-
Ο χρήστης Antiriad έγραψε:
Μόλις μίλησα με γνωστό μου που έχει άκρες στο ΥΜΕ. Μού έλεγε οτι μετεκλογικά σκέφτονται να απαγορεύσουν την κυκλοφορία των 'Μη καταλυτικών' στο κέντρο. Επίσης θα απαγορεύουν την μεταβίβαση των 'μη καταλυτικών' οπότε μόνο απόσυρση θα μπορούν να γίνουν πια.Μάλιστα έχουν συζήτηση για επιπλέων μέτρα μετά από αυτό που έγινε στην Πάρνηθα.....
ΜΕΓΑΛΗ καταστροφή μιλάμε παιδιά. Μόνο με ποδήλατο θα μπορούμε να κυκλοφωρούμε πια.
Να δω ότι απαγορεύουν τα Land Rover της ΔΕΗ να πηγαίνουν κέντρο και να πεθάνω από τα γέλια!
Πέραν από την πλάκα, πολύ σοβαρά ακούγονται αυτά. Γνωρίζει κανείς αν συμφέρει μετατροπή κινητήρα σε καταλυτικό;
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Μόλις μίλησα με γνωστό μου που έχει άκρες στο ΥΜΕ. Μού έλεγε οτι μετεκλογικά σκέφτονται να απαγορεύσουν την κυκλοφορία των 'Μη καταλυτικών' στο κέντρο. Επίσης θα απαγορεύουν την μεταβίβαση των 'μη καταλυτικών' οπότε μόνο απόσυρση θα μπορούν να γίνουν πια.
Μάλιστα έχουν συζήτηση για επιπλέων μέτρα μετά από αυτό που έγινε στην Πάρνηθα.....
ΜΕΓΑΛΗ καταστροφή μιλάμε παιδιά. Μόνο με ποδήλατο θα μπορούμε να κυκλοφωρούμε πια.
Να δω ότι απαγορεύουν τα Land Rover της ΔΕΗ να πηγαίνουν κέντρο και να πεθάνω από τα γέλια!
Πέραν από την πλάκα, πολύ σοβαρά ακούγονται αυτά. Γνωρίζει κανείς αν συμφέρει μετατροπή κινητήρα σε καταλυτικό;
Συμφέρει περισσότερο ν' αγοράσεις ένα πιο καινούριο μοτερ καταλυτικό και να βάλεις κι ένα καταλύτη, αν θέλεις να κρατήσεις το αυτοκίνητό σου... Οπως και να χει, δεν νομίζω πως τόσο δραστικά μέτρα θα παρθούν, αν και πιστεύω πως θα είχε τεράστιο θετικό αντίκτυπο στην Αθήνα: πολλοί κρατάνε το παλιό σαπάκι τους σαν δεύτερο για να μπαίνουν στο δακτύλιο! Τυχούσα απαγόρευση, θα αχρήστευε κάτι τέτοιο σαν λύση και θα ωθούσε κάποιους στην υποχρεωτική απόσυρσή τους.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μόλις μίλησα με γνωστό μου που έχει άκρες στο ΥΜΕ. Μού έλεγε οτι μετεκλογικά σκέφτονται να απαγορεύσουν την κυκλοφορία των 'Μη καταλυτικών' στο κέντρο. Επίσης θα απαγορεύουν την μεταβίβαση των 'μη καταλυτικών' οπότε μόνο απόσυρση θα μπορούν να γίνουν πια.
Μάλιστα έχουν συζήτηση για επιπλέων μέτρα μετά από αυτό που έγινε στην Πάρνηθα.....
ΜΕΓΑΛΗ καταστροφή μιλάμε παιδιά. Μόνο με ποδήλατο θα μπορούμε να κυκλοφωρούμε πια.
Να δω ότι απαγορεύουν τα Land Rover της ΔΕΗ να πηγαίνουν κέντρο και να πεθάνω από τα γέλια!
Πέραν από την πλάκα, πολύ σοβαρά ακούγονται αυτά. Γνωρίζει κανείς αν συμφέρει μετατροπή κινητήρα σε καταλυτικό;
Συμφέρει περισσότερο ν' αγοράσεις ένα πιο καινούριο μοτερ καταλυτικό και να βάλεις κι ένα καταλύτη, αν θέλεις να κρατήσεις το αυτοκίνητό σου... Οπως και να χει, δεν νομίζω πως τόσο δραστικά μέτρα θα παρθούν, αν και πιστεύω πως θα είχε τεράστιο θετικό αντίκτυπο στην Αθήνα: πολλοί κρατάνε το παλιό σαπάκι τους σαν δεύτερο για να μπαίνουν στο δακτύλιο! Τυχούσα απαγόρευση, θα αχρήστευε κάτι τέτοιο σαν λύση και θα ωθούσε κάποιους στην υποχρεωτική απόσυρσή τους.
Υπάρχουν και αυτοί οι οποίοι οδηγούνε το σαπάκι τους στο κέντρο η στην δουλειά γιατί απλά δεν θέλου να οδηγήσουνε το 'καλό'.
Οτι και να πούμε η σαπίλα αρχίζει απο τα ΚΤΕΟ. Άμα κάνανε την δουλειά τους δεν θα κυκλοφορούσανε αμάξια φονίαδες.
-
εγώ πάντως σπανίως βλέπω ατυχήματα λόγω αστοχίας του αυτοκινήτου, συνήθως το πρόβλημα είναι ο οδηγός. Άρα τα περί αμαξιών φονιάδων θα το χαρακτήριζα απλά λάθος γνώμη λόγω παραπληροφόρησης.
-
Τα σαπακια ομως σιγουρα εμπλεκονται σε μικροατυχηματα λογω της μεγαλης αποστασης φρεναρισματος που χρειαζονται, συν του οτι πολλες φορες οι απειροι οδηγοι παιρνουν τα σαπακια της οικογενειας 'για να μαθουν'.Επισης συντελουν και στην κινηση,καθοτι θελουν 10 χρονια για να ξεκινησουν απο το φαναρι...
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
εγώ πάντως σπανίως βλέπω ατυχήματα λόγω αστοχίας του αυτοκινήτου, συνήθως το πρόβλημα είναι ο οδηγός. Άρα τα περί αμαξιών φονιάδων θα το χαρακτήριζα απλά λάθος γνώμη λόγω παραπληροφόρησης.Δηλαδή πιστεύεις ότι σε ένα τρακάρισμα με ένα Escort MKII με ~80km/h θα την έβγαζες καθαρή?
Παραπληροφόριση δεν πιστεύω ότι είναι.Μπες σε ένα αμάξι 20ετίας, οδήγησέ το με 50km/h και μετά μπες σε ένα αμάξι 10ετίας και πήγαινε πάλι με 50km/h.Νιώθεις ότι και τα 2 σε μετακινηνούν με την ίδια ασφάλεια?
Ένα αμάξι 20+ετών όσο νά ναι και τα χρόνια του τα δείχνει και η γεωμετρία της ανάρτητης είναι χάλια (Σε σχέση με τα τωρινά αμάξια, όπου πολλοί με παλιά αμάξια κυνηγιούνται με νεώτερα αυτοκίνητα επειδή απλά ίσως έχουν τα ίδια ή και περισσότερα άλογα και είναι πιο ελαφρυά από τα πιο καινούρια αμάξια), τα φρένα τους είναι χειρότερα...
Δεν ξέρω πώς μπορούμε να το κάνουμε πιο χειροπιαστό το θέμα.ΥΓ:Δε λέω ότι δεν υπάρχουν κι αμάξια 20+ ετών που είναι πολύ καλά συντηρημένα, αλλά πρέπει να παραδεχτούμε ότι το 90% αυτών είναι χρέπια με κεφαλαία γράμματα, γιατί αυτοί που τα έχουν, απλά δεν έχουν να αγοράσουν νεώτερο αμάξι=>δεν έχουν τα αντίστοιχα χρήματα για να το κρατήσουν σε καλή κατάσταση. (θυμίζω ότι όσο παλιώνει ένα αμάξι, τόσο περισσότερα ζητάει).Γι'αυτό και είμαι υπέρ στο να γίνουν τόσο ασύμφορα τα ΚΤΕΟ (να είναι πιο αυστηρά εννοείται) και η συντήρησή τους να είναι τόσο ακριβή που μόνο κάποιος με 'λόξα' να τα κρατάει.Μπορεί να ακούγεται καπιταλιστικό, όμως προσωπικά δε θέλω να βρεθώ μπροστά από αμάξι 20ετίας που θα χρειαστεί να φρενάρουμε και οι 2 τέρμα για να σταματήσουμε.Κατά πάσα πιθανότητα θα σταματήσει πάνω μου.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Επισης συντελουν και στην κινηση,καθοτι θελουν 10 χρονια για να ξεκινησουν απο το φαναρι...Πλάκα πλάκα, οποιοδήποτε 20ετίας ξεκινάει πιο γρήγορα από τα σύγχρονα...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Επισης συντελουν και στην κινηση,καθοτι θελουν 10 χρονια για να ξεκινησουν απο το φαναρι...
Πλάκα πλάκα, οποιοδήποτε 20ετίας ξεκινάει πιο γρήγορα από τα σύγχρονα...
Μετα απο 20 χρονια,μοτερ και οδηγος εχουν καταπονηθει πολυ,δεν εχουν σχεση με το πως ηταν στην αρχη
-
Έλα να πατήσεις φρένο στη γριά Lancia Beta μου και μετά
να το συγκρίνεις με το υπερσύγχρονο σύστημα πέδησης
του δικού σου -
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Επισης συντελουν και στην κινηση,καθοτι θελουν 10 χρονια για να ξεκινησουν απο το φαναρι...
Πλάκα πλάκα, οποιοδήποτε 20ετίας ξεκινάει πιο γρήγορα από τα σύγχρονα...
Είναι αστείο αλλά σε κάθε φανάρι μέχρι να βάλω τρίτη η Αλίκη αφήνει γύρω στα 50 μέτρα πίσω της τα υπόλοιπα 'σύγχρονα' αυτοκίνητα χωρίς να προσπαθώ εγώ συνειδητά να απομακρυνθώ ή να πηγαίνω 'γρήγορα' και χωρίς να ξεπεράσω τις 3500-4000σαλ.
Α, όσο για φρένα, τι ποσοστό από τα 'σύγχρονα' αυτοκίνητα που είναι αντίστοιχης κατηγορίας/προσανατολισμού έχουν πίσω δίσκους και όχι ταμπούρα στη βασική τους έκδοση;
-
[οφ-τόπικ]Φαντάσου, εγώ τους αφήνω πίσω με τον θρύλο, που 3.500 στροφές δεν πιάνει!
Η απόκριση του γκαζιού είναι τελείως αλλού σε σχέση με τα σημερινά αυτοκίνητα.[/οφ-τόπικ]
Κανείς δεν έχει καμιά ιδέα για αυτό που ρώτησα περί άνισης μεταχείρισης;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Α, όσο για φρένα, τι ποσοστό από τα 'σύγχρονα' αυτοκίνητα που είναι αντίστοιχης κατηγορίας/προσανατολισμού έχουν πίσω δίσκους και όχι ταμπούρα στη βασική τους έκδοση;
Τι σύγκριση ήταν αυτη τωρα;
Το πόσα αυτοκίνητα της εποχης εκεινης διέθεταν πίσω ταμπούρα σε σχεση με το πόσα αυτοκίνητα σύγχρονα εχουνε τωρα πρεπει να συγκρινεις (αν θες να μιλήσεις για κομμάτι του εξοπλισμου) ή ακομα καλύτερα σε πόσα μετρα απο τα 100 σταματανε οι βασικες εκδόσεις του σημερα σε σχεση με τις βασικες εκδόσεις του τότε (αν θες να συγκρινεις την αποτελεσματικότητα των φρενων) -
Ο χρήστης Panos272 έγραψε:
Έλα να πατήσεις φρένο στη γριά Lancia Beta μου και μετά
να το συγκρίνεις με το υπερσύγχρονο σύστημα πέδησης
του δικού σουΜεζουρα θα βαλουμε να δουμε την εχει πιο μακρια; (την αποσταση φρεναρίσματος ), ή θα μείνουμε να συζητάμε για την αίσθηση και το feedback;
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Δηλαδή πιστεύεις ότι σε ένα τρακάρισμα με ένα Escort MKII με ~80km/h θα την έβγαζες καθαρή?
για escort ούτε ξέρω ούτε με νοιάζει. Σε μετωπική με το golf μου πάντως σίγουρα.
Παραπληροφόριση δεν πιστεύω ότι είναι.Μπες σε ένα αμάξι 20ετίας, οδήγησέ το με 50km/h και μετά μπες σε ένα αμάξι 10ετίας και πήγαινε πάλι με 50km/h.Νιώθεις ότι και τα 2 σε μετακινηνούν με την ίδια ασφάλεια?
αίσθηση και μόνο. Η αμεσότητα πολλούς τους φοβίζει. Δλδ πρέπει όλοι να κυκλοφορούμε με playstation για να μπορούμε να οδηγούμε;
Ένα αμάξι 20+ετών όσο νά ναι και τα χρόνια του τα δείχνει και η γεωμετρία της ανάρτητης είναι χάλια (Σε σχέση με τα τωρινά αμάξια, όπου πολλοί με παλιά αμάξια κυνηγιούνται με νεώτερα αυτοκίνητα επειδή απλά ίσως έχουν τα ίδια ή και περισσότερα άλογα και είναι πιο ελαφρυά από τα πιο καινούρια αμάξια), τα φρένα τους είναι χειρότερα...
ας ελαφρύνουν τα καινούργια που τα έχουν γεμίσει με ένα κάρο (#&)(#.
ΥΓ:Δε λέω ότι δεν υπάρχουν κι αμάξια 20+ ετών που είναι πολύ καλά συντηρημένα, αλλά πρέπει να παραδεχτούμε ότι το 90% αυτών είναι χρέπια με κεφαλαία γράμματα, γιατί αυτοί που τα έχουν, απλά δεν έχουν να αγοράσουν νεώτερο αμάξι=>δεν έχουν τα αντίστοιχα χρήματα για να το κρατήσουν σε καλή κατάσταση. (θυμίζω ότι όσο παλιώνει ένα αμάξι, τόσο περισσότερα ζητάει).Γι'αυτό και είμαι υπέρ στο να γίνουν τόσο ασύμφορα τα ΚΤΕΟ (να είναι πιο αυστηρά εννοείται) και η συντήρησή τους να είναι τόσο ακριβή που μόνο κάποιος με 'λόξα' να τα κρατάει.Μπορεί να ακούγεται καπιταλιστικό, όμως προσωπικά δε θέλω να βρεθώ μπροστά από αμάξι 20ετίας που θα χρειαστεί να φρενάρουμε και οι 2 τέρμα για να σταματήσουμε.Κατά πάσα πιθανότητα θα σταματήσει πάνω μου.
Ok είσαι της άποψης ότι μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά. Προφανώς επειδή δε σε ενδιαφέρει το ζήτημα μιας και έχεις καινούργιο. Φυσικά κάποια στιγμή θα έρθει και η δική σου σειρά που θα καείς μαζί με τα ξερά σε κάποιο άλλο ζήτημα. Τότε θα καταλάβεις γιατί το κράτος θα πρέπει να προνοεί για όλους τους πολίτες.
-
Αναμφισβήτιτα το σημερινό αυτοκίνητα σε σχέση με αυτό που είναι 20ετίας, παρέχει μεγαλύτερη ασφάλεια. Καλύτερα συστήματα διεύθυνσης, φρένα (πόσα 20ετίας έχουν ABS;) κλπ. Η τεχνολογία του 1987 δε συγκρίνεται με του 2007. Ειδικά σήμερα που παίζει μεγάλο ρόλο η τεχνολογία, διάφορα συστήματα βοηθάνε για την ασφαλέστερη οδήγηση. Όμως, δε μπορεί να πεις κάποιος ότι ένα καλοσυντηριμένο 20ετίας αυτοκίνητο είναι επικίνδυνο. Αλλά και ένα 10ετίας, με αμορτισέρ που θέλουν αλλαγή και ελαστικά φθαρμένα, και αυτό μπορεί να θεωρηθεί επικίνδυνο. Άρα δεν είναι μόνον θέμα ηλικίας αυτοκινήτου. Είναι και θέμα συντήρησης. Πόσο ασφαλές είναι αυτοκίνητο 3ετίας με τα λάστιχά του λιωμένα που ο ιδιοκτήτης δεν τα αλλάζει; Μήπως δεν υπάρχουν τέτοια καινούργια αυτοκίνητα στους δρόμους; Όσο για τα ΚΤΕΟ, για να δουλέψουν σωστά πρέπει να υπάρχει εντολή από άνωθεν. Όπως με τα πρόστιμα κάνανε τον κόσμο να φοράει ζώνη, κράνος και να προσέχει με πόσα πάει, έτσι και με τα ΚΤΕΟ αν θέλουν μπορούνε να τα κάνουν να είναι αποτελεσματικά.
Και κάτι ακόμα. Γιατί ξεχνάτε τα λεωφορεία αστικά και υπεραστικά που πολλά είναι σαράβαλα όπως και πολλά φορτηγά και νταλίκες που είναι κινητές νεκρόκασες. Πόσοι επαγγελματίες αυτοκινητιστές συντηρούν τα αυτοκίνητά τους όπως πρέπει (βάλτε και τα αυτοκίνητα που είναι ταξί). Πόσα από αυτά έχουν λάστιχα σε καλή κατάσταση; Και λέω λάστιχα γιατί αυτό είναι που φαίνεται εύκολα με το μάτι. Πόσοι από αυτούς δεν έχουν μακελέψει κόσμο και κοσμάκι; Να ξεχάσω τα Τέμπη που το λεωφορείο με τους μαθητές ήταν για πέταμα; Πόσα λεωφορεία κάθε τόσο μέσα στην Αθήνα δεν παίρνουν μαζί τους τα παρκαρισμένα γιατί πότε το γκάζι κόλλησε και πότε τα φρένα δεν πιάσανε; Το καλύτερο αμάξι να πάρεις, αν δεν το συντηρείς σωστά σε ότι έχει να κάνει με την ασφαλή οδική συμπεριφορά του δε θα φταίει η ηλικία του αυτοκινήτου αλλά η αμέλεια του οδηγού. -
bit το δικό μου αμάξι είναι 8 ετών και δεν ξέρω καν πότε θα αλλαχτεί. Δεν λέω ότι είναι παμπάλαιο, αλλά όχι καινούριο.Στο κάτω-κάτω θα έχω προνοήσει, όταν είναι να φτάσει τη 10ετία, να το αλλάξω,αλλά αυτό είναι μία άλλη κουβέντα.
Ας μείνουμε στο θέμα μας:
Πες μου ένα λόγο που το 99% των παλαιών αυτοκινήτων κυκλοφορούν στους δρόμους και έχεις αμέσως το λόγο που δε μου αρέσει η ιδέα του παλιού αυτοκινήτου στους δρόμους.
Δεν είναι ότι μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά, όμως από τα 100 αμάξια παλιά, ούτε το 1 δεν πιστεύω ότι είναι σε καλή κατάσταση (τουλάχιστον μηχανικά) και κρατιούνται από τους ιδιοκτήτες τους λόγω τσιγκουνιάς ή γιατί δεν έχουν λεφτά να πάρουν άλλο αμάξι.(=>που λεφτά να συντηρήσουν σωστά κι αυτό?)Εξάλλου νομίζω ότι από κάποια χρόνια και μετά, μπορεί κάποιος (αν το έχει ερωτευτεί τόσο το αμάξι του) να το κάνει αντίκα και να έχει πινακίδες ΕΛΠΑ (αν κι αυτό δεν ξέρω αν σημαίνει ότι μπορεί να το κυκλοφορεί όποτε γουστάρει ).
Εκτός από τα παραπάνω, πιστεύω πώς ξέρω (ή τουλάχιστον έτσι νομίζω) να εκτιμάω παλιά καλοσυντηρημένα αυτοκίνητα.Ο πατέρας ενός κολλητού μου συντηρεί (με πινακίδες ΕΛΠΑ πλέον) ένα 'βάτραχο'.Όμως το αμάξι είναι στην τρίχα, πράγμα που το θαυμάζω.Πραγματικά χαίρομαι όταν μας πάει βόλτα με αυτό.
Μακάρι όλοι να είχαμε το μεράκι του, αλλά αυτό είναι άλλη συζήτηση.Χαίρομαι τα αμάξια που είναι καλοσυντηρημένα (παρότι ορισμένες φορές και παπάλαια) και κάποια από αυτά θα ήθελα κι εγώ να τα έχω, όμως όταν σκέφτομαι ότι το 99% των παλιών είναι κινητοί χάροι και κάποιοι από αυτοί με τα βίας σταματάνε ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο...
Αν δούλευαν σωστά τα (δημόσια και Ιδιωτικά) ΚΤΕΟ και δεν χρειαζόταν να λαδώσει κάποιος τη μηχανή του κράτους για να περάσει τον έλεγχο, τότε ας είχε και αμάξι από την εποχή του Κολοκοτρώνη.Χέστηκα προσωπικά.
Αλλά επειδή είναι κοινό μυστικό πώς με ένα 50ρικο περνάς ακόμα και άλογο από τα ΚΤΕΟ, γι'αυτό και είμαι θετικός στην ιδέα της υποχρεωτικής (κατά κάποιον τρόπο) απόσυρσης.
Δε θυμάσαι πόσες χιλιάδες 'συμπολίτες' μας έκαναν απόσυρση τότε...?ξαφνικά, μέσα σε 2-3 μήνες, έπρεπε να παίξεις ΛΟΤΤΟ για να πετύχεις πολύ παλιό αμάξι στο δρόμο.
Απλά τώρα, αφού δεν έχουν κίνητρο να το
Εξάλλου το είπα και πριν.Αν σου αρέσει τόσο το αμάξι σου, πάρε ένα σύγχρονο μικρό για τις μετακινήσεις σου και βγάλε ΕΛΠΑ πινακίδες για το 'μεγάλο' πυροβολικό.
