-
Ο χρήστης newtek έγραψε:
Το RX8 ειναι η μεγαλυτερη απατη στην ιστορια της αυτοκινησης,δεν παει,δεν στριβει,δεν φρεναρει,ασχημο ειναι και εχει και 2 πορτες ξεκαρφωτες για να δεσει το παραμυθι,το Opel GT δεν ειναι το ιδιο,ειναι εξαιρετικο και προσφερει τα παντα σε τιμη αστεια.**Και **το RX8 **και **το Opel GT είναι καταπληκτικά αυτοκίνητα σε **πολύ **καλές τιμές. Ότι το Rx8 δεν στρίβει και δεν φρενάρει δεν το έχω ακούσει πουθενά αλλού
-
Ο χρήστης newtek έγραψε:
Το RX8 ειναι η μεγαλυτερη απατη στην ιστορια της αυτοκινησης,δεν παει,δεν στριβει,δεν φρεναρει,ασχημο ειναι και εχει και 2 πορτες ξεκαρφωτες για να δεσει το παραμυθι,το Opel GT δεν ειναι το ιδιο,ειναι εξαιρετικο και προσφερει τα παντα σε τιμη αστεια.Είπαμε...
Μετά το Clio το χάος... -
Πιθανότατα, ο newtec έγραψε με ειρωνική διάθεση...
Αν όχι, τότε...
-
Οχι δεν το συγκρινω με το κλιο αλλα με αλλα της ιδιας κατηγοριας και τιμης. Δεν νομιζο οτι υπαρχει σχεση RX8 με Opel GT.
-
Προφανός το ένα είναι αμαξι που μπορει ανετα να έχει ενας οικογενειαρχης.....το οποίο το βρίσκεις με κάτω απο 30.000 και στριβει και φρεναρει ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ! Οτι δεν πάει δεν πάει!
Το GT, ή εργενης θα το έχει, ή οικογενειάρχης σαν τριτο αμαξι!
-
Ο χρήστης newtek έγραψε:
Οχι δεν το συγκρινω με το κλιο αλλα με αλλα της ιδιας κατηγοριας και τιμης. Δεν νομιζο οτι υπαρχει σχεση RX8 με Opel GT.To RX8 ξεκινάει από 26.000Ε. Ακόμα και το Cosmo μπορείς να το βρεις καινούριο από 32.000Ε.
Το Opel GT έχει 37.000Ε.
Άρα έχουμε μία διαφορά 5.000Ε.
To RX8 είναι 4θέσιο κουπέ.
To GT είναι διθέσιο roadster.
Άρα καμία σχέση.Και μιας και είπες πριν για φρένα το RX8 έχει αεριζόμενους δίσκους 323 χλστ. εμπρός και 302 χλστ. πίσω.
Το GT έχει αεριζόμενους δίσκους 297 χλστ. εμπρός και 278 χλστ. πίσω. -
Το RX8 το εχω οδηγησει και απλα διατυπωνω την προσωπικη μου αποψη,το GT δεν το εχω οδηγησει. Σε σχεση με αλλα που κοστιζουν 32000 ναι ισως να φρεναρει και να στριβει καλυτερα,με αντιικειμενικα κριτηρια ομως δεν κανει και πολλα πραγματα.
-
Θα μας τρελάνεις Newtek...
Eνδεικτικά αναφέρω ότι το ΡΧ8,'που δεν πάει' ,έχει γράψει στα Μέγαρα 1.15,όταν το Clio,'που πετάει' ,έχει φάει και μισό δεύτερο στο κεφάλι,με οδηγό τον αγωνιζόμενο Γκίκα,παρακαλώ....Η διαφορά στην τιμή τους είναι-δεν είναι 3000....οπότε να μην γράφουμε ότι μας κατέβει!
Να πεις για τις ανάγκες ειδικής συντήρησης και την τρομερή κατανάλωση,ναι,αλλά δεν πάει,δεν στρίβει?
Θα σκίσουμε τα καλσόν στο τέλος, παίδες,πολύ αλογοφάγοι έχουμε γίνει και βλέπω ότι αυτοκίνητα που κάνουν κάτω από 8'' στα 100 δεν μας κάνουν!!
Σόρρυ για το offtopic....στο θέμα μας,πιστεύω ότι το GT είναι τίμια αγορά,πολύ γρήγορο αυτοκίνητο,και με δυνατότητες εξέλιξης του πλαισίου,ώστε να γίνει όπλο.....και το ξαναλέγω,το 1.13.5 στα ΜΈΓΑΡΑ είναι πάρα πολύ καλός χρόνος...δεν χρειάζεται απολογία για αυτόν
-
Ο χρήστης newtek έγραψε:
Το RX8 ειναι η μεγαλυτερη απατη στην ιστορια της αυτοκινησης,δεν παει,δεν στριβει,δεν φρεναρει,ασχημο ειναι και εχει και 2 πορτες ξεκαρφωτες για να δεσει το παραμυθι,το Opel GT δεν ειναι το ιδιο,ειναι εξαιρετικο και προσφερει τα παντα σε τιμη αστεια.Τα περί απάτης τα προσπερνώ, όποιος πήρε RX-8 και 'δεν του βγήκε καλό' απλώς δεν ήξερε τι αγόραζε
Δεν πάει; Τι λέτε ωρέ! Ναι, δεν πάει, αν ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που έχεις οδηγήσει έχουν 300 άλογα και πάνω. Θέλει στροφές ψηλά για να πάει, αλλά όποιος θέλει γκάζια από τις 1000 σ.α.λ. να πάει να πάρει ένα ντίζελ.
Δεν στρίβει; Εδώ γελάνε. Πείτε τα στους γιαπωνέζους που τρέχουν αγώνες με δαύτο. Στα Μέγαρα έγραψε ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ 1:15.
Δεν φρενάρει; Με κάλυψε ο Angel. Έχει ΠΟΛΥ πιο δυνατά φρένα από το GT και ελάχιστα μεγαλύτερο βάρος.
Περί της ασχήμιας, γούστα βεβαίως.
2 πόρτες ξεκάρφωτες; ΙΣΑ ΙΣΑ, είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ 5πορτο, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ 4θέσιο και μάλιστα με μπάκετ καθισματάρες για ΟΛΟΥΣ, και όλα αυτά σε πακέτο κουπέ. Προσωπικά, δεν μπορώ να σκεφτώ κανένα άλλο αυτοκίνητο που να συνδυάζει όλα αυτά στο πακέτο του αμαξώματός του.
Επιπλέον, είναι ΠΟΛΥ πιο φθηνό από GT και γενικώς, προσφέρει πολλά περισσότερα. Ναι, το Όπελ είναι πιο γρήγορο, αλλά αν ξέρεις τι παίρνεις (μην ακούσω ότι 'καίει λάδια'), είναι πολύ πιο πλήρες πακέτο. Όλα αυτά, με δεδομένο ότι παίζουν σε διαφορετικές κατηγορίες πάντως.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
2 πόρτες ξεκάρφωτες; ΙΣΑ ΙΣΑ, είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ 5πορτοΜια παρατηρηση μονο..οι πισω πορτες δεν ανοιγουν, αν πρωτα δεν εχουν ανοιξει οι εμπρος!
-
Aκριβώς, όπως τα είπαν οι tsilis και krus...
Το RX-8 είναι μακράν στις ενότητες στριψίματος και φρεναρίσματος.
Κι εγώ θα προτιμούσα να είχε περισσότερη ροπή χαμηλά, αλλά γούστα είναι αυτά...
Σπύρο, μία διόρθωση, μάλλον σου ξέφυγε εκ παραδρομής, είναι 4θυρο και όχι 5θυρο.
-
To RX8 είναι αργό και δεν πάει?????????
Καθίστε ρε παιδία 231 αλόγατα λίγα σας πέφτουν? Το αμάξι είναι το μοναδικό που σε αυτήν την τιμή καταφέρνει να δώσει 4 θέσεις και πίσω κίνηση! Το μοναδικό μεμπτο σημείο που έχει είναι το μοτέρ του το οποίο καίει τον άμπακο και όπως είπε και ο κρους είναι άροπο. Σαφώς θα ήταν προτιμώτερο το μοτέρ του mps για μένα αλλά δεν ξέρω πόσο θα το βαρυμουτσούνιαζε και θα σήκωνε το κέντρο βάρους του με ότι επιπτώσεις μπορεί να έχει στην οδική συμπεριφορά και φυσικά δεν ξέρω άν χωράει. Πάντως το γεγονός ότι αντιμετωπίζεται σαν 1300άρι από την ελληνική νομοθεσία το καθιστά ακόμα και τώρα κελεπούρι ενώ απίστευτο κελεπούρι θα ήταν το 'μικρό' αν είχε το 6τάχυτο κιβώτιο του μεγάλου.
Πέρι όπελ τώρα είναι όντως ένα πιο ειδικό αυτοκίνητο, σε πολλους δεν πολυαρέσει η ιδέα του τούρμπο και να πρέπει να περιμένουν μέσα στο αμάξι τους με ανοιχτό μοτέρ στο ρελαντί για να κρυώσει η τουρμπίνα, ή ο φόβος της αναξιοπιστίας, και στην τελική η μάζντα αναγέννησε το ροόυντστερ πριν σχεδόν 20 χρόνια και έχει κάποιο όνομα και τεχνογνωσία πάνω σε αυτό το θέμα. Το όπελ θα προτιμηθεί πιστεύω πιο πολύ από το πιο σκληροπυρηνικό οδηγικό κοινο που θα τους αρέσει το φρέσκο σχήμα του και δεν είναι τόσο επηρεασμένοι από σχολές...
ΥΓ: το μάζντα είναι όντως άσχημο για κουπέ. Ποιά είναι η λύση?
Δείτε το σαν σεντάν!!!! Αμέσως θα δείτε ένα από τα ομορφότερα σεντάν που έχουν βγει ποτέ (το 3 σεντάν που έχει τον ίδιο κώλο με το RX8 γιατί μας αρέσει τόσο?)
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
ΥΓ: το μάζντα είναι όντως άσχημο για κουπέ
Ε όχι και άσχημο βρε φίλε....
Ντάξει θυσιάζει την εμφάνιση λίγο για τις 4 πόρτες αλλά όχι και άσχημο
Δείχνει ακριβότερο και εντυπωσιακό αυτοκίνητο, μια γκόμενα να ρωτήσεις θα σου πει ότι το υπολογίζει να κάνει κάνα 45αρικο -
ΟΚ λοιπον σε σχεση με τα 106 και τα swift ειναι θεος ! Σε σχεση με τα s2000, τα Z4, και τωρα opel GT τι κανει αραγε ? Οχι και πολλα!
Σε αυτον τον κοσμο οτι πληρωνεις περνεις. -
Ο χρήστης newtek έγραψε:
ΟΚ λοιπον σε σχεση με τα 106 και τα swift ειναι θεος ! Σε σχεση με τα s2000, τα Z4, και τωρα opel GT τι κανει αραγε ? Οχι και πολλα!
Σε αυτον τον κοσμο οτι πληρωνεις περνεις.Το S2000 έχει 50.000Ε. Τη Ζ4 τη 2λιτρη(που είναι και ακριβότερη) τη γαμεί ανάποδα.
Το GT είναι ακριβότερο, με ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΦΡΕΝΑ και σε άλλη κατηγορία.
Διαβάζεις καθόλου τι σου γράφουμε ή ότι σου κατέβει το πετάς; -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Το GT ... με ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΦΡΕΝΑΑυτο απο που το συμπεραναμε?
Μονο απο τις προδιαγραφες των δισκων? -
Τι σχέση έχει το RX8 με τα Z4 - GT - S2000...?
Τετραθέσιο - τετράπορτο με μικρά διθέσια πως ακριβώς συγκρίνονται?Θα συμφωνήσω με τον travelman για το design του RX8... ως κουπέ είναι άσχημο... ως σεντάν είναι μια χαρά.
Αν όμως το δούμε ως σεντάν, το σίγουρο είναι ότι με τους 150 ίππους και τα 19kg ροπής που φτάνουν στους τροχούς του (challenge) δεν το χαρακτηρίζεις και 'γρήγορο'...
-
Για τη Z4 3.0 μιλαω που εχει και την ιδια υποδυναμη,σας παραμυθιαζουν ολους οι διαφοροι του ειδικου τυπου μου φενεται. Η γνωμη μου για το RX8 παραμενει κακιστη, ισως εαν ποτε παρατησουν τον αστειο wangel για κατι πιο καταλληλο για το σασι του.
-
Ό,τι να 'ναι...
-
Ο χρήστης opterios έγραψε:
Ό,τι να 'ναι....gif
Opel / Vauxhall GT