Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Το "καλύτερο" προσθιοκίνητο!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Το "καλύτερο" προσθιοκίνητο!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 16
    • 17
    • 5 / 17
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    51
    340
    1267
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kpsig moderator last edited by

      To 106 δεν συγχωρεί τη χαλαρότητα 😞
      Όπως και κάθε Γαλλικό PSA με υστερούντες βραχίονες που έχει σπορ κατευθύνσεις.

      ΖΧ
      205
      106
      306
      Ξαρά (εχμ)

      Αλλά αν είσαι 100% έτοιμος όταν κινείσαι στα όρια τους.. Απλά δεν παίζονται, όχι τόσο απόλυτης αποτελεσματικότητας αλλά λόγω της αίσθησης που μεταφέρουν στον οδηγό τους.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vagelis-rallye last edited by

        θυμαμαι τα λογια ενος φιλου που μου ειπε 'με αυτο το αμαξι η θα πηγαινεις πολυ αργα η τεζα......κυριλε κατασταση δεν υπαρχει'

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilios last edited by

          Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
          θυμαμαι τα λογια ενος φιλου που μου ειπε 'με αυτο το αμαξι η θα πηγαινεις πολυ αργα η τεζα......κυριλε κατασταση δεν υπαρχει'

          Βαγγέλη κατ'αρχάς ντροπή που άργησες τόσο να ανακαλύψεις το θέμα

          Νομίζω ότι έχουν παρεξηγηθεί κάποια πράγματα σχετικά με το Rallye. Έχεις δίκιο ότι σε περιβάλλον πίστας θα ευνοείται ενώ σε γλυστερό δρόμο μπορεί να σε προδώσει.

          Προσωπικά θεωρώ τις αντιδράσεις του όμοιες με αυτές ενός απόλυτου αγωνιστικού αυτοκινήτου (τηρουμένων των αναλογιών) πράγμα που δεν συμφωνεί με τη δική μου αντίληψη περί 'της καλύτερης προσθιοκίνητης συμπεριφοράς'.

          Το πρόβλημα είναι ότι, μέχρι τα 7/10 το 106 είναι προοδευτικό στην συμπεριφορά (αναλογία εντολών του οδηγού και αντιδράσεων του αυτοκινήτου). Από κει και πάνω όμως το διάγραμμα χαλάει και εμφανίζεται ένα απότομο και, για τους αρχάριους, απρόβλεπτο πρόσωπο.

          Ρίξε μια ματιά στις πρώτες σελίδες, όπου περιγράφω την ιδανική (για μένα) συμπεριφορά και πες μου αν συμφωνείς

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            petros last edited by

            Άρα μπαίνει ένα πολύ σημαντικό επιπρόσθετο ερώτημα...
            Ποιο είναι το πιο καλό προσθιοκίνητο και για ποιον;

            Πράγματι το 106R στα χέρια εκείνου που ξέρει πολύ καλά το 'άθλημα' κινείται με τρόπους ασύληπτους για τα περισσότερα προσθιοκίνητα της αγοράς (με μεγαλύτερο βάρος και μεταξόνιο), καθώς αρνείται πεισματικά να υποστρέψει, κινούμενο κατά βάση με τα τέσσερα και απόλυτα ελεγχόμενα.
            Αν δεν το 'σεβαστείς' όμως και χαλαρώσεις θα σε τιμωρήσει με τρόπο τόσο απότομο που δε θα τον δεις ούτε σε... Χιουντάι πρώτης γενιάς.
            Ειδικά το 1.3 (και με δεδομένη τη μικρότερη δύναμη του κινητήρα, εξαιτίας της οποίας τα περιθώρια διορθώσεων μειώνονται) έχει την απόλυτη συμπεριφορά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilios last edited by

              Ο χρήστης Petros έγραψε:
              Άρα μπαίνει ένα πολύ σημαντικό επιπρόσθετο ερώτημα...
              Ποιο είναι το πιο καλό προσθιοκίνητο και για ποιον;

              Πολύ σωστά και γι'αυτό εξ'αρχής ξεκαθάρισα ότι ο καθένας θα πρέπει να αναλύσει την προσθιοκίνητη συμπεριφορά την οποία θεωρεί ιδανική.

              Ατυχώς το θέμα οδηγήθηκε στην ανάλυση της συμπεριφοράς συγκεκριμένων αυτοκινήτων.

              Πράγματι το 106R στα χέρια εκείνου που ξέρει πολύ καλά το 'άθλημα' κινείται με τρόπους ασύληπτους για τα περισσότερα προσθιοκίνητα της αγοράς (με μεγαλύτερο βάρος και μεταξόνιο), καθώς αρνείται πεισματικά να υποστρέψει, κινούμενο κατά βάση με τα τέσσερα και απόλυτα ελεγχόμενα.
              Αν δεν το 'σεβαστείς' όμως και χαλαρώσεις θα σε τιμωρήσει με τρόπο τόσο απότομο που δε θα τον δεις ούτε σε... Χιουντάι πρώτης γενιάς.
              Ειδικά το 1.3 (και με δεδομένη τη μικρότερη δύναμη του κινητήρα, εξαιτίας της οποίας τα περιθώρια διορθώσεων μειώνονται) έχει την απόλυτη συμπεριφορά.

              Θεωρείς ότι το Rallye θα είναι αναγκαστικά ταχύτερο (όλες οι λοιπές συνθήκες ίδιες) σε μια δεδομένη δύσκολη διαδρομή από ένα άλλο αυτοκίνητο με την ίδια αναλογία κιλών ανά ίππο;. Ας πούμε με τη δίλιτρη 147; Η οποία έχει βέβαια και περισσότερη ροπή αλλά και 300 κιλά μεγαλύτερο βάρος...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                petros last edited by

                Ο χρήστης Vasilios έγραψε:

                Θεωρείς ότι το Rallye θα είναι αναγκαστικά ταχύτερο (όλες οι λοιπές συνθήκες ίδιες) σε μια δεδομένη δύσκολη διαδρομή από ένα άλλο αυτοκίνητο με την ίδια αναλογία κιλών ανά ίππο;. Ας πούμε με τη δίλιτρη 147; Η οποία έχει βέβαια και περισσότερη ροπή αλλά και 300 κιλά μεγαλύτερο βάρος...

                Αν μιλάμε για το 1.6Rallye, εξαρτάται από τον οδηγό (το 1300άρι θα μπορούσε να την ακολουθήσει -πιθανότατα και να την περάσει- μόνο σε πολύ κλειστές διαδρομές, όπου μετράει η ευελιξία και όχι οι επιταχύνσεις).
                Αυτό όμως ισχύει ούτως ή άλλως ακόμη και για αυτοκίνητα που στα χαρτιά δε συγκρίνονται...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tsilis last edited by

                  Για να αποφύγουμε τον παράγοντα οδηγό,ας θεωρήσουμε ότι σε κάθε περίπτωση βρίσκεται το ίδιο άτομο πίσω από το τιμόνι.
                  Σε αυτή την περίπτωση,έχω ακράδαντη την πεποίθηση ότι το 90% των οδηγών θα κινηθεί ταχύτερα με την δίλιτρη 147,με δεδομένο και την καλή γεωμετρία της.
                  Όμως φτάνει αυτό για να την βαφτίσουμε καλύτερο προσθιοκίνητο από το 106 Rallye?Η αίσθηση που δίνουν πίσω από το τιμόνι παίζει ρόλο?Φτάνει η απόλυτη ταχύτητα από σημείο σε σημείο?Αρκεί μόνο ο βαθμός συμμετοχής για ένα προσθιοκίνητο με χαμηλότερα επίπεδα πρόσφυσης,ώστε να το βαφτίσουμε καλύτερο από ένα άλλο,που αντικειμενικά κρατάει καλύτερα?
                  Θέλει συζήτηση το θέμα...
                  Προσωπικά οδηγώ ένα Cinquecento Sporting,το οποίο αντικειμενικά έχει χαμηλή ελκτικη και πλευρική πρόσφυση.Για πολύ καιρό πίστευα ότι το αυτοκίνητό μου κρατούσε πολύ καλύτερα από το Polo της συμβίας μου.Όταν τα μέτρησα σε συγκεκριμένες στροφές,όμως,διαπίστωσα με έκπληξη ότι το Polo ήταν ταχύτερο του Φίατ!Τι είχε συμβεί και εγώ ήμουν λάθος?Τίποτε το φοβερό,απλά το Polo δίνει κάκιστη αίσθηση στη σβέλτη οδήγηση,σε κάνει να πιστεύεις ότι έχεις κάνει αταξία και σου χρειάζεται τιμωρία,το Φίατ πάλι σου δίνει την αίσθηση ότι πας σφαίρα,όταν απλώς μετακινείσαι σβέλτα!
                  Μετά από αυτά,εγώ συνεχίζω να πιστεύω ότι το Φίατ είναι καλύτερο προσθιοκίνητο,ενώ η συμβία μου δεν αλλάζει με τίποτα το γερμανό της!
                  Είναι θέμα προτεραιοτήτων........!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • V
                    vagelis-rallye last edited by

                    η μηπως απλα το cinquecento ηθελε περισσοτερη προσπαθεια για να κινηθεις γρηγοροτερα ενω με το polo ηταν πιο ευκολο?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kpsig moderator last edited by

                      Εγώ πάλι είμαι 99% σίγουρος ότι η 147 ΔΕΝ θα μπορούσε να ακολουθήσει το 106 16V λόγω παρόμοιας αναλογίας ίππων, μακρύτερου κιβώτιου, χειρότερης καταναμής μαζών (περισσότερο βάρος εμπρός) και μικρότερης ευελιξίας (βλέπε τη 'μαζεμένη' πίσω ανάρτηση) σε ΚΛΕΙΣΤΗ διαδρομή, πχ ελληνικά βουνά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Ο χρήστης kpsig έγραψε:
                        Εγώ πάλι είμαι 99% σίγουρος ότι η 147 ΔΕΝ θα μπορούσε να ακολουθήσει το 106 16V λόγω παρόμοιας αναλογίας ίππων, μακρύτερου κιβώτιου, χειρότερης καταναμής μαζών (περισσότερο βάρος εμπρός) και μικρότερης ευελιξίας (βλέπε τη 'μαζεμένη' πίσω ανάρτηση) σε ΚΛΕΙΣΤΗ διαδρομή, πχ ελληνικά βουνά.

                        Σε μια μικρή διαδρομή, π.χ. μια ανάβαση μπορεί να είναι έτσι αν και αμφιβάλλω. Σε μια πιο μεγάλη διαδρομή όμως (πάνω από δέκα λεπτά - ένα τέταρτο της ώρας), όσο κλειστή και να είναι η κατάσταση θα αντιστραφεί. Ο λόγος είναι απλός: το Ραλί όταν πάει πάνω από 8/10 απαιτεί 101% προσήλωση του οδηγού ενώ η 147 είναι πολύ πιο προβλέψιμη και φιλική χωρίς να υστερεί πολύ σε 'ρυθμισιμότητα'. Δεν είναι τόσο υποστροφική όσο νομίζετε.

                        Φτάνω σε αυτό το συμπέρασμα χωρίς να έχω οδηγήσει Ραλί αλλά έχοντας μιλήσει πολύ με άνθρωπο που έχει Ραλί και έχει οδηγήσει πολλές φορές και 147 (gatony). Αντώνη, αν θες ανέλαβε εσύ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zeitmesser last edited by

                          Καλησπέρα!
                          Ερχόμαστε λοιπόν στα λόγια που με έκαναν γνωστό εδώ και καιρό στο φόρουμ αυτό(vaggelis-rallye μήν αρχίσεις σε παρακαλώ...).
                          Μου φαίνεται πραγματικά τρομερό,πως είναι δυνατό να περιλαμβάνεται έστω και στις γεμάτες απορία αναφορές σας ένα αμάξι σαν το ραλί εδώ, μετά από όσα γράφετε όλοι σας!
                          Ένα αυτοκίνητο που ομολογουμένως για να οδηγηθεί στο όριο και να είναι ανταγωνιστικό απαιτεί(?) αγωνιστικές καταβολές , δεν αποτελεί μέρος ευφήμου μνείας, όταν μιλάμε για δημόσιο δρόμο και μάλιστα για Ελλάδα.Για αυτό το λόγο και ανέφερα το εξαιρετικό Primera GT ,μιά και ο χαρακτήρας του στο δημόσιο δρόμο κάνει τους κλέφτες...να αναστενάζουν!
                          Μην αυταπατώμαστε λοιπόν,και βέβαια η 147 μπορεί να οδηγηθεί γρηγορότερα εκτός απολύτων χρόνων σε ευθείες από ένα ραλί, και βέβαια το επικίνδυνο δεν έχει θέση εδώ, σε αυτό το τόπικ.Πάρτε το ραλί και πηγαίνετε στη Θεσ/κη και μαζί πάρτε και μία 147 120 ίππων ή ένα Λεόν 112 ίππων και οδηγείστε τα στο όριο.Αν φτάσει το ραλί πρώτο μετά από 3ωρη+ οδήγηση, τα λέμε!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            theorallye last edited by

                            Εγώ είμαι σίγουρος ότι θα φτάσει πρώτο το Leon.
                            Δεύτερη φυσικά η Alfa και τρίτο (αν φτάσει) το Rallye.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zeitmesser last edited by

                              Χαίρομαι Θεοδόση που μιλάς και σκέφτεσαι λογικά!Εύγε!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • V
                                vagelis-rallye last edited by

                                να προσθεσω οτι αν βαζαμε και ibiza θα εφτανε πρωτο το ibiza

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • Z
                                  zeitmesser last edited by

                                  Γειά σου ρε Βαγγέλη!Αξεπέραστος!Χε!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    petros last edited by

                                    Ο χρήστης Zeitmesser έγραψε:
                                    .Πάρτε το ραλί και πηγαίνετε στη Θεσ/κη και μαζί πάρτε και μία 147 120 ίππων ή ένα Λεόν 112 ίππων και οδηγείστε τα στο όριο.Αν φτάσει το ραλί πρώτο μετά από 3ωρη+ οδήγηση, τα λέμε!

                                    Δροσερό χιούμορ...

                                    Ερώτηση κρίσεως: Το Leon τι ρόλο παίζει; (μεταφορέας του φωτογράφου;;; ). Μη μου πεις ότι είναι αυτό που στροφάρει στις Σέρρες σε κάτι παραπάνω από ένα λεπτό;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      chemic last edited by

                                      Ο χρήστης Zeitmesser έγραψε:

                                      Μην αυταπατώμαστε λοιπόν,και βέβαια η 147 μπορεί να οδηγηθεί γρηγορότερα εκτός απολύτων χρόνων σε ευθείες από ένα ραλί...

                                      οδήγηση στα όρια, όχι και τόσο όμως, στην ευθεία
                                      καλά, εγώ θα πάρω μια παλιά C180 και τα λέμε στου λεβέντη για σουβλάκια

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        chemic last edited by

                                        Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
                                        Εγώ είμαι σίγουρος ότι θα φτάσει πρώτο το Leon.
                                        Δεύτερη φυσικά η Alfa και τρίτο (αν φτάσει) το Rallye.

                                        πες μου ότι κάνεις πλάκα...πες μου ότι κάνεις πλάκα...

                                        Γειά σου ρε Βαγγέλη!Αξεπέραστος!Χε!

                                        και εγώ αν είχα ραλύ, αξεπέραστος θα ήμουν! Χε χε!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vagelis-rallye last edited by

                                          chemic εγραψες

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • Z
                                            zeitmesser last edited by

                                            ¨Ολα αυτά είναι καλά για τα ραλί.Να βρισκόταν έστω και ένας 'άντρας' να τα έβαζε μαζί μου οδικώς σε χρόνους με ανάλογο αμάξι και να βγεί μετά περίτρανα να μιλήσει και με αποδείξεις... Μα καλά,τόσο δειλό είναι...το καλύτερο μικρό προσθιοκίνητο?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 5 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr