Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πότε 'πρέπει' να πουλάμε το αυτοκίνητό μας;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πότε 'πρέπει' να πουλάμε το αυτοκίνητό μας;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    27
    58
    119
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Θέλω να πάρω το αυτοκίνητο που έχεις στην υπογραφή σου γιατί το 12 ετών σιβικ μου δεν χωράει πια τα πράγματα για τις διακοπές και λυπάμαι να το αλλάξω - δουλεύει όπως τη πρώτη μέρα που το πήρα και δεν έχει χαλάσει τίποτε.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        charmak66 last edited by

        Eλπίζω να μη κρατήσω το Πούντο μέχρι να χαλάσει (αντέχουν τα άτιμα ) !

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          d-jet last edited by

          Κάθε 5 εκατομμύρια χιλιόμετρα που ξεκινάει να έχει κάποιες φθορές και δεν είναι συμφέρουσα η μελλοντική συντήρησή του....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            gti_ last edited by

            Κακά τα ψέματα όταν μιλάμε για αυτοκίνητα 5ετίας,τα οποία δεν έχουν βγάλει προβλήματα παρά την φυσιολογική φθορά των αναλωσίμων και τα τακτικά τους σέρβις
            κοροιδεύουμε τους εαυτούς μας αν ισχυριζόμαστε ότι θέλουμε να το αλλάξουμε γιατί πέραν της 5ετίας αρχίζουν τα προβλήματα.

            Ας ομολογήσουμε ότι το βαρεθήκαμε,γιατί κάτι άλλο μας ζάλισε
            ή γιατί δεν μπορούμε να αλλάξουμε την γυναίκα(όσοι είναι κρεμασμένοι) και ξεσπάμε εκεί

            Zardoz τον Αντώνη Mπεϊζάνη τί τον έχεις;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              garfield last edited by

              ειναι εδω ενα καλο θεμα για να ρωτησω την αξια μεταπωλησης του Golf V 1.6 FSI Sportline..

              το εχω κοντα 2,5 χρονια, αλλα τωρα ηρθε το TSI, καταργουνται οι FSI και του χρονου θα βγει το Golf VI !!
              κανεις δεν μας ειχε ενημερωσει τοτε για ολες αυτες τις εξελιξεις..

              ποσο πιστευετε οτι θα επηρεασει αυτο την αξια μεταπωλησης?
              ποσο θα πιανει τωρα και ποσο πχ το 2010?

              αν το δωσω, θα κινηθω προς focus ή auris μερια δλδ (18 με 21 χιλιαρικα).

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stavrosg last edited by

                Ο χρήστης leonp έγραψε:
                Τα αμάξια πρέπει να τα κρατάμε 15 χρόνια. Με σωστή συντήρηση αντέχουν άνετα.

                Είναι αντι-οικολογικό να τα πετάμε πιο νωρίς.

                Ένα νεώτερο αυτοκίνητο δεν θα πάει απαραίτητα στα σκουπίδια στην πενταετία.

                Εκτός κι αν καταστραφεί σε ατύχημα, μάλλον θα περάσει από δύο ή τρία χέρια πριν παροπλιστεί, οπότε αυτό το θέμα ρυθμίζεται.
                (κατά τη γνώμη μου)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  aserf last edited by

                  Ο χρήστης Garfield έγραψε:
                  το εχω κοντα 2,5 χρονια, αλλα τωρα ηρθε το TSI, καταργουνται οι FSI και του χρονου θα βγει το Golf VI !!
                  κανεις δεν μας ειχε ενημερωσει τοτε για ολες αυτες τις εξελιξεις..

                  Το ότι θα έβγαινε Golf VI περίπου το 2008 ήταν γνωστό. Πλέον ανά πενταετία περίπου τα μοντέλα αλλάζουν και το Golf V είναι μοντέλο 2003 αν θυμάμαι καλά.
                  Όσο για τους κινητήρες λογικό είναι να μην έχει ενημερωθεί ο κόσμος. Η τεχνολογία εξελίσσεται και ο σκοπός είναι αυτή η τεχνολογία να περνάει στα προϊόντα που αγοράζουμε όσο συντομότερα γίνεται και όσο πιο φτηνά γίνεται.

                  ποσο πιστευετε οτι θα επηρεασει αυτο την αξια μεταπωλησης?
                  ποσο θα πιανει τωρα και ποσο πχ το 2010?

                  Έστω ότι είχες δώσει π.χ. 20000

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    dimgr last edited by

                    Ο χρήστης aserf έγραψε:

                    Για μένα αν το Golf σε ικανοποιεί πρέπει να το κρατήσεις, ειδικά αν δε σκοπεύεις να αναβαθμιστείς ανεβαίνοντας κατηγορία. Απλά θα χάσεις λεφτά αλλάζοντάς το.

                    Συμφωνώ και εγώ. Θα πουλήσεις το Golf 1.6 για να πάρεις Focus 1.6; Για ποιο λόγο; Μόνο αν σου φέρνει απέχθεια το Golf πλέον!! Ίδια κατηγορία, ίδια πάνω κάτω αυτοκίνητα (άσχετα που εγώ θεωρώ καλύτερο το focus )!!

                    Και κάτι άλλο: Γιατί θεωρείτε όλοι ότι οι κινητήρες FSI θα χάσουν εντελώς την αξία τους και ότι οι TSI είναι σώνει και καλά καλύτεροι; Μην ξεχνάτε, οι FSI είναι ατμοσφαιρικοί, δηλ. απλοί και αξιόπιστοι, ενώ οι TSI μπορεί να αποδειχθούν αναξιόπιστοι

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      garfield last edited by

                      Ο χρήστης dimgr έγραψε:
                      Και κάτι άλλο: Γιατί θεωρείτε όλοι ότι οι κινητήρες FSI θα χάσουν εντελώς την αξία τους και ότι οι TSI είναι σώνει και καλά καλύτεροι; Μην ξεχνάτε, οι FSI είναι ατμοσφαιρικοί, δηλ. απλοί και αξιόπιστοι, ενώ οι TSI μπορεί να αποδειχθούν αναξιόπιστοι

                      μωρε εγω συμφωνω..
                      οι εμποροι που θα το αγορασουν δεν συμφωνουν.. 'φιλαρακι τι να σου πω... τωρα βγηκε και ο TSI.. θα στο παρω χαμηλα για να βγαλω κι εγω λιγο κερδος..' κτλ..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        niga last edited by

                        Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                        Κάθε 5 εκατομμύρια χιλιόμετρα που ξεκινάει να έχει κάποιες φθορές και δεν είναι συμφέρουσα η μελλοντική συντήρησή του....

                        Ακριβώς αυτό. Γιατί τότε σου χαρίζει καινούριο η Mercedes με αντάλλαγμα να βάλει το παλιό σου στο μουσείο κι έτσι ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΤΕΛΙΚΑ!!!!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης NIGA έγραψε:

                          Κάθε 5 εκατομμύρια χιλιόμετρα που ξεκινάει να έχει κάποιες φθορές και δεν είναι συμφέρουσα η μελλοντική συντήρησή του....

                          Ακριβώς αυτό. Γιατί τότε σου χαρίζει καινούριο η Mercedes με αντάλλαγμα να βάλει το παλιό σου στο μουσείο κι έτσι ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΤΕΛΙΚΑ!!!!

                          Και ποσα αμαξια με τοσα χλμ εχει στο μουσειο της?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            niga last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                            Και ποσα αμαξια με τοσα χλμ εχει στο μουσειο της?

                            Αν ξεπεράσεις το παγκόσμιο ρεκόρ χιλιομέτρων του Θεσσαλονικιού ταξιτζή της φωτογραφίας, θα πετάξουν την Mercedes του από το μουσείο και θα βάλουν τη δική σου!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              catalyst last edited by

                              [quote='zardoz'] [u]Αν το δείς ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΑ (αγνοώντας ασφάλεια/γκλαμουριά/ανανέωση)
                              καλύτερα να μην αλλάξεις, γιατί με 10.000

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης NIGA έγραψε:

                                Και ποσα αμαξια με τοσα χλμ εχει στο μουσειο της?

                                Αν ξεπεράσεις το παγκόσμιο ρεκόρ χιλιομέτρων του Θεσσαλονικιού ταξιτζή της φωτογραφίας, θα πετάξουν την Mercedes του από το μουσείο και θα βάλουν τη δική σου!!!!

                                Βρε φιλε τι σου εκανα και με καταριέσαι με τετοιο τροπο?
                                Φτου ,φτου (εχω σηκωθει απο την καρεκλα για να κουνηθω απο την θεση μου) μακρυα απο εμας!!!

                                         Φιλε NIGA πλακα κανω !!
                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  opterios last edited by

                                  Ο χρήστης kouk έγραψε:

                                  Αν είναι αυτό που πάντα ήθελες, γιατί να σε τρομάζει?!

                                  Άμα καταφέρω να πάρω μια 911, μπορεί να την κρατήσω για πάντα.
                                  Δλδ όλοι βρήκατε την '911' σας;

                                  Εγω ναι!....Αλλά δεν έψαχνα για κάτι τόσο 'ψηλά'!!!

                                  +1

                                  Δε λέω ότι αν μου έπεφτε το τζόκερ δε θα αγόραζα ένα άλλο αυτοκίνητο [πάντως δε θα το πουλούσα το μιατάκι]. Αλλά στο ρεαλιστικότερο σενάριο του να παραμείνω οικονομικά όπως τώρα πάνω κάτω, με βλέπω απλώς να αγοράζω ένα δεύτερο αυτοκίνητο όταν χρειαστώ κάτι πρακτικό για τις μετακινήσεις μου, και να κρατάω το ΜΧ-5 ως σταθερή παρουσία στο γκαράζ μου

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dimgr last edited by

                                    [quote='catalyst'][quote='zardoz'] [u]Αν το δείς ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΑ (αγνοώντας ασφάλεια/γκλαμουριά/ανανέωση)
                                    καλύτερα να μην αλλάξεις, γιατί με 10.000

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • bathan
                                      bathan last edited by

                                      Ο χρήστης Garfield έγραψε:

                                      Και κάτι άλλο: Γιατί θεωρείτε όλοι ότι οι κινητήρες FSI θα χάσουν εντελώς την αξία τους και ότι οι TSI είναι σώνει και καλά καλύτεροι; Μην ξεχνάτε, οι FSI είναι ατμοσφαιρικοί, δηλ. απλοί και αξιόπιστοι, ενώ οι TSI μπορεί να αποδειχθούν αναξιόπιστοι

                                      μωρε εγω συμφωνω..
                                      οι εμποροι που θα το αγορασουν δεν συμφωνουν.. 'φιλαρακι τι να σου πω... τωρα βγηκε και ο TSI.. θα στο παρω χαμηλα για να βγαλω κι εγω λιγο κερδος..' κτλ..

                                      Αν μπεις στο διλημμα και αλλάξεις αυτοκινητο με το σκεπτικό πχ. TSI αντί FSI (σιγά το διλημμα για μενα) έχεις χάσει απο χέρι. Θα είσαι μια ζωή έρμαιος και σκλάβος του marketing των εταιρειών
                                      Απο την άλλη οι έμποροι την δουλειά τους κάνουν, τα παίρνουν κοψοχρονιά και τα πουλάνε στα διπλά λ7
                                      Δεν βλέπω το λόγο να αλλάξω το αυτοκίνητό μου αν εξακολουθει να ικανοποιεί τις ανάγκες και τις 'ανησυχίες' μου

                                      Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        catalyst last edited by

                                        [quote='dimgr'][quote='catalyst'][quote='zardoz'] [u]Αν το δείς ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΑ (αγνοώντας ασφάλεια/γκλαμουριά/ανανέωση)
                                        καλύτερα να μην αλλάξεις, γιατί με 10.000

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          garfield last edited by

                                          Ο χρήστης bathan έγραψε:

                                          Και κάτι άλλο: Γιατί θεωρείτε όλοι ότι οι κινητήρες FSI θα χάσουν εντελώς την αξία τους και ότι οι TSI είναι σώνει και καλά καλύτεροι; Μην ξεχνάτε, οι FSI είναι ατμοσφαιρικοί, δηλ. απλοί και αξιόπιστοι, ενώ οι TSI μπορεί να αποδειχθούν αναξιόπιστοι

                                          μωρε εγω συμφωνω..
                                          οι εμποροι που θα το αγορασουν δεν συμφωνουν.. 'φιλαρακι τι να σου πω... τωρα βγηκε και ο TSI.. θα στο παρω χαμηλα για να βγαλω κι εγω λιγο κερδος..' κτλ..

                                          Αν μπεις στο διλημμα και αλλάξεις αυτοκινητο με το σκεπτικό πχ. TSI αντί FSI (σιγά το διλημμα για μενα) έχεις χάσει απο χέρι. Θα είσαι μια ζωή έρμαιος και σκλάβος του marketing των εταιρειών
                                          Απο την άλλη οι έμποροι την δουλειά τους κάνουν, τα παίρνουν κοψοχρονιά και τα πουλάνε στα διπλά λ7
                                          Δεν βλέπω το λόγο να αλλάξω το αυτοκίνητό μου αν εξακολουθει να ικανοποιεί τις ανάγκες και τις 'ανησυχίες' μου

                                          οχι αν το αλλαξω με τπτ δεν ξαναπαιρνω ουτε vw ουτε tsi.. αν ξαναπαιρνα θα ημουν για πολλες καρπαζιες..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 3
                                          • 3 / 3
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr