-
Ευχαριστω . Τωρα ακουω διαφορα, κυριως τσιριγματα . Να κάνω υπομονη ή να παω να το δούνε το συντομότερο πάλι;
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Πολύ πιθανό. Βέβαια αυτό το «έσφιξαν πολύ τα τακάκια» είναι άλλα αντί άλλων. Το πιθανότερο είναι κάποιο τακάκι να κώλυσε πατημένο και ακουμπώντας συνέχεια πάνω στο δίσκο να έκανε την υπερθέρμανση. Καλό θα ήταν για να συγουρευτείς ότι δεν θα ξανά γίνει το «κακό, την επόμενη φορά που θα πας στο συνεργείο να τους βάλεις να ελέγξουν τα εμβολάκια των δαγκάνων καθώς και τους χώρους όπου «γλιστρούν» μήπως έχουν πιάσει βρωμιά ή έχουν κάνει δόντι. Ένα καλό καθάρισμα με ένα ψιλό γυαλόχαρτο κανένα ποτέ δεν έβλαψε.Yes sir! Ίσως εγώ μετέφερα λάθος τα λόγια, ή αυτός μου είπε κάτι απλοϊκό για να καταλάβω καλύτερα.
Θα το ψάξω πάντως όπως μου είπες! Ταξίδι 100+20+100 χιλιόμετρα σήμερα και τα φρένα κατέβηκαν και από το Λιτόχωρο 3 φορές, μια χαρά!
-
Πήγες στο πεδίο δοκιμών με το σάννι;
-
Τσου! Είχα επισκέπτη με Sentra SE-R και δεν έλεγε να ξεφτιλιστώ!
Πάντως, πήγα σαν τον άνεμο (:lol: ) και τα φρένα δεν κατάλαβαν Χριστό.
-
Περίεργο το πρόβλημά σου πάντως.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Πήγα τελικά σε ειδικό συνεργείο για φρένα.
Ο τύπος είπε ότι η αντλία δεν έχει πρόβλημα και ότι αυτό που μου συνέβη ήταν από υπερθέρμανση. Μόλις κατάλαβε ότι εγώ δεν είχα πατήσει φρένο καθόλου για να υπερθερμανθεί τίποτα, απεφάνθη ότι έσφιξαν πολύ τα τακάκια στο σέρβις και αυτά τρίβονταν (ελάχιστα) κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, και όταν τα ζήτησα αρνήθηκαν να φρενάρουν. Για αυτό και το πρόβλημα εξαφανίστηκε αφού άφησα το αυτοκίνητο να κρυώσει. Λέει ότι το πρόβλημα δεν θα επανεμφανιστεί, αφού μάλλον ξέσφιξαν μετά από το περιστατικό, απόδειξη ότι είχα φρένο στις υπόλοιπες διαδρομές και στην επιστροφή.
Πολύ πιθανό. Βέβαια αυτό το «έσφιξαν πολύ τα τακάκια» είναι άλλα αντί άλλων. Το πιθανότερο είναι κάποιο τακάκι να κώλυσε πατημένο και ακουμπώντας συνέχεια πάνω στο δίσκο να έκανε την υπερθέρμανση. Καλό θα ήταν για να συγουρευτείς ότι δεν θα ξανά γίνει το «κακό, την επόμενη φορά που θα πας στο συνεργείο να τους βάλεις να ελέγξουν τα εμβολάκια των δαγκάνων καθώς και τους χώρους όπου «γλιστρούν» μήπως έχουν πιάσει βρωμιά ή έχουν κάνει δόντι. Ένα καλό καθάρισμα με ένα ψιλό γυαλόχαρτο κανένα ποτέ δεν έβλαψε.
Επίσης, υπάρχει μια κόλλα που τοποθετείται στο πίσω μέρος των τακακιών ώστε να κολλήσουν στη δαγκάνα και να μη συμβαίνει αυτό που περισγράφεις. Στην επόμενη αλλαγή τακακιών ή αν ξαναλυθούν τα φρένα έχε το υπόψιν σου.
-
Έχει χρησιμοποιήσει κάποιος Ferodo 4003 να μας πει εντυπώσεις?
-
Ο χρήστης nik_marin έγραψε:
Έχει χρησιμοποιήσει κάποιος Ferodo 4003 να μας πει εντυπώσεις?Τα θες για πίστα ή δρόμο; Απ' όσο ξέρω τα 4003 είναι σχεδιασμένα για πίστα και μάλιστα για ελαφριά αυτοκίνητα (τύπου μονοθεσίου). Σε πιο βαριά αυτοκίνητα μπορούν να τοποθετηθούν μόνο στον πίσω άξονα. Απ' όσο ξέρω για το δρόμο είναι μόνο τα Target, Premier, Racing, DS2000, DS2500 και DS3000.
-
Το DS3000 είναι μόνο για trackdays σύμφωνα με την ferodo και σύμφωνα και με την εμπειρία μου στον δρόμο σε clio 182 που σφυράνε σαν λεωφορείο.
-
άλλαξα τακάκια τον περασμένο μήνα, δικαιολογείται να σφυρίζουν τον τελευταίο καιρό? Φταίει αν οι δισκόπλακες είναι στα τελευταία τους? Αν ναι, μπορούν να ξαναπάρουν την αρχική τους μορφή με τορνάρισμα?
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
άλλαξα τακάκια τον περασμένο μήνα, δικαιολογείται να σφυρίζουν τον τελευταίο καιρό? Φταίει αν οι δισκόπλακες είναι στα τελευταία τους? Αν ναι, μπορούν να ξαναπάρουν την αρχική τους μορφή με τορνάρισμα?Τορνάρισμα από όσο ξέρω σημαίνει γενικότερα «αφαίρεση» υλικού προκειμένου το αντικείμενο να «έρθει» στα ίσα του.
Στην περίπτωση σου οι δισκόπλακες.Άρα το να ξαναπάρουν την αρχική τους μορφή χλωμό.
Θα είναι σίγουρα ποιό λεπτές. -
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
άλλαξα τακάκια τον περασμένο μήνα, δικαιολογείται να σφυρίζουν τον τελευταίο καιρό? Φταίει αν οι δισκόπλακες είναι στα τελευταία τους? Αν ναι, μπορούν να ξαναπάρουν την αρχική τους μορφή με τορνάρισμα?Toρνάρισμα παίζει μόνο αν οι πλάκες έχουν στραβώσει λίγο και η επιφάνειά τους δεν είναι λεία. Αν τορνάρεις τελειώσεις δισκόπλακες, απλά θα τις τελειώσεις εντελώς.
-
απο βλακεια μου φαγωθηκε εντελως τακακι πισω τροχου και ειχαμε επαφη μεταλλο με μεταλλο με τον δισκο οποτε παει για αλαγμα.
ερωτηση αλλαζουμε και τις δυο πισω δισκοπλακες η μονο την μια?
το αμαξι ειναι σιτροεν ξανθια 2000 κε 155 ιπ
οποτε ερχεται και η δευτερη ερωτηση
στη σιτροεν τα τακακια που βαζουν σφιριζουν πολυ
ποια προτεινεται? καλα και σχετικα φτηνα και προπαντος να μην σφυριζουν?
κανα δικτυακο καταστημα? -
Ο χρήστης otso έγραψε:
απο βλακεια μου φαγωθηκε εντελως τακακι πισω τροχου και ειχαμε επαφη μεταλλο με μεταλλο με τον δισκο οποτε παει για αλαγμα.
ερωτηση αλλαζουμε και τις δυο πισω δισκοπλακες η μονο την μια?
το αμαξι ειναι σιτροεν ξανθια 2000 κε 155 ιπ
οποτε ερχεται και η δευτερη ερωτηση
στη σιτροεν τα τακακια που βαζουν σφιριζουν πολυ
ποια προτεινεται? καλα και σχετικα φτηνα και προπαντος να μην σφυριζουν?
κανα δικτυακο καταστημα?Το σύστημα πέδησης δεν είναι για αστεία γι΄ αυτό ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΙ ζευγάρι....Άρα και τις δύο δισκόπλακες (άλλωστε δεν θα βρεις μία μόνη της)....Τακάκια πολύ καλά και σχετικά φθηνά είναι τα TEXTAR...Δοκίμασε τα και δεν θα απογοητευτείς....
-
Διαπιστώθηκε ξαφνικά ότι τα τακάκια μου είναι στα πολύ τελευταία τους και χρήζουν άμεσης αντικατάστασης.
Έδωσα 2 επιλογές: ferodo ds2000 και τα αντίστοιχα textar (δεν ξέρω μοντέλο, δυστυχώς).Σε περίπτωση που δεν τα βρούμε για άμεση παράδοση, ο μηχανικός μου πρότεινε lucas. Απόψεις περί αυτών;
-
νομιζω οτι εννοεις τα τζον λουκας...απο τις τριλογιες κτλ κτλ...
-
Να προτιμήσεις τα Ferodo ds2000, μετά τα Textar και μετά τα Lucas/TRW.
-
Περυσι αντικατέστησα τα τακάκια σε ένα Astra F 1.4 με αεριζόμενες δισκόπλακες brembo απλές, με ένα σετ ATE. Απο την πρώτη στιγμή είχα απογητευτεί διότι πρέπει να είναι εξαιρετικά μαλακά και το φρενάρισμα είναι απαίσιο. Χρειάζεται να βυθίσεις το πεντάλ βαθιά στο πάτωμα για να φρενάρεις έστω κάπως ικανοποιητικά. Τι προτείνεται για μάρκα τακάκια; Τι ταιριάζει περισσότερο σε αυτό το αμάξι και πιθανόν σε αυτούς τους δίσκους;
-
Ferodo είχα βαλει και εγω στο προηγούμενο αυτοκίνητο.
Η απόδοσή τους ηταν πολύ καλύτερη από τα εργοστασιακα, απλώς είχαν το μειονεκτημα οτι τρωγοντουσαν πιό γρήγορα
Τα ds2500 & ds3000 απ' ότι ξέρω μπαίνουν κυρίως σε συνδυασμό με χαραγμένες ή τρυπημένες δισκόπλακες για να έχουν την ανάλογη απόδοση. -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Ferodo είχα βαλει και εγω στο προηγούμενο αυτοκίνητο.
Η απόδοσή τους ηταν πολύ καλύτερη από τα εργοστασιακα, απλώς είχαν το μειονεκτημα οτι τρωγοντουσαν πιό γρήγορα+1.000.000...
Αναζητηση βοηθειας (περι φρενων)