-
Ξεκίνησα το πρωί να πάω στη δουλειά με το αυτοκίνητο Το πρώτο φανάρι είναι πορτοκαλί μάλλον θα προλάβω. Ωχ άναψε κόκκινο αλλά δε βαριέσαι… Διάβαση πεζών. Δε πειράζει κάποιος άλλος θα σταματήσει να περάσουν έχω αργήσει κιόλας. Είχε στοπ? Δεν πειράζει δεν το είδα. Μα τι κάνει ο μ****. Με κόκκινο πέρασε? Ρε άντε γ*** π**** θα μας σκοτώσεις. Που να παρκάρω πάλι. Ας το βάλω εδώ στο πεζοδρόμιο να μη περπατάω. Είπα ότι έχω αργήσει. Κοίτα ρε που βάζουν τα δέντρα οι μ*** γ*** το σπίτι τους. Δεν μπορεί να περπατήσει κανείς στο πεζοδρόμιο παρκάρουν και όπου βρούν οι μ****.
Τα παραπάνω είναι φανταστικά και δεν συμβαίνουν ποτέ στους ελληνικούς δρόμους.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Είσαι στην ΕΟ και έχουν κατασκηνώσει στην αριστερή και η μεσαία και η δεξιά είναι άδεια!!!!!!
...
Παίζεις φώτα ΚΑΙ ΣΕ ΒΡΙΖΟΥΝ????? η
Μπαίνεις δεξία και τους αφήνεις στην ηρεμία τους ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΡΙΖΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ????**Φυσικά μπαίνεις δεξιά και είσαι και απόλυτα νόμιμος. Βάση ΚΟΚ είσαι υποχρεωμένος να κινείσαι δεξιά και δεν ορίζεται πουθενά ότι ο κινούμενος στη δεξιά λωρίδα δε μπορεί να πηγαίνει γρηγορότερα από αυτόν που κινείται στην αριστερή. **Το ζήτημα απλά είναι να μην έχει τη μορφή προσπεράσματος, δηλαδή μπαίνω δεξιά προσπερνάω ένα αμάξι και ξαναμπαίνω αριστερά, αλλά τη μορφή πορείας στη δεξιά λωρίδα.
Αντρέα, αυτό που μόλις περιέγραψες είναι ο ορισμός του προσπεράσματος από δεξιά...
Άλλο είναι λογικό, άλλο είναι νόμιμο... -
Την Τριτη κατα τις 20:00 στον Περιφερειακο, η κλασικη φαση:
Ατυχημα στην ανηφορα (απο Δ προς Α) απο Παπαγεωργιου προς διασταυρωση Νεαπολης. Μποτιλιαρισμα απο την ενωση με την εξωτερικη περιφερειακη. Δεν υπαρχει εξοδος, οποτε ολοι περιμενουν υπομονετικα...
Ολοι; Οχι ακριβως...
Δεν υπαρχει εξοδος; Ναι, αλλα υπαρχει... εισοδος.
ΠΑΠΑΡΑΣ με μεγαλο SUV αποφασιζει οτι ο χρονος του ειναι πιο πολυτιμος απο τον χρονο και τη νοημοσυνη των υπολοιπων και στριβει με δεξια αναστροφη στην ΕΙΣΟΔΟ ενος παραδρομου στον κεντρικο.
Απο κατω ερχοταν ενα αλλο αυτοκινητο, ο ΠΑΠΑΡΑΣ ουτε την αναστροφη δεν μπορουσε να κανει (το πλοιο εκανε 100 μανουβρες μεχρι να στριψει), με αποτελεσμα να ακουσει πολυ μπινελικι... -
αφού έχουμε πάρει σβάρνα τους παπαρομηχανόβιους, ευρισκόμενος πριν στη μποτιλιαρισμένη παραλιακή κι ένας ταρίφας από τη μεσαία είχε βγάλει φλας για να μπει αριστερή και όταν άρχισε να μπαίνει κόρναρε ένας μηχανάκιας που πήγαινε πέρα δώθε 100 μέτρα πριν, κάτσε ρε φίλε με ποιο δικαίωμα ΑΠΑΙΤΕΙΣ να σου ανοίξουν το δρόμο? ρε α συχτήρ από κει
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
αφού έχουμε πάρει σβάρνα τους παπαρομηχανόβιους, ευρισκόμενος πριν στη μποτιλιαρισμένη παραλιακή κι ένας ταρίφας από τη μεσαία είχε βγάλει φλας για να μπει αριστερή και όταν άρχισε να μπαίνει κόρναρε ένας μηχανάκιας που πήγαινε πέρα δώθε 100 μέτρα πριν, κάτσε ρε φίλε με ποιο δικαίωμα ΑΠΑΙΤΕΙΣ να σου ανοίξουν το δρόμο? ρε α συχτήρ από κειεσυ,αν θα γινοταν ατυχημα,ποιος πιστευεις οτι θα εφταιγε?
-
Προσωπικά πιστεύω ο πέρα - δώθε.
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
αφού έχουμε πάρει σβάρνα τους παπαρομηχανόβιους, ευρισκόμενος πριν στη μποτιλιαρισμένη παραλιακή κι ένας ταρίφας από τη μεσαία είχε βγάλει φλας για να μπει αριστερή και όταν άρχισε να μπαίνει κόρναρε ένας μηχανάκιας που πήγαινε πέρα δώθε 100 μέτρα πριν, κάτσε ρε φίλε με ποιο δικαίωμα ΑΠΑΙΤΕΙΣ να σου ανοίξουν το δρόμο? ρε α συχτήρ από κει
εσυ,αν θα γινοταν ατυχημα,ποιος πιστευεις οτι θα εφταιγε?
Ο μηχανακιας, αλλα τρεχα να αποδειξεις στο δικαστηριο οτι το μηχανακι πηγαινε με +50 κ ηταν 100 μετρα πισω οταν αλλαζες λωριδα
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
αφού έχουμε πάρει σβάρνα τους παπαρομηχανόβιους, ευρισκόμενος πριν στη μποτιλιαρισμένη παραλιακή κι ένας ταρίφας από τη μεσαία είχε βγάλει φλας για να μπει αριστερή και όταν άρχισε να μπαίνει κόρναρε ένας μηχανάκιας που πήγαινε πέρα δώθε 100 μέτρα πριν, κάτσε ρε φίλε με ποιο δικαίωμα ΑΠΑΙΤΕΙΣ να σου ανοίξουν το δρόμο? ρε α συχτήρ από κει
εσυ,αν θα γινοταν ατυχημα,ποιος πιστευεις οτι θα εφταιγε?
Ο μηχανακιας, αλλα τρεχα να αποδειξεις στο δικαστηριο οτι το μηχανακι πηγαινε με +50 κ ηταν 100 μετρα πισω οταν αλλαζες λωριδα
δε καταλάβατε, σημειωτόν πηγαίναμε και αφού είχε μπει ο ταρίφας μισός στην αριστερή μετά θυμήθηκε ο παπίς 100 μέτρα πίσω να του κορνάρει
-
Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
αφού έχουμε πάρει σβάρνα τους παπαρομηχανόβιους, ευρισκόμενος πριν στη μποτιλιαρισμένη παραλιακή κι ένας ταρίφας από τη μεσαία είχε βγάλει φλας για να μπει αριστερή και όταν άρχισε να μπαίνει κόρναρε ένας μηχανάκιας που πήγαινε πέρα δώθε 100 μέτρα πριν, κάτσε ρε φίλε με ποιο δικαίωμα ΑΠΑΙΤΕΙΣ να σου ανοίξουν το δρόμο? ρε α συχτήρ από κει
εσυ,αν θα γινοταν ατυχημα,ποιος πιστευεις οτι θα εφταιγε?
Ο μηχανακιας, αλλα τρεχα να αποδειξεις στο δικαστηριο οτι το μηχανακι πηγαινε με +50 κ ηταν 100 μετρα πισω οταν αλλαζες λωριδα
esy οταν πρροσπαερνας με ποσα +++ προσπερνας?
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
αφού έχουμε πάρει σβάρνα τους παπαρομηχανόβιους, ευρισκόμενος πριν στη μποτιλιαρισμένη παραλιακή κι ένας ταρίφας από τη μεσαία είχε βγάλει φλας για να μπει αριστερή και όταν άρχισε να μπαίνει κόρναρε ένας μηχανάκιας που πήγαινε πέρα δώθε 100 μέτρα πριν, κάτσε ρε φίλε με ποιο δικαίωμα ΑΠΑΙΤΕΙΣ να σου ανοίξουν το δρόμο? ρε α συχτήρ από κει
εσυ,αν θα γινοταν ατυχημα,ποιος πιστευεις οτι θα εφταιγε?
Ο μηχανακιας, αλλα τρεχα να αποδειξεις στο δικαστηριο οτι το μηχανακι πηγαινε με +50 κ ηταν 100 μετρα πισω οταν αλλαζες λωριδα
esy οταν πρροσπαερνας με ποσα +++ προσπερνας?
Δεν κινουμε παρανομα αναμεσα στις λοριδες ενος μποτιλιαρισμενου δρομου.....
Κ οταν βλεπω οτι καποιος μπροστα μου εχει βγαλει φλας και παει να μπει στην λοριδα μου, οντας 100μ πισω του κοβω για να τον διευκολυνω, δεν του κορναρω να μου ανοιξει δρομο -
ρε γιωργο μην πας να βγαλεις απο τηνμυγα ξυγκι...
οι μηχανοβιοι εχουν μετατρεξει την διακεκομενη διαγραμμιση και την διπλη διαχωριστικη σε λωριδα κινησης
ελεος δηλαδη
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
ρε γιωργο μην πας να βγαλεις απο τηνμυγα ξυγκι...οι μηχανοβιοι εχουν μετατρεξει την διακεκομενη διαγραμμιση και την διπλη διαχωριστικη σε λωριδα κινησης
ελεος δηλαδη
κωστα αλλο διπλη γραμμη που σημαινει οτι ειμαι εκτεθειμενος αντιθετο ρευμα,και αλλο ειμαι μεταξυ 2 λωριδων του ΔΙΚΟΥ μου ρευματος.ειναι λεπτομερεια σε ποια απο τις 2 λωρισες ειμαι αφου αυτος ππυ προτιθετε να αλλαξει λωριδα μπροστα μου ξερει ατυπα απο που θα περασω και ετσι δνε πρπει να με κλεισει διοτι εγω παω αναμεσα απο τα αυτοκινητα,παρανομα μεν,αλλα απο την στιγμη που ειναι υποχρεωμενοσ να κοιταξει καθρεπτες πριν αλλαξει λωριδα και απο υην στιγμη που ειμαι απο τα αρσιτερα του,εχει το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης.
ειναι κοινο μυστικο οτι στο κενο αναμεσα απο τα αυτοκινητα περνανε μηχανες ΤΕΛΟΣ!
το ξερουν ολοι οι οδηγοι αυτο και ωφειλουν να το σεβαστουν διοτι σε ενδεχομενο ατυχημα κατα 95 % τον πληρωνεις!ειδικα αν ειναι απο αριστερα.
ειπαμε παρανομοι οι μεν,αλλα ακομα ποιο παρανομος αυτος που αλλαζει λωριδα χωρις να διπλοκοιταξει τι συμβαινει πισω του.
εξαλου μην ξεχνας οτι την διηθηση ειναι υπο συζητηση αν θα την επιτρεψουν και στα χαρτια ωστε να ειμαστε καλυμενοι 100%. -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Θα ήθελα μερικές γνώμες..... τι είναι πιο κάφρικο να κάνεις ??????
Είσαι στην ΕΟ και έχουν κατασκηνώσει στην αριστερή και η μεσαία και η δεξιά είναι άδεια!!!!!!Παίζεις φώτα ΚΑΙ ΣΕ ΒΡΙΖΟΥΝ????? η
Μπαίνεις δεξία και τους αφήνεις στην ηρεμία τους ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΒΡΙΖΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΟ????Άρθρo 29,Kίνηση oχημάτων σε αυτoκινητόδρoμoυς,
oδoύς ταχείας κυκλoφoρίας και σήραγγες-
Στoυς αυτoκινητόδρoμoυς και στις oδoύς ταχείας κυκλoφoρίας, oι oπoίες
διακρίνoνται από τις ειδικές πινακίδες σήμανσης και στις oδoύς εισόδoυ
και εξόδoυ εξ αυτών, απαγoρεύεται η κυκλoφoρία πεζών, εφίππων, ζώων,
πoδηλάτων, ζωηλάτων oχημάτων και γενικά oχημάτων τα oπoία δεν κινoύνται
με κινητήρα, ως και μηχανoκίνητων oχημάτων τα oπoία εξ υπoλoγισμoύ ή εκ
κατασκευής ή εξ άλλης αιτίας δεν μπoρoύν να αναπτύξoυν σε oριζόντια oδό
ταχύτητα μεγαλύτερη των 50 χιλιoμέτρων την ώρα. -
Eάν όχημα ακινητoπoιηθεί αναγκαστικά επί τoυ oδoστρώματoς από
βλάβη ή άλλη αιτία, o oδηγός τoυ υπoχρεoύται να καταβάλλει κάθε πρo-
σπάθεια να τo μετακινήσει εκτός τoυ oδoστρώματoς, και, αν δεν μπoρεί, να
τoπoθετήσει αμέσως την κατ’ άρθρo 81 τoυ παρόντoς Kώδικα τριγωνική πι-
νακίδα σε απόσταση 100 τoυλάχιστoν μέτρων πίσω από τo όχημα ή την ειδι-
κή πρoειδoπoιητική συσκευή σε κατάλληλη θέση και κατά τη νύκτα να έχει
αναμμένα τα φώτα θέσης. -
Σε αυτoκινητόδρoμoυς ή oδoύς ταχείας κυκλoφoρίας τριών ή περισσό-
τερων λωρίδων κυκλoφoρίας πρoς την αυτή κατεύθυνση απαγoρεύεται στoυς
oδηγoύς των φoρτηγών αυτoκινήτων, μέγιστoυ επιτρεπόμενoυ βάρoυς πάνω
από 3,5 τόννoυς, των λεωφoρείων ή των συνδυασμών oχημάτων (συρμών),
μήκoυς μεγαλύτερoυ των 7 μέτρων, να καταλαμβάνoυν άλλη λωρίδα εκτός
των δύo πλησιέστερων πρoς τo δεξιό άκρo τoυ oδoστρώματoς.
Η ακραία αριστερή λωρίδα χρησιμοποιείται από επιβατηγά οχήματα ή μο-
τοσικλέτες ως λωρίδα προσπέρασης και καθίσταται και αυτή λωρίδα κυκλο-
φορίας, εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρησης. -
Η λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) προορίζεται αποκλειστικά και
μόνο για την κίνηση οχημάτων άμεσης ανάγκης και οχημάτων συντήρησης
των αρμόδιων κρατικών υπηρεσιών ή των εταιρειών που, κατά παραχώρηση
από το Δημόσιο, λειτουργούν, συντηρούν και εκμεταλλεύονται αυτοκινητό-
δρομο ή οδό ταχείας κυκλοφορίας, για την αντιμετώπιση έκτακτων γεγονό-
των, περιστατικών ή άλλων αναγκών. Οποιαδήποτε άλλη χρήση των λωρίδων
έκτακτης ανάγκης, εξαιρουμένων των περιπτώσεων της παραγράφου 3 του
άρθρου αυτού, απαγορεύεται.
Άρθρo 21, Kανόνες για τoυς ελιγμoύς των oχημάτων
- O oδηγός πoυ πρoτίθεται να εκτελέσει ελιγμό, oφείλει πρoηγoυμένως
να βεβαιωθεί ότι μπoρεί να τo πράξει χωρίς κίνδυνo ή παρακώλυση των
λoιπών χρηστών της oδoύ, oι oπoίoι κινoύνται πίσω, μπρoστά ή πλάι τoυ, ή
ετoιμάζoνται να τoν πρoσπεράσoυν, λαμβάνoντας υπόψη τη θέση, την κατεύ-
θυνση και την ταχύτητά τoυς. - Πριν από κάθε ελιγμό, o oδηγός υπoχρεoύται να καταστήσει έγκαιρα
γνωστή την πρόθεσή τoυ αυτή, χρησιμoπoιώντας για τo σκoπό αυτόν τoυς
δείκτες κατεύθυνσης, αν δε αυτoί δεν λειτoυργoύν, υπoχρεoύται να δώσει τα
ακόλoυθα σήματα με τo χέρι:
α) Έκταση τoυ βραχίoνα για στρoφή πρoς την κατεύθυνση αυτoύ.
β) Kάμψη τoυ βραχίoνα πρoς τα πάνω για στρoφή πρoς την αντίθετη πλευ-
ρά αυτoύ.
γ) Kάμψη τoυ βραχίoνα πρoς τα κάτω, για τoν ελιγμό στάθμευσης. - H πρoειδoπoίηση πoυ δίνεται με τoυς δείκτες κατεύθυνσης επιβάλλεται
να συνεχίζεται σε όλη τη διάρκεια τoυ ελιγμoύ και να παύει όταν oλoκληρωθεί
o ελιγμός.
4. Ο οδηγός που παραβαίνει τις διατάξεις του άρθρου αυτού τιμωρείται
με διοικητικό πρόστιμο ογδόντα (80,00) ευρώ. Αυτός που επιχειρεί στην οδό
συνεχείς ή διακεκομμένους ελιγμούς και κίνηση που εγκυμονεί κίνδυνο για
τους λοιπούς χρήστες της οδού τιμωρείται με διοικητικό πρόστιμο επτακοσί-
ων (700,00) ευρώ και επί τόπου αφαίρεση της άδειας ικανότητας οδήγησης
για τριάντα (30) ημέρες, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις και τη διαδικασία του
άρθρου 103 του παρόντος Κώδικα.
Βάση Κώδικα αυτοί που οδηγούν στην Ακραία Αριστερή Λωρίδα κυκλοφορίας είναι παράνομοι (διοικητικό πρόστιμο διακοσίων ευρώ), εφόσον οι υπόλοιπες λωρίδες δεν τελούν υπό καθεστώς κυκλοφοριακής συμφόρεσης.
Αν κινηθείς και εσύ στην Ακραία Αριστερή Λωρίδα είσαι και εσύ παράνομος.
Εφόσον η Ε.Ο. έχει τρεις Λωρίδες κυκλοφορίας σου μένουν δυο για να κινηθείς, η Δεξιά και η Μεσαία και η αριστερή για προσπέραση.
Δεν Δικαιολογείται αυτή η συμπεριφορά βάση Κώδικα δηλαδή να πας στην αριστερή και να αναβοσβήνεις φώτα, φλας κλπ (γιατί βάση Κώδικα είσαι και Εσύ παράνομος) και να περιμένεις από τους άλλους παράνομους να πάνε Δεξιά για να τους περάσεις ιδίως μάλιστα άμα στην αριστερή έχουν κατασκηνώσει πολλοί οδηγοί.Μια διευκρίνιση προσπέρασμα σύμφωνα με το Κώδικα νοείται ότι βρίσκεσαι πίσω από ένα όχημα και προτίθεσαι να το προσπεράσεις από την αμέσως αριστερή λωρίδα και μετά να επιστρέψεις στην ίδια λωρίδα που κατείχες πριν το προσπέρασμα.
Στην Κυκλοφορία κατά στοίχους που επιτρέπεται στους Δρόμους με τρεις Λωρίδες δεν είσαι υποχρεωμένος επιστρέψεις στην ίδια λωρίδα αλλά μπορείς να παραμείνεις σε αυτή ή να αλλάξεις Λωρίδα (στοίχο) γι αυτό και η αλλαγή Λωρίδας δεν αποτελεί προσπέραση.
Αυτό που απαγορεύεται στην κυκλοφορία κατά στοίχους είναι η συνεχόμενη ή διακεκομμένη αλλαγή Λωρίδων και κίνηση που εγκυμονεί κίνδυνο για τους άλλους χρήστες του οδοστρώματος εφόσον η αλλαγή Λωρίδας θεωρείται Ελιγμός, σύμφωνα με το «Άρθρο 21, Kανόνες για τoυς ελιγμoύς των oχημάτων», παραγραφος 4.Άρα σύμφωνα με το Κώδικας μπορείς να αλλάξεις Λωρίδα και να πας σε όποια Λωρίδα είναι άδεια και να παραμείνεις σε αυτή.
-
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
ρε γιωργο μην πας να βγαλεις απο τηνμυγα ξυγκι...
οι μηχανοβιοι εχουν μετατρεξει την διακεκομενη διαγραμμιση και την διπλη διαχωριστικη σε λωριδα κινησης
ελεος δηλαδη
κωστα αλλο διπλη γραμμη που σημαινει οτι ειμαι εκτεθειμενος αντιθετο ρευμα,και αλλο ειμαι μεταξυ 2 λωριδων του ΔΙΚΟΥ μου ρευματος.ειναι λεπτομερεια σε ποια απο τις 2 λωρισες ειμαι αφου αυτος ππυ προτιθετε να αλλαξει λωριδα μπροστα μου ξερει ατυπα απο που θα περασω και ετσι δνε πρπει να με κλεισει διοτι εγω παω αναμεσα απο τα αυτοκινητα,παρανομα μεν,αλλα απο την στιγμη που ειναι υποχρεωμενοσ να κοιταξει καθρεπτες πριν αλλαξει λωριδα και απο υην στιγμη που ειμαι απο τα αρσιτερα του,εχει το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης.
ειναι κοινο μυστικο οτι στο κενο αναμεσα απο τα αυτοκινητα περνανε μηχανες ΤΕΛΟΣ!
το ξερουν ολοι οι οδηγοι αυτο και ωφειλουν να το σεβαστουν διοτι σε ενδεχομενο ατυχημα κατα 95 % τον πληρωνεις!ειδικα αν ειναι απο αριστερα.
ειπαμε παρανομοι οι μεν,αλλα ακομα ποιο παρανομος αυτος που αλλαζει λωριδα χωρις να διπλοκοιταξει τι συμβαινει πισω του.
εξαλου μην ξεχνας οτι την διηθηση ειναι υπο συζητηση αν θα την επιτρεψουν και στα χαρτια ωστε να ειμαστε καλυμενοι 100%.Είσαι τόσο σίγουρος ότι όλοι κοιτάνε τους καθρέφτες τους όταν οδηγούν...?
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
ρε γιωργο μην πας να βγαλεις απο τηνμυγα ξυγκι...οι μηχανοβιοι εχουν μετατρεξει την διακεκομενη διαγραμμιση και την διπλη διαχωριστικη σε λωριδα κινησης
ελεος δηλαδη
Εχουμε και λεμε.
Δρομος με κινηση και 3 λοριδες ανα κατευθυνση χωρις νισηδα.
Σε πιθανη συγκρουση αυτοκινητου -στη λοριδα του-
και μηχανης -πανω στη διπλη διαχοριστικη η στο αντιθετο-
Ποιος θα βγει υπαιτιος;;;
Η μηχανη η το αυτοκινητο;;;
Εχω την εντυπωση πως το αυτοκινητο θα πρεπει να αποδειξει οτι δεν ειναι ελεφαντας.... -
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
ρε γιωργο μην πας να βγαλεις απο τηνμυγα ξυγκι...
οι μηχανοβιοι εχουν μετατρεξει την διακεκομενη διαγραμμιση και την διπλη διαχωριστικη σε λωριδα κινησης
ελεος δηλαδη
κωστα αλλο διπλη γραμμη που σημαινει οτι ειμαι εκτεθειμενος αντιθετο ρευμα,και αλλο ειμαι μεταξυ 2 λωριδων του ΔΙΚΟΥ μου ρευματος.ειναι λεπτομερεια σε ποια απο τις 2 λωρισες ειμαι αφου αυτος ππυ προτιθετε να αλλαξει λωριδα μπροστα μου ξερει ατυπα απο που θα περασω και ετσι δνε πρπει να με κλεισει διοτι εγω παω αναμεσα απο τα αυτοκινητα,παρανομα μεν,αλλα απο την στιγμη που ειναι υποχρεωμενοσ να κοιταξει καθρεπτες πριν αλλαξει λωριδα και απο υην στιγμη που ειμαι απο τα αρσιτερα του,εχει το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης.
**ειναι κοινο μυστικο οτι στο κενο αναμεσα απο τα αυτοκινητα περνανε μηχανες ΤΕΛΟΣ!
το ξερουν ολοι οι οδηγοι αυτο και ωφειλουν να το σεβαστουν **διοτι σε ενδεχομενο ατυχημα κατα 95 % τον πληρωνεις!ειδικα αν ειναι απο αριστερα.
**ειπαμε παρανομοι οι μεν,αλλα ακομα ποιο παρανομος αυτος **που αλλαζει λωριδα χωρις να διπλοκοιταξει τι συμβαινει πισω του.
εξαλου μην ξεχνας οτι την διηθηση ειναι υπο συζητηση αν θα την επιτρεψουν και στα χαρτια ωστε να ειμαστε καλυμενοι 100%.Παρεπιπτόντως , εάν επιτρέψουν την διήθηση θα είναι τρισμέγιστο σφάλμα εάν δεν καθορίσουν ακριβές και σαφές νομικό πλαίσιο που δεν θα επιτρέπει παρερμηνίες.
Σε ότι αφορά στα τονισμένα...είναι γνωστό ότι πολλοί Έλληνες έχουν οικονομικά προβλήματα. ΤΕΛΟΣ. Αυτοί θα πάνε να κλέψουν τις τράπεζες γιατί ναι μεν η κλεψιά είναι παράνομη αλλά και αυτοί που συγκεντρώνουν τον πλούτο παράνομα το κάνουν...Πως σου φαίνεται ; Δεν αναιρείς μία παρανομία με μία άλλη. Αυτό το ΤΕΛΟΣ θα μπορεί εύκολα να είναι : Οι μηχανές δεν περνούν ανάμεσα από τ' αυτοκίνητα : ΤΕΛΟΣ.
-
alfa 156>
Ε όχι και λεπτομέρεια!
Πες μου ότι αν δεις ένα αυτοκίνητο να έχει καβαλήσει τη διακεκομμένη γραμμή ανάμεσα σε δύο λωρίδες καβατζώνοντας τις για την πάρτη του δεν θα τον βάλεις στα Ζώα-Ζώα-Ζώα του 4ΤΦ. Υπό αυτό το πρίσμα και ένας αναβάτης που κινείται πάνω στη διαχωριστική την λωρίδων (χωρίς να κάνει διήθηση) είναι ζώο-ζώο-ζώο.
Όταν κάποιος αλλάζει λωρίδα οφείλει να κοιτάξει τι γίνεται πίσω του στη λωρίδα που θέλει να εισέρθει, άντε και στη διαχωριστική της. Αν κάποιο μηχανάκι του πεταχτεί από το πουθενά κάνοντας ζιγκ-ζαγκ ανάμεσα στα αυτοκίνητα δεν θα μπορέσει να το δει. Επίσης κανείς δε συνεχίζει να κοιτάει τον καθρέπτη του όταν έχει ήδη τελικά αποφασίσει να αλλάξει λωρίδα, κοιτάει μπροστά για προφανείς λόγους. Αν λοιπόν έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία και πας να τον εμποδίσεις ερχόμενος από τυφλό του σημείο είσαι εσύ φάουλ, απλά πράγματα.
Όσο για τη νομιμοποίηση της διήθησης, αν επιτραπεί (που ειλικρινά μακάρι να επιτραπεί για να πάψουμε να γκρινιάζουμε και οι μεν και οι δε) ελπίζω πως θα επιτρέπεται μονάχα ανάμεσα σε ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΑ αυτοκίνητα, όπου δεν υπάρχει περίπτωση αλλαγής λωρίδας. Διήθηση ανάμεσα σε κινούμενα αυτοκίνητα και μάλιστα με μεγάλες ταχύτητες (>100χαω) όπως γίνεται κατά κόρον στις ΕΟ είναι επικίνδυνη και θα ήταν ανόητο να επιτραπεί, όσο ανόητοι είναι και αυτοί που την κάνουν στηριζόμενοι σε μεγάλο βαθμό στην καλή θέληση και τις ικανότητες των οδηγών των αυτοκινήτων ανάμεσα από τα οποία περνούν.
-
Και πως θα αποδειχθεί ότι τη δεδομένη στιγμή του ατυχήματος του ατυχήματος τα οχήματα ήταν ακίνητα ή κινούνταν με 5 χάω ή με 15χάω ;
Είναι πολύ θολό το τοπίο και κατ' εμέ η διήθηση δεν θα πρέπει να είναι νόμιμη κάτι που σημαίνει ότι για ότι προκαλέσεις εφ' όσον κινείσαι μεταξύ λωρίδων , είσαι υπεύθυνος.
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
ρε γιωργο μην πας να βγαλεις απο τηνμυγα ξυγκι...
οι μηχανοβιοι εχουν μετατρεξει την διακεκομενη διαγραμμιση και την διπλη διαχωριστικη σε λωριδα κινησης
ελεος δηλαδη
κωστα αλλο διπλη γραμμη που σημαινει οτι ειμαι εκτεθειμενος αντιθετο ρευμα,και αλλο ειμαι μεταξυ 2 λωριδων του ΔΙΚΟΥ μου ρευματος.ειναι λεπτομερεια σε ποια απο τις 2 λωρισες ειμαι αφου αυτος ππυ προτιθετε να αλλαξει λωριδα μπροστα μου ξερει ατυπα απο που θα περασω και ετσι δνε πρπει να με κλεισει διοτι εγω παω αναμεσα απο τα αυτοκινητα,παρανομα μεν,αλλα απο την στιγμη που ειναι υποχρεωμενοσ να κοιταξει καθρεπτες πριν αλλαξει λωριδα και απο υην στιγμη που ειμαι απο τα αρσιτερα του,εχει το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης.
ειναι κοινο μυστικο οτι στο κενο αναμεσα απο τα αυτοκινητα περνανε μηχανες ΤΕΛΟΣ!
το ξερουν ολοι οι οδηγοι αυτο και ωφειλουν να το σεβαστουν διοτι σε ενδεχομενο ατυχημα κατα 95 % τον πληρωνεις!ειδικα αν ειναι απο αριστερα.
ειπαμε παρανομοι οι μεν,αλλα ακομα ποιο παρανομος αυτος που αλλαζει λωριδα χωρις να διπλοκοιταξει τι συμβαινει πισω του.
εξαλου μην ξεχνας οτι την διηθηση ειναι υπο συζητηση αν θα την επιτρεψουν και στα χαρτια ωστε να ειμαστε καλυμενοι 100%.Να σου πω....
Ετσι οπως το θετεις, ειναι σαν να μας λες να κοιταμε μονο πισω οταν αλλαζουμε λοριδες, για να μη πετυχουμε κανα μηχανακι.
Που θα μας εχει δει και απλα θα βαριεται να φρεναρει -
καταρχην δεν ενοησα σε καμια περιπτωση για αυτους που κινουνται αντιθετο ρευμα,μιλαω αποκλειστικα για την διηθηση και οχι για παραβιαση διπλης,που την κανω και εγω μεν γιατι με βολευει αλλα δνε υπαρχει περιπτωση να κορναρω σε καποιον η να λογομαχησω αν δεν με αφησει να περασω απο την στιγμη που ειμαι αντιθετο ρευμα....
επισης δεν μιλαω για τους μηχανοβιους που πηαγινουν απο την δεξια στην αριστερη και τουμπαλιν σε ολο το μηκος του δρομου ....
μιλαω αποκλειστικα πχ στην κινηση της παραλιακης που τηνκανω καθε μερα εγω πιανω την αριστερη πλευρα δηλαδη μεταξυ αριστερης λωριδας κ μεσαιας και παω σερι εκει.
οποτε ειμαι απολυτα ορατος απο τους καθρεπτες των αυτοκινητων φυσικα ομως για οποιους τους χρησιμοποιουν....
και τελος εγω οταν οδηγω πριν αλλαξω λωριδα ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ κοιταω και τον κεντρικο καθρεπτη για να εχω εικονα τι γινεται πισω μου...αν δω μηχανη και στην δεξια λωριδα ακομα εχω τον νουμου γιατι μπορει να βρεθει απο το πουθενα διπλα μου στην αριστερη λωριδα......
και αν τρακαρουμε θα ειναι δυσκολο να πληρωθω την ζημεια μου αν δεν το παραδεχτει η δεν υπαρχουν μαρτυρες υπερ μου,και φυσικα ειναι κατι που προσπαθω να το αποφυγω μεχρι αηδειας.
Ζώα,Ζώα,Ζώα [#7]