-
Θέλω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο μέχρι 5 εκ. δρχ (το πολύ!)! Τι μου προτείνετε;;
Πιθανές αγορές αποτελούν τα : Ford Fiesta 1.6 , Fiat Stilo 1.6 -
Θέλω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο μέχρι 5 εκ. δρχ (το πολύ!)! Τι μου προτείνετε;;
Πιθανές αγορές αποτελούν τα : Ford Fiesta 1.6 , Fiat Stilo 1.6 -
Θέλω να αγοράσω ένα αυτοκίνητο μέχρι 5 εκ. δρχ (το πολύ!)! Τι μου προτείνετε;;
Πιθανές αγορές αποτελούν τα : Ford Fiesta 1.6 , Fiat Stilo 1.6 -
Αν μάς έλεγες καί ποιές ανάγκες σου θέλεις αυτό νά καλύπτει νομίζω ότι θά μάς ήταν ευκολότερο φίλε Firegarden.
-
Θέλεις να πάρεις αυτοκίνητο????????????????
Σίγουρα, το σκεφτηκες καλά,πολύ καλά!!!!!!!!!!Τέλοσπάντων αφού το θέλεις με το καλό
Δώσεμας λεπτομέρειες οι ειδικοί 4τf περί αυτοκίνησης θα ειναι κοντά σου σύντομα.
Σοβαρά τωρα,πες μας κατι συμπληρωματικό , όπως γραφει και ο HUNTER,για να πουμε απλα την αποψή μας.Θέλω να πιστευω πως το στάδιο της αναγνωρισης - αναγνωσης το έχεις ξεπεράσει,ή οχι? Παντως σήμερα η δυνατότητα της οδήγησης των μοντελών που ενδιαφέρουν καποιον ειναι σημαντική βοήθεια.
-
Pare **SAXO VTS 120 **Hp !!!
-
Πάντως τα 2 αμάξια που αναφέρονται στην αρχή ανήκουν σε 2 διαφορετικές σχολές και καμία σχέση πέραν του κυβισμού δεν έχουν μεταξύ τους!
-
Χωρίς πολλά-πολλά το Fiesta είναι μια πολύ καλή αγορά.
-
Κανε test drive και στα δυο .Αυτο που σε κανει να αισθανθεις πιο ομορφα και θα στη 'δωσει',αυτο να παρεις.Αντε και καλες διαδρομες.
-
ε και πες μας και την ηλικία σου..
διότι αν είσαι άνω των 35 παντρεμένος με παιδιά, με πεθερά κλπ αλλάζει το πράγμα, ίσως το Hyundai να ειναι μονόδρομος
-
Δεν καταλαβαίνω ακριβώς γιατί κατέληξες σε αυτά τα δύο αυτοκίνητα, που ανήκουν και σε διαφορετικά market sectors (Σουπερμίνι το ένα, μικρομεσαίο το άλλο).
Από τα δύο εγώ θα έπαιρνα με κλειστά μάτια το Fiesta, αλλά αν επιθυμούσα τα πλεονεκτήματα του Fiat (π.χ. χώροι) θα επέλεγα το καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας του, το Focus.
Πάντως αν βασικός παράγοντας στην επιλογή σου είναι η τιμή κτήσης, θα σε συμβούλευα να επανεξετάσεις τις επιλογές σου, γιατί υπάρχουν πολλές άλλες καλές προτάσεις επίσης.
Το test drive απαραίτητο, εννοείται...
-
Είμαι 25 χρονών, πήρα το Μάρτιο το δίπλωμα και θέλω ένα αυτοκίνητο για μετακινήσεις κυρίως στην πόλη, αλλά που να μου επιτρέπει κιόλας κάποια ευχάριστα ταξίδια. Τα 2 αμάξια ανήκουν μεν σε διαφορετικές κατηγορίες, αλλά παραπλήσιες δε! (πχ, δε συγκρίνω Ceicento με Mondeo!!)Έχω δοκιμάσει Corolla και 307, τα οποία με απογοήτευσαν με το δύσκολο κιβώτιο ταχυτήτων τους, οδήγησα και το Fiesta 1.4 το οποίο μου άφησε θετικές εντυπώσεις.
-
Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
Είμαι 25 χρονών, πήρα το Μάρτιο το δίπλωμα και θέλω ένα αυτοκίνητο για μετακινήσεις κυρίως στην πόλη, αλλά που να μου επιτρέπει κιόλας κάποια ευχάριστα ταξίδια. Τα 2 αμάξια ανήκουν μεν σε διαφορετικές κατηγορίες, αλλά παραπλήσιες δε! (πχ, δε συγκρίνω Ceicento με Mondeo!!)Έχω δοκιμάσει Corolla και 307, τα οποία με απογοήτευσαν με το δύσκολο κιβώτιο ταχυτήτων τους, οδήγησα και το Fiesta 1.4 το οποίο μου άφησε θετικές εντυπώσεις.OK, τώρα ξεκαθαρίζει λίγο το τοπίο.
Πάρε το Fiesta. Το 1600 όμως, για να έχεις και λίγη παραπάνω δύναμη/ροπή στα προσπεράσματα και τις ανηφόρες (ειδικά φορτωμένος).
Το αυτοκίνητο αυτό θεωρώ ότι είναι σχολείο για νέους οδηγούς, γι'αυτό το προτείνω. Επιπλέον με την αξιοπιστία που επιδεικνύει η φίρμα και την εγγύηση, δεν θα έχεις πολλά τρεχάματα. Και δεν είναι κανένα αυτοκίνητο τσέπης, μπορείς να το φορτώσεις με 4 άτομα και λογικές αποσκευές.
Ξαναλέω πάντως, (γιατί κινδυνεύω να κατηγορηθώ ότι διαφημίζω τη Ford ), να κοιτάξεις και 2-3 άλλα αυτοκίνητα με παρόμοια χαρακτηριστικά.
-
Ο χρήστης Vasilios έγραψε:
Πάντως αν βασικός παράγοντας στην επιλογή σου είναι η τιμή κτήσης, θα σε συμβούλευα να επανεξετάσεις τις επιλογές σου, γιατί υπάρχουν πολλές άλλες καλές προτάσεις επίσης.
Kαι ποιες ειναι αυτες οι προτασεις?Τα Fiesta και Stilo ειναι απλα πιθανες λυσεις,δεν απεκλεισα και αλλα αμαξια...
-
Ο χρήστης Firegarden έγραψε:
Kαι ποιες ειναι αυτες οι προτασεις?Τα Fiesta και Stilo ειναι απλα πιθανες λυσεις,δεν απεκλεισα και αλλα αμαξια...Στα σουπερμίνι υπάρχει προσφορά από 13-14 εταιρείες (!!!). Ανάλογα σε τι δίνεις βάρος, υπάρχει και η ανάλογη πρόταση (πχ. οδ. συμπεριφορά, χώροι, ποιότητα κατασκευής, αξιοπιστία, μεταπ. αξία, κλπ). Όχι ότι κάποιο πάσχει σε κάποιον τομέα, απλώς το βάρος πέφτει αλλού σε κάθε μοντέλο.
Τα καλύτερα πιστεύω ότι είναι το Clio και το Fiesta, με τα Jazz, Micra, Yaris να ακολουθούν από κοντά.
Στην κατηγορία του Stilo, οι καλύτερες προτάσεις είναι πάνω από τα 5 εκατομμύρια, όπως αν δεν κάνω λάθος είναι και το ίδιο το Stilo, οπότε μην το ψάχνεις εκεί.
-
νομίζω μπορείς να διαλέξεις από:
Citoen C3 (1.6)
Ford Fiesta/Fusion (1.6)
Honda Jazz
Mazda 2 (1.4)
Nissan Micra (1.4)
Opel Corsa (1.4)
Peugeot 206 (1.6)
Renault Clio (1.4)
Seat Ibiza (1.4)
Toyota Yaris (1.3)
VW Polo (1.4)από αυτά έχω προσωπική πείρα σε
Corsa, ούτε τριγμοί, ούτε παράλογες φθορές (μιλάμε για 60,000km), λογικό κόστος συντήρησης και καλές επιδόσεις (άριστες δε ρεπρίζ) από τον 1.4. Θα περιμένεις όμως για το face-lift και τον twinport κινητήρα (που θα είναι και αρκετά πιο οικονομικός), οπότε μιλάμε για μετά από Οκτώβριο
Jazz, αν αποδέχεσαι την αισθητική εξωτερικά (και την ιδέα του Σαρακάκη), το γιαπωνεζάκι έχει απίστευτους χώρους, ποιότητα κατασκευής και πολύ ζωντανό και οικονομικό κινητήρα
206, πατάει γερά και πάει καλά, από τα αγαπημένα μου, με ποιότητα στο μέσο όρο, σχετικά ικανοποιητικό κόστος συντήρησης..αντικαθίσταται όμως από το 207 μέσα στο 2005
Clio, εξαιρετικός κινητήρας, πολύ καλό στησιμο και οδική συμπεριφορά, αντικαθίσταται σύντομα και αυτό (το υπάρχον μοντέλλο αποτελεί άλλωστε το τρίτο face-lift), είναι λίγο προβληματικό στους χώρους για τους πίσω επιβάτες κυρίως στο χώρο για το κεφάλι..ενώ παρά τα όσα λέγονται για την ποιότητα κατασκευής ο γνωστός που το έχει αγοράσει έχει φτύσει αίμα...ελαττωματική πίσω ανάρτηση από την παραλαβή, αντικατάσταση μηχανής στα 10,000km από θραύση ιμάντα, βλάβη στην λειτουργία του ενός κυλίνδρου στη νέα μηχανή μετά από 15,000km και άλλα πταίσματα (βλάβη στα alarm, στην ο8όνη υγρών κρυστάλλων, τριγμοί κλπ κλπ)
με μπέρδεψες λίγο με τα 5 εκατομμύρια που λες και τα αυτοκίνητα που κοιτάς πάντως..σε ευρώ το ποσό αυτό αντιστοιχεί σε Ε14,673...αν αυτό είναι το ανώτατο ποσό που θέλεις όντως να δώσεις τότε δεν φτάνει ούτε για Stilo 1.6 (που σε ενδιαφέρει, αρχίζει από 15,230) ούτε για Corolla (που πήγες να δεις, η οποία αρχίζει από 15,400)
σας κούρασα αλλά ελπίζω να βοήθησα
καλή επιλογή
-
Δύσκολο κιβώτιο η Κορόλα?Τί πράγμα?πάντως τα Φίατ έχουν πολύ μαλακό κιβώτιο μέχρι τα 20000χλμ και μετά σκαλώνει και πετρώνει!Τα ιαπωνικά μετά από 100000χλμ θα είναι το ίδιο αποτελεσματικά και αξιόπιστα
-
Ο χρήστης Zeitmesser έγραψε:
Δύσκολο κιβώτιο η Κορόλα?Τί πράγμα?πάντως τα Φίατ έχουν πολύ μαλακό κιβώτιο μέχρι τα 20000χλμ και μετά σκαλώνει και πετρώνει!Τα ιαπωνικά μετά από 100000χλμ θα είναι το ίδιο αποτελεσματικά και αξιόπισταTo Corolla και το 307,ειχαν με μεγαλη διαφορα απο τα υπολοιπα τα πιο ασαφη κιβωτια,γεγονος που το θεωρω απαραδεκτο απο αυτες τις εταιρειες και ειδικα απο αμαξια που αγγιζουν τα 5,5-6 εκ.Αντιθετα,το καλυτερο κιβωτιο που δοκιμασα ηταν του Focus και αμεσως μετα του Φιεστα.Καλο κιβωτιο ειχε και το Κορσα αλλα τα Φορντ ειχαν σαφως καλυτερα κιβωτια...
-
ε καλα μη μεινουμε στα κιβωτια...
παντως το φοκους και η πρωτοκαθεδρια του τιθεται σε αμφισβητηση τωρα τελευταια...αν και απο οδηγικης αποψεως μενει κορυφη ακομα. -
Μόνο λόγω παλαιότητας στην αγορά!Γιατί σαν αυτοκίνητο σκίζει!
Ποιο αυτοκίνητο να πάρω;;