Στις μέρες μας με τις αμεσότερες αποζημιώσεις και ασφαλιστικές καλύψεις των αυτοκινήτων σε περίπτωση κλοπής, κάποιοι θα...παρακάλαγαν να κλαπεί το αμάξι τους!Το θέμα είναι ο βανδαλισμός, η κακόβουλη πράξη, οι νεροποντές και το χαλάζι και όχι η κλοπή!Εκτός και αν μιλάμε για παλιό αμάξι στο οποίο επένδυσες ένα σωρό λεφτά!Άποψή μου!
Latest posts made by zeitmesser
-
RE: ΚΛΟΠΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
-
RE: Ποιο αυτοκίνητο να πάρω;;
Μόνο λόγω παλαιότητας στην αγορά!Γιατί σαν αυτοκίνητο σκίζει!
-
RE: Ποιο αυτοκίνητο να πάρω;;
Δύσκολο κιβώτιο η Κορόλα?Τί πράγμα?πάντως τα Φίατ έχουν πολύ μαλακό κιβώτιο μέχρι τα 20000χλμ και μετά σκαλώνει και πετρώνει!Τα ιαπωνικά μετά από 100000χλμ θα είναι το ίδιο αποτελεσματικά και αξιόπιστα
-
RE: Με τι ταχυτητα σας γραψανε?
Αγαπητέ username (Διεγράφησαν προσβλητικοί χαρακτηρισμοί για το φόρουμ_moderator)
Πάντως οι ελληνικοί δρόμοι δεν είναι για λιγοότερα χλμ από αυτά που ταξιδεύουμε λόγω σχεδίασης αλλά λόγω κακοτεχνίας!Και μπορεί όπως λές εσύ με το επιτυχές παράδειγμα να μη συνδυάζω υψηλών απαιτήσεων πρόγραμμα με χαμηλό επεξεργαστή αλλά η φορολογία που πληρώνουμε και αυτά που μας τάζουνε προϋποθέτουν έναν 'κρατικό υπολογιστή' χιλιάδων 'Μεγκαχερτς'!
Φιλικά -
RE: Ποιο αυτοκίνητο να πάρω;;
Πάντως τα 2 αμάξια που αναφέρονται στην αρχή ανήκουν σε 2 διαφορετικές σχολές και καμία σχέση πέραν του κυβισμού δεν έχουν μεταξύ τους!
-
RE: Το "καλύτερο" προσθιοκίνητο!
Νίκο , αν και παραπάνω σε άλλο τόπικ με πολλά αποδεικτικά στοιχεία διαφαίνεται η αξία των Μεγάρων, ανάφερέ μου σε παρακαλώ ενδεικτικούς χρόνους και μάλιστα εφόσον μιλάμε για υπερεργοστασιακά χαρακτηριστικά, ακόμα και στη διάσταση ελαστικών,ζάντες,τάσια,τακάκια,εξατμίσεις κτλ και εφόσον πρόκειται για απλά καλοδιατηρημένο στα εργοστασιακά πλαίσια αμάξι με ακόμα και ίδιας ποιότητας αμορτισερ και όχι βελτιωμένο ή μετατροπή!!Όχι τίποτ'άλλο, αλλά δεν ξέρω κανένα που να έχει αφήσει απείραχτο αυτό το διασκεδαστικό αμάξι!
Φιλικά -
RE: Το "καλύτερο" προσθιοκίνητο!
Τιί κάνουν τα 205 ραλί στα Μέγαρα?????????????????????????????????????
-
RE: Saxo VTS
Εγώ αν είχα αμάξι στα 1500 χλμ και έβγαζε αυτές τις ζημιές θα κοιτούσα να το πουλούσα αμέσως και να μην έχανα παραπάνω από 200000 χιλιάδες πχ.Ειδάλλως παντρεύεσαι νωρίς τα προβλήματα και πεθαίνεις με αυτά όπως και το αμάξι σου!Τίμο το δικό σου, στο οποίο με πήγες και βολτίτσα,είναι Η ΕΞΑΙΡΕΣΗ!Ακόμα κι εκείνο του γνωστού που οδήγησα με 3000χλμ πριν κάνει 5000 πέταξε τάπα λαδιών και όλα τα λάδια έξω, πρόβλημα με αστάθεια ρελαντί, άπειροι τριγμοί με τα πάντα μαμίσια και δυσαρέσκεια με απρόβλεπτη και ανασφαλή-απότομη συμπεριφορά, πρίν το όριο μάλιστα!
Τέσπα,μην αρχίσουμε πάντως.Γενικά ένα αμάξι με προβλήματα από 0 χλμ δεν πρέπει να το κρατάς και πολύ!Ένας συγγενής με Boxer 146 16V(ΤΟ σαράβαλο και κάκιστο παράδειγμα-αυτοκίνητο για Alfa Romeo) αγανάκτησε !Αναγκάστηκε με 5000 χλμ να αλλάξει στην αντιπροσωπεία τη μηχανή λόγω πολλών ελαττωμάτων τα οποία συνεχίστηκαν σε ηλεκτρικά κτλ.Αν μετά την πρώτη ανέξοδη ταλαιπωρία στα 5000 χλμ το πούλαγε,θα είχε κερδίσει πολλά!Ενώ τώρα μετά από 6 χρόνια έχει ένα αμάξι με 100000χλμ και μεταπωλητική αξία με νέο κινητήρα αλλά όλα σακατεμένα κατασκευαστικά κάτω από 100000δρχ!Τί λέτε? -
RE: Saxo VTS
Tίμο είσαι σίγουρος?Σε όλα τα περιοδικά η αντίστοιχη ποιότητα των Σιτροέν έναντι των εξάδελφων Πεζό έβγαινε καλύτερη!Τώρα για την επιλογή ανταλλακτικών δε ξέρω.Και τα 2 πάντως κατά καιρούς αποδείχθηκαν προβληματικά αμάξια.Αποδεδειγμένα!
-
RE: Saxo VTS
Φίλε Tenebre αφού δεν αλλάζεις μυαλά και προτιμάς το ίδιο αμάξι με διαφορετικό περιτύλιγμα θα πάθεις τα ίδια!Μακάρι να σταματήσουν εδώ τα βάσανά σου!
Φιλικά