Ίσως μια λύση του στυλ της προαιρετικής απόσυρσης, δίνοντάς σου ένα κίνητρο να αλλάξεις το αμάξι 'σου', να ήταν πιο λειτουργικό μέτρο.ΥΓ:Το θέμα πιστεύω πως είναι λεπτό γιατί, όπως είπε και ο bit, υπάρχουν κάποιες μειοψηφίες, που πραγματικά έχουν δεθεί τόσο με το αμάξι τους, που δεν μπορούν (και δε θέλουν για να λέμε και την αλήθεια) να το αποχωριστούν.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
bitΔεν είναι ότι μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά, όμως από τα 100 αμάξια παλιά, ούτε το 1 δεν πιστεύω ότι είναι σε καλή κατάσταση (τουλάχιστον μηχανικά) και κρατιούνται από τους ιδιοκτήτες τους λόγω τσιγκουνιάς ή γιατί δεν έχουν λεφτά να πάρουν άλλο αμάξι.(=>που λεφτά να συντηρήσουν σωστά κι αυτό?)
ΥΓ:Το θέμα πιστεύω πως είναι λεπτό γιατί, όπως είπε και ο bit, υπάρχουν κάποιες μειοψηφίες, που πραγματικά έχουν δεθεί τόσο με το αμάξι τους, που δεν μπορούν (και δε θέλουν για να λέμε και την αλήθεια) να το αποχωριστούν.
Εϊχα Golf II 20ετίας. Το αμάξι ήταν στην πένα. Θες από αναρτήσεις; Θες από φρένα; Θες από ελαστικά; Στα κρατήματα πρόβλημα κανένα. Για τα μηχανικά το μόνο που παίζει ρόλο είναι το σύστημα διεύθυνσης. Και επειδή έστω και ένα δε μπορεί να είναι σε καλή κατάσταση, υπάρχει το http://forum.vwgolf-club.gr/ Υπάρχουν πιθανόν και παρόμοια club με αυτοκίνητα που είναι στην πένα και είναι 20ετίας. Στη Γερμανία πόσα είναι 20ετίας και τα έχουν καλοσυντηρημένα και τα κυκλοφορούν κανονικά και όχι σαν αντίκες; Πολλά. Σαπάκια και σαράβαλα υπάρχουν. Ας λειτουργήσουν τα ΚΤΕΟ κανονικά. Όμως να αποσυρθούν υποχρεωτικά τα αυτοκίνητα με μόνο κριτήριο το ότι είναι 20ετίας, αυτό είναι κλασική ελληνική επιπολαιότητα. Υπάρχουν όμως και 5ετίας που μόνον την ανάρτηση και τα ελαστικά αν δεις αναρωτιέσαι πως ακόμα δεν όργωσε ο ιδιοκτήτης κανένα χωράφι.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Δεν είναι ότι μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά, όμως από τα 100 αμάξια παλιά, ούτε το 1 δεν πιστεύω ότι είναι σε καλή κατάσταση (τουλάχιστον μηχανικά) και κρατιούνται από τους ιδιοκτήτες τους λόγω τσιγκουνιάς ή γιατί δεν έχουν λεφτά να πάρουν άλλο αμάξι.(=>που λεφτά να συντηρήσουν σωστά κι αυτό?)
-1
Αν μάζευα τα χρήματα που έδινα τα τελευταία εφτά χρόνια για τη συντήρηση του Duna αγόραζα το Bravo Corsair Edition (= full extra) σήμερα.
-
εγώ πάντως σήμερα κάνω ανακατασκευή κυλινδροκεφαλής και αλλάζω μέταλλα/ελατήρια στον κορμό με μόλις 280ε.
Τι έπαιρνα με τόσα;(υπόψην καυσαέρια πέρναγα και πριν)
-
Ο χρήστης bit έγραψε:
εγώ πάντως σήμερα κάνω ανακατασκευή κυλινδροκεφαλής και αλλάζω μέταλλα/ελατήρια στον κορμό με μόλις 280ε.
Τι έπαιρνα με τόσα;(υπόψην καυσαέρια πέρναγα και πριν)
Με 300 ευρώ μάλλον την πόρτα κομπλέ με το τζάμι και το μηχανισμό για τα ηλεκτρικά παράθυρα
Υποχρεωτική απόσυρση για αυτοκίνητα 20ετίας ;