Τι μας νοιαζει που εχει παρει φωτια ολη η χωρα και ανθρωποι και φυση καιγονται?????
Οπως ειπε καποιος πριν απο 7-8 χρονια 'ο Ολυμπιακος και το χρηματηστιριο να πηγαινουν καλα, κι ολα τ'αλλα ...'
Τι μας νοιαζει που εχει παρει φωτια ολη η χωρα και ανθρωποι και φυση καιγονται?????
Οπως ειπε καποιος πριν απο 7-8 χρονια 'ο Ολυμπιακος και το χρηματηστιριο να πηγαινουν καλα, κι ολα τ'αλλα ...'
Αν δε εχεις το κομπλεξ του νεοελληνα (περι ΚΙΑ, Huyndai και γενικοτερα πουλ μουρ με το αμαξι για να μας βλεπουν οι αλλοι), το Ceed ειναι πολυ τιμια και ΚΑΛΗ επιλογη.
Για το Φοκους εχουν ακουστει καποια παραπονα για την αξιοπιστια του (απο κατόχους φοκους).
Γνωμη μου... το Ceed
Απλα, οταν το μοτερ (και το turbo) εχουν δουλεψει για αρκετη ωρα (πχ σε μια μεγαλουτσικη διαδρομη-ταξιδι), λιγο πριν φτασεις στον προορισμο σου προσπαθεις να το οδηγεις χαμηλα και να μην το σκιζεις ή το αφηνεις λιγο να δουλεψει στο ρελαντι 1-2 λεπτα πριν το σβησεις.
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Χρειάζεσαι 5πορτο αμάξωμα;
Οπππππ!!! Τα σωστα αμαξια, εχουν 2 (αντε 3) πορτες.
Καλυτερα ποδηλατο, παρα 5θυρο αμαξι
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Οπότε θα αλλάξει και η τιμή για το 1600αρι με τα 120...Νομίζω οτι με πιάνεις ε?
Εγω νομιζω οτι το πιανω, οι υπευθυνοι της Peugeot δε ξερω ομως αν εχουν την ιδια αποψη...
Από ότι έχω καταλάβει ο καινούργιος είναι αρκετά καλύτερος και με καλύτερη κατανάλωση. Γιατί δεν περιμένεις να ξεστοκάρουν (όσο μπορούνε με τέτοια κατρακύλα στις πωλήσεις) και να αγοράσεις αφού το φτηνύνουν. Αποκλείεται να αφήσουν ένα τόσο χαοτικό κενό τιμής μεταξύ 1,4 και 1,6
Θα κλαις τα λεφτάκια σου αν πάρεις τώρα το 120, ενώ αν πάρεις το παλιό..θα έχεις το παλιό και θα σπαστείς από την παραλαβή ήδη
Ευτυχως ή δυστυχως, αυτο (θα) κανω. Ηδη κοιταω για εναλλακτικες λυσεις.
Αλλα ειναι κοροϊδια, και γι'αυτο το συζηταω.
Για τοσο 'κοτσους' μας εχουν ?
Τεσπα, υπαρχουν κι αλλου πορτοκαλιες
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Οπότε θα αλλάξει και η τιμή για το 1600αρι με τα 120...Νομίζω οτι με πιάνεις ε?
Εγω νομιζω οτι το πιανω, οι υπευθυνοι της Peugeot δε ξερω ομως αν εχουν την ιδια αποψη...
[/quote]
Xmmm... σύνολο πόσο θα σου βγει; Εννοώ με τέλη ταξινομησης κτλ, με το κλειδί στο χέρι.[/quote]
Με 110 αλογα, τελικη (με τελη και μεταλλικο) παει 16.642
Με 120 αλογα, τελικη (με τελη και μεταλλικο) παει 17.742
δηλαδη ακριβως 1100 ευρω διαφορα.
1100 ευρω ΜΟΝΟ για διαφορετικο κινητηρα ιδιου κυβισμου (εστω και πιο εξελιγμενο) ειναι ΤΡΑΓΙΚΑ μεγαλο premium κατα τη γνωμη μου..
Απ'οτι ρωτησα, θα διωξουν το όποιο στοκ εχουν με τον παλιο κινητηρα και μετα τελος.Μονο με τον καινουργιο.
Καλημερα στο φορουμ!
μια ερωτηση για τους γνωριζοντες..
Σκεφτομαι την αγορα του 207 1.6 και το ερωτημα που με απασχολει ειναι σχετικα με τον κινητηρα. Ο παλιος 1.6 με τα 110 αλογα ή ο καινουργιος 1.6 με τα 120 ?
Ειναι τοσο μεγαλες οι ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ διαφορες (εκτος βεβαια της ιπποδυναμης και της ροπης) που να δικαιολογει το extra κοστος (1100 ευρω ) ?? Αξιζει??
Ευχαριστω!
Η καρδια λεει turbo, η λογικη ατμοσφαιρικο...
Οποτε ας αποφασισει η τσεπη.