-
καμμένος....
Ρε,τι λέγαμε εχθές?
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
καμμένος....Ρε,τι λέγαμε εχθές?
Mόνο μια τοσο δα φωτογραφιούλα έβαλα..
-
Γεια σας παιδια
Σε εναν νεο/αρχαριο οδηγο θα προτεινατε μεταχειρισμενη 316i compact e36??
Δεν ειναι ακραια σε επιδοσεις,ειναι αξιοπιστη,εχει φτηνα ανταλλακτικα κ καλη μεταπωληση οταν μετα παω σε κατι καλυτερο καινουριο.
Τι λετε??(Μου αρεσει κ η 316i compact e46 αλλα ειναι πανακριβη γμτ μεταχειρισμενη)
Βudjet??το πολυ μεχρι 14Κ..
-
-
Ο χρήστης makr έγραψε:
Γεια σας παιδια
Σε εναν νεο/αρχαριο οδηγο θα προτεινατε μεταχειρισμενη 316i compact e36??
Δεν ειναι ακραια σε επιδοσεις,ειναι αξιοπιστη,εχει φτηνα ανταλλακτικα κ καλη μεταπωληση οταν μετα παω σε κατι καλυτερο καινουριο.
Τι λετε??(Μου αρεσει κ η 316i compact e46 αλλα ειναι πανακριβη γμτ μεταχειρισμενη)
Βudjet??το πολυ μεχρι 14Κ..
Με το χέρι στην καρδιά θα σου έλεγα όχι!
Όντως την περιγράφεις σωστά σε όλα,αν και η μεταπώληση της δεν είναι ανάλογη των υπολοίπων εκδόσεων (δυστυχώς ο Έλληνας θέλει 'Μπεμβέ με κώλο'... ),αλλά1.είναι αδύναμη και βαρειά,οπότε η ευχαρίστηση από την οδήγησή της σύντομα θα σβήσει...
2.έχει την πίσω ανάρτηση των παλαιών BMW,γεγονός που την κάνει απότομη κάποιες φορές υπό συνθηκες,ενώ δεν θα έχει και τη δύναμη να σε βγάλει από τη δύσκολη θέση...Προσωπικά,έχω μια Ε36 318ti compact,την οποία και λατρεύω,αλλά σε νέο και κυρίως άπειρο οδηγό,δεν μπορώ να προτείνω 316Compact E36 ελαφρά τη καρδία
Τα παραπάνω δεν ισχύουν για Ε46 compact,εννοείται...
Υ.Γ. αν είσαι και νέος σε ηλικία,χωρίς υποχρεώσεις,γιατί δεν κοιτάς το Μazda MX5 1.6?
Σίγουρα θα το χαρείς πολύ περισσότερο... -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
http://xs116.xs.to/xs116/07236/aggelia1902516.jpgΕίσαι το χειρότερο troll του forum ρε....!!
-
Μια χαρά στα έγραψε ο Τσίλης. Με ένα ΜΧ-5 1.6 δεύτερης γενιάς θα έχεις ένα αυτοκίνητο πιο ευχάριστο οδηγικά από την Compact και ξεσκέπαστο, αν βέβαια αυτό σε ενδιαφέρει. Γιατί μερικοί δε θέλουν ανοιχτό αυτοκίνητο, ούτε έχουν την πολυτέλεια του περιορισμού που επιβάλλουν οι δύο θέσεις. Και κάτι τελευταίο: θα σου μείνουν και μπόλικα ρέστα στην τσέπη...
Παράδειγμα:
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.php?t=24971 -
Ευχαριστω παιδια για τις απαντησεις
Θα τα σκεφτω αυτα που μου ειπατε..
Ξερετε αν τα ανταλλακτικα της 316 E46 compact ειναι το ιδιο φτηνα με της E36 compact?? (Αν κ δεν το νομιζω.Λεω μηπως)
Παντως τοσο βαρια ειναι η Ε36??Δεν θελω απολυτες επιδοσεις.Απλα να πηγαινω αξιοπρεπως κ να μαθω να οδηγο πανω σε αυτο το αμαξι.Πολλοι μου εχουν πει οτι ειναι σχολειο.
Μετα απο 5-6 χρονια θα παω σε κατι καλυτερο κ γρηγοροΟσο για το mazda....Πολυ καλο αλλα νομιζω δεν κανει για αρχαριο οδηγο.Συν οτι δεν εχω γκαραζ κ δεν θελω να επιβαρυνθω με το κοστος ενοικιασης του γιατι ολα τα εξοδα συνολικα θα ειναι επανω μου.Θα συντηρω μονος μου το αυτοκινητο.Προβλημα με χωρους δεν εχω ουτε εχω υποχρεωσεις οικογενειακες κ.α 26 χρονων ειμαι....
Παντως επειδη με απασχολει το θεμα cabrio (μου αρεσει η αισθηση αυτη της ελευθεριας [εχω κανει κ αναλογο topic]) υπαρχει κ το διλλημα αναμεσα στο tigra k 206cc που δεν εχουν πανινη κουκουλα κ δεν θα τρεμει το φιλοκαρδη