Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απαραίτητος εξοπλισμός αυτοκινήτου
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απαραίτητος εξοπλισμός αυτοκινήτου
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 3 / 5
    Περί αυτοκίνησης
    51
    93
    357
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern last edited by

      Ο χρήστης cmarin έγραψε:
      Συμφωνώ με αυτόν που είπε για το δερμάτινο τιμόνι. Άλλη αίσθηση που σπάνια βρίσκεις σε μη δερμάτινα.

      Δεν συμφωνώ, από την άποψη ότι δεν είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ. Από την άλλη βέβαια, με τον αγώνα 'φτήνιας' που έχουν κάνει οι εταιρείες στα πλαστικά τα τελευταία χρόνια, το θέλω κι εγώ, ναι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        Ο χρήστης manosk έγραψε:
        Κάθε φέτος και περισσότερα. Τα extra των προηγούμενων ετών, σήμερα είναι στάνταρ.

        • ποτηροθήκες, αν κι αυτές δεν θεωρούνται extra. Ή τις έχει το μοντέλο, ή δεν τις έχει.

        Στις BMW είναι extra
        Εγώ θέλω 4 ηλεκτρικά παράθυρα και τα 4 αυτόματα για να αφήνω οσο το δυνατόν λιγότερο τα χέρια μου από το τιμόνι και να μπορώ να τα ανοιγκλείνω κατα βούλη.
        Επίσης κλιματισμό ( και όχι AC για να μην ασχολούμαι με το πόσο πολύ ή λίγο κρύο βγάζει ), rcd με mp3 ( σύντομα θα το έχω ), μπαλόνια και αστέρια NCAP και φώτα Xenon. Από εκεί και πέρα αν υπάρχουν κι άλλα γκατζετάκια καλοδεχούμενα αφού μου αρέσουν

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          peterpan last edited by

          εγώ το μόνο που θέλω είναι η μπύρα μου παγωμένη, η γκομενά μου καυτή κ το αμάξι μου γρήγορο...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Τότε θές και αλεξίπυρα καθίσματα μην στα κάψει η γκόμενα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • rocsta
              rocsta last edited by

              Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:

              το σύστημα για να αλλάζεις λωρίδες ακουπώντας απλά το μοχλό των φλας που έχει το smart

              Τι είναι αυτό;

              Αν εννοουμε το ιδιο..το εχει και το Astra αυτο..απλα ακουμπωντας το μοχλο αναβει 3 φορες το φλας(οσο κανεις να αλλαξεις λωριδα περιπου) και σβηνει μονο του!
              Χρησιμο..

              Eμένα πάλι δε με βολεύει καθόλου. Τα BMW έχουν κάτι παρόμοιο, που με το ακούμπημα είναι για αλλαγή λωρίδας και νομίζω πως ανιχνεύει μια ελάχιστη στροφή τιμονιού (αντίθετα με τη γυφτιά της opel που αναβοσβήνει 3 φορές προκαθορισμένα). Δε με βολεύει καθόλου επειδή τις μισές φορές το μπερδεύω και επίσης εχει πλάκα να το κάνω χειροκίνητα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                g60 last edited by

                1.Ποιοτικό ηχοσύστημα

                2.Ηλεκτρικό παράθυρο μόνο του συνοδηγού.

                3.Θερμαινόμενο πίσω τζάμι

                4.τίποτα άλλο

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vasgti last edited by

                  Ο χρήστης G60 έγραψε:

                  3.Θερμαινόμενο πίσω τζάμι

                  Να υποθέσω για να μην κρυώνουν τα χέρια σου όταν μένει τις κρύες μέρες του χειμώνα και χρειάζεται να σπρώχνεις?

                  Χωρίς παρεξήγηση αλλά αυτή η επιλογή μου θύμισε το παλιό καλό ανέκδοτο με το Yugo.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pai-mei last edited by

                    Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                    Απαραίτητα:

                    1. Ποτηροθήκες
                      Είναι να απορείς που σε σύγχρονα αυτοκίνητα (Opel Astra, Peugeot 307 τα πρώτα που μου έρχονται στο μυαλό) ταλαιπωρείσαι τόσο για να έχεις μαζί τον καφέ σου. Είμαι καφεϊνόπληκτος και οδηγώ ΠΟΛΥ, δεν γίνεται αλλιώς. Οι ποτηροθήκες πρέπει να είναι ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ μία ανά επιβάτη και στο σωστό σημείο, δεν θα σκοτωθούμε κιόλας για να... πετύχουμε την τρύπα. Κορυφή στον τομέα αυτό ΙΜΗΟ οι BMW και τα Toyota, αμφότερα με αναδιπλούμενες ποτηροθήκες και στην ακτίνα βολής του A/C. Tα δε Toyota έχουν και θήκη για μπουκάλι στην πόρτα.

                    2. Αερόσακους εμπρός, πλευρικούς, οροφής. Καλώς ή κακώς, σώζουν ζωές.

                    3. Αυτόματο κλείδωμα θυρών και χώρου αποσκευών με το που ξεκινήσει το όχημα. Μερικοί έχουν αποθρασυνθεί εντελώς και 'ψωνίζουν' από των άλλων τα πορτ-μπαγκάζ στα φανάρια.

                    4. Δίχτυ χώρου αποσκευών. Οι ήχοι που κάνει το λάπτοπ χτυπώντας στα τοιχώματα του πορτ-μπαγκάζ από στροφή σε στροφή ειναι ανατριχιαστικοί, ειδικά αν πληρώνεις ακόμα δόσεις

                    Παρατηρήσεις επί της κρουσενστέρνιας λίστας.

                    1. Μισώ τις ποτηροθήκες, πλέον.
                      Παλιότερα, που ταξίδευα πολύ συχνά και έκανα καμιά στάση ενίοτε για κανα διπλό ουίσκι με πάγο, αναγκαζόμουν και στερέωνα το ποτήρι μεταξύ (επικλινούς) βάσης και κεντρικής κονσόλας (106), ή ανάμεσα στα πόδια με τραγικές πιθανότητες καταστροφής. Σκεφτόμουν ότι το μόνο που θα ήθελα σε αυτό το αμάξι είναι μια ποτηροθήκη. Βάρος δεν προσθέτει, απλούστατος μηχανισμός είναι (ή μπορεί να μην είναι καν μηχανισμός αν τη βάλεις στη θήκη της πόρτας), γιατί να μην υπάρχει μία;
                      Πλέον, δηλώνω θανάσιμος εχθρός της ποτηροθήκης, γιατί στην σκέψη και μόνο ότι υπάρχει ένα υγρό στην καμπίνα, έτοιμο ανα πάσα περίπτωση να πλημμυρίσει το σύμπαν (μου συνέβη κανα-δυο φορές), αγριεύομαι...ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΠΟΤΗΡΟΘΗΚΕΣ από μένα.

                    2. Δεν με ενδιαφέρουν οι αερόσακοι. Είναι συμπληρωματικό μέσο ασφαλείας. Να τους βράσω αν το πλαίσιό μου είναι για πέταμα. Αν υπάρχουν είναι ευπρόσδεκτοι, αλλά το απαραίτητο είναι να υπάρχει ένα σωστά σχεδιασμένο σασί, που θα απορροφήσει με τον βέλτιστο τρόπο την δύναμη και θα κρατήσει την καμπίνα μου ανέπαφη. Προεντατήρες υπάρχουν έτσι κι αλλιώς...

                    3. Όχι, όχι, όχι.
                      Έχω αυτές τις μέρες ένα Ibiza κι έχω δεινοπαθήσει ρε Σπύρο. Ανοίγεις με το κλειδί, κι απασφαλίζει μόνο η πόρτα του οδηγού, περίμενε μλκ συνοδηγέ να σου ανοίξω...Και δεν γουστάρω κάθε φορά που έχω συνοδηγό να μπαίνω μέσα και να πατάω ΈΝΑ ακόμα κουμπάκι για να διατηρήσω την ηρεμία μου (μαζί με κουμπιά TCS, ESP, antiparking σε άλλα κ.λπ).
                      Πας να ανοίξεις το πορτμπαγκάζ... Όχι κύριε, πρέπει πάλι να πατήσεις το κουμπί.
                      Δεν μπορούσαν να βάλουν ένα μικρό πλήκτρο στο κλειδί (όχι ασυνήθιστο σε αρκετά αυτοκίνητα), να ανοίγει από εκεί η πίσω πόρτα; Πρέπει να με ταλαιπωρείς έτσι, χωρίς λόγο;
                      Εν πάση περιπτώσει, αν φοβάσαι ότι θα σου ανοίξουν την πόρτα του συνοδηγού στην κίνηση, έχεις -απλούστατα- τη δυνατότητα να κλειδώσεις...
                      Δεν βλέπω καμία απολύτως λογική σε αυτό το ηλίθιο κλείδωμα της πόρτας του συνοδηγού-πορτμπαγκάζ...
                      Έχεις παρκάρει και ξέχασες μία τσάντα στη θέση του συνοδηγού. Ε, δεν μπορείς να την πάρεις δια της λογικής οδού, ανοίγοντας δηλαδή την αντίστοιχη πόρτα...Θα πρέπει να κάνεις μια μικρή βόλτα με τα πόδια γύρω από το αμάξι...

                    Ως προς τα υπόλοιπα, θα ήθελα κι εγώ το 11.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      corsair last edited by

                      Επισης θα ηθελα να προσθεσω πως

                      • θα ηθελα ΜΟΝΟ ΔΕΞΙ φλας (για αριστερα βγαζω το χερι, οπως προβλεπει ο ΚΟΚ)
                      • Θα ηθελα ΜΟΝΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ χειρολαβη για ανοιγμα πορτας (του συνοδηγου μπορω να την ανοιξω απο μεσα)
                      • Θα ηθελα ΜΟΝΟ ΔΕΞΙΑ... μπλα μπλα μπλα...

                      Κοιτα να δεις τι βιτσια ανακαλυπτει κανεις... Δεν μου λετε...., ειναι καινουργια μοδα αυτο το κουτσουρεμα η δεν το ειχα πετυχει παλιοτερα?

                      Παντως αμα το συνεχισετε ετσι... να ξερετε... το αμαξι θα καταληξει να γερνει απο την μια μερια

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        funkyreverend last edited by

                        Ο χρήστης corsair έγραψε:
                        Κοιτα να δεις τι βιτσια ανακαλυπτει κανεις... Δεν μου λετε...., ειναι καινουργια μοδα αυτο το κουτσουρεμα η δεν το ειχα πετυχει παλιοτερα?

                        Το θέμα αναζητάει τη γνώμη μας επί του ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΥ εξοπλισμού. Εννοείται ότι η συμμετρικότητα και η πληρότητα είναι καλοδεχούμενες.

                        Το ότι στα Aygo/C1/107 πρέπει να σκύψεις για να κατεβάσεις το παράθυρο του συνοδηγού το θεωρώ φτήνια χείριστου μαζοχισμού. Το ότι για να αναδιπλώσω τον καθρέπτη στο Clio και σε όλα τα αυτοκίνητα πρέπει να κάνω ακροβατικά μέσα στο αμάξι (δόξα τω Θεώ έχω μακρύ χέρι - μόνο το δεξί όμως, ξύνω τις φτέρνες μου όρθιος) το θεωρώ βλακεία. Για τον αριστερό καθρέπτη δεν με καίει καθόλου, μια χαρά ρυθμίζεται και αναδιπλώνεται με περισσή ευκολία.

                        Αν πάντως η μη εφαρμογή των 'μη απαραίτητων' γλιτώνει κόστος και βάρος, για μένα θα έπρεπε κάποια εταιρεία να αρχίσει να τα εφαρμόζει. Αλλά δυστυχώς, η αντίδραση των καταναλωτών θα είναι η δική σου ακριβώς. Και η δύναμη είναι σε καταναλωτές με τον δικό σου τρόπο σκέψης.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:

                          Αν πάντως η μη εφαρμογή των 'μη απαραίτητων' γλιτώνει κόστος και βάρος, για μένα θα έπρεπε κάποια εταιρεία να αρχίσει να τα εφαρμόζει. Αλλά δυστυχώς, η αντίδραση των καταναλωτών θα είναι η δική σου ακριβώς. Και η δύναμη είναι σε καταναλωτές με τον δικό σου τρόπο σκέψης.

                          Tώρα ανοίγεις διάλογο με κάποιον που θεωρεί τον μισό εξοπλισμό μιας αποστολής του columbia ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ για το αυτοκίνητό του...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            drdino last edited by

                            Ο χρήστης charmak66 έγραψε:

                            Αν πάντως η μη εφαρμογή των 'μη απαραίτητων' γλιτώνει κόστος και βάρος, για μένα θα έπρεπε κάποια εταιρεία να αρχίσει να τα εφαρμόζει. Αλλά δυστυχώς, η αντίδραση των καταναλωτών θα είναι η δική σου ακριβώς. Και η δύναμη είναι σε καταναλωτές με τον δικό σου τρόπο σκέψης.

                            Tώρα ανοίγεις διάλογο με κάποιον που θεωρεί τον μισό εξοπλισμό μιας αποστολής του columbia ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ για το αυτοκίνητό του...

                            Και τον άλλο μισό τον αγοράζει γιατί μισεί τα κενά κουτάκια...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              corsair last edited by

                              ειστε πολυ κακοι...
                              με αγχωσατε τωρα... παω να τικαρω κανα κουτακι εξοπλισμου να μου περασει

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                g60 last edited by

                                Ο χρήστης Vasgti έγραψε:

                                3.Θερμαινόμενο πίσω τζάμι

                                Να υποθέσω για να μην κρυώνουν τα χέρια σου όταν μένει τις κρύες μέρες του χειμώνα και χρειάζεται να σπρώχνεις?

                                Χωρίς παρεξήγηση αλλά αυτή η επιλογή μου θύμισε το παλιό καλό ανέκδοτο με το Yugo.

                                Eίναι σεντάν

                                Κατά τα άλλα σκέψου ποιός έχει περισσότερες πιθανότητες να σπρώχνει.
                                Εγώ με τα μηδένικά σχεδόν ηλεκτρονικά ή τα κινούμενα τροχόσπιτα?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dpolal last edited by

                                  Βασικά υπάρχουν ανάγκες και ανάγκες...
                                  Ο καθένας έχει άλλες προτεραιότητες και πολλές φορές ότι είναια χρήσιμο για έναν είναι άχρηστο για τον δίπλα.
                                  Αναφέρομαι φυσικά στο θέμα της άνεσης και όχι στα ASR,ESP,EBD,ΑBS, κλπ κλπ κλπ που όποιος τα θεωρεί άχρηστα μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτεί...

                                  Π.Χ.
                                  Θερμαινόμενα... (βάλτε ότι θέλετε)
                                  Για την Βόρεια Ελλάδα είναι must, για τους νότιους ή τους νησιώτες είναι άχρηστο βάρος.

                                  Ποτηροθήκες...
                                  Για όσους περνάνε μισή μέρα μέσα στο όχημα είναι must, για τους άλλους όχι.

                                  Αναδιπλούμενοι καθρέπτες...
                                  Για όσους μένουν στην Κυψέλη είναι καραmust.
                                  Αν όμως είσαι επαρχία ή με γκαράζ στο σπίτι και την δουλειά είναι άχρηστο.

                                  ...Προσθέστε ότι θέλετε.
                                  Είναι θέμα αναγκών.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cpp last edited by

                                    Είναι ξεφτίλα η κανονική ρεζέρβα το 2007 να θεωρείται extra!!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kostis20 last edited by

                                      Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:

                                      1. Όχι, όχι, όχι.
                                        Έχω αυτές τις μέρες ένα Ibiza κι έχω δεινοπαθήσει ρε Σπύρο. Ανοίγεις με το κλειδί, κι απασφαλίζει μόνο η πόρτα του οδηγού, περίμενε μλκ συνοδηγέ να σου ανοίξω...Και δεν γουστάρω κάθε φορά που έχω συνοδηγό να μπαίνω μέσα και να πατάω ΈΝΑ ακόμα κουμπάκι για να διατηρήσω την ηρεμία μου (μαζί με κουμπιά TCS, ESP, antiparking σε άλλα κ.λπ).
                                        Πας να ανοίξεις το πορτμπαγκάζ... Όχι κύριε, πρέπει πάλι να πατήσεις το κουμπί.
                                        Δεν μπορούσαν να βάλουν ένα μικρό πλήκτρο στο κλειδί (όχι ασυνήθιστο σε αρκετά αυτοκίνητα), να ανοίγει από εκεί η πίσω πόρτα; Πρέπει να με ταλαιπωρείς έτσι, χωρίς λόγο;
                                        Εν πάση περιπτώσει, αν φοβάσαι ότι θα σου ανοίξουν την πόρτα του συνοδηγού στην κίνηση, έχεις -απλούστατα- τη δυνατότητα να κλειδώσεις...
                                        Δεν βλέπω καμία απολύτως λογική σε αυτό το ηλίθιο κλείδωμα της πόρτας του συνοδηγού-πορτμπαγκάζ...
                                        Έχεις παρκάρει και ξέχασες μία τσάντα στη θέση του συνοδηγού. Ε, δεν μπορείς να την πάρεις δια της λογικής οδού, ανοίγοντας δηλαδή την αντίστοιχη πόρτα...Θα πρέπει να κάνεις μια μικρή βόλτα με τα πόδια γύρω από το αμάξι...

                                      Ως προς τα υπόλοιπα, θα ήθελα κι εγώ το 11.

                                      Μα στο ιμπιζα ξεκλειδωνουν πανευκολα ολες οι πορτες και το πορτ μπαγκαζ,αν πατησεις το κουμπακι του ξεκλειδωματος (πανω στο κλειδι),δυο φορες και οχι μια.
                                      Αμα το πατησεις μια ξεκλειδωνει μονο η πορτα του οδηγου και αμα το πατησεις και δευτερη ξεκλειδωνουν οι υπολοιπες και το πορτ μπαγκαζ.Εμενα μου φαινεται πολυ ευκολο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dpolal last edited by

                                        Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

                                        1. Όχι, όχι, όχι.
                                          Έχω αυτές τις μέρες ένα Ibiza κι έχω δεινοπαθήσει ρε Σπύρο. Ανοίγεις με το κλειδί, κι απασφαλίζει μόνο η πόρτα του οδηγού, περίμενε μλκ συνοδηγέ να σου ανοίξω...Και δεν γουστάρω κάθε φορά που έχω συνοδηγό να μπαίνω μέσα και να πατάω ΈΝΑ ακόμα κουμπάκι για να διατηρήσω την ηρεμία μου (μαζί με κουμπιά TCS, ESP, antiparking σε άλλα κ.λπ).
                                          Πας να ανοίξεις το πορτμπαγκάζ... Όχι κύριε, πρέπει πάλι να πατήσεις το κουμπί.
                                          Δεν μπορούσαν να βάλουν ένα μικρό πλήκτρο στο κλειδί (όχι ασυνήθιστο σε αρκετά αυτοκίνητα), να ανοίγει από εκεί η πίσω πόρτα; Πρέπει να με ταλαιπωρείς έτσι, χωρίς λόγο;
                                          Εν πάση περιπτώσει, αν φοβάσαι ότι θα σου ανοίξουν την πόρτα του συνοδηγού στην κίνηση, έχεις -απλούστατα- τη δυνατότητα να κλειδώσεις...
                                          Δεν βλέπω καμία απολύτως λογική σε αυτό το ηλίθιο κλείδωμα της πόρτας του συνοδηγού-πορτμπαγκάζ...
                                          Έχεις παρκάρει και ξέχασες μία τσάντα στη θέση του συνοδηγού. Ε, δεν μπορείς να την πάρεις δια της λογικής οδού, ανοίγοντας δηλαδή την αντίστοιχη πόρτα...Θα πρέπει να κάνεις μια μικρή βόλτα με τα πόδια γύρω από το αμάξι...

                                        Ως προς τα υπόλοιπα, θα ήθελα κι εγώ το 11.

                                        Μα στο ιμπιζα ξεκλειδωνουν πανευκολα ολες οι πορτες και το πορτ μπαγκαζ,αν πατησεις το κουμπακι του ξεκλειδωματος (πανω στο κλειδι),δυο φορες και οχι μια.
                                        Αμα το πατησεις μια ξεκλειδωνει μονο η πορτα του οδηγου και αμα το πατησεις και δευτερη ξεκλειδωνουν οι υπολοιπες και το πορτ μπαγκαζ.Εμενα μου φαινεται πολυ ευκολο.

                                        Είναι το γνωστό RTFM.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • xenos
                                          xenos last edited by

                                          Απαραιτητα:

                                          1. abs, a/b*x, esp (ετσι +ετσι)
                                          2. a/c
                                          3. ηλεκτρικα παραθυρα, καθρεπτες
                                          4. mp3
                                          5. κεντρικο κλειδωμα (με τηλεχειρισμο) +συναγερμο

                                          Καλο να υπαρχουν:

                                          1. xenon
                                          2. park assist
                                            ηλιοροφη

                                          Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pai-mei last edited by

                                            Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

                                            1. Όχι, όχι, όχι.
                                              Έχω αυτές τις μέρες ένα Ibiza κι έχω δεινοπαθήσει ρε Σπύρο. Ανοίγεις με το κλειδί, κι απασφαλίζει μόνο η πόρτα του οδηγού, περίμενε μλκ συνοδηγέ να σου ανοίξω...Και δεν γουστάρω κάθε φορά που έχω συνοδηγό να μπαίνω μέσα και να πατάω ΈΝΑ ακόμα κουμπάκι για να διατηρήσω την ηρεμία μου (μαζί με κουμπιά TCS, ESP, antiparking σε άλλα κ.λπ).
                                              Πας να ανοίξεις το πορτμπαγκάζ... Όχι κύριε, πρέπει πάλι να πατήσεις το κουμπί.
                                              Δεν μπορούσαν να βάλουν ένα μικρό πλήκτρο στο κλειδί (όχι ασυνήθιστο σε αρκετά αυτοκίνητα), να ανοίγει από εκεί η πίσω πόρτα; Πρέπει να με ταλαιπωρείς έτσι, χωρίς λόγο;
                                              Εν πάση περιπτώσει, αν φοβάσαι ότι θα σου ανοίξουν την πόρτα του συνοδηγού στην κίνηση, έχεις -απλούστατα- τη δυνατότητα να κλειδώσεις...
                                              Δεν βλέπω καμία απολύτως λογική σε αυτό το ηλίθιο κλείδωμα της πόρτας του συνοδηγού-πορτμπαγκάζ...
                                              Έχεις παρκάρει και ξέχασες μία τσάντα στη θέση του συνοδηγού. Ε, δεν μπορείς να την πάρεις δια της λογικής οδού, ανοίγοντας δηλαδή την αντίστοιχη πόρτα...Θα πρέπει να κάνεις μια μικρή βόλτα με τα πόδια γύρω από το αμάξι...

                                            Ως προς τα υπόλοιπα, θα ήθελα κι εγώ το 11.

                                            Μα στο ιμπιζα ξεκλειδωνουν πανευκολα ολες οι πορτες και το πορτ μπαγκαζ,αν πατησεις το κουμπακι του ξεκλειδωματος (πανω στο κλειδι),δυο φορες και οχι μια.

                                            Μάλιστα...
                                            Όσο ζει κανείς, μαθαίνει...
                                            Ευχαριστώ για το hint!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 3 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr