Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    S
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 88
    • Best 0
    • Groups 0

    sakis_m

    @sakis_m

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    88
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    sakis_m Unfollow Follow

    Latest posts made by sakis_m

    • RE: kia proced 1.4 SC2 - toyota auris 1.4 casual extra?

      Ο χρήστης cosneo έγραψε:
      Συμφωνώ και εγώ.
      Και τα 2 τα έχω δει απο κοντά και τα αντίστοιχα 5θυρα τα έχω οδηγήσει (νοικιασμένα). Και τα 2 είναι το ίδιο καλά. Εσωτερικά και τα 2 έχουν σκληρά πλαστικά, χωρίς τριγμούς όμως, λίγη συνήθεια θέλει η κονσόλα του Auris αλλά βολευει στον λεβιέ ταχυτήτων. Οδηγικά τα βρήκα καλά για μικρομεσαία και λογικά σε επίπεδα θορύβου και κατανάλωσης, αν και πιο νευρικό το ΚΙΑ, σε επιδόσεις μου φάνηκε λίγο πιο γρήγορο το Auris.
      Καλύτερα να εστιασεις τις διαφορές (αν υπάρχουν) στο after sales. Της ΤΟΥΟΤΑ είναι αρκετά καλό σε τιμές, το ίδιο φαντάζομαι και η ΚΙΑ. (Το Auris έχει καδένα, το ΚΙΑ ιμάντα χρονισμού (που είναι ένα επιπλέον έξοδο)).
      Τέλος περισσότερο βάρος θα έδινα στην μεταπώληση που ακόμα και το βασικό Auris σίγουρα πουλάει καλύτερα σε σχέση με το ΚΙΑ.
      Πάντως απο τα 2, στις 3θυρες εκδόσεις το ΚΙΑ είναι πολύ πιο όμορφο και μάλλον αυτό θα υπερίσχυε ...

      Επειδη ειμαι ιδιοκτητης ενος ταπεινου ceed θα ηθελα να κανω μια διευκρινυση: Το ceed εχει μαλακα πλαστικα στο ταμπλο και οχι σκληρα και φοραει κι αυτο καδενα και οχι ιμαντα χρονισμου.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakis_m
    • RE: Μικρομεσαιο στα 1.4 . Help

      Ο χρήστης makr έγραψε:
      Πηγα κ στην toyota σημερα.
      Ειδα το 5θυρο (μιας κ το 3θυρο δεν υπηρχε)
      Γενικα μου αρεσε μεσα εξω.ο τεμπελης κ η θεση για αντικειμενα κατω απο τις ταχυτητες με προβληματισαν λιγο.
      Εκπληξη παντως (ευχαριστη) μου εκανε το επιτοκιο.ΜΟΝΟ 4%
      Δεν ειναι ασχημα....
      Το μονο που με προβληματιζει ειναι οι επιδοσεις γμτ ....

      Παντως οπως ειπε κ ο Silvio που προτεινει την λυση supermini στα 1400 σκεφτομαι πλεον κ το 207 95 hp (που λογικα θα πηγαινει καλυτερα απο το 308 με το ιδιο κινητηρα ε ?? ) λογο χρηματοδοτικου

      Επισης με τοσα που λετε ισως παω το Σαββατο τελικα να δω το proceed αλλα αυτο το επιτοκιο της kia ειναι μεγαλος ανασταλτικος παραγοντας...

      Τελος αναρωτιεμαι...Στην κρισιμη στιγμη της αγορας ποιοι απο εσας θα προτιμουσατε ενα εκ των κορεατικων??Γιατι καλο να το προτεινεις σε τριτους αλλα...

      140.000 ceed-proceed μεχρι τωρα εχουν πουληθει στην Ευρωπη.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakis_m
    • RE: Σέρβις κάθε πότε σε Ι30 και Ceed?

      Το ceed στα χαρτια λεει καθε 20.000 χλμ

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      S
      sakis_m
    • RE: i30 vs ceed

      Ο χρήστης FRAGISCOS έγραψε:
      Τι εννοεις ''ηχιτικα για τις ζωνες πισω''?
      Ποια εκδοση εχεις?

      Ειναι το ιδιο με τους αισθητηρες τα μπροστινα καθισματα που ενεργοποιει τον βομβητη για τις ζωνες

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakis_m
    • RE: Νέο Mazda 6

      Ο χρήστης ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ έγραψε:
      Ακουσα οτι τα φώτα του λειτουργούν με το άναμα της μηχανής αυτόματα και δε κλείνουν ούτε στη θέση off του σχετικού διακόπτη στα πρότυπα χωρών της Σκανδιναβίας. Είναι αλήθεια αυτό?

      Απο το 2009 θα ειναι υποχρεωμενες οι εταιριες που εισαγουν αυτοκινητα στην Ευρωπη να εχουν τα φωτα παντα αναμμενα οπως εχει γινει στις μηχανες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakis_m
    • RE: Kia Cee'd 2007

      Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
      παιδια,τι εγκεφαλο φοραει το ceed??

      Αν εννοεις ποιας εταιριας,ειναι της bosch

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakis_m
    • Eλληνικο αυτοκινητο της χρονιας 2008

      http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=189&page_id=5923

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakis_m
    • RE: Eλληνικο αυτοκινητο της χρονιας 2008

      http://www.4troxoi.gr/index.php?cat_id=189&page_id=5923

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakis_m
    • RE: Ψάχνω μικρό αυτοκίνητο φτηνό και ανθεκτικό, ξέρετε κάποιο;

      Aπο μενα accent με 10.000 γιατι το ceed ξεκιναει απο τα 13.000
      Αν τα διαθετεις παρ'το

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakis_m
    • RE: Kia Cee'd 2007

      Ο χρήστης damian1 έγραψε:

      Hi everybody...
      Τελευταια εχω κολλησει με το proceed.Ψηνομαι για το 1.4 SC2 αλλα δυστυχως δεν βγαινει με αυτοματο κιβωτιο.Εχεται καποιο νεο πανω σε αυτο?

      Γνωμη μου ειναι να παρεις χειροκινητο.Περα απο τα 109 αλογα εχει να κουβαλησει και καποια (αρκετα) κιλα.Αν θα βγει αυτοματο (που δεν το νομιζω γιατι υπαρχει το ceed στα 1.600) θα βγει λογικα κι αυτο στα 1.600

      Χμμμ...καταρχας σε ευχαριστω για την απαντηση...
      Ομολογω παντος οτι δεν καταλαβα τον συνειρμο σου που αφορα τα κιλα του αυτοκινητου και το αυτοματο κιβωτιο.
      Οταν ξαναβρεις λιγο χρονο....βοηθησε με παλι.
      Ευχαριστω

      Κοιταξε να δεις.Τα κλασικα αυτοματα οπως το ceed (οχι οπως τα εξελιγμενα dsg,σειριακα κτλ που σε καποια μοντελα της αγορας πιο ακριβα φυσικα ρυθμιζονται ακομα και στο ποσο κοντες η μακριες σχεσεις θελεις πχ sport,city και τα λοιπα) ειναι γνωστο οτι ειναι 2.5-3-3.5 δευτερολεπτα πιο αργα σε σχεση με τα χειροκινητα σε ολες τις μετρησεις (οπως 0-100,ρεπριζ) και επειδη οι ρεπριζ ειναι που κανουν την διαφορα στην ενεργητικη ασφαλεια του αυτοκινητου και ολο αυτο εχει να κανει με την ζωη μας που ειναι το σημαντικοτερο πραγμα.Δευτερον ειναι η καταναλωση που ειναι αυξημενη στην αυτοματη εκδοση που για πολυ κοσμο ειναι σημαντικο αυτο.Αν μιλουσαμε για μεγαλα κυβικα (απο 1.8 και πανω) θα αλλαζαν οι τελειως οι καταστασεις αφου θα υπαρχει μεγαλυτερο αποθεμα ροπης αρα μεγαλυτερο τραβηγμα απο χαμηλα,πιο ξεκουραστο κινητηρα και φυσικα αρκετα καλυτερες ρεπριζ.Σε πολλες χωρες (εκτος φυσικα απο εμας τους 'εξυπνους') υπαρχουν 3 εκδοσεις του ceed diesel και 3 εκδοσεις βενζινα.
      Οι diesel ειναι :

      1. 1.6 με 90 ιππους
      2. 1.6 με 115 ιππους
      3. 2.0 με 140 ιππους (αυτην την αγοραζα χαλαρα με αυτοματο κιβωτιο)
        Kαι βενζινης ειναι :
      4. 1.4 με 109 ιππους
      5. 1.6 με 122 ιππους
      6. 2.0 με 140 ιππους (ειναι ισοδυναμος με τον 2.0 diesel)
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      S
      sakis_m
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr