-
Σε Panda 1.2, παρουσιαστηκε το εξης προβλημα.
Μετα απο ταξιδι 4,5 ωρων στην Εθνικη, το air condition παρουσιασε στο τελευταιο ημιωρο πτωση αποδοσης (δεν εψυχε σχεδον καθολου).
Υπεθεσα οτι μπορει να εχασε το ψυκτικο υγρο, οπως μου ειχε συμβει στο παρελθον με αλλο αυτοκινητο.
Την αλλη μερα ομως, η ψυξη επανηλθε δριμυτερη.
Δεν ηρθε ομως μονη της... Μαζι της εγκατασταθηκε και ενας θορυβος σαν 'γουργουρητο' , ο οποιος ακουγεται οταν κομπλαρει ο κομπρεσορας του κλιματιστικου και σταματα φυσικα μολις το κλεισω.Πριν το παω στον γιατρο, καμια ιδεα για το τι εχει συμβει και αν σχετιζονται μεταξυ τους τα περιστατικα;
-
Σε Panda 1.2, παρουσιαστηκε το εξης προβλημα.
Μετα απο ταξιδι 4,5 ωρων στην Εθνικη, το air condition παρουσιασε στο τελευταιο ημιωρο πτωση αποδοσης (δεν εψυχε σχεδον καθολου).
Υπεθεσα οτι μπορει να εχασε το ψυκτικο υγρο, οπως μου ειχε συμβει στο παρελθον με αλλο αυτοκινητο.
Την αλλη μερα ομως, η ψυξη επανηλθε δριμυτερη.
Δεν ηρθε ομως μονη της... Μαζι της εγκατασταθηκε και ενας θορυβος σαν 'γουργουρητο' , ο οποιος ακουγεται οταν κομπλαρει ο κομπρεσορας του κλιματιστικου και σταματα φυσικα μολις το κλεισω.Πριν το παω στον γιατρο, καμια ιδεα για το τι εχει συμβει και αν σχετιζονται μεταξυ τους τα περιστατικα;
-
Σε Panda 1.2, παρουσιαστηκε το εξης προβλημα.
Μετα απο ταξιδι 4,5 ωρων στην Εθνικη, το air condition παρουσιασε στο τελευταιο ημιωρο πτωση αποδοσης (δεν εψυχε σχεδον καθολου).
Υπεθεσα οτι μπορει να εχασε το ψυκτικο υγρο, οπως μου ειχε συμβει στο παρελθον με αλλο αυτοκινητο.
Την αλλη μερα ομως, η ψυξη επανηλθε δριμυτερη.
Δεν ηρθε ομως μονη της... Μαζι της εγκατασταθηκε και ενας θορυβος σαν 'γουργουρητο' , ο οποιος ακουγεται οταν κομπλαρει ο κομπρεσορας του κλιματιστικου και σταματα φυσικα μολις το κλεισω.Πριν το παω στον γιατρο, καμια ιδεα για το τι εχει συμβει και αν σχετιζονται μεταξυ τους τα περιστατικα;
-
Μάλλον έχει κάποιο πρόβλημα ο κομπρέσσορας ή ο συμπλέκτης που του δίνει κίνηση απο την μηχανή...
-
Έχεις 5χρόνια εγγύηση. Ευκαιρία να την χρησιμοποιήσεις και λίγο.
-
Είναι μάλλον τo θερμότερο καλοκαίρι που θυμάμαι... Βάρβαρες θερμοκρασίες 40+ για τους οδηγούς και επιβάτες. Οπότε κρισιμο ρόλο για την επιβίωση παίζει η απόδοση του aircondition. Eίναι μια παράμετρος που ποτέ δεν αναλύεται στα τεστ των περιοδικών πέρα από τα στερεότυπα περί διζωνικού κλιματισμού, απλού aircondition κλπ.
Οπότε μια λύση είναι να ενημερώσουμε ο ένας τον άλλον. Είστε ευχαριστημένοι από την απόδοση του κλιματισμού στο αυτοκίνητό σας;
Αναφέρετε μοντέλο, χρονιά κλπ. και προσπαθήστε νάστε αντικειμενικοί. Χρήσιμες πιστεύω θα είναι και πληροφορίες για τυχόν προβλήματα αξιοπιστίας (π.χ. χανει συνέχεια freon, θόρυβοι κλπ.) καθώς και ποσο ρίχνει την απόδοση του μοτέρ.Για να ξεκινήσουμε ιδού οι εντυπώσεις από τα αυτοκίνητα που οδηγώ.
Υaris Verso 2002 Mέτρια προς καλή απόδοση, οι πίσω αργούν να δροσιστούν ποτέ πρόβλημα αξιοπιστίας. Μέχρι να στρώσει το μοτέρ (30.000χλμ) έκοβε πολυ΄την απόδοση και βόγγαγε σε ζόρικες ανηφόρες. Μετά τα πάει καλύτερα. Με 100αρα βενζίνη η ροπη αυξάνει πολύ και το aircondition δεν ενοχλεί.
Ζafira 1.6 2001. Πολύ καλό aircondition αλλά έχει χάσει το freon δύο τρεις φορές.**
Jeep Cherokee 2,4 2001.** Αircondition απαράδεκτο για την κλάση του αυτοκινήτου παρά τις προσπάθειες βελτίωσης. -
εμενα στο φαμπια 101 μετα τα 4 χρονια ισως θελει αλαγη φρεον.εχει πολυ καλη αποδοση κοβει βεβαια λιγο το μοτερ,αλλα τωρα που δεν παγωνει παρα πολυ ισως ειναι καλυτερα γιατι εχει δροσια και δεν παγωνει.
-
Κι εγώ ευχαριστημένος με τον κλιματισμό από το Corollάκι. Για 1.400cc μια χαρά πηγαίνει, κόβει λιγάκι αλλά δεν είναι ενοχλητικό ούτε ζορίζεται πολύ. Το αμάξι είναι 3.5 ετών.
-
Punto Mk2: Σκατουλες... κατι τρεχει... με τις βαριες ζεστες δεν τα καταφερνει.... Θελει τσεκαρισμα...
Merc Sportcoupe: Η εποχη των παγετωνων νο3
-
Renault megane rs,τριτο καλοκαιρι κ απολυτα ικανοποιημενος.
1 Σε αποδοση κ φετος ειδικα με τα φιμε πολυ καλητερα.- Υσχυροτατο φιλτρο καμπινας με αποτελεσμα να μην σε πιανει πονοκεφαλος απο την εντονη μυροδια κατα την εκκινηση το Α/C.Μπορεις να το δουλεψεις απροβληματιστα για ωρες κ να μην νιωσεις το κεφαλι σου βαρη απο την εκθεση σου στο κρυο αερα
3.Επισης βοηθαει παρα πολυ το σωστο συστημα εξαερισμου τις καμπινας οταν δεν δουλευεις ανακυκλωση οπου κ να μην δουλεψεις καθολου το βεντιλατερ εχεις ψυξη δια τις ροης αερος απο το περιβαλλον,κατι που δεν θα το συναντησεις στην γερμανικη σχολη π.χ. golf 4 που ειχα επρεπε οποσδηποτε να δουλευει το βεντιλατερ αλλιως ειτε χειμωνα ειτε καλοκαιρι ασφηκτιουσες
Σημαντικο. Οι αντιλιακες μεμβρανες κανουν εξαιρετικη δουλεια κ οποιος ''φορα'' καταλαβαινει τι ενοω!
Αυτα. -
Εμένα στη Fabia που έχω λειτουργεί ικανοποιητικά μέχρι στιγμής,την έχω 3 χρόνια.Μάλλον του χρόνου θα την πάω για αλλαγή freon,εκτός και τύχει να χρειαστεί νωρίτερα.Επειδή είναι κλιματιζόμενο και το ντουλαπάκι του συνοδηγού,το έχω κλείσει,υπάρχει περίπτωση να μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα;
-
Seat Toledo 1992
Το πρώτο μας αυτοκίνητο με AC (εργοστασιακό παρακαλώ!). Πολύ καλή απόδοση και αυτό μάλλον οφειλόταν στο οτι ήταν με το παλιό φρέον R12. Το μόνο πρόβλημα οτι το έχανε μέσα σε διάστημα 6 μηνών οπότε απο κάποιο σημείο και έπειτα και αφού δέν μπορούσαν να βρούν απο πού χάνει, δέν το ξαναγεμίσαμε.Hyundai Atos 1999
To ΑC είναι πολύ αδύναμο. Ειδικά όταν κάνει 40+ έξω, ο αέρας που βγάζει πρέπει με το ζόρι να είναι 5 βαθμούς πιό κρύος απο τον εξωτερικό. Φαντάζομαι οτι αν ήταν πιό δυνατό δέν θα το άντεχε η μηχανή του αυτοκινήτουHyundai Santa Fe 2001
Το Santa Fe έχει το πιό δυνατο AC που έχω δεί μέχρι τώρα σε αυτοκίνητοCitroen C4 2006
Οριακό AC. Όχι τόσο χάλια όσο του Atos αλλά με τις ζέστες πρέπει να το έχω συνέχεια τέρμα για να πέφτει μέσα η θερμοκρασία σε ανεκτά επίπεδα. Επίσης οι αεραγωγοί είναι πολύ πίσω και σε παράξενο ύψος με αποτέλεσμα να μη σε χτυπάει αρκετός αέρας ούτε οταν ο ανεμιστήρας είναι στην μέγιστη ταχύτητα. -
Να ελέγξεις την αρκούδα του C4.
-
Ο χρήστης pjathan έγραψε:
Εμένα στη Fabia που έχω λειτουργεί ικανοποιητικά μέχρι στιγμής,την έχω 3 χρόνια.Μάλλον του χρόνου θα την πάω για αλλαγή freon,εκτός και τύχει να χρειαστεί νωρίτερα.Επειδή είναι κλιματιζόμενο και το ντουλαπάκι του συνοδηγού,το έχω κλείσει,υπάρχει περίπτωση να μου δημιουργήσει κάποιο πρόβλημα;Απολυτος κανενα απλα κλεινεις μια επιπλεον διεξοδο του κρυου αερα που κυκλοφορει στους αγογους σου αλλα δεν νομιζω να κερδιζεις κ τιποτα εξερετικο σε αποδοση!
-
Σε απόδοση όντως δεν κερδίζω τίποτα,απλά το έχω κλείσει γιατί δεν μου χρειάζεται,ήταν στο βασικό εξοπλισμό του αυτοκινήτου,κανά δυο φορές το έχω χρησιμοποιήσει για να παγώσω αναψυκτικά.
-
Εμενα για να καταλαβεις εχει μια ταπα που κατα βουλιση κλεινεις την τρυπα η οχι.
-
BMW 3, οχι οτι δυνατοτερο υπαρχει,σε μερες οπως την σημερινη (40+) δυσκολεύτηκε να φερει το ηλιουλουσμενο αυτοκινητο σε ανθρωπινη κατασταση...
-
VW Golf IV 1.4lt
Σχετικά ικανοποιητικό το A/C του, παρότι φέτος ξέχασα να του κάνω service πριν το καλοκαίρι.
Τις μέρες που είναι η θερμοκρασία από 35-40 και πάνω, θέλει (αν έχω βάλει ηλιοπροστασία εμπρός) κανένα 10λεπτό για να πέσει λίγο η θερμοκρασία, ενώ για να πέσει τόσο που να 'πρέπει' να το χαμηλώσω για μην κρυώνω, πρέπει να περάσει κανένα 15λέπτο (δυστυχώς).
Αν έχω βάλει κουκούλα, στα 5 λεπτά είσαι καλά μέσα ενώ στο 10λεπτό μάλλον πρέπει να το χαμηλώσεις, για να μην κρυώνεις. (κερδίζεις δηλαδή κανένα 5λεπτο για να ρίξεις τη θερμοκρασία με την κουκούλα και μειώνεις αρκετά και τη φθορά των πλαστικών-ελαστικών-χρώματος από τον 'κακό' ήλιο:))Γενικά θα έλεγα αποδίδει καλά, αν σκεφτεί κανείς ότι ο συμπιεστής είναι ανάλογος των 1.400cc του αυτοκινήτου μου.Δεν έχω αυταπάτες.Δεν έχω 2lt μοτέρ για να 'σηκώνει' μεγαλύτερο συμπιεστή.
Ισως το αντίστοιχο 1.6 ή 1.8Τ, να τα πάνε καλύτερα στις ζέστες.ΥΓ:Θα ήταν ενδιαφέρον να το κάναμε και ψηφοφορία για να βλέπαμε και σχετικά άμεσα τα στατιστικά μας στοιχεία.
-
το κορσακι που εχω 1.4 2005 μοντέλο εχει καλη αρκουδα,κρυωνει καλα την καμπινα,αλλα γονατιζει το μοτερ.Νομιζω οτι εχω χασει 15 αλογα οταν το λειτουργω,και η αποκριση του γκαζιου γινεται ακομη χειροτερη
Το πιο δυνατο ειναι στα Φιατ Σκουντο της δουλειας,διλιτρα βενζινα πραγματικα παγωνεις μεσα εκει,στην πιο χαμηλη σκαλα του ανεμιστηρα και παγωνεις
Στο κορσα δεν εχω κανει τιποτα απο συντηρηση στο αρκουδισιον εδω και 2.5 χρονια
Τι χρειαζεται απο συντηρηση? -
Smart ForTwo, 700cc, μοντέλο 2005
- Πολύ ευχαριστημένος από την ψυκτική απόδοση του. Ακόμα και σήμερα με τους 46 βαθμούς η δροσιά στο εσωτερικό του ήταν κάτι παραπάνω από ικανοποιητική. Μεγάλος εχθρός του η γυάλινη οροφή αλλά και τα μεγάλα παράθυρα. Βέβαια, τα τελευταία είναι όλα καλυμμένα με μεμβράνη (και το παρμπρίζ), πράγμα που βοηθάει αρκετά.
- Το a/c επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό τις αλλαγές ταχυτήτων και γενικά την ομαλή λειτουργία του αυτοκινήτου. Μέσα στην κίνηση ζορίζεται αρκετά και σε πολύ ζεστές μέρες μετά από 30-45 λεπτά κίνησης σε μποτιλιάρισμα ο συμπλέκτης κουράζεται και οι αλλαγές γίνονται με .. κλωτσιές.
audi TT, 150ps, μοντέλο 2004
- Κατά την κίνηση δεν καταλαβαίνω πότε λειτουργεί το a/c και πότε είναι σβηστό. Πολύ ομαλή λειτουργία!
- Πολύ καλή ψύξη. Πρέπει να κοιτάξεις το θερμόμετρο για να καταλάβεις τι θερμοκρασία έχει έξω. Βοηθούν οι μικρές γυάλινες επιφάνειες (εμπρός και στο πλάι) και δεν αναπτύσσονται υψηλές θερμοκρασίες στο εσωτερικό.
- Πολλές φορές στην αυτόματη λειτουργία κρατάει την ταχύτητα του ανεμιστήρα ψηλά με συνέπεια να κάνει λίγο θόρυβο.
Είστε ευχαριστημένοι με το aircondition του αυτοκινήτου σας;