-
Θέλω να πάρω το αυτοκίνητο που έχεις στην υπογραφή σου γιατί το 12 ετών σιβικ μου δεν χωράει πια τα πράγματα για τις διακοπές και λυπάμαι να το αλλάξω - δουλεύει όπως τη πρώτη μέρα που το πήρα και δεν έχει χαλάσει τίποτε.
-
Eλπίζω να μη κρατήσω το Πούντο μέχρι να χαλάσει (αντέχουν τα άτιμα ) !
-
Κάθε 5 εκατομμύρια χιλιόμετρα που ξεκινάει να έχει κάποιες φθορές και δεν είναι συμφέρουσα η μελλοντική συντήρησή του....
-
Κακά τα ψέματα όταν μιλάμε για αυτοκίνητα 5ετίας,τα οποία δεν έχουν βγάλει προβλήματα παρά την φυσιολογική φθορά των αναλωσίμων και τα τακτικά τους σέρβις
κοροιδεύουμε τους εαυτούς μας αν ισχυριζόμαστε ότι θέλουμε να το αλλάξουμε γιατί πέραν της 5ετίας αρχίζουν τα προβλήματα.Ας ομολογήσουμε ότι το βαρεθήκαμε,γιατί κάτι άλλο μας ζάλισε
ή γιατί δεν μπορούμε να αλλάξουμε την γυναίκα(όσοι είναι κρεμασμένοι) και ξεσπάμε εκείZardoz τον Αντώνη Mπεϊζάνη τί τον έχεις;
-
ειναι εδω ενα καλο θεμα για να ρωτησω την αξια μεταπωλησης του Golf V 1.6 FSI Sportline..
το εχω κοντα 2,5 χρονια, αλλα τωρα ηρθε το TSI, καταργουνται οι FSI και του χρονου θα βγει το Golf VI !!
κανεις δεν μας ειχε ενημερωσει τοτε για ολες αυτες τις εξελιξεις..ποσο πιστευετε οτι θα επηρεασει αυτο την αξια μεταπωλησης?
ποσο θα πιανει τωρα και ποσο πχ το 2010?αν το δωσω, θα κινηθω προς focus ή auris μερια δλδ (18 με 21 χιλιαρικα).
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Τα αμάξια πρέπει να τα κρατάμε 15 χρόνια. Με σωστή συντήρηση αντέχουν άνετα.Είναι αντι-οικολογικό να τα πετάμε πιο νωρίς.
Ένα νεώτερο αυτοκίνητο δεν θα πάει απαραίτητα στα σκουπίδια στην πενταετία.
Εκτός κι αν καταστραφεί σε ατύχημα, μάλλον θα περάσει από δύο ή τρία χέρια πριν παροπλιστεί, οπότε αυτό το θέμα ρυθμίζεται.
(κατά τη γνώμη μου) -
Ο χρήστης Garfield έγραψε:
το εχω κοντα 2,5 χρονια, αλλα τωρα ηρθε το TSI, καταργουνται οι FSI και του χρονου θα βγει το Golf VI !!
κανεις δεν μας ειχε ενημερωσει τοτε για ολες αυτες τις εξελιξεις..Το ότι θα έβγαινε Golf VI περίπου το 2008 ήταν γνωστό. Πλέον ανά πενταετία περίπου τα μοντέλα αλλάζουν και το Golf V είναι μοντέλο 2003 αν θυμάμαι καλά.
Όσο για τους κινητήρες λογικό είναι να μην έχει ενημερωθεί ο κόσμος. Η τεχνολογία εξελίσσεται και ο σκοπός είναι αυτή η τεχνολογία να περνάει στα προϊόντα που αγοράζουμε όσο συντομότερα γίνεται και όσο πιο φτηνά γίνεται.ποσο πιστευετε οτι θα επηρεασει αυτο την αξια μεταπωλησης?
ποσο θα πιανει τωρα και ποσο πχ το 2010?Έστω ότι είχες δώσει π.χ. 20000
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Για μένα αν το Golf σε ικανοποιεί πρέπει να το κρατήσεις, ειδικά αν δε σκοπεύεις να αναβαθμιστείς ανεβαίνοντας κατηγορία. Απλά θα χάσεις λεφτά αλλάζοντάς το.
Συμφωνώ και εγώ. Θα πουλήσεις το Golf 1.6 για να πάρεις Focus 1.6; Για ποιο λόγο; Μόνο αν σου φέρνει απέχθεια το Golf πλέον!! Ίδια κατηγορία, ίδια πάνω κάτω αυτοκίνητα (άσχετα που εγώ θεωρώ καλύτερο το focus )!!
Και κάτι άλλο: Γιατί θεωρείτε όλοι ότι οι κινητήρες FSI θα χάσουν εντελώς την αξία τους και ότι οι TSI είναι σώνει και καλά καλύτεροι; Μην ξεχνάτε, οι FSI είναι ατμοσφαιρικοί, δηλ. απλοί και αξιόπιστοι, ενώ οι TSI μπορεί να αποδειχθούν αναξιόπιστοι
-
Ο χρήστης dimgr έγραψε:
Και κάτι άλλο: Γιατί θεωρείτε όλοι ότι οι κινητήρες FSI θα χάσουν εντελώς την αξία τους και ότι οι TSI είναι σώνει και καλά καλύτεροι; Μην ξεχνάτε, οι FSI είναι ατμοσφαιρικοί, δηλ. απλοί και αξιόπιστοι, ενώ οι TSI μπορεί να αποδειχθούν αναξιόπιστοιμωρε εγω συμφωνω..
οι εμποροι που θα το αγορασουν δεν συμφωνουν.. 'φιλαρακι τι να σου πω... τωρα βγηκε και ο TSI.. θα στο παρω χαμηλα για να βγαλω κι εγω λιγο κερδος..' κτλ.. -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Κάθε 5 εκατομμύρια χιλιόμετρα που ξεκινάει να έχει κάποιες φθορές και δεν είναι συμφέρουσα η μελλοντική συντήρησή του....
Ακριβώς αυτό. Γιατί τότε σου χαρίζει καινούριο η Mercedes με αντάλλαγμα να βάλει το παλιό σου στο μουσείο κι έτσι ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΤΕΛΙΚΑ!!!!
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Κάθε 5 εκατομμύρια χιλιόμετρα που ξεκινάει να έχει κάποιες φθορές και δεν είναι συμφέρουσα η μελλοντική συντήρησή του....
Ακριβώς αυτό. Γιατί τότε σου χαρίζει καινούριο η Mercedes με αντάλλαγμα να βάλει το παλιό σου στο μουσείο κι έτσι ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΤΕΛΙΚΑ!!!!
Και ποσα αμαξια με τοσα χλμ εχει στο μουσειο της?
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Και ποσα αμαξια με τοσα χλμ εχει στο μουσειο της?Αν ξεπεράσεις το παγκόσμιο ρεκόρ χιλιομέτρων του Θεσσαλονικιού ταξιτζή της φωτογραφίας, θα πετάξουν την Mercedes του από το μουσείο και θα βάλουν τη δική σου!!!!
-
[quote='zardoz'] [u]Αν το δείς ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΑ (αγνοώντας ασφάλεια/γκλαμουριά/ανανέωση)
καλύτερα να μην αλλάξεις, γιατί με 10.000 -
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Και ποσα αμαξια με τοσα χλμ εχει στο μουσειο της?
Αν ξεπεράσεις το παγκόσμιο ρεκόρ χιλιομέτρων του Θεσσαλονικιού ταξιτζή της φωτογραφίας, θα πετάξουν την Mercedes του από το μουσείο και θα βάλουν τη δική σου!!!!
Βρε φιλε τι σου εκανα και με καταριέσαι με τετοιο τροπο?
Φτου ,φτου (εχω σηκωθει απο την καρεκλα για να κουνηθω απο την θεση μου) μακρυα απο εμας!!!Φιλε NIGA πλακα κανω !!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αν είναι αυτό που πάντα ήθελες, γιατί να σε τρομάζει?!
Άμα καταφέρω να πάρω μια 911, μπορεί να την κρατήσω για πάντα.
Δλδ όλοι βρήκατε την '911' σας;Εγω ναι!....Αλλά δεν έψαχνα για κάτι τόσο 'ψηλά'!!!
+1
Δε λέω ότι αν μου έπεφτε το τζόκερ δε θα αγόραζα ένα άλλο αυτοκίνητο [πάντως δε θα το πουλούσα το μιατάκι]. Αλλά στο ρεαλιστικότερο σενάριο του να παραμείνω οικονομικά όπως τώρα πάνω κάτω, με βλέπω απλώς να αγοράζω ένα δεύτερο αυτοκίνητο όταν χρειαστώ κάτι πρακτικό για τις μετακινήσεις μου, και να κρατάω το ΜΧ-5 ως σταθερή παρουσία στο γκαράζ μου
-
[quote='catalyst'][quote='zardoz'] [u]Αν το δείς ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΑ (αγνοώντας ασφάλεια/γκλαμουριά/ανανέωση)
καλύτερα να μην αλλάξεις, γιατί με 10.000 -
Ο χρήστης Garfield έγραψε:
Και κάτι άλλο: Γιατί θεωρείτε όλοι ότι οι κινητήρες FSI θα χάσουν εντελώς την αξία τους και ότι οι TSI είναι σώνει και καλά καλύτεροι; Μην ξεχνάτε, οι FSI είναι ατμοσφαιρικοί, δηλ. απλοί και αξιόπιστοι, ενώ οι TSI μπορεί να αποδειχθούν αναξιόπιστοι
μωρε εγω συμφωνω..
οι εμποροι που θα το αγορασουν δεν συμφωνουν.. 'φιλαρακι τι να σου πω... τωρα βγηκε και ο TSI.. θα στο παρω χαμηλα για να βγαλω κι εγω λιγο κερδος..' κτλ..Αν μπεις στο διλημμα και αλλάξεις αυτοκινητο με το σκεπτικό πχ. TSI αντί FSI (σιγά το διλημμα για μενα) έχεις χάσει απο χέρι. Θα είσαι μια ζωή έρμαιος και σκλάβος του marketing των εταιρειών
Απο την άλλη οι έμποροι την δουλειά τους κάνουν, τα παίρνουν κοψοχρονιά και τα πουλάνε στα διπλά λ7
Δεν βλέπω το λόγο να αλλάξω το αυτοκίνητό μου αν εξακολουθει να ικανοποιεί τις ανάγκες και τις 'ανησυχίες' μου -
[quote='dimgr'][quote='catalyst'][quote='zardoz'] [u]Αν το δείς ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΑ (αγνοώντας ασφάλεια/γκλαμουριά/ανανέωση)
καλύτερα να μην αλλάξεις, γιατί με 10.000 -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Και κάτι άλλο: Γιατί θεωρείτε όλοι ότι οι κινητήρες FSI θα χάσουν εντελώς την αξία τους και ότι οι TSI είναι σώνει και καλά καλύτεροι; Μην ξεχνάτε, οι FSI είναι ατμοσφαιρικοί, δηλ. απλοί και αξιόπιστοι, ενώ οι TSI μπορεί να αποδειχθούν αναξιόπιστοι
μωρε εγω συμφωνω..
οι εμποροι που θα το αγορασουν δεν συμφωνουν.. 'φιλαρακι τι να σου πω... τωρα βγηκε και ο TSI.. θα στο παρω χαμηλα για να βγαλω κι εγω λιγο κερδος..' κτλ..Αν μπεις στο διλημμα και αλλάξεις αυτοκινητο με το σκεπτικό πχ. TSI αντί FSI (σιγά το διλημμα για μενα) έχεις χάσει απο χέρι. Θα είσαι μια ζωή έρμαιος και σκλάβος του marketing των εταιρειών
Απο την άλλη οι έμποροι την δουλειά τους κάνουν, τα παίρνουν κοψοχρονιά και τα πουλάνε στα διπλά λ7
Δεν βλέπω το λόγο να αλλάξω το αυτοκίνητό μου αν εξακολουθει να ικανοποιεί τις ανάγκες και τις 'ανησυχίες' μουοχι αν το αλλαξω με τπτ δεν ξαναπαιρνω ουτε vw ουτε tsi.. αν ξαναπαιρνα θα ημουν για πολλες καρπαζιες..
Πότε 'πρέπει' να πουλάμε το αυτοκίνητό μας;