-
To 106 δεν συγχωρεί τη χαλαρότητα
Όπως και κάθε Γαλλικό PSA με υστερούντες βραχίονες που έχει σπορ κατευθύνσεις.ΖΧ
205
106
306
Ξαρά (εχμ)Αλλά αν είσαι 100% έτοιμος όταν κινείσαι στα όρια τους.. Απλά δεν παίζονται, όχι τόσο απόλυτης αποτελεσματικότητας αλλά λόγω της αίσθησης που μεταφέρουν στον οδηγό τους.
-
θυμαμαι τα λογια ενος φιλου που μου ειπε 'με αυτο το αμαξι η θα πηγαινεις πολυ αργα η τεζα......κυριλε κατασταση δεν υπαρχει'
-
Ο χρήστης vagelis-rallye έγραψε:
θυμαμαι τα λογια ενος φιλου που μου ειπε 'με αυτο το αμαξι η θα πηγαινεις πολυ αργα η τεζα......κυριλε κατασταση δεν υπαρχει'Βαγγέλη κατ'αρχάς ντροπή που άργησες τόσο να ανακαλύψεις το θέμα
Νομίζω ότι έχουν παρεξηγηθεί κάποια πράγματα σχετικά με το Rallye. Έχεις δίκιο ότι σε περιβάλλον πίστας θα ευνοείται ενώ σε γλυστερό δρόμο μπορεί να σε προδώσει.
Προσωπικά θεωρώ τις αντιδράσεις του όμοιες με αυτές ενός απόλυτου αγωνιστικού αυτοκινήτου (τηρουμένων των αναλογιών) πράγμα που δεν συμφωνεί με τη δική μου αντίληψη περί 'της καλύτερης προσθιοκίνητης συμπεριφοράς'.
Το πρόβλημα είναι ότι, μέχρι τα 7/10 το 106 είναι προοδευτικό στην συμπεριφορά (αναλογία εντολών του οδηγού και αντιδράσεων του αυτοκινήτου). Από κει και πάνω όμως το διάγραμμα χαλάει και εμφανίζεται ένα απότομο και, για τους αρχάριους, απρόβλεπτο πρόσωπο.
Ρίξε μια ματιά στις πρώτες σελίδες, όπου περιγράφω την ιδανική (για μένα) συμπεριφορά και πες μου αν συμφωνείς
-
Άρα μπαίνει ένα πολύ σημαντικό επιπρόσθετο ερώτημα...
Ποιο είναι το πιο καλό προσθιοκίνητο και για ποιον;Πράγματι το 106R στα χέρια εκείνου που ξέρει πολύ καλά το 'άθλημα' κινείται με τρόπους ασύληπτους για τα περισσότερα προσθιοκίνητα της αγοράς (με μεγαλύτερο βάρος και μεταξόνιο), καθώς αρνείται πεισματικά να υποστρέψει, κινούμενο κατά βάση με τα τέσσερα και απόλυτα ελεγχόμενα.
Αν δεν το 'σεβαστείς' όμως και χαλαρώσεις θα σε τιμωρήσει με τρόπο τόσο απότομο που δε θα τον δεις ούτε σε... Χιουντάι πρώτης γενιάς.
Ειδικά το 1.3 (και με δεδομένη τη μικρότερη δύναμη του κινητήρα, εξαιτίας της οποίας τα περιθώρια διορθώσεων μειώνονται) έχει την απόλυτη συμπεριφορά. -
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Άρα μπαίνει ένα πολύ σημαντικό επιπρόσθετο ερώτημα...
Ποιο είναι το πιο καλό προσθιοκίνητο και για ποιον;Πολύ σωστά και γι'αυτό εξ'αρχής ξεκαθάρισα ότι ο καθένας θα πρέπει να αναλύσει την προσθιοκίνητη συμπεριφορά την οποία θεωρεί ιδανική.
Ατυχώς το θέμα οδηγήθηκε στην ανάλυση της συμπεριφοράς συγκεκριμένων αυτοκινήτων.
Πράγματι το 106R στα χέρια εκείνου που ξέρει πολύ καλά το 'άθλημα' κινείται με τρόπους ασύληπτους για τα περισσότερα προσθιοκίνητα της αγοράς (με μεγαλύτερο βάρος και μεταξόνιο), καθώς αρνείται πεισματικά να υποστρέψει, κινούμενο κατά βάση με τα τέσσερα και απόλυτα ελεγχόμενα.
Αν δεν το 'σεβαστείς' όμως και χαλαρώσεις θα σε τιμωρήσει με τρόπο τόσο απότομο που δε θα τον δεις ούτε σε... Χιουντάι πρώτης γενιάς.
Ειδικά το 1.3 (και με δεδομένη τη μικρότερη δύναμη του κινητήρα, εξαιτίας της οποίας τα περιθώρια διορθώσεων μειώνονται) έχει την απόλυτη συμπεριφορά.Θεωρείς ότι το Rallye θα είναι αναγκαστικά ταχύτερο (όλες οι λοιπές συνθήκες ίδιες) σε μια δεδομένη δύσκολη διαδρομή από ένα άλλο αυτοκίνητο με την ίδια αναλογία κιλών ανά ίππο;. Ας πούμε με τη δίλιτρη 147; Η οποία έχει βέβαια και περισσότερη ροπή αλλά και 300 κιλά μεγαλύτερο βάρος...
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Θεωρείς ότι το Rallye θα είναι αναγκαστικά ταχύτερο (όλες οι λοιπές συνθήκες ίδιες) σε μια δεδομένη δύσκολη διαδρομή από ένα άλλο αυτοκίνητο με την ίδια αναλογία κιλών ανά ίππο;. Ας πούμε με τη δίλιτρη 147; Η οποία έχει βέβαια και περισσότερη ροπή αλλά και 300 κιλά μεγαλύτερο βάρος...
Αν μιλάμε για το 1.6Rallye, εξαρτάται από τον οδηγό (το 1300άρι θα μπορούσε να την ακολουθήσει -πιθανότατα και να την περάσει- μόνο σε πολύ κλειστές διαδρομές, όπου μετράει η ευελιξία και όχι οι επιταχύνσεις).
Αυτό όμως ισχύει ούτως ή άλλως ακόμη και για αυτοκίνητα που στα χαρτιά δε συγκρίνονται... -
Για να αποφύγουμε τον παράγοντα οδηγό,ας θεωρήσουμε ότι σε κάθε περίπτωση βρίσκεται το ίδιο άτομο πίσω από το τιμόνι.
Σε αυτή την περίπτωση,έχω ακράδαντη την πεποίθηση ότι το 90% των οδηγών θα κινηθεί ταχύτερα με την δίλιτρη 147,με δεδομένο και την καλή γεωμετρία της.
Όμως φτάνει αυτό για να την βαφτίσουμε καλύτερο προσθιοκίνητο από το 106 Rallye?Η αίσθηση που δίνουν πίσω από το τιμόνι παίζει ρόλο?Φτάνει η απόλυτη ταχύτητα από σημείο σε σημείο?Αρκεί μόνο ο βαθμός συμμετοχής για ένα προσθιοκίνητο με χαμηλότερα επίπεδα πρόσφυσης,ώστε να το βαφτίσουμε καλύτερο από ένα άλλο,που αντικειμενικά κρατάει καλύτερα?
Θέλει συζήτηση το θέμα...
Προσωπικά οδηγώ ένα Cinquecento Sporting,το οποίο αντικειμενικά έχει χαμηλή ελκτικη και πλευρική πρόσφυση.Για πολύ καιρό πίστευα ότι το αυτοκίνητό μου κρατούσε πολύ καλύτερα από το Polo της συμβίας μου.Όταν τα μέτρησα σε συγκεκριμένες στροφές,όμως,διαπίστωσα με έκπληξη ότι το Polo ήταν ταχύτερο του Φίατ!Τι είχε συμβεί και εγώ ήμουν λάθος?Τίποτε το φοβερό,απλά το Polo δίνει κάκιστη αίσθηση στη σβέλτη οδήγηση,σε κάνει να πιστεύεις ότι έχεις κάνει αταξία και σου χρειάζεται τιμωρία,το Φίατ πάλι σου δίνει την αίσθηση ότι πας σφαίρα,όταν απλώς μετακινείσαι σβέλτα!
Μετά από αυτά,εγώ συνεχίζω να πιστεύω ότι το Φίατ είναι καλύτερο προσθιοκίνητο,ενώ η συμβία μου δεν αλλάζει με τίποτα το γερμανό της!
Είναι θέμα προτεραιοτήτων........! -
η μηπως απλα το cinquecento ηθελε περισσοτερη προσπαθεια για να κινηθεις γρηγοροτερα ενω με το polo ηταν πιο ευκολο?
-
Εγώ πάλι είμαι 99% σίγουρος ότι η 147 ΔΕΝ θα μπορούσε να ακολουθήσει το 106 16V λόγω παρόμοιας αναλογίας ίππων, μακρύτερου κιβώτιου, χειρότερης καταναμής μαζών (περισσότερο βάρος εμπρός) και μικρότερης ευελιξίας (βλέπε τη 'μαζεμένη' πίσω ανάρτηση) σε ΚΛΕΙΣΤΗ διαδρομή, πχ ελληνικά βουνά.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Εγώ πάλι είμαι 99% σίγουρος ότι η 147 ΔΕΝ θα μπορούσε να ακολουθήσει το 106 16V λόγω παρόμοιας αναλογίας ίππων, μακρύτερου κιβώτιου, χειρότερης καταναμής μαζών (περισσότερο βάρος εμπρός) και μικρότερης ευελιξίας (βλέπε τη 'μαζεμένη' πίσω ανάρτηση) σε ΚΛΕΙΣΤΗ διαδρομή, πχ ελληνικά βουνά.Σε μια μικρή διαδρομή, π.χ. μια ανάβαση μπορεί να είναι έτσι αν και αμφιβάλλω. Σε μια πιο μεγάλη διαδρομή όμως (πάνω από δέκα λεπτά - ένα τέταρτο της ώρας), όσο κλειστή και να είναι η κατάσταση θα αντιστραφεί. Ο λόγος είναι απλός: το Ραλί όταν πάει πάνω από 8/10 απαιτεί 101% προσήλωση του οδηγού ενώ η 147 είναι πολύ πιο προβλέψιμη και φιλική χωρίς να υστερεί πολύ σε 'ρυθμισιμότητα'. Δεν είναι τόσο υποστροφική όσο νομίζετε.
Φτάνω σε αυτό το συμπέρασμα χωρίς να έχω οδηγήσει Ραλί αλλά έχοντας μιλήσει πολύ με άνθρωπο που έχει Ραλί και έχει οδηγήσει πολλές φορές και 147 (gatony). Αντώνη, αν θες ανέλαβε εσύ.
-
Καλησπέρα!
Ερχόμαστε λοιπόν στα λόγια που με έκαναν γνωστό εδώ και καιρό στο φόρουμ αυτό(vaggelis-rallye μήν αρχίσεις σε παρακαλώ...).
Μου φαίνεται πραγματικά τρομερό,πως είναι δυνατό να περιλαμβάνεται έστω και στις γεμάτες απορία αναφορές σας ένα αμάξι σαν το ραλί εδώ, μετά από όσα γράφετε όλοι σας!
Ένα αυτοκίνητο που ομολογουμένως για να οδηγηθεί στο όριο και να είναι ανταγωνιστικό απαιτεί(?) αγωνιστικές καταβολές , δεν αποτελεί μέρος ευφήμου μνείας, όταν μιλάμε για δημόσιο δρόμο και μάλιστα για Ελλάδα.Για αυτό το λόγο και ανέφερα το εξαιρετικό Primera GT ,μιά και ο χαρακτήρας του στο δημόσιο δρόμο κάνει τους κλέφτες...να αναστενάζουν!
Μην αυταπατώμαστε λοιπόν,και βέβαια η 147 μπορεί να οδηγηθεί γρηγορότερα εκτός απολύτων χρόνων σε ευθείες από ένα ραλί, και βέβαια το επικίνδυνο δεν έχει θέση εδώ, σε αυτό το τόπικ.Πάρτε το ραλί και πηγαίνετε στη Θεσ/κη και μαζί πάρτε και μία 147 120 ίππων ή ένα Λεόν 112 ίππων και οδηγείστε τα στο όριο.Αν φτάσει το ραλί πρώτο μετά από 3ωρη+ οδήγηση, τα λέμε! -
Εγώ είμαι σίγουρος ότι θα φτάσει πρώτο το Leon.
Δεύτερη φυσικά η Alfa και τρίτο (αν φτάσει) το Rallye. -
Χαίρομαι Θεοδόση που μιλάς και σκέφτεσαι λογικά!Εύγε!
-
να προσθεσω οτι αν βαζαμε και ibiza θα εφτανε πρωτο το ibiza
-
Γειά σου ρε Βαγγέλη!Αξεπέραστος!Χε!
-
Ο χρήστης Zeitmesser έγραψε:
.Πάρτε το ραλί και πηγαίνετε στη Θεσ/κη και μαζί πάρτε και μία 147 120 ίππων ή ένα Λεόν 112 ίππων και οδηγείστε τα στο όριο.Αν φτάσει το ραλί πρώτο μετά από 3ωρη+ οδήγηση, τα λέμε!Δροσερό χιούμορ...
Ερώτηση κρίσεως: Το Leon τι ρόλο παίζει; (μεταφορέας του φωτογράφου;;; ). Μη μου πεις ότι είναι αυτό που στροφάρει στις Σέρρες σε κάτι παραπάνω από ένα λεπτό;
-
Ο χρήστης Zeitmesser έγραψε:
Μην αυταπατώμαστε λοιπόν,και βέβαια η 147 μπορεί να οδηγηθεί γρηγορότερα εκτός απολύτων χρόνων σε ευθείες από ένα ραλί...
οδήγηση στα όρια, όχι και τόσο όμως, στην ευθεία
καλά, εγώ θα πάρω μια παλιά C180 και τα λέμε στου λεβέντη για σουβλάκια -
Ο χρήστης TheoRallye έγραψε:
Εγώ είμαι σίγουρος ότι θα φτάσει πρώτο το Leon.
Δεύτερη φυσικά η Alfa και τρίτο (αν φτάσει) το Rallye.πες μου ότι κάνεις πλάκα...πες μου ότι κάνεις πλάκα...
Γειά σου ρε Βαγγέλη!Αξεπέραστος!Χε!
και εγώ αν είχα ραλύ, αξεπέραστος θα ήμουν! Χε χε!
-
chemic εγραψες
-
¨Ολα αυτά είναι καλά για τα ραλί.Να βρισκόταν έστω και ένας 'άντρας' να τα έβαζε μαζί μου οδικώς σε χρόνους με ανάλογο αμάξι και να βγεί μετά περίτρανα να μιλήσει και με αποδείξεις... Μα καλά,τόσο δειλό είναι...το καλύτερο μικρό προσθιοκίνητο?
Το "καλύτερο" προσθιοκίνητο!