-
Eρχεται η νεα γενεση του genesis...4.6 V8 300hp me τελικη στο ριγκ πανω απο 300χλμ/ωρα με στοκ κινητηρα...
Απολαυστε...
-
Eρχεται η νεα γενεση του genesis...4.6 V8 300hp me τελικη στο ριγκ πανω απο 300χλμ/ωρα με στοκ κινητηρα...
Απολαυστε...
-
Eρχεται η νεα γενεση του genesis...4.6 V8 300hp me τελικη στο ριγκ πανω απο 300χλμ/ωρα με στοκ κινητηρα...
Απολαυστε...
-
Προφανώς είναι σε λάθος κατηγορία αλλά οι μόντ θα το φτιάξουν. Επί του θέματος τώρα είναι καθάρα για αμερικάνους και τα 300 θα τα πιάνεις μόνο με προσευχή. Ωστόσο θα είναι προφανώς πάμφτηνο στην αμερική οπότε θα πουλήσει.
Πάντως για καραφλίτσα και πεδιλάκι με κάλτσα δεν είναι!
εντιτ: είδα λίγο το βίντεο της παρουσίασης* πάντως και λέει ότι είναι ελαφρύτερο αλλά πιο άκαμπτο από την 5άρα και πολλάπλών συνδέσμων μπρός πίσω. Λες να έχει και οδηγική απόλαυση μέσα το πακέτο?
*το τέλος της οποίας ήταν γελοίο...
-
travelman..
Η επιθετικη πολιτικη της χιουνται, απευθυνεται στην αγορα της ΗΠΑ και κατοπιν σε αυτην της Ε.Ε. Το αν το genesis πιανει τα 300χλμ/ωρα και το πως σταματα αστο.. η χιουνται εχει επενδυσει σε συνεργασια με την bosch αλλα και με την brembo για εξελιξη των αντιστοιχων συστηματων..
Επισης δεν θελω να συγκρινω bmw με hyundai, αλλα γιατι αποκλειεις να ειναι πιο ακαμπτο το geneis απο την 5αρα???
Και κατι αλλο φιλε ταξιδιωτη..Γιατι κρινεις ενα αμαξι προτου κυκλοφορησει και δοκιμασθει???Και η τογιοτα με την λεξους δες τι εχει κανει...
-
Υπάρχει ήδη ανοιχτό θέμα στο οποίο έχετε απαντήσει αμφότεροι
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=23325
@νδρέας
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Υπάρχει ήδη ανοιχτό θέμα στο οποίο έχετε απαντήσει αμφότεροιhttp://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=23325
@νδρέας
Σωστός ο Αντρέας! Το είχα ξεχάσει τελείως. Ας κάνουν ένα μέρτζ λοιπόν οι μόντ αν γίνεται
Πάντως από το βίντεο της παρουσίασης στο σάιτ του ράντομ φαίνεται πολύ καλό. Πολλάπλων συνδέσμων αναρτήσεις και καλό πλάισιο είναι που με ενθουσιάζουν...
Ρε συ ράντομ ξέρεις πολλά αυτοκίνητα που με μόλις 300 άλογα τριακοσαρίζουν? Δεν λέω καλό φαίνεται και το 0-100 σε κάτω από 6 φαίνεται εφικτό αλλά το 300άρι είναι του μάτς, εκτός αν έχει κάνα αεροδυναμικό συντελεστή 0.2.
Βέβαια μετά το ι30 προφανώς και δεν αποκλείω να έχει καλύτερο πλαίσιο ακόμα και από την πεντάρα και μπράβο τους που τα καταφέραν τόσο γρήγορα να πλασαριστούν μεταξύ των πρίμιουμ στις ΗΠΑ...
-
H Hyundai εξελίσσεται ραγδαία και το Genesis είναι μία ακόμα απόδειξη ότι τα γνωστά, φτηνά VfM μοντέλα αρχίζουν να αποτελούν παρελθόν.
Είμαι περίεργος μόνο να δω, τι τιμολογιακή πολιτική θα ακολουθηθεί, αν και πιστεύω ότι θα διατηρήσουν τον δελεαστικό λόγο τιμής προς αξία, που τα χαρακτήριζε μέχρι τώρα, έστω και ελαφρά επιδεινωμένο...
Εντύπωση όμως προκαλεί το γεγονός ότι έχει στραφεί στην πίσω κίνηση, απόδειξη ότι έχει πάρει το πράγμα πολύ σοβαρά, μαθαίνοντας κι από τα σπασμένα μούτρα όσων Ευρωπαίων αποπειράθηκαν να επιχειρήσουν στην κατηγορία των μεγάλων saloon, με μπροστά κίνηση, με την εξαίρεση της Audi ίσως, που όμως κι αυτής το μερίδιο είναι χαμηλό σε σύγκριση με Merc και BMW...
Μιλώντας για τις κατηγορίες της 5άρας/7άρας πάντα...
-
Hyundai Genesis Coupe Limited Edition for EU; Priced at 25k euro
...'That engine is a 210 horsepower 2.0-liter turbocharged four cylinder'...
http://www.worldcarfans.com/9090224.002/hyundai-genesis-coupe-limited-edition-for-eu-priced-at-25k-euroΣυγκεκριμένα κομμάτια με καλή τιμή για την Ευρώπη. Πιθανόν...
-
Κοντος ψαλμός αλληλουια... βγαίνει λιαν συντομως οποτε θα ξέρουμε, παντως έχει όλα τα σωστά στοιχεία - εκτός απο το brand name. Αντε να δούμε και ενα φθηνό πισωκίνητο σπορ κουπέ τουλάχιστον (αφου οι 'μεγάλες' εταιρείες ακυρώνουν ή αναβάλλουν τα προτζεκτ τους )
Το πρώτο pre-production review πάντως (αν και δεν προχωράει σε λεπτομέρειες), το εκθείαζε:
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Sea ... and-video/ -
Στην αμερική, στη χώρα που είναιο κύριος προορισμός του Genesis δηλαδή, θεωρείται άμεσος αντίπαλος των Mustang, Camaro, Dodge Challenger και του Rx-8 (το μικρό τουλάχιστον).
Δείτε τη δοκιμή του car and driver για το V8
http://www.caranddriver.com/reviews/hot_lists/high_performance/performance_files_tested_by_c_d/2010_hyundai_genesis_coupe_3_8_road_testΈπιασε 0.87 g πλευρική επιτάχυνση στον στάνταρντ κύκλο διαμέτρου 200 ποδών έναντι 0.89 των Mustang GT και BMW 335, 0,9g για το ανανεωμένο RX-8 n3, 0.91g για το BMW 135 και 0,98 για το Nissan 370Z . Καθόλου άσχημα για το κόστος του.
Και οι αμερικάνοι μιλούν για πιο άκαμπτο σασί από την BMW. -
Πρώτη δοκιμή για το μικρό Genesis από το αμερικάνικο car & driver.
Αλουμινένιος κινητήρας με ομοιότητες από το Έβο, τούρμπο από την Mitsubishi, ηλεκτρονικός έλεγχος Siemens. Κινητήρας για μοντιφιές αναφέρει το άρθρο όπου και προβλέπει έως και 300 αλόγατα.
Btw 0.88 g πλευρική επιτάχυνση στον στάνταρντ κύκλο διαμέτρου 200 ποδών . Καλό. -
Ρε παιδες, αυτο το Genesis Coupe 2.0T τι απεγινε?
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Ρε παιδες, αυτο το Genesis Coupe 2.0T τι απεγινε?viewtopic.php?f=8&t=15335&start=315
-
Και όπως έλεγα και τον Ιούλιο του 2007 υπάρχει άλλο θέμα και για το sedan
viewtopic.php?f=8&t=23325
-
δυστυχως δεν θα τα δουμε στα μερη μας για να κλεισουν καποια στοματα δια παντως περι στησιματος,ακαμψιας,επιδοσεων και γενικοτερης ποιοτητας κατασκευης
-
13 χρόνια μετά ...
To ηλεκτρικό Genesis G80 καλύτερο σε συγκρτικό με τη Μερσεντέ EQE, είναι απίστευτη η πρόοδος των κορεατών. -
Το πιο εντυπωσιακό είναι ότι το Hyundai, ε συγγνώμη το Genesis εννοώ, είναι καλύτερο στον δρόμο από την Mercedes. OK η Merc παραμένει πιο άνετη/αρχοντική από ότι λένε, αλλά το ότι στρίβει το κορεάτικο καλύτερο είναι απρόσμενο.
-
Από την προηγούμενη γενιά των genesis υπήρχε αυτή η αίσθηση. Όχι ότι έχω οδηγήσει κάποιο ποτέ μου, αλλά από ότι λένε όσοι το έχουν κάνει
-
Μετά φταίω εγώ που λέω τα ηλεκτρικά "τάμπλετ με ρόδες"! Απλά δείτε το σαλόνι της Merc, δε θυμίζει σε τίποτα πλέον αυτοκίνητο, πιο πολύ με τηλεόραση σε σαλόνι μοιάζει. Δεν έχει τίποτα αναλογικό πλέον. Τουλάχιστον το Genesis είναι πιο old-school μέσα και εξωτερικά επίσης θυμίζει αυτοκίνητο και όχι νερόμπομπα με ρόδες.
Hyundai Genesis....