-
Παιδιά, χαιρετώ...
Μόλις απέκτησα το 'Ν' που θα κολήσω στην οπίσω τζαμαρία, αλλά αμφιταλαντεύομαι στο... που θα είναι 'κολλημένη' αυτή η τζαμαρία! Πέρασα από 50 διαφορετικές πιθανές επιλογές, με το καθένα να μοιάζει καλύτερο από τα υπόλοιπα. Θα ήθελα, λοιπόν, και τη δική σας άποψη. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή...Βασική ανάγκη:
Διαδρομή δουλειά-σπίτι-δουλειά (Μεσογείων, Κηφισίας, Αττική Οδός), και περιστασιακά κανένα 'κατέβασμα' προς κέντρο ή Πειραιά. Ταξίδια, σπάνια (2-3 φορές το χρόνο, και αν)Προτιμήσεις:
- Ασφάλεια
- Αξιοπιστία (μην το τρέχω στο σέρβις μέρα παρά μέρα)
- Οικονομικό στη συντήρηση
- Χαμηλή κατανάλωση
- Όσο το δυνατόν πιο άνετο εσωτερικό
Μοντέλα (ανάμεσα στα οποία αμφιταλαντεύομαι):
- Ford Focus
- KIA Ceed
- Citroen C4
Χ. Ό,τι έχετε να προτείνετε, από 10.000.000 μέχρι 17.000.000 (μικρό οικογενειακό)
Αυτάαα... Έχετε άλλες προτάσεις; Επισημάνσεις; Με βλέπω για το Focus, αν και ομολογώ πως μου γυάλισε περισσότερο από άποψη εσωτερικών χώρων και αξεσουάρ το Ceed. Συν το οτι για κάποιο λόγο, και μάλλον αντίθετα με την πλειοψηφία του κόσμου, μου αρέσει περισσότερο σαν 'μούρη' το Ceed από το Focus.
Ευχαριστώ για την όποια απάντηση και ευχαριστώ για τη φιλική συμβολή σας στην προσπάθειά μου να... βγω στους δρόμους. Υπόσχομαι να είμαι όσο το δυνατόν λιγότερο 'Χάρος'!
-
Παιδιά, χαιρετώ...
Μόλις απέκτησα το 'Ν' που θα κολήσω στην οπίσω τζαμαρία, αλλά αμφιταλαντεύομαι στο... που θα είναι 'κολλημένη' αυτή η τζαμαρία! Πέρασα από 50 διαφορετικές πιθανές επιλογές, με το καθένα να μοιάζει καλύτερο από τα υπόλοιπα. Θα ήθελα, λοιπόν, και τη δική σας άποψη. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή...Βασική ανάγκη:
Διαδρομή δουλειά-σπίτι-δουλειά (Μεσογείων, Κηφισίας, Αττική Οδός), και περιστασιακά κανένα 'κατέβασμα' προς κέντρο ή Πειραιά. Ταξίδια, σπάνια (2-3 φορές το χρόνο, και αν)Προτιμήσεις:
- Ασφάλεια
- Αξιοπιστία (μην το τρέχω στο σέρβις μέρα παρά μέρα)
- Οικονομικό στη συντήρηση
- Χαμηλή κατανάλωση
- Όσο το δυνατόν πιο άνετο εσωτερικό
Μοντέλα (ανάμεσα στα οποία αμφιταλαντεύομαι):
- Ford Focus
- KIA Ceed
- Citroen C4
Χ. Ό,τι έχετε να προτείνετε, από 10.000.000 μέχρι 17.000.000 (μικρό οικογενειακό)
Αυτάαα... Έχετε άλλες προτάσεις; Επισημάνσεις; Με βλέπω για το Focus, αν και ομολογώ πως μου γυάλισε περισσότερο από άποψη εσωτερικών χώρων και αξεσουάρ το Ceed. Συν το οτι για κάποιο λόγο, και μάλλον αντίθετα με την πλειοψηφία του κόσμου, μου αρέσει περισσότερο σαν 'μούρη' το Ceed από το Focus.
Ευχαριστώ για την όποια απάντηση και ευχαριστώ για τη φιλική συμβολή σας στην προσπάθειά μου να... βγω στους δρόμους. Υπόσχομαι να είμαι όσο το δυνατόν λιγότερο 'Χάρος'!
-
Παιδιά, χαιρετώ...
Μόλις απέκτησα το 'Ν' που θα κολήσω στην οπίσω τζαμαρία, αλλά αμφιταλαντεύομαι στο... που θα είναι 'κολλημένη' αυτή η τζαμαρία! Πέρασα από 50 διαφορετικές πιθανές επιλογές, με το καθένα να μοιάζει καλύτερο από τα υπόλοιπα. Θα ήθελα, λοιπόν, και τη δική σας άποψη. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή...Βασική ανάγκη:
Διαδρομή δουλειά-σπίτι-δουλειά (Μεσογείων, Κηφισίας, Αττική Οδός), και περιστασιακά κανένα 'κατέβασμα' προς κέντρο ή Πειραιά. Ταξίδια, σπάνια (2-3 φορές το χρόνο, και αν)Προτιμήσεις:
- Ασφάλεια
- Αξιοπιστία (μην το τρέχω στο σέρβις μέρα παρά μέρα)
- Οικονομικό στη συντήρηση
- Χαμηλή κατανάλωση
- Όσο το δυνατόν πιο άνετο εσωτερικό
Μοντέλα (ανάμεσα στα οποία αμφιταλαντεύομαι):
- Ford Focus
- KIA Ceed
- Citroen C4
Χ. Ό,τι έχετε να προτείνετε, από 10.000.000 μέχρι 17.000.000 (μικρό οικογενειακό)
Αυτάαα... Έχετε άλλες προτάσεις; Επισημάνσεις; Με βλέπω για το Focus, αν και ομολογώ πως μου γυάλισε περισσότερο από άποψη εσωτερικών χώρων και αξεσουάρ το Ceed. Συν το οτι για κάποιο λόγο, και μάλλον αντίθετα με την πλειοψηφία του κόσμου, μου αρέσει περισσότερο σαν 'μούρη' το Ceed από το Focus.
Ευχαριστώ για την όποια απάντηση και ευχαριστώ για τη φιλική συμβολή σας στην προσπάθειά μου να... βγω στους δρόμους. Υπόσχομαι να είμαι όσο το δυνατόν λιγότερο 'Χάρος'!
-
Εφυγες για κατασκευαστες...
Α,το Focus.Πολυ πιο αμαξι για μενα.
-
kia ceed η hyundai i30 ΔΑΓΚΩΤΟ
Αν σου αρεσε το εσωτερικο του σιντ τοτε το ι30 θα σου αρεσει πολυ περισσοτερο...
-
Καλώς ήρθες στο φόρουμ!
Πρόσφατα γνωστός μου είχε βρεθεί στο ίδιο δίλλημα, μεταξύ δηλαδή σίντ 1.4 και φόκους 1.6. Τελικά επέλεξε το φόκους κατόπιν παραίνεσης μου. Ας καταθέσουμε όμως τα πλεο/μειονεκτήματα του καθενός κατ'εμε
φόκους
-το καλύτερο κιβώτιο ίσως της κατηγορίας
-την καλύτερη παθητική ασφάλεια στην κατηγορία του (κατά γιουρονκάπ)
-πιο όμορφο*
-δυνατότητα παραγγελίας τρίπορτου
-μάλλον καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά
-καλύτερο πουλ μουρσίντ
-7 χρόνια εγγύηση
-δεδομένου του καλού πρωτέρου βίου των κορεατών μάλλον θα είναι πιο αξιόπιστο*
-μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις και άρα πιο ευκίνητο (βασικό για νικολάκη)
-καλύτερη οικονομία καυσίμου (μιλάμε για το 1.4)
-οικονομικότεροτο σιτροέν είχε νόημα μέχρι που βγήκε το σίντ. Δίνεις 2Κ παραπάνω και παίρνεις ένα ολοκληρωμένο 1400άρι που πάει κιόλας! Εναλλακτικά αν δεν φοβάσαι το τούρμπο το γκόλφ είναι πολύ καλό αλλά εμένα ακόμα με φοβίζει...
Προσωπικά πάντως αν ήμουν νέος οδηγός θα έψαχνα στα ίδια λεφτά μία 316 Ε46 μεταχειρισμένη. Ποιότητα, ασφάλεια, ίσως λίγο αργή βέβαια αλλά πισωκίνητη και θα βγάζει βλαβούλες οπότε θα μαθαίνεις κάποια πραγματάκια, ενώ θα μπορούσες να μάθεις τον όγκο του αυτοκινήτου χωρίς να πολυαγχώνεσαι για το αν θα κάνεις γρατζουνιές και γδάρσίματα...
*υποκειμενική άποψη
-
Αν δε εχεις το κομπλεξ του νεοελληνα (περι ΚΙΑ, Huyndai και γενικοτερα πουλ μουρ με το αμαξι για να μας βλεπουν οι αλλοι), το Ceed ειναι πολυ τιμια και ΚΑΛΗ επιλογη.
Για το Φοκους εχουν ακουστει καποια παραπονα για την αξιοπιστια του (απο κατόχους φοκους).
Γνωμη μου... το Ceed
-
Επίσης το Focus μάλλον θα δυσκολέψει το φίλο μας στις μανούβρες λόγω του περίεργου (χοντροκομμένου) σχήματος, με τις χοντρές κολώνες, την όχι τόσο καλή ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις και τη δύσκολη οριοθέτησή του (ειδικά για νέο οδηγό).
-
Ο χρήστης ducklord έγραψε:
... Με βλέπω για το Focus, αν και ομολογώ πως μου γυάλισε περισσότερο από άποψη εσωτερικών χώρων και αξεσουάρ το Ceed. Συν το οτι για κάποιο λόγο, και μάλλον αντίθετα με την πλειοψηφία του κόσμου, μου αρέσει περισσότερο σαν 'μούρη' το Ceed από το Focus....Αφού λες τα παραπάνω . . .γιατί τελικά θες να πας σε Focus ??
Και η δικιά μου άποψη είναι για Ceed, το μόνο που δε μου αρέσει μάλιστα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, είναι . . .το όνομα του . . .
Κατά τα άλλα θεωρώ ότι το Ceed υπερτερεί παντού του Focus . . .
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ κανένα από τα δύο, και βασίζομαι μόνο σε τεχνικά χαρακτηριστικά και ότι διαβάζω σε περιοδικά. Ωστόσο, από πλευράς 'συναισθήματος' όλα τα Ford θεωρώ πολύ απρόσωπα. Το Focus επιπλέον για μένα είναι ένα κλασικό παράδειγμα 'αντιστροφής χρόνου'. Δηλαδή το πρώτο του μοντέλο, είναι σαφώς πιο σύγχρονο και ενδιαφέρον 'εμφανισιακά' από το τωρινό. Αν είχαν παρουσιασθεί με διαφορετική χρονική σειρά, πρώτα το Focus II και μετά το focus I ίσως να μου άρεσαν και τα δύο. Τώρα όμως συγκρίνεις απ'ευθείας με τον προκάτοχο του . . .και σαφώς το ΙΙ χάνει, όχι απλά στα σημεία, αλλά παντού. -
Είμαι κάτοχος Focus, έχω 65.000 χλμ. και από αξιοπιστία είχα μόνο σπασμένο ελατήριο συμπλέκτη(όχι τίποτα σημαντικό). Είναι πολύ καλό αμάξι, με καλή ποιότητα και πάτημα στο δρόμο και ικανοποιητική άνεση, αρκετά οικονομικό, αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι βολικό για έναν νέο οδηγό λόγω του όγκου του.Στη θέση σου θα κοίταζα και το Γκολφ, που είναι λίγο πιο μαζεμένο. Το ΚΙΑ είναι ένα καλό αμάξι, αλλά υστερεί λίγο σε σχέση με το Ford (απ' ό,τι έχω διαβάσει σε τιμόνι, κιβώτιο και λειτουργία ανάρτησης). Πάντως και εκείνο είναι πολύ κάλή επιλογή. Αν το θες το Ford πάρ' το, έχει πολύ καλό εξοπλισμό αυτή τη στιγμή.
-
Οπως μας τα περιγράφεις, πάρε ένα ceed ή ένα i30 και καθάρισες.
Ομως δεν ξέρω πως συμεπριφέρεται ο συγκεκριμένος κινητήρας στις χαμηλές στροφές. Αν είναι αδύναμος χαμηλά (λογικό με τόση δύναμη ψηλά) πιθανόν να χρειάζεσαι πολλές αλλαγές ταχυτήτων μέσα στην πόλη πράγμα κουραστικό αν έχεις συνηθίσει αλλιώς. Οπότε ίσως ο 75άρης του focus να τα καταφέρνει καλύτερα. Σε κάθε περίπτωση, οδήγησέ τα και τα δύο.
Κοίταξε και το 307 που μπορεί να είναι προς το τέλος του αλλά η έκπτωση των 3Κ ευρώ και ο καλός 1400άρης κινητήρας δεν αφήνουν κανέναν αδιάφορο. Επίσης και ο 1400άρης του Golf έχει υψηλά αποθέματα ροπής χαμηλά. -
C4 1,4 για πολύ περισσότερο αυτοκίνητο για την τιμή του ή και Astra 1,6-Golf 1,4 TSI με λίγο υπέρβαση του άνω ορίου.
Στο cee'd η ένσταση μου είναι στην προσλαμβανόμενη ποιότητα και την σχεδίαση του εσωτερικού, αν και ξερώ οτι πολλοί διαφωνούν με αυτή μου την άποψη. -
C4 1.4 ή καλύτερα 1.6. Θα πληρώσεις γύρω στα 15Κ για την 1.6 full extra. Στα ίδια λεφτά αγοράζεις το Cee'd 1.4 με παρόμοιες επιδόσεις ή το Hyundai i30 που είναι το Cee'd με άλλα ρούχα.
Αν σου φτάνουν τα λεφτά και έχει κάποια καλή προσφορά και η Ford, και το Focus 1.6 είναι μια χαρά, αλλά εγώ δεν θα πλήρωνα τα παραπάνω χρήματα... Μιας και είναι και το πρώτο σου αυτοκίνητο, δεν έχεις λόγο να δώσεις παραπάνω χρήματα για την καλύτερη οδική συμπεριφορά του Focus, θα είναι μια χαρά και τα υπόλοιπα.
Αφού δεν έχεις πρόβλημα και με την καταγωγή των KIA/Hyundai ακόμη καλύτερα, αυξάνεις τις επιλογές σου!
Να ξέρεις πάντως, πως δεν είναι καλή κίνηση ν' αγοράζεις αυτοκίνητο μόλις βγαίνει, γιατί θα φας στην μάπα τα όποια προβλήματα βγάλει (μην ακούς κανέναν για τα περι αξιοπιστίας: καμιά εταιρεία δεν είναι εγγυημένη σ' αυτό πλέον, αν δεν τσουλήσει μερικούς μήνες-χρόνια το αυτοκίνητο για να βγουν τα προβλήματά του στην επιφάνεια...) και επιπλέον , αν δεν πάνε καλά οι πωλήσεις κι αρχίσουν οι προσφορές (πχ το C4 και το Focus ήταν αρκετές χιλιάδες -
Αν το Ford σε έκδοση σαν την Ghia, στο 1.6, σας κοστίζε όσο το Ceed στην full, ποιά θα προτιμούσατε;
Για αυτό μου φαίνεται δελεαστικό... Θα έχει περίπου τον ίδιο εξοπλισμό, περίπου τα ίδια λεφτά, αλλά όπως λένε κάποιοι 'θα είναι 'πιο αυτοκίνητο΄' (όχι πως... καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοούν με αυτή τη φράση). Για να το λένε όμως αυτοί που ξέρουν περισσότερα (εγώ τώρα έπιασα τιμόνι)... Κάτι δεν θα ξέρουν; Ε;
Ε;
Όχι; -
Ο χρήστης ducklord έγραψε:
Αν το Ford σε έκδοση σαν την Ghia, στο 1.6, σας κοστίζε όσο το Ceed στην full, ποιά θα προτιμούσατε;
Για αυτό μου φαίνεται δελεαστικό... Θα έχει περίπου τον ίδιο εξοπλισμό, περίπου τα ίδια λεφτά, αλλά όπως λένε κάποιοι 'θα είναι 'πιο αυτοκίνητο΄' (όχι πως... καταλαβαίνω τι ακριβώς εννοούν με αυτή τη φράση). Για να το λένε όμως αυτοί που ξέρουν περισσότερα (εγώ τώρα έπιασα τιμόνι)... Κάτι δεν θα ξέρουν; Ε;
Ε;
Όχι;Θα ξέρουν λές έ . . .
Ε για να το λένε, όντως κάτι μπορεί να ξέρουν
Anyway . . .μη μπερδεύεσαι φίλε μου, είσαι σε πολύ καλό δρόμο. Εννοώ, αφού έχεις καταλήξει στο ναδιαλέξεις μεταξύ δύο πραγμάτων, που πάνω κάτω κοστίζουν το ίδιο, είναι το ίδιο καλά εξοπλισμένα, και πάνω κάτω είναι και τα δύο 'αυτοκίνητα' ( αν και το ένα είναι πιο αυτοκίνητο) . . . .τότε δεν απομένει παρά να . . . . . ψωνήσεις σαν γκόμενα. Πάρε αυτό που σου αρέσει προσωπικά και μη ρωτάς κανέναν άλλον πλέον.Για να το κάνεις πιο εύκολο. . . Σκέψου ότι σου τα δίνουν τσάμπα (όχι και τα δύο, αλλά το ένα από τα δύο ) αρκει μέσα σε 30 seconds να διαλέξεις πιο θέλεις. . . . . .
30, 29, 28, . . . . 3, 2, 1. . . ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ λοιπόν -
αν μιλαμε για παραπλήσιες τιμές, εγω προτείνω το Focus 1.6
-
Μάθε ΑΚΡΙΒΩΣ πόσο θα σου κοστίσει το κάθε αυτοκίνητο , με τον εξοπλισμό που θέλεις και τα έξοδα ταξινόμισης , μεταλλικό χρώμα κλπ. Υπολόγισε επίσης το τελικό κόστος αν το αγοράσεις με χρηματοδότηση, μια διαφορά 2-3% στα επιτόκια, μπορεί να έχει μεγάλη διαφορά στην τελική τιμή.
Τέλος, αν όντως το Focus Ghia 1.6 κοστίζει το ίδιο με το Cee'd 1.4 κι εγώ το Focus θα έπαιρνα, αν και έχω την εντύπωση πως η C4 θα κάνει 2000 -
Ο χρήστης thodor έγραψε:
Και η δικιά μου άποψη είναι για Ceed, το μόνο που δε μου αρέσει μάλιστα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, είναι . . .το όνομα του . . .
Κατά τα άλλα θεωρώ ότι το Ceed υπερτερεί παντού του Focus . . .
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ κανένα από τα δύο.
-
Ο χρήστης GTI_ έγραψε:
Και η δικιά μου άποψη είναι για Ceed, το μόνο που δε μου αρέσει μάλιστα στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο, είναι . . .το όνομα του . . .
Κατά τα άλλα θεωρώ ότι το Ceed υπερτερεί παντού του Focus . . .
Δεν έχω οδηγήσει ποτέ κανένα από τα δύο.
Ναι έτσι όπως το παραθέτεις (μέχρι και τελεία έβαλες εκεί που είχε κόμμα ) . . . .έχει γέλιο όντως
Πάντως για να μην υπάρχουν παρεξηγήσεις, δεν είμαι απόλυτος σε κάτι, είπα την δικιά μου άποψη, και την δικιά μου θεώρηση των πραγμάτων.
Βασισμένος κυρίως στο ότι η KIA με το ceed με ξάφνιασε (θετικά) ενώ η ford με το focus . . . δε με ξάφνιασε καθόλου. Δε συμπαθώ τα Ford, εγώ προσωπικά. Δεν υπάρχει συγκεκριμένος λόγος και δεν θα έρθω σε σύγκρουση με κανέναν που πιστεύει το αντίθετο . . . Απλά για μένα είναι αυτοκίνητα που από μικρός ποτέ δε μετράβηξαν να πάω να δω από το παράθυρο πως είναι μέσα, και μεγαλύτερος όταν άρχισα να διαβάζω περιοδικά, τα τεστ που αφορούσαν ford τα προσπέρναγα, όπως προσπερνάω τις διαφημίσεις. Είναι το βίτσιο μου ίσως . . .
-
Αν η τιμη ειναι παραπλησια (καλα, αν η συγκριση ειναι 1.6 με 1.4, κακως το συζηταμε) δε θα σκεφτομουν κατι διαφορετικο απο το Focus, που μετα απο 2 χρονια στην αγορα εχει λυσει τα προβληματα νεοτητας, εχει καλο VfM, ανωτερη οδικη συμπεριφορα και καλυτερη μεταπωλητικη αξια. Νομιζω οτι σ' αυτα τα χρηματα το Ceed δε θα πουλησει. Το ξανασυζηταμε στο -2k, ατοκες κλπ.
Αν μου περισσευαν 3-4 χιλιαρικα, θα επαιρνα Golf TSI.
Focus vs Ceed vs... ποιό να πάρω;