Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Hyundai i30
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Hyundai i30
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 91
    • 92
    • 25 / 92
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    1835
    33162
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mariost last edited by

      Ο χρήστης powergs έγραψε:
      Η καλύτερη διαφήμιση για εμένα σε ένα μοντέλο είναι οι πωλήσεις του. Αλλά και με τα περιοδικά κάπου προσβάλουμε και ανθρώπους που δουλεύουν σε αυτά και γράφουν κριτικές. Είναι σαν να τους λέμε, πόσα σου δώσανε για να το βγάλεις καλό; Λέτε να είναι έτσι τα πράγματα; Κάποιοι τα οδηγάνε, λιώνουν παντελόνια στα καθίσματα των αυτοκινήτων για να γράψουν το άρθρο στο περιοδικό. Ε **μην τα **ισοπεδώνουμε λέγοντας ότι η διαφήμιση καθορίζει τι θα γράψει ο δημοσιογράφος. Ούτε βγήκε κανένας δημοσιογράφος που δοκίμασε αυτοκίνητα να πει 'εγώ άλλα έγραψα για ένα μοντέλο και το περιοδικό άλλαξε το κείμενό μου'. Εκτός και αν έχει γίνει και δεν το γνωρίζω.

      Να μην τα ισοπεδώνουμε συμφωνώ. Αλλά να μην τα 'αγιοποιούμε' κιόλας. Εξάλλου μην ξεχνάς ότι ζεις στην Ελλάδα όπου ο σωστός είναι η εξαίρεση στον κανόνα...[/b]

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • A
        ak20 last edited by

        Ο χρήστης dimgr έγραψε:

        Λοιπον στα συγκριτικα μεχρι τωρα το ceed ηταν καθαρα πρωτο. Τωρα το i30 σε δυο συγκριτικα που το εχουν κανει μεχρι τωρα βγαινει δευτερο πισω απο το ceed. το auris τριτο και μετα ολα τα αλλα..

        Σε ποια συγκριτικά αναφέρεσαι; Που μάλιστα βγάζουν το ceed και το ι30 καλύτερο από το auris;

        Καλά αυτό, αλλα αυτή την ανυπέρβλητη ασχετοσύνη στο συγκριτικό των 4Τ (αστρα,αουρις,ι30) που την πάς; Ποιός ΑΣΧΕΤΟΣ εγραψε αυτό το πάτσαβούρι; Εχει μηπως καταλάβει τί γράφει; Μεταφέρω ενα πολυ μικρό απόσπασμα: '' Απιστευτο και όμως αληθινό, το άστρα είναι καλύτερο απο το ι30'' . Σωπα ρε φίλε!! Αποτελεί έκπληξη που ένα OPEL είναι καλυτερο απο ενα HYUNDAI!!! Έλεος ρε παιδιά! Έλεος!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          mariost last edited by

          Ο χρήστης ak20 έγραψε:

          '' Απιστευτο και όμως αληθινό, το άστρα είναι καλύτερο απο το ι30'' . Σωπα ρε φίλε!! Αποτελεί έκπληξη που ένα OPEL είναι καλυτερο απο ενα HYUNDAI!!! Έλεος ρε παιδιά! Έλεος!!!

          Εννοεί ότι το astra βγήκε επιτέλους καλύτερο στην οδηγική συμπεριφορά

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            krusenstern last edited by

            Ο χρήστης ak20 έγραψε:
            Καλά αυτό, αλλα αυτή την ανυπέρβλητη ασχετοσύνη στο συγκριτικό των 4Τ (αστρα,αουρις,ι30) που την πάς; Ποιός ΑΣΧΕΤΟΣ εγραψε αυτό το πάτσαβούρι; Εχει μηπως καταλάβει τί γράφει; Μεταφέρω ενα πολυ μικρό απόσπασμα: '' Απιστευτο και όμως αληθινό, το άστρα είναι καλύτερο απο το ι30'' . Σωπα ρε φίλε!! Αποτελεί έκπληξη που ένα OPEL είναι καλυτερο απο ενα HYUNDAI!!! Έλεος ρε παιδιά! Έλεος!!!

            Ναι, είναι απίστευτο αλλά αληθινό ότι το Άστρα είναι καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από το ΠΟΛΥ νεότερο i30. Και λέει και το λόγο: φοράει 16άρες και σφιχτή ανάρτηση, ενώ το i30 15άρια Hankook του σωρού. Αν φορούσε άλλα λάστιχα το Hyundai ίσως ήταν καλύτερο.

            Αν εξ ορισμού για σένα ένα Opel πρέπει σώνει και ντε να είναι καλύτερο από ένα Hyundai, εμείς προτιμούμε να τα οδηγούμε πρώτα και μετά να βγάζουμε συμπεράσματα. Στο δρόμο και στην πίστα. Και μιλάμε για χιλιόμετρα, όχι για βόλτα.

            Τώρα, όσον αφορά στους χαρακτηρισμούς 'πατσαβούρι', 'άσχετος' και 'ασχετοσύνη', θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι υπάρχει και πιο ευγενικός τρόπος να εκφράσεις τις αντιρρήσεις σου, αν έχεις επιχειρήματα εξ ιδίας πείρας φυσικά.

            Την καλημέρα μου.

            Σ.Λ.
            4Τροχοί.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manosk last edited by

              Ναι, αλλά θα γράφαμε πχ 'απίστευτο κι όμως αληθινό, η Alfa 147 έχει καλύτερη οδική συμπεριφορά από το πολύ νεότερο Astra H';
              Γιατί όχι;

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • M
                mak25 last edited by

                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                Καλά αυτό, αλλα αυτή την ανυπέρβλητη ασχετοσύνη στο συγκριτικό των 4Τ (αστρα,αουρις,ι30) που την πάς; Ποιός ΑΣΧΕΤΟΣ εγραψε αυτό το πάτσαβούρι; Εχει μηπως καταλάβει τί γράφει; Μεταφέρω ενα πολυ μικρό απόσπασμα: '' Απιστευτο και όμως αληθινό, το άστρα είναι καλύτερο απο το ι30'' . Σωπα ρε φίλε!! Αποτελεί έκπληξη που ένα OPEL είναι καλυτερο απο ενα HYUNDAI!!! Έλεος ρε παιδιά! Έλεος!!!

                Ναι, είναι απίστευτο αλλά αληθινό ότι το Άστρα είναι καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από το ΠΟΛΥ νεότερο i30. Και λέει και το λόγο: φοράει 16άρες και σφιχτή ανάρτηση, ενώ το i30 15άρια Hankook του σωρού. Αν φορούσε άλλα λάστιχα το Hyundai ίσως ήταν καλύτερο.

                Αν εξ ορισμού για σένα ένα Opel πρέπει σώνει και ντε να είναι καλύτερο από ένα Hyundai, εμείς προτιμούμε να τα οδηγούμε πρώτα και μετά να βγάζουμε συμπεράσματα. Στο δρόμο και στην πίστα. Και μιλάμε για χιλιόμετρα, όχι για βόλτα.

                Τώρα, όσον αφορά στους χαρακτηρισμούς 'πατσαβούρι', 'άσχετος' και 'ασχετοσύνη', θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι υπάρχει και πιο ευγενικός τρόπος να εκφράσεις τις αντιρρήσεις σου, αν έχεις επιχειρήματα εξ ιδίας πείρας φυσικά.

                Την καλημέρα μου.

                Σ.Λ.
                4Τροχοί.

                Σωστος φιλε μου συνεχιστε τη καλη και ασε μερικους να εχουν γερμανικες παρωπιδες!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  ak20 last edited by

                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                  Ναι, είναι απίστευτο αλλά αληθινό ότι το Άστρα είναι καλύτερο σε οδική συμπεριφορά από το ΠΟΛΥ νεότερο i30. Και λέει και το λόγο: φοράει 16άρες και σφιχτή ανάρτηση, ενώ το i30 15άρια Hankook του σωρού. Αν φορούσε άλλα λάστιχα το Hyundai ίσως ήταν καλύτερο.

                  Αν εξ ορισμού για σένα ένα Opel πρέπει σώνει και ντε να είναι καλύτερο από ένα Hyundai, εμείς προτιμούμε να τα οδηγούμε πρώτα και μετά να βγάζουμε συμπεράσματα. Στο δρόμο και στην πίστα. Και μιλάμε για χιλιόμετρα, όχι για βόλτα.

                  Τώρα, όσον αφορά στους χαρακτηρισμούς 'πατσαβούρι', 'άσχετος' και 'ασχετοσύνη', θα μου επιτρέψεις να σου πω ότι υπάρχει και πιο ευγενικός τρόπος να εκφράσεις τις αντιρρήσεις σου, αν έχεις επιχειρήματα εξ ιδίας πείρας φυσικά.

                  Την καλημέρα μου.

                  Σ.Λ.
                  4Τροχοί.

                  Το οτι είναι πολυ νεότερο δηλαδή τι πάει να πεί; οτι σωνει και καλα είναι πρέπει να είναι καλύτερο; Τα ανεκδιήγητα πλαστικά στο άουρις γιατί ξαφνικά ισοσταθμιστηκαν απο την καλή συναρμολόγηση; Δηλαδή ποιό αυτοκίνητο εν έτει 2007 δεν έχει καλή συναρμογή; Αντίθετα εχω τη βάσιμη υποψία οτι αν το άστρα είχε σκληρα πλαστικά θα το κραζατε σε 3 σελίδες!!!

                  Ναι και εγω δυσανασχέτησα με την διατήρηση του ημιάκαμτου στο άστρα αλλα εσείς ποτε δεν χάνατε ευκαιρία να αρχίσετε να λέτε και να το υποβαθμίζετε! Δεν διάβασα όμως τίποτα για την υπαρξή του στο άουρις! Ά! καιμπράβο στην χιουνται που δεν υπολόγισε κόστος και έβαλε πολλαπλούς συνδέσμους! Πόσο καλά όμως δουλεύουν αυτοι σε σχέση με ένα φόκους ή ενα γκόλφ; Κάτι είπατε για παρωπίδες;

                  Μιά ζωή τα Οπελ είναι συντηρητικά και αντιεργονομικά! Εγω το μόνο που ξέρω είναι οτι η τογιότα έπαψε την παραγωγη της Σέλικα που ήταν κατ'εμε το πιο νεανικό αυτοκινητό της και πλέον η γκάμα της είναι ότι πρέπει για συνταξιούχους όπως και η χιουντάι. Αλήθεια γιατί δεν έχει βγάλει ακόμα κανένα CC (όπως Eos,AstraTT,FocusCC); Αφου πλέον ξέρουν να βγάζουν όπως λέτε γερα και ποιοτικα αμαξώματα! Και στον τομέα κινητήρες εγω βλέπω τους γερμανούς να πάνε μπροστα και να δείχνουν το δρόμο με υπερτροφοδότηση και ανεπτυγμένα τεχνολογικά συστήματα ανω η τογίοτα εχει μείνει στο Dual VVT-i (Super-duper WOW) και η χιουντάι στο...DOHC!
                  Ενω τα Twinport και FSI είναι τεχνολογίες της πλάκας....

                  Έχετε λοιπόν το θράσος να απαιτείτε ευγένια τη στιγμή που νομίζετε και πιστεύετε σε ένα κοινό το οποίο συνεχίζει να ακουει και να δέχεται τις εμπάθειες ( πολλές φορες απο..διαφημήσεων ορμώμενες ) και τις δικές σας υποκειμενικότητες πλασαρισμένες ώς αντικειμενικότητες....

                  Την καλησπέρα μου.
                  Α.Κ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pavlos23 last edited by

                    Ο χρήστης ak20 έγραψε:

                    Το οτι είναι πολυ νεότερο δηλαδή τι πάει να πεί; οτι σωνει και καλα είναι πρέπει να είναι καλύτερο;

                    Όχι φυσικά, αλλά όταν ένα καινούριο μοντέλο παροσιάζεται υποτίθεται οτι έχει να προσφέρει κάτι τουλάχιστον αντάξιο των ανταγωνιστών του. Άν εσύ δεν έλαβες ως θετικό για το Astra το σχόλιο του περιοδικού μάλλον κάτι δε κατάλαβες σωστά.

                    Αλήθεια γιατί δεν έχει βγάλει ακόμα κανένα CC (όπως Eos,AstraTT,FocusCC); Αφου πλέον ξέρουν να βγάζουν όπως λέτε γερα και ποιοτικα αμαξώματα! Και στον τομέα κινητήρες εγω βλέπω τους γερμανούς να πάνε μπροστα και να δείχνουν το δρόμο με υπερτροφοδότηση και ανεπτυγμένα τεχνολογικά συστήματα ανω η τογίοτα εχει μείνει στο Dual VVT-i (Super-duper WOW) και η χιουντάι στο...DOHC!
                    Ενω τα Twinport και FSI είναι τεχνολογίες της πλάκας....

                    Η ύπαρξη CC δείχνει και αποδεικνύει τι ακριβώς για μια εταιρεία;
                    Οι διαφορετικοί στόχοι δε σου λένε τίποτα; Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα έπρεπε να προσφέρουν τα ίδια ακριβώς προϊόντα; Η Opel έχει υβριδικά π.χ.; Πρέπει να την κατακρίνουμε για αυτό;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • Z
                      zardoz last edited by

                      Ο χρήστης ak20 έγραψε:

                      Αλήθεια γιατί δεν έχει βγάλει ακόμα κανένα CC (όπως Eos,AstraTT,FocusCC);

                      Ποιός ο λόγος να το κάνουν?

                      Οι Ιάπωνες και γενικότερα ασιάτες έχουν διαφορετική άποψη της
                      ιδιωτικότητας. ΔΕΝ 'τρέχουν' τα ανοιχτά αυτοκίνητα σε αυτές τις
                      αγορές, παρά μόνο στους 'δυτικοποιημένους' πολίτες.

                      Αν δείς τα concept cars της toyota/honda, κανένα δεν είναι ανοιχτό.
                      Για την αμερική έχουν την lexus

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dimgr last edited by

                        Ο χρήστης ak20 έγραψε:

                        Το οτι είναι πολυ νεότερο δηλαδή τι πάει να πεί; οτι σωνει και καλα είναι πρέπει να είναι καλύτερο; Τα ανεκδιήγητα πλαστικά στο άουρις γιατί ξαφνικά ισοσταθμιστηκαν απο την καλή συναρμολόγηση; Δηλαδή ποιό αυτοκίνητο εν έτει 2007 δεν έχει καλή συναρμογή; Αντίθετα εχω τη βάσιμη υποψία οτι αν το άστρα είχε σκληρα πλαστικά θα το κραζατε σε 3 σελίδες!!!

                        Ναι και εγω δυσανασχέτησα με την διατήρηση του ημιάκαμτου στο άστρα αλλα εσείς ποτε δεν χάνατε ευκαιρία να αρχίσετε να λέτε και να το υποβαθμίζετε! Δεν διάβασα όμως τίποτα για την υπαρξή του στο άουρις! Ά! καιμπράβο στην χιουνται που δεν υπολόγισε κόστος και έβαλε πολλαπλούς συνδέσμους! Πόσο καλά όμως δουλεύουν αυτοι σε σχέση με ένα φόκους ή ενα γκόλφ; Κάτι είπατε για παρωπίδες;

                        Μιά ζωή τα Οπελ είναι συντηρητικά και αντιεργονομικά! Εγω το μόνο που ξέρω είναι οτι η τογιότα έπαψε την παραγωγη της Σέλικα που ήταν κατ'εμε το πιο νεανικό αυτοκινητό της και πλέον η γκάμα της είναι ότι πρέπει για συνταξιούχους όπως και η χιουντάι. Αλήθεια γιατί δεν έχει βγάλει ακόμα κανένα CC (όπως Eos,AstraTT,FocusCC); Αφου πλέον ξέρουν να βγάζουν όπως λέτε γερα και ποιοτικα αμαξώματα! Και στον τομέα κινητήρες εγω βλέπω τους γερμανούς να πάνε μπροστα και να δείχνουν το δρόμο με υπερτροφοδότηση και ανεπτυγμένα τεχνολογικά συστήματα ανω η τογίοτα εχει μείνει στο Dual VVT-i (Super-duper WOW) και η χιουντάι στο...DOHC!
                        Ενω τα Twinport και FSI είναι τεχνολογίες της πλάκας....

                        Έχετε λοιπόν το θράσος να απαιτείτε ευγένια τη στιγμή που νομίζετε και πιστεύετε σε ένα κοινό το οποίο συνεχίζει να ακουει και να δέχεται τις εμπάθειες ( πολλές φορες απο..διαφημήσεων ορμώμενες ) και τις δικές σας υποκειμενικότητες πλασαρισμένες ώς αντικειμενικότητες....

                        Την καλησπέρα μου.
                        Α.Κ.

                        Κατά τη γνώμη μου η ευγένεια είναι πάντα απαραίτητη, όσο και αν διαφωνούμε με τον άλλο. Μπορείς να υποστηρίξεις με επιχειρήματα τις απόψεις σου, χωρίς ύβρεις, χαρακτηρισμούς και προσβολές. Από την εποχή των αρχαίων μας προγόνων διδάσκεται αυτό. Έχεις λάθος εδώ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mak25 last edited by

                          τον fsi πλεον η vw θα παψει να τον βγαζει λογω καποιον προβληματων! Ισχυει αυτο??

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης mak25 έγραψε:
                            τον fsi πλεον η vw θα παψει να τον βγαζει λογω καποιον προβληματων! Ισχυει αυτο??

                            Έπαψε να βγάζει τον 1.4 FSi. Οι υπόλοιποι παραμένουν. Αλλά ας συζητηθεί στο VW Forum (

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • S
                              sakis_m last edited by

                              Ο χρήστης ak20 έγραψε:

                              Λοιπον στα συγκριτικα μεχρι τωρα το ceed ηταν καθαρα πρωτο. Τωρα το i30 σε δυο συγκριτικα που το εχουν κανει μεχρι τωρα βγαινει δευτερο πισω απο το ceed. το auris τριτο και μετα ολα τα αλλα..

                              Σε ποια συγκριτικά αναφέρεσαι; Που μάλιστα βγάζουν το ceed και το ι30 καλύτερο από το auris;

                              Καλά αυτό, αλλα αυτή την ανυπέρβλητη ασχετοσύνη στο συγκριτικό των 4Τ (αστρα,αουρις,ι30) που την πάς; Ποιός ΑΣΧΕΤΟΣ εγραψε αυτό το πάτσαβούρι; Εχει μηπως καταλάβει τί γράφει; Μεταφέρω ενα πολυ μικρό απόσπασμα: '' Απιστευτο και όμως αληθινό, το άστρα είναι καλύτερο απο το ι30'' . Σωπα ρε φίλε!! Αποτελεί έκπληξη που ένα OPEL είναι καλυτερο απο ενα HYUNDAI!!! Έλεος ρε παιδιά! Έλεος!!!

                              Απο το σημα που εχεις στο αβαταρ δεν περιμενα να πεις και κατι καλυτερο!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                mariadne last edited by

                                Εντυπώσεις για τα πρώτα χιλιόμετρα με το i30 1.4:

                                Το αυτοκίνητο το παρέλαβα την Παρασκευή στην Πάτρα (το έκλεισα στις 17/8) δίνοντας το 2 χρόνων αυτόματο Matrix (είχα πουληθεί στην βενζίνη με αυτό).

                                Η ποιότητα των υλικών και κύλισης είναι τα πρώτα που σε κερδίζουν. Ο κινητήρας έχει καλά αποθέματα ροπής/ισχύος για το μέγεθός του και έχει και καλή ηχομόνωση.
                                Έκανα 150 χλμ στην πόλη και μετά ταξίδι (δυστηχώς δεν μπόρεσα να το αποφύγω) Πάτρα Αθήνα και πίσω. Σε αυτή τη διαδρομή και με ταχύτητες ταξιδιού 120-160 μέση κατανάλωση 7.4 (συμπεριλαμβάνονται και τα χιλιόμετρα στην πόλη).
                                Μέσα στην πόλη χτυπάει μέση 8.5-9.0.
                                Στο ταξίδι προσπερνάς καλά με 5η και πιάνει γρήγορα τα 160 (μέχρι εκεί το πάτησα).
                                Να σημειώσω ότι δεν έχω οδηγήσει άλλα ισχυρότερα αυτοκίνητο (turbo κλπ) οπότε μπορεί και να υπερβάλω.
                                Η μόνη αίσθηση που είχα είναι ότι θα μπορούσε να έχει και μία 6η ταχύτητα για να πέφτουν περισσότερο οι στροφές στο ταξίδι.

                                Αυτά,

                                Σπύρος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • P
                                  pskarm last edited by

                                  επειδη το σκεφτομαι πολυ σοβαρα
                                  ι30 ή ceed?
                                  1.4 ή 1.6?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • T
                                    tazz last edited by

                                    Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                    επειδη το σκεφτομαι πολυ σοβαρα
                                    ι30 ή ceed?
                                    1.4 ή 1.6?

                                    ceed 1.4

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • M
                                      mariadne last edited by

                                      Ο χρήστης tazz έγραψε:

                                      επειδη το σκεφτομαι πολυ σοβαρα
                                      ι30 ή ceed?
                                      1.4 ή 1.6?

                                      ceed 1.4

                                      Γούστα είναι αυτά... εμένα μου άρεσε το ι30 (μέσα και έξω) συν το έχει και ESP στην βασική έκδοση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        svlach last edited by

                                        Πέρα από το δίλημμα 'Ceedi30', έχει οδηγήσει κάποιος την έκδοση 1.6 με οποιοδήποτε σήμα; αν δηλαδή υπάρχει αξιόλογη βελτίωση στις επιδόσεις ή έστω στην εντύπωησ που δίνει από πλευράς επιδόσεων .

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sakis_m last edited by

                                          Ο χρήστης svlach έγραψε:
                                          Πέρα από το δίλημμα 'Ceedi30', έχει οδηγήσει κάποιος την έκδοση 1.6 με οποιοδήποτε σήμα; αν δηλαδή υπάρχει αξιόλογη βελτίωση στις επιδόσεις ή έστω στην εντύπωησ που δίνει από πλευράς επιδόσεων .

                                          Ολα τα περιοδικα λενε οτι προτιμουν το 1.4 γιατι δεν εχει μεγαλη διαφορα απο το 1.6 το οποιο το πνιγει το σασμαν και ειναι και πιο θορυβωδες απο το 1.4

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pskarm last edited by

                                            1.6 δεν εχω δει ακομα τεστ....

                                            επισης το i30 εχει esp παραπανω και καναδυο στοιχεια εξοπλισμου νομιζω με 500ευρω + οτι απο οτι λενε εχει πιο μαλακη αναρτηση (το θελω γιατι ειναι για τη μητερα μου...)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 91
                                            • 92
                                            • 25 / 92
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr