Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Συμφωνώ και εγώ.
Και τα 2 τα έχω δει απο κοντά και τα αντίστοιχα 5θυρα τα έχω οδηγήσει (νοικιασμένα). Και τα 2 είναι το ίδιο καλά. Εσωτερικά και τα 2 έχουν σκληρά πλαστικά, χωρίς τριγμούς όμως, λίγη συνήθεια θέλει η κονσόλα του Auris αλλά βολευει στον λεβιέ ταχυτήτων. Οδηγικά τα βρήκα καλά για μικρομεσαία και λογικά σε επίπεδα θορύβου και κατανάλωσης, αν και πιο νευρικό το ΚΙΑ, σε επιδόσεις μου φάνηκε λίγο πιο γρήγορο το Auris.
Καλύτερα να εστιασεις τις διαφορές (αν υπάρχουν) στο after sales. Της ΤΟΥΟΤΑ είναι αρκετά καλό σε τιμές, το ίδιο φαντάζομαι και η ΚΙΑ. (Το Auris έχει καδένα, το ΚΙΑ ιμάντα χρονισμού (που είναι ένα επιπλέον έξοδο)).
Τέλος περισσότερο βάρος θα έδινα στην μεταπώληση που ακόμα και το βασικό Auris σίγουρα πουλάει καλύτερα σε σχέση με το ΚΙΑ.
Πάντως απο τα 2, στις 3θυρες εκδόσεις το ΚΙΑ είναι πολύ πιο όμορφο και μάλλον αυτό θα υπερίσχυε ...
Επειδη ειμαι ιδιοκτητης ενος ταπεινου ceed θα ηθελα να κανω μια διευκρινυση: Το ceed εχει μαλακα πλαστικα στο ταμπλο και οχι σκληρα και φοραει κι αυτο καδενα και οχι ιμαντα χρονισμου.