Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΣΤΡΙΒΟΝΤΑΣ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΣΤΡΙΒΟΝΤΑΣ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 2 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    32
    89
    645
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      radioactive last edited by

      Ο χρήστης aserf έγραψε:

      σε κάποια βιβλία έχω δει συντελεστή τριβής ολίσθησης και συντελεστή στατικής τριβής!
      Μου φαίνεται παράξενο αλλά ισχύει?

      Ναι, οι δύο αυτοί συντελεστές υπάρχουν και είναι διαφορετικοί μεταξύ τους.
      Ο συντελεστής στατικής τριβής αφορά εν προκειμένω την τριβή ενός σταθερού τροχού στο έδαφος, ενώ ο συντελεστής ολίσθησης αφορά την τριβή ενός τροχού που κινείται. Πρακτικά η στατική τριβή είναι μεγαλύτερη από την τριβή ολίσθησης, γι' αυτό και χρειάζεται μεγαλύτερη δύναμη για να αρχίσει να περιστρέφεται ο τροχός απ' ότι απλά για να περιστρέφεται.

      Καλημερα λογω ειδικότητας (Φυσικος) η στατικη τριβη ειναι οριακη τριβη, δηλαδη ειναι το οριο πριν γινει τριβη ολισθησης. Δεν αφορα σταθερο τροχο αλλα αποτελει την ελαχιστη δυναμη που πρεπει να υπαρχει για να μην κυλισει ο τροχος ειναι βεβαια οπως αναφερεις μεγαλυτερη απο την τριβη ολίσθησης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        aserf last edited by

        Ο χρήστης RADIOACTIVE έγραψε:

        σε κάποια βιβλία έχω δει συντελεστή τριβής ολίσθησης και συντελεστή στατικής τριβής!
        Μου φαίνεται παράξενο αλλά ισχύει?

        Ναι, οι δύο αυτοί συντελεστές υπάρχουν και είναι διαφορετικοί μεταξύ τους.
        Ο συντελεστής στατικής τριβής αφορά εν προκειμένω την τριβή ενός σταθερού τροχού στο έδαφος, ενώ ο συντελεστής ολίσθησης αφορά την τριβή ενός τροχού που κινείται. Πρακτικά η στατική τριβή είναι μεγαλύτερη από την τριβή ολίσθησης, γι' αυτό και χρειάζεται μεγαλύτερη δύναμη για να αρχίσει να περιστρέφεται ο τροχός απ' ότι απλά για να περιστρέφεται.

        Καλημερα λογω ειδικότητας (Φυσικος) η στατικη τριβη ειναι οριακη τριβη, δηλαδη ειναι το οριο πριν γινει τριβη ολισθησης. Δεν αφορα σταθερο τροχο αλλα αποτελει την ελαχιστη δυναμη που πρεπει να υπαρχει για να μην κυλισει ο τροχος ειναι βεβαια οπως αναφερεις μεγαλυτερη απο την τριβη ολίσθησης.

        Σωστός! Αυτό εννοούσα, απλά δε μου αρέσαν ποτέ οι ορισμοί... προτιμούσα πάντα την πράξη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          emmanoyhl last edited by

          Κατά κανόνα σε ίδια επιφάνεια με όλες τις συνθήκες κοινές από τη μεγαλύτερη προς την μικρότερη τιμή έχουμε, στατική τριβή – τριβή κύλισης – τριβή ολίσθησης.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            charmak66 last edited by

            Χωρίς αντισπίν το αυτοκίνητο ακολουθεί καλύτερα την τροχιά που του υποδεικνύεις (ειδικά στις εξόδους των στροφών) απ' ότι με το αντισπιν on που δεν επιτρέπει καθόλου ολίσθηση του εσωτερικού τροχού;

            Ή είναι ιδέα μου;

            Μιλάμε για καταστάσεις χωρίς υποστροφή αδράνειας και όχι για ανεξέλεγκτο σπινάρισμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              leonp last edited by

              Ο χρήστης leonp έγραψε:
              Αυτά τα συστήματα είναι φοβερό μπέρδεμα [με τα αρχικά]. Υπάρχει το ESC (yaw control - ελέγχει ταχύτητα περιστροφής) δηλαδή προσπαθεί να κάνει το αμάξι να πηγαίνει εκεί που στρίβεις το τιμόνι και το ESP (rollover control - ελέγχει κατακόρυφη επιτάχυνση ή πόσο γέρνει το αμάξι). Και τα δύο αυτά συστήματα είναι προγραμματισμένα να μη σε αφήνουν να φτάνεις τα όρια του αυτοκινήτου (κόβουν γκάζι και σπινθήρα). Επίσης, επειδή οι κατασκευαστές φοβούνται να μην κάνει τούμπες κάποιο αμάξι τους και αποκτήσουν κακό όνομα, στήνουν τα αμάξια με πάρα πολύ υποστροφή και χρησιμοποιούν το ESP προσπαθώντας να καλύψουν (τυχόν) κακή σχεδίαση ανάρτησης.

              Η σειρά με την οποία ενεργούν είναι η εξής:
              ABS
              μείωση δύναμης κινητήρα [traction control, antispin]
              ESP
              ESC

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                charmak66 last edited by

                Άλλο ρώτησα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  leonp last edited by

                  Ναι αλλά μπορείς να δεις ότι το αντισπιν δεν ενεργεί όταν το αμάξι δεν πηγαίνει εκεί που δείχνει το τιμόνι (έχει άλλο σύστημα γι αυτή τη δουλειά το οποίο μπορεί να υπάρχει ή όχι ανεξάρτητα με την ύπαρξη του αντισπίν).

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    charmak66 last edited by

                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                    Ναι αλλά μπορείς να δεις ότι το αντισπιν δεν ενεργεί όταν το αμάξι δεν πηγαίνει εκεί που δείχνει το τιμόνι (έχει άλλο σύστημα γι αυτή τη δουλειά το οποίο μπορεί να υπάρχει ή όχι ανεξάρτητα με την ύπαρξη του αντισπίν).

                    Αναφέρομαι αποκλειστικά στην επίδραση του σπιναρίσματος.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                      Χωρίς αντισπίν το αυτοκίνητο ακολουθεί καλύτερα την τροχιά που του υποδεικνύεις (ειδικά στις εξόδους των στροφών) απ' ότι με το αντισπιν on που δεν επιτρέπει καθόλου ολίσθηση του εσωτερικού τροχού;

                      Ή είναι ιδέα μου;

                      Μιλάμε για καταστάσεις χωρίς υποστροφή αδράνειας και όχι για ανεξέλεγκτο σπινάρισμα.

                      Η 147 μου με αντισπίν off δίνει την εντύπωση ότι μπορείς να κλείσεις την τροχιά σου στην έξοδο της στροφής και πατώντας το γκάζι και το κάνει κιόλας αν την εμπιστευτείς και το δοκιμάσεις. Με αντισπίν on έχεις μόνο το τιμόνι για να κατευθύνεις το αυτοκίνητο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        charmak66 last edited by

                        Ο χρήστης kyan έγραψε:

                        Χωρίς αντισπίν το αυτοκίνητο ακολουθεί καλύτερα την τροχιά που του υποδεικνύεις (ειδικά στις εξόδους των στροφών) απ' ότι με το αντισπιν on που δεν επιτρέπει καθόλου ολίσθηση του εσωτερικού τροχού;

                        Ή είναι ιδέα μου;

                        Μιλάμε για καταστάσεις χωρίς υποστροφή αδράνειας και όχι για ανεξέλεγκτο σπινάρισμα.

                        Η 147 μου με αντισπίν off δίνει την εντύπωση ότι μπορείς να κλείσεις την τροχιά σου στην έξοδο της στροφής και πατώντας το γκάζι και το κάνει κιόλας αν την εμπιστευτείς και το δοκιμάσεις. Με αντισπίν on έχεις μόνο το τιμόνι για να κατευθύνεις το αυτοκίνητο.

                        Aυτή την εντύπωση έχω και γω. Τα λάστιχά μου θα με μισήσουν γι' αυτό, φοβάμαι (όχι πως έχει μείνει και πολύ απ' το πλαϊνό των Exalto)

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Συζητάτε για το πως επηρεάζει το αντισπίν στις στροφές; ένα σύστημα που ΚΟΒΕΙ το γκάζι;
                          (σα να κόβεις λίγο γκάζι)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            charmak66 last edited by

                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                            Συζητάτε για το πως επηρεάζει το αντισπίν στις στροφές; ένα σύστημα που ΚΟΒΕΙ το γκάζι;
                            (σα να κόβεις λίγο γκάζι)

                            Συζητάμε για το πως επηρεάζει το ΣΠΙΝΑΡΙΣΜΑ το στρίψιμο. Το αντισπίν ανεφέρθηκε ως αντιπαράδειγμα, θέλοντας να εξετάσουμε την συμπεριφορά χωρίς καθόλου σπινάρισμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              emmanoyhl last edited by

                              Το σπινάρισμα σε εμπροστοκίνητο σου σπαταλά δύναμη μια και δεν τη βάζεις κάτω και σου βγάζει τρελά μούτρα. Και μόνος σου το γκάζι αφήνεις για να ξανά βρεις την χαμένη πρόσφυση οπότε απλά το κάνει αντί για σένα. Αντίθετα σε πισωκίνητο σου δίνει τη δυνατότητα να ρυθμίσεις την τροχιά σου αν δεν υπερβάλεις και φτάσεις σε έντονη υπερστροφή ισχύος κλπ. Φυσικά τα συστήματα αυτά εξελίσσονται και τα νέα δείγματα αφήνουν λίγο να παίξεις πριν σε βάλουν στη θέση σου με αποτέλεσμα αν δεν κάνεις μεγάλη ατσαλοσύνη να μένουν σχετικά αθέατα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • H
                                hunter last edited by

                                Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                Μην πας να το γκαζώσεις βέβαια σε στροφή γιατί παίζει να σου βγει σε Νουρέγιεφ η όλη προσπάθεια.

                                Στο 'ασε' γυρνανε οι κώλοι,όχι στο 'πάτα'.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  eddie_147 last edited by

                                  Και στο στρίψε λίγο παραπάνω το τιμόνι με πατημένο γκάζι προκύπτει το εξής...

                                  Αν τύχει να οδηγήσεις yaris δοκίμασε να το πιέσεις σε καμπή...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης bladerasas έγραψε:
                                    να σου πω την αληθεια, χθες που κοιταξα τιμες , ηταν υψηλοτερες απο αυτες που περιμενα.οποτε ξαναγυρναω στα μεταχειρισμενα(κατι πιο οικονομικο απο την 147)

                                    Δεν αξίζει να αλλάξεις αμάξι ΜΟΝΟ επειδή καίει πολύ. Τα λεφτά που θα χάσεις στην αλλαγή είναι πολύ περισσότερα από τις βενζίνες.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • H
                                      hunter last edited by

                                      Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                      Και στο στρίψε λίγο παραπάνω το τιμόνι με πατημένο γκάζι προκύπτει το εξής...

                                      [img]http://17gym-perist.att.sch.gr/BOULES2.JP

                                      Αν τύχει να οδηγήσεις yaris δοκίμασε να το πιέσεις σε καμπή...

                                      Δεν μπορω να φανταστω πώς το εννοεις το 'παραπάνω στριψιμο' του τιμονιού.Αν κανεις κασκαντεριλίκια,φυσικά (οτι και να οδηγεις) και τιμωρείσαι.Το γιάρις φταιει αν στριβεις όσο να'ναι το τιμόνι;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        eddie_147 last edited by

                                        Το Yaris, όπως και η Corolla (για τα άλλα Toyota δεν γνωρίζω) έχουν λόγω στησίματος υπερστροφικές τάσεις. Αυτές μπορεί να είναι διασκεδαστικές όταν το 1000άρι πετάει κώλο φεύγοντας από φανάρι αλλά και ανατριχιαστικές όταν σε καμπές νιώθεις το πίσω μέρος να ελαφρώνει υπερβολικά (χωρίς να πατάς φρένο ή να αφήνεις γκάζι) όσο πας να αυξήσεις ταχύτητα.
                                        Αν βρεις ευκαιρία βάλε χέρι σε Yaris αλλά προσοχή....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          drdino last edited by

                                          Για το προηγούμενο γιάρις επιβεβαιώνω και εγώ. Αρκετά ευαίσθητη ουρά...

                                          Η κορόλλα όμως, τόσο η προηγούμενη όσο και η τωρινή όχι και τόσο... η προηγούμενη αρκετά υποστροφική μου έχει φανεί, η τωρινή έτσι και έτσι με τάση παλι την υποστροφή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Πρωτη φορα στη ζωή μου ακούω να γυρνανε κώλοι απο προσθιοκίνητα με το γκαζι πατημένο.Η μονη περίπτωση που θα μπορούσα να το δικαιολογησω θα ήταν με 'κρεμασμενο' κινητηρα (χωρις δυναμη πλέον ειναι σαν να αφησες)

                                            Ας τοποθετηθει και κανενας ακομα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 2 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr