποτέ κάτι τέτοιο. Αναλογία βέβαια μπορούμε να βρούμε μεταξύ ενός οδηγού ενός supermini και ενός SUV Σωστά;
Με το ίδιο σκεπτικό όταν θέλω σαν πεζός να περάσω μια διάβαση πεζών, έχω αποδεχθεί το γεγονός ότι κάποιος αφηρημένος οδηγός ο οποίος θα μιλά στο κινητό δεν θα σταματήσει & θα περάσει από πάνω μου.
Δηλαδή το να θελήσω να ανεβάσω τον συντελεστή ασφάλειας του μέσου που χρησιμοποιώ είναι λάθος.
Πρέπει να παίρνω πάντα ότι μου σερβίρουν & να πηγαίνω με το ρεύμα.Να ανεβάσεις το συντελεστή ασφάλειας ΠΡΟΣΕΧΟΝΤΑΣ. Όχι ενοχλώντας τους υπόλοιπους. Αλλιώς βάρα μια γκαζόκορνα κάθε φορά που θες να διασχίσεις ένα δρόμο πεζός για να ξυπνήσει ο πιθανώς αφηρημένος οδηγός.
Τα περι σερβιρίσματος και ρεύματος κλπ σε παρόμοιο στυλάκι θα σε παρακαλούσα να μη τα συνεχίσεις. Ασ μην το γυρίσουμε σε φτωχοσυνδικαλισμό έτσι;
-
Τέσπα απλώς σκέψου τι κατάσταση θα επικρατούσε αν κάθε ένας έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι του για να αυξήσει την δική του ασφάλεια, αδιαφορώντας για τις επιπτώσεις που θα είχε αυτό στους γύρω του.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
To πρόβλημα είναι ότι οι περισσότερες μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν έχουν αρρύθμιστα φώτα και τυφλώνουν. Αυτό το φαινόμενο θα ενταθεί με την χρήση των xenon.Η σωστή συντήρηση, ρύθμιση & συμπεριφορά είναι θέμα που δεν αφορά μόνο τους αναβάτες αλλά οποιονδήποτε χειρίζεται ή οδηγεί οτιδήποτε.
-
Xαίρω πολύ ρε συ.
Η ένστασή μου έγκειται στην αποδοχή την ενόχλησης προς όφελος της ασφάλειας. Επίσης, θεωρώ δεδομένο πως η χρήση των φώτων από τους μοτοσυκλετιστές με σκοπό την έγκαιρη αντίληψη αυτών από τους λοιπούς χρήστες των δρόμων μπορεί κάλλιστα να γίνει με σωστά ρυθμισμένα φώτα στην μεσαία σκάλα. Ως εκ τούτου, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχουν αναβάτες που κυκλοφορούν με αρρύθμιστα φώτα, ούτε γιατί κυκλοφορούν με μεγάλη σκάλα αναμμένη μέρα μεσημέρι (την νύχτα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα).
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Τα περι σερβιρίσματος και ρεύματος κλπ σε παρόμοιο στυλάκι θα σε παρακαλούσα να μη τα συνεχίσεις. Ασ μην το γυρίσουμε σε φτωχοσυνδικαλισμό έτσι;
Θεωρούσα ότι κάναμε ανταλλαγή απόψεων επιπέδου & ας διαφωνούσαμε σε επιμέρους θέματα, δεν είναι δυνατόν να συμφωνούμε όλοι σε όλα, αλλά η τελευταία σου παράγραφος ειλικρινά με απογοήτευσε & πιθανόν το λάθος να είναι δικό μου, θα πέρασα λάθος μήνυμα.
-
Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
Αν η μοτοσικλέτα κάνει αισθητή την παρουσία της μέσω του φωτισμού & την προσέξεις την ώρα που θα αλλάξεις λωρίδα, ναι είναι καλύτερα για τον αναβάτη.
Η άποψη μου είναι ότι η μικρή & στιγμιαία ενόχληση σου-μας είναι μικρό τίμημα, μπροστά στην ασφάλεια ενός αναβάτη.
Υποθέτω ότι και ο mjacob αναφέρεται στα bold. Είναι επιλογή κάποιου να οδηγεί μηχανή έχοντας γνώση του ότι κινδυνεύει περισσότερο. Άρα δεν έχει το δικαίωμα να με ενοχλεί έστω και μισό δευτερόλεπτο για να αυξήσει την ασφάλειά του! Και είναι πάρα πολλές οι μηχανές που ενοχλούν με τα φώτα τους (άλλοτε επειδή είναι κακορυθμισμένα τα μεσαία ή αναμμένοι οι προβολείς και άλλοτε απλά επειδή είναι ψηλά τα φώτα).
Είναι σύνηθες το φαινόμενο των μηχανών που πλησιάζουν με μεγάλη ταχύτητα από απόσταση με ανοιχτούς προβολείς για προσπέραση και πιστεύω ότι οι περισσότεροι οδηγοί τους αφήνουν ανοιχτούς εκούσια για λόγους ασφαλείας. Όμως, ακόμα και τα 2-3 δευτερόλεπτα που απαιτούνται είναι υπερβολικός χρόνος 'τύφλωσης'. -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Xαίρω πολύ ρε συ.Η ένστασή μου έγκειται στην αποδοχή την ενόχλησης προς όφελος της ασφάλειας. Επίσης, θεωρώ δεδομένο πως η χρήση των φώτων από τους μοτοσυκλετιστές με σκοπό την έγκαιρη αντίληψη αυτών από τους λοιπούς χρήστες των δρόμων μπορεί κάλλιστα να γίνει με σωστά ρυθμισμένα φώτα στην μεσαία σκάλα. Ως εκ τούτου, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί υπάρχουν αναβάτες που κυκλοφορούν με αρρύθμιστα φώτα, ούτε γιατί κυκλοφορούν με μεγάλη σκάλα αναμμένη μέρα μεσημέρι (την νύχτα είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα).
Αυτό το χάλι που όλοι έχουν τη μεγάλη σκάλα ή τη μεσαία να χερατά τα UFO, είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.ΑΣ ΠΟΥΜΕ ότι τα έχεις ρυθμίσει σωστά ενώ κάθεσαι πάνω στη μηχανή.(δεν είναι όπως στο αυτοκίνητο που ο οδηγός δεν επηρεάζει την κατανομή τόσο ώστε να σηκώνονται τα φώτα και να τυφλώνουν τα φώτα του)
Πιστεύω ότι σε μια μηχανή ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να έχει κάποιος μονίμως τα φώτα του ρυθμίσμένα ώστε να μη σε ενοχλούν, όσο κι αν ο αναβάτης προσπαθεί.
Θα σου φέρω 2 παραδείγματα:
1)Πατάς γκάζι (όχι πολύ),η μηχανή κάθεται και τα φώτα σηκώνονται πολύ=> τυφλώνεις (με το αυτοκίνητο δεν είναι τόσο έντονη η υψομετρική διαφορά κατά την επιτάχυνση)
2)Κάθεται κάποιος ως συν-αναβάτης και κάθεται πίσω η μηχανή=>τυφλώνειςΘεώρησε μάλιστα ότι σε περίπτωση ταξιδιού (που ανεβαίνουν 2 άτομα + αποσκευές) ότι τα φώτα τα ρυθμίζει κάποιος, όπως γίνεται (από μέσα πλέον) και στο αυτοκίνητο.
Σε καθημερινή βάση πρέπει ο μοτοσικλετιστής ή να είναι με ένα κατσαβίδι στο χέρι (ή άλεν) ή να έχει αυτόματο ρυθμιστή ύψους η μηχανή για τα φώτα.Όχι ότι τους δίνω δίκιο...Απλά ας πούμε ότι έχουν ένα ελαφρυντικό.
ΥΓ:Ευτυχώς προς το παρόν στις εθνικές οδούς, όσες φορές έχω πετύχει μηχανή, έχει καλά-σωστά ρυθμισμένα τα φώτα της.
-
Άρα οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι όσο πιο μεγάλο όχημα οδηγώ τόσο λιγότερο κινδυνεύω & ενοχλώ. Είμαι typically correct.
Θα πρέπει λοιπόν να αγοράσω ένα θηριώδες SUV για να μην ενοχλώ κανένα, να αισθάνομαι ασφαλής & να ανέβω ψηλότερα στην τροφική αλυσίδα.
Στην πυρά οι μοτοσικλέτες, είναι όργανα του σατανά.
-
Μπορείς να μου πεις από ποιά ακριβώς λόγια κατέληξες στο συμπέρασμα αυτό;
-
Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
Άρα οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι όσο πιο μεγάλο όχημα οδηγώ τόσο λιγότερο κινδυνεύω & ενοχλώ. Είμαι typically correct.Θα πρέπει λοιπόν να αγοράσω ένα θηριώδες SUV για να μην ενοχλώ κανένα, να αισθάνομαι ασφαλής & να ανέβω ψηλότερα στην τροφική αλυσίδα.
Στην πυρά οι μοτοσικλέτες, είναι όργανα του σατανά.
όχι φίλε μου.Όπως κι εγώ ξέρω ότι πρέπει να φυλάγομαι περισσότερο όταν πλησιάζω-προσπερνάω-μπαίνω μπροστά από ένα φορτηγό, έτσι κι εσύ ως μοτοσικλετιστής πρέπει να φυλάγεσαι περισσότερο όταν προσπερνάς οχήματα μεγαλύτερου όγκου.-
Αλλά το φυλάγομαι δε σημαίνει έχω αναμένη τη μεγάλη σκάλα όλη την ώρα, γιατί αν είναι έτσι, προσάρμωσε και προβολέα από τα γήπεδα ποδοσφαίρου μπροστά, γιατί με τα 'μεγάλα' μπορεί να μη σε δουν.Από ό,τι καταλαβαίνεις,το να τα ισοπεδώνουμε όλα, δεν ξέρω που σε βοηθάει.
Ούτε η συζήτηση πάει παραπέρα... -
Μα από όλα τα παραπάνω.
Αν θα πέσω πάνω σε κάποιον που ξαφνικά αποφάσισε να αλλάξει λωρίδα είναι κάτι το οποίο είναι φυσιολογικό. Θα μου πει ότι δεν με είδε & θα είναι αλήθεια.
Ο εγκέφαλος ενός οδηγού οτιδήποτε και αν οδηγεί συγκρατεί και προσέχει εικόνες κινδύνου – γι΄ αυτό έγραψα για την τροφική αλυσίδα.-.
Αυτό που γράφω δεν είναι δικό μου θεώρημα έχουν γίνει μελέτες πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
Ο οδηγός ενός αυτοκινήτου θα προσέξει το λεωφορείο γιατί θα το αναγνωρίσει σαν κίνδυνο. Τη μηχανή όμως όχι.
Ο πεζός θα προσέξει το αυτοκίνητο, το ποδήλατο όμως δεν θα το προσέξει, το έχει κατατάξει στα παιχνίδια κ.ο.κ.Έτσι λοιπόν εκτός από το να είμαι εξαιρετικά προσεκτικός πρέπει να τραβήξω και την προσοχή των οδηγών. Αυτό όμως αν το κάνω θα γίνω ενοχλητικός.
Δεν επιτρέπεται να κάνω παρεμβάσεις στο φωτισμό της μηχανής. Ήδη ενοχλώ καθώς επιταχύνω & επιβραδύνω.
Αν κορνάρω καθώς προχωρώ θα γίνω γραφικός.
Αν αλλάξω εξάτμιση θα γίνω κάγκουρας.
Το μόνο που μένει είναι να πορευτώ βασιζόμενος στο ένστικτο μου και μόνο ή να σταματήσω να χρησιμοποιώ τη μηχανή & να παίρνω το αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Άρα οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι όσο πιο μεγάλο όχημα οδηγώ τόσο λιγότερο κινδυνεύω & ενοχλώ. Είμαι typically correct.
Θα πρέπει λοιπόν να αγοράσω ένα θηριώδες SUV για να μην ενοχλώ κανένα, να αισθάνομαι ασφαλής & να ανέβω ψηλότερα στην τροφική αλυσίδα.
Στην πυρά οι μοτοσικλέτες, είναι όργανα του σατανά.
όχι φίλε μου.Όπως κι εγώ ξέρω ότι πρέπει να φυλάγομαι περισσότερο όταν πλησιάζω-προσπερνάω-μπαίνω μπροστά από ένα φορτηγό, έτσι κι εσύ ως μοτοσικλετιστής πρέπει να φυλάγεσαι περισσότερο όταν προσπερνάς οχήματα μεγαλύτερου όγκου.-
Αλλά το φυλάγομαι δε σημαίνει έχω αναμένη τη μεγάλη σκάλα όλη την ώρα, γιατί αν είναι έτσι, προσάρμωσε και προβολέα από τα γήπεδα ποδοσφαίρου μπροστά, γιατί με τα 'μεγάλα' μπορεί να μη σε δουν.Από ό,τι καταλαβαίνεις,το να τα ισοπεδώνουμε όλα, δεν ξέρω που σε βοηθάει.
Ούτε η συζήτηση πάει παραπέρα...Μα έτσι όπως είναι τα πράγματα όταν οδηγώ τη μηχανή, οδηγώ πάντα το μικρότερο όχημα, πρέπει να περάσω τα αυτοκίνητα, τα οποία δεν είναι λίγα όπως τα φορτηγά ή οι νταλίκες.
Άρα δεν πρέπει να χαλαρώσω ποτέ. Σκέψου να οδηγείς αυτοκίνητο σε ένα κόσμο στον οποίο υπάρχουν μόνο νταλίκες & θα με καταλάβεις.
-
Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
Μα έτσι όπως είναι τα πράγματα όταν οδηγώ τη μηχανή, οδηγώ πάντα το μικρότερο όχημα, πρέπει να περάσω τα αυτοκίνητα, τα οποία δεν είναι λίγα όπως τα φορτηγά ή οι νταλίκες.Άρα δεν πρέπει να χαλαρώσω ποτέ. Σκέψου να οδηγείς αυτοκίνητο σε ένα κόσμο στον οποίο υπάρχουν μόνο νταλίκες & θα με καταλάβεις.
Να σου πω κάτι?Για ποιό λόγο επέλεξες να κινείσαι με μηχανή?Για να χωράς-χώνεσαι ανάμεσα από τους άλλους και να μην κολλάς στην κίνηση.Σωστά?
Για να χωράς ανάμεσα, σημαίνει ότι είσαι μικρότερου όγκου από τους άλλους.Δεν μπορείς να τα έχεις όλα...
Προσωπικά προτιμώ να κάνω το διπλό χρόνο και να ξέρω πως δεν θα συμβεί κάτι που από μαλακία άλλου στο πουθενά θα καταλήξω σε αναπηρικό καροτσάκι (για να γίνω και λίγο σκληρός).Επειδή έχω οδηγήσει σε δρόμο όπου το 90% των οχημάτων είναι νταλίκες, ξέρω πώς νιώθεις.(και ίσως πάλι όχι όπως πάνω σε μηχανή όπου είσαι εκτεθημένος)
Όμως τότε ήμουν διπλά προσεκτικός.
Εσύ επιλέγεις τη μηχανή.Κάθε πράγμα έχει το τίμημά του.Απλά εγώ δεν πιστεύω ότι αξίζει, όσος χρόνος κι αν κερδίζω, να ρισκάρω και στο ελάχιστο την σωματική μου ακεραιτότητα (άσχετα με το ποιός φταίει).
Η μηχανή είναι ευέλικτη, γρήγορη και ταυτόχρονα οικονομική (σε σχέση με ένα αμάξι) κτλ, αλλά έχει το τίμημα του ρίσκου.
Οπότε ή διαλέγεις να προσέχεις διπλά (μία για σένα και μία για τον διπλανό σου) ή πας με το αμάξι-λεωφορείο-φορτηγό-τρένο και μπαίνεις στην επόμενη κλάση της τροφικής αλυσίδας.Αυτό όμως σημαίνει ότι δεν μπορείς πλέον να χώνεσαι ανάμεσα από τα αμάξια-φορτηγά.
Εσύ απλά επιλέγεις τι θες περισσότερο.Ασφάλεια ή ταχύτητα και ευεληξία.
Μην φορτώνουμε όμως τα μειονεκτήματα του μέσου που επιλέγουμε στους άλλους.ΥΓ:κι επειδή το ανέφερες αυτό το θέμα με την διατροφική αλυσίδα, όπως και να το κάνουμε σε περίπτωση τρακαρίσματος, ο πιο βαρύς-ογκώδης 'κερδίζει'.Εσύ απλά διαλέγεις που θα μπεις.Το κάθε πράγμα έχει το τίμημά του.
-
Έχεις απόλυτο δίκιο, η επιλογή να κινούμαι με μηχανή τις περισσότερες φορές γίνεται για τους λόγους που αναφέρεις.
Τα μειονεκτήματα τα γνωρίζω & τα έχω βιώσει με ένα γερό ατύχημα πριν από πολλά χρόνια από ένα παππού που πετάχτηκε με ένα Fiat Ritmo από ένα στενό. Ευτυχώς την γλίτωσα με λίγα σπασίματα.
Επ΄ ουδενί όμως δεν θέλω να φορτώσω σε άλλους τις εκάστοτε επιλογές μου.
Αυτό που έγραψα ήταν ότι πιστεύω ότι τα ξένον σε μηχανή βοηθούν τον αναβάτη διότι τον προσέχουν οι περισσότεροι οδηγοί.
Από εκεί & μετά ξεκίνησε η ανταλλαγή απόψεων & επιχειρημάτων για την ενόχληση ή την τύφλωση που μπορεί να προκαλέσουν τα φώτα αυτά στους οδηγούς αυτοκινήτου & αν η όχληση αυτή βαρύνει στη ζυγαριά περισσότερο ή λιγότερο από την ασφάλεια, και φυσικά ποιανού.
Για τον βαρύ & τον ογκώδη έχεις πάλι δίκιο & σκέφτομαι να πάρω μερικά κιλά παραπάνω για αντιστάθμιση.
-
Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
Έτσι λοιπόν εκτός από το να είμαι εξαιρετικά προσεκτικός πρέπει να τραβήξω και την προσοχή των οδηγών.Δλδ εκεί που ήταν η προσοχή του άλλου πριν την τραβήξεις εσύ ξέρεις ότι δεν χρειαζόταν;
Είσαι το μοναδικό πράγμα στο δρόμο που αξίζει της προσοχής ενός οδηγού;
Δεν καταλαβαίνεις ότι τραβώντας εσύ την προσοχή την στερείς από κάτι άλλο;Είναι πολύ απλό. Όσο κάποιος κινείται στα όριά του δεν έχεις κανένα δικαίωμα και κανένα λόγο να εκβιάσεις την προσοχή του .- (πλην εκτάκτων περιστατικών)
Αν πιστεύεις ότι υπό φυσιολογικές συνθήκες κάποιος δεν έχει την δυνατότητα να αντιληφθεί μια κίνησή σου, τότε δεν την κάνεις.
Με το supermini δεν θα κολλήσω προφυλακτήρα στο τριαξονικό θεωρώντας λογικό να κρεμαστώ στην κόρνα γιατί φυσικά που να με δει εκεί που θα είμαι.Το μόνο που μένει είναι να πορευτώ βασιζόμενος στο ένστικτο μου και μόνο ή να σταματήσω να χρησιμοποιώ τη μηχανή & να παίρνω το αυτοκίνητο.
με την πρόσθεση στο ένστικτο των όποιων γνώσεων και εμπειρίας, ΦΥΣΙΚΑ
Και δεν είναι το μόνο που μένει, είναι το μόνο που υπάρχει.
Δλδ σε όλους τους άλλους τομείς της ζωής σου τι κάνεις; Υπονομεύεις την ικανότητα των υπολοίπων για να πετύχεις αυτά που χρειάζεσαι, ή βασίζεσαι στο ένστικτο τις γνώσεις και την εμπειρία σου;Όπως κι εγώ ξέρω ότι πρέπει να φυλάγομαι περισσότερο όταν πλησιάζω-προσπερνάω-μπαίνω μπροστά από ένα φορτηγό, έτσι κι εσύ ως μοτοσικλετιστής πρέπει να φυλάγεσαι περισσότερο όταν προσπερνάς οχήματα μεγαλύτερου όγκου.-
Αλλά το φυλάγομαι δε σημαίνει έχω αναμένη τη μεγάλη σκάλα όλη την ώρα, γιατί αν είναι έτσι, προσάρμωσε και προβολέα από τα γήπεδα ποδοσφαίρου μπροστά, γιατί με τα 'μεγάλα' μπορεί να μη σε δουν.τόσο απλό!
-
Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
Άρα οδηγούμαστε στο συμπέρασμα ότι όσο πιο μεγάλο όχημα οδηγώ τόσο λιγότερο κινδυνεύω & ενοχλώ. Είμαι typically correct.Θα πρέπει λοιπόν να αγοράσω ένα θηριώδες SUV για να μην ενοχλώ κανένα, να αισθάνομαι ασφαλής & να ανέβω ψηλότερα στην τροφική αλυσίδα.
Στην πυρά οι μοτοσικλέτες, είναι όργανα του σατανά.
Διαφωνώ με κάποια από αυτά που έγραψες μέχρι τώρα, αλλά όχι τόσο ώστε να απαντήσω. Με αυτό το πόστ όμως τα έκανες μπάχαλο. Ξανά πάρτο από την αρχή μπας και το σώσεις, γιατί αποδεικνύεται πως όλη η κουβέντα σου ξεκίνησε και έγινε για να καταλήξεις σε αυτό το τελευταίο που έγραψες (τα καημένα τα δίκυκλα κ.λ.π. ) . Επειδή δε σου βγήκε όμως από τα γραφόμενα των άλλων το έριξες ξεκάρφωτα.
-
Έχω γράψει ξανά ότι δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε όλοι σε όλα. Απόψεις, γνώσεις & επιχειρήματα ανταλλάσουμε με σκοπό να εμπλουτίσουμε τις γνώσεις μας & να ακονίσουμε τα μυαλά μας
Δεν θέλω να αλλάξω τίποτα από αυτά που έγραψα – ή να το πάρω αλλιώς- γιατί είναι η άποψή μου για το θέμα, και στα 44 μου χρόνια οδηγώντας τόσο μηχανές όσο & αυτοκίνητα – νόμιμα από τα 16 μηχανή & τα 18 αυτοκίνητο- με ελάχιστα ατυχήματα – 2 μικρά με αυτοκίνητο & 1 γερό με μηχανή - έχω το δικαίωμα να έχω την άποψή μου ή οποία εκτός των γνώσεων εμπεριέχει & εμπειρία.
Απλά δεν φαντάστηκα μέχρι τώρα ότι χρησιμοποιώντας ξένον εκβίαζα την προσοχή των άλλων οδηγών από άλλα σημαντικά πράγματα.
Θέλω να πιστεύω κρίνοντας από τους ανθρώπους που με περιβάλουν τόσο στον εργασιακό μου χώρο όσο & στην προσωπική μου ζωή ότι μάλλον δεν πρέπει να είμαι υπονομευτής των ικανοτήτων των άλλων για να πετύχω τους σκοπούς μου.
Άρα κάτι έμεινε τελικά από όλη αυτή την ανταλλαγή απόψεων & το σημαντικότερο είναι ότι scripta manent.
-
Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
Απλά δεν φαντάστηκα μέχρι τώρα ότι χρησιμοποιώντας ξένον εκβίαζα την προσοχή των άλλων οδηγών από άλλα σημαντικά πράγματα.Θέλω να πιστεύω κρίνοντας από τους ανθρώπους που με περιβάλουν τόσο στον εργασιακό μου χώρο όσο & στην προσωπική μου ζωή ότι μάλλον δεν πρέπει να είμαι υπονομευτής των ικανοτήτων των άλλων για να πετύχω τους σκοπούς μου.
**
Άρα κάτι έμεινε τελικά από όλη αυτή την ανταλλαγή απόψεων** & το σημαντικότερο είναι ότι scripta manent.ΥΓ:Τι σημαίνει 'scripta manent'?
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
ΥΓ:Τι σημαίνει 'scripta manent'?Τα γραπτά μένουν.
-
[Είσαι το μοναδικό πράγμα στο δρόμο που αξίζει της προσοχής ενός οδηγού;
Δεν καταλαβαίνεις ότι τραβώντας εσύ την προσοχή την στερείς από κάτι άλλο]
Ναι την στερω απο το να φλυαρεις ολη την ωρα στο κινητο σου,απο το οφθαλμολουτρο στα περαστικα 'πιπινια' on the road,απο το σκαλισμα του radiocd σου,απο το να χαζευεις το navigation,απο το να προσπαθεις να βολεψεις στο ενα χερι τον καφε στο αλλο το τσιγαρο στο αλλο την τυροπιτα... και να συνομιλεις με τον\την διπλανο σου.Απο ολα τα παραπανω θεωρω τον εαυτο μου πολυ σημαντικοτερο οποτε οδηγω την μηχανη στην πολη οσο και αν σου ακουγεται εγωιστικο.Δεν ειμαι λιγοτερο η περισσοτερο σημαντικος απο σενα αλλα ειμαι ανησχυρος και ευαλωτος και δεν θα ηθελα ποτε να καταλειξω ενα στατιστικο νουμερο επειδη εσυ απλα δεν κοιταξες ποτε τον καθρεφτη σου.
Φώτα Xenon...