-
eddie 147 η μεγαλη τρελα ηταν τα auto ανεκαθεν(απο μωρο) Πως βρεθηκα με ενα μοτο της προκοπης ξαφνικα δεν ξερω ειλικρινα.Τελικα ανεβαινει το budget στα 7-9 μιας κ μπορω να διαθεσω τελικα παραπανω.Παντως κοιταω πολυ καταματα την παντοτινη μου αγαπη...156.Ηδη πηγα κ οδηγησα μια απο εναν ιδιωτη...ονειρο(το 156 οχι ο ιδιωτης) οπως την φανταστηκα...μονο απο μεταπωληση μαλλον δεν πανε καλα.
Γιατι απο μεταπωληση πανε καλα τα Citroen ??? κοιτα στο παραπανω post και θα δεις η κοιτα στο forum τι λενε οσοι εχουν Citroen για την μεταπωληση.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
... ήθελα να ξερα ποιός του έβαλε ιδέες για R19... Και το λέω αυτό επειδή παραλίγο να σκοτωθώ με ένα τέτοιο...Και ο αδερφός μου το ίδιο, αλλά δεν έφταιγε το αυτοκίνητο, αυτό πλήρωσε απλά τη νύφη με ολική καταστροφή.
Ξέρω άτομο που στην παλιά Λ. Μαραθώνος (προ ολυμπιακών = μία λωρίδα ανα κατεύθυνσης χωρίς διάζωμα) πήγαινε με R19 16v με 200+ και είχε δει 240. Ε δε θα του έφταιγε το αυτοκίνητο αν έτρωγε τα μούτρα του. Το αμάξι είχε πολύ γκάζι για την εποχή του και όχι μόνο, τόσο σε επιτάχυνση, όσο και σε τελική ταχύτητα και φυσικά ήθελε προσοχή.
Τότε πατούσαν 137 άλογα σε 195άρια λάστιχα, τώρα τέτοια λάστιχα φοράνε οι απλές εκδόσεις των 1400αριών. -
[quote='Alexis 5']Τεσπα...
Δεν ειμαι ατομο που οδηγαω διχως αυριο και ειδικα με ενα 1200αρι που δεν εχει την ψυχη να το μαζεψεις....
Απο την αλλη ψυχολογο δεν θελω γιατι εχω ενα μπουρδελο 19αρι τον 3000
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
... ήθελα να ξερα ποιός του έβαλε ιδέες για R19... Και το λέω αυτό επειδή παραλίγο να σκοτωθώ με ένα τέτοιο...
Και ο αδερφός μου το ίδιο, αλλά δεν έφταιγε το αυτοκίνητο, αυτό πλήρωσε απλά τη νύφη με ολική καταστροφή.
Ξέρω άτομο που στην παλιά Λ. Μαραθώνος (προ ολυμπιακών = μία λωρίδα ανα κατεύθυνσης χωρίς διάζωμα) πήγαινε με R19 16v με 200+ και είχε δει 240. Ε δε θα του έφταιγε το αυτοκίνητο αν έτρωγε τα μούτρα του. Το αμάξι είχε πολύ γκάζι για την εποχή του και όχι μόνο, τόσο σε επιτάχυνση, όσο και σε τελική ταχύτητα και φυσικά ήθελε προσοχή.
Τότε πατούσαν 137 άλογα σε 195άρια λάστιχα, τώρα τέτοια λάστιχα φοράνε οι απλές εκδόσεις των 1400αριών.Το δικό μου PuntoGT (136 HP) πατούσε σε 185άρια!! Όμως τότε τα αυτοκίνητα ήταν και πολύ πιο ελαφριά από τα σημερινά, οπότε αυτές οι διαστάσεις ελαστικών έφθαναν και παραέφθαναν για να δημιουργήσουν την απαραίτητη πρόσφυση. Δηλ. δεν σημαίνει ότι είχαν λιγότερο κράτημα από τα σημερινά, αντιθέτως θα έλεγα. Το βάρος είναι εξαιρετικά σημαντικός παράγοντας στην οδική συμπεριφορά.
-
Ο χρήστης 2wheeler έγραψε:
Τελικα ανεβαινει το budget στα 7-9 μιας κ μπορω να διαθεσω τελικα παραπανω.Και 156 θα μπορέσεις να βρεις σε αυτά τα λεφτά, και αν είσαι λίγο τυχερός την 1.8αρα...Πάντως, για τα παλιά που αναφέρεις (Clio 16V, 19αρι 16V κλπ.) η αγορά θα γίνει ευκολότερη με το σχετικά ανεβασμένο budget. Megane 2.0 δεν θα συνιστούσα γιατί κυκλοφόρησαν λίγα και ακόμα θυμάμαι τι πρόβλημα υπήρχε σε 2 επιστολές σε περιοδικά για ανταλλακτικά ακόμα και όταν το αυτοκίνητο κυκλοφορούσε επίσημα.
Στα 9.000 και ούτε ευρώ παραπάνω (μην το ξετινάξεις το budget! ) οι αγορές πληθαίνουν, οπότε θέλει προσοχή! Καλή τύχη!
-
Φιλε dimgr σου ζηταω συγνωμη αν ενοχληθηκες απο τα λεγομενα μου...
Απο την αλλη εχω αυτη την αποψη γιατι πλεον στριβουμε και εχουμε την απαιτηση να μας κρατησουν τα ηλεκτρονικα.... αυτο για εμενα δεν ειναι οδηγηση αλλα playstasion!!!
Αντε και αυριο στις 9 θα ειμαι στο νησι σου.... προσεχε μην σε πετυχω πουθενα με το νικιαρικο jimny γιατι θα σε περασε απο επανω!!!!
(το γυρισα στην πλακα )
-
Με 7-8 χιλιάρικα που είναι το μπάτζετ πλέον, και 156 βρίσκεις, και ραλί, και 106 GTi σύντομα
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Με 7-8 χιλιάρικα που είναι το μπάτζετ πλέον, και 156 βρίσκεις, και ραλί, και 106 GTi σύντομαΑσημί gti;
156 βρίσκεις σε καλή κατάσταση με τόσα λίγα χρήματα; -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Με 7-8 χιλιάρικα που είναι το μπάτζετ πλέον, και 156 βρίσκεις, και ραλί, και 106 GTi σύντομαΦαντάζομαι ότι αυτό το λες τυχαία, έτσι σου ήρθε στο μυαλό! Ε όχι, ας μην ανακυκλώνουμε ανυπόστατες φήμες κύριε krus!
-
Ο χρήστης Alexis 5 έγραψε:
Φιλε dimgr σου ζηταω συγνωμη αν ενοχληθηκες απο τα λεγομενα μου...Απο την αλλη εχω αυτη την αποψη γιατι πλεον στριβουμε και εχουμε την απαιτηση να μας κρατησουν τα ηλεκτρονικα.... αυτο για εμενα δεν ειναι οδηγηση αλλα playstasion!!!
Αντε και αυριο στις 9 θα ειμαι στο νησι σου.... προσεχε μην σε πετυχω πουθενα με το νικιαρικο jimny γιατι θα σε περασε απο επανω!!!!
(το γυρισα στην πλακα )
OK, όλα εντάξει!
Μπορεί να με πετύχεις πουθενά, μέχρι στιγμής μόνο το δικό μου και ένα άλλο S-Max υπάρχουν στη Ρόδο!
Κοίτα, επί της ουσίας έχεις δίκιο, το ύφος ήταν που ενόχλησε. Δηλ. και εγώ, βλέποντας το καινούριο αυτοκίνητό μου που το ESP δεν αφήνει να δημιουργηθεί ούτε υποστροφή, ούτε υπερστροφή, πολύ αμφιβάλλω αν θα μάθαινα ποτέ να οδηγώ πραγματικά και να αντιμετωπίζω οριακές καταστάσεις. Ευτυχώς που έμαθα στα παλιά και απλά. Βέβαια το ESP απενεργοποιείται, αλλά πόσοι νέοι οδηγοί θα χρησιμοποιήσουν αυτή τη δυνατότητα;
Στους 4Τ είχα διαβάσει κάποτε ότι όσο τα αυτοκίνητα γίνονται πιο ασφαλή, τόσο οι οδηγοί χαλαρώνουν ως προς την προσοχή τους σε επικίνδυνες καταστάσεις, τόσο αυξάνουν τη μέση ταχύτητα κίνησής τους και τόσο μειώνονται οι ικανότητές τους στην οδήγηση. Πιστεύω ότι ισχύει απόλυτα.
-
Στο τελος θα πηγαινουν μονα τους και θα παρκαρουν κιολας (αν και το τελευταιο δεν ειναι κακο θα ησηχασει και το ασθενες φυλλο)
-
Ο χρήστης dimgr έγραψε:
Το δικό μου PuntoGT (136 HP) πατούσε σε 185άρια!! Όμως τότε τα αυτοκίνητα ήταν και πολύ πιο ελαφριά από τα σημερινά, οπότε αυτές οι διαστάσεις ελαστικών έφθαναν και παραέφθαναν για να δημιουργήσουν την απαραίτητη πρόσφυση. Δηλ. δεν σημαίνει ότι είχαν λιγότερο κράτημα από τα σημερινά, αντιθέτως θα έλεγα. Το βάρος είναι εξαιρετικά σημαντικός παράγοντας στην οδική συμπεριφορά.Οκ με το βάρος, το Punto GT όμως εργοστασιακό είχε σχετικά μαλακή ανάρτηση και ήθελε προσοχή στις στροφές, ελέω και Turbo απ' όσο ξέρω. Γι' αυτό και οι περισσότεροι ιδιοκτήτες τους κατέφυγαν σχετικά σύντομα σε after-market λύσεις. Αντίθετα, το R19 παρότι ιδιαίτερα άνετο, είχε πολύ καλή κατευθυντικότητα στις στροφές, έως τυπική ουδετερότητα θα έλεγα. Για να σου φύγει δηλαδή έπρεπε να υπερβάλλεις, σε αντίθεση με το Punto, που ήθελε ιδιαίτερη ευλάβεια στις στροφές.
-
Άριστη η 156, αλλά καλό θα είναι να έχει 1.8-2.0 κινητήρα....
Η δική μου πρόταση λέει αυτο το συγκεκριμένο....
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=26088
Οι φορουμάδες ξέρουμε και το αυτοκίνητο και τον 'ψείρα' ιδιοκτήτη του,και εφ'όσον ζητάς τη βοήθειά μας,θεωρώ δίκαιο να σου προτείνω τη βέλτιστη λύση που σκέφτηκα...
Είναι Γαλλικό,είναι στριφτερό,και μπορούν να λυθούν όλες οι απορίες σου...
-
156 εγω ειχα πετυχει μια 1.8 με 9.000 ευρω στην Καλαματα , αλλα ειχε 200.000ΚΜ+
Παντως και τα 120 αλογα του 1.6 ειναι ιταλικα , ζωηρα και δεν ειναι μονο στα χαρτια , φτανουν και στο δρομο ...
Διαθεση να εχεις να το μαθεις , λιγη υπομονη οταν παλιωσει λιγο ακομα στην περιπτωση που θυμηθει καποια απο τα 'στραβα' λογω ιταλικης καταγωγης και δεν προκειται να το μετανιωσεις .
Ειχα μεχρι πριν 10 μερες ενα κατωτερο μεν 146 1.6 twin spark σαν βασικο αυτοκινητο , πλεον εχω ενα astra 1.6T αλλα ακομα το βγαζω καμια βολτα να με διασκεδασει .
-
Εαν μιλαμε για 7-8 χιλ. υπαρχουν και οι γερμανοι(318is).
Εγω πηρα τη δικια μου 7χιλ. μοντελο του '93
full extra(εκτος απο δερμα και b.c.) απο γυναικα και ειναι αψογο.
Και δεν μπορω να πω οτι υπολειπεται,πολυ,σε στριψιμο απο το 1.6 8v rallye που ειχα πριν,παρολο που τα ελαστικα ειναι 5 ετων. -
Στα 8κ η επιλογη μου θα ηταν ενα 106 rallye 16v, και στα € αυτα βρισκεις και σε καλη κατασταση και απο 2000 μοντελο και μετα. Το μονο που θα πρεπει να σε απασχολησει ειναι να μην εχει φαει γερο τρακο (πραγμα αρκετα δυσκολο) και ο ιδιοκτητης απλα να εκανε τα σερβισάκια του. Αν το μοντελο που θα παρεις ειναι και με την μεταλλικη φλατζα το μοτερακι του ειναι αθανατο.
Απεφυγε εκκεντροφορατα με αναρτησεις κλπ 106 και ψαξε ενα οσο πιο μαμα γινεται.
Στα 3κ το 13ρι ειναι μονοδρομος, και βεβαια ποτε δεν εβγαζε 100 αλογα αλλα γυρω στα 95, ασχετως τι ελεγε η peugeot.
Τελος με το 106 θα εχεις παμθηνα service και αναλωσιμα, τα περισσοτερα θα τα βρισκεις και στο περιπτερο!
Αν το παρεις αποφαση για 106 μπες και στο http://www.106sportclub.gr
στο οποιο θα βρεις παρα πολλες πληροφοριες και ατομα προθυμα να σε βοηθησουν, αν παλι βαριεσαι να κανεις εγγραφη ρωτα εδω αρκετοι μπαινουμε και εδω, να βοηθησουμε αν μπορουμε σε τυχον αποριες σου.
Γαλλικες στριφτερες αποριες...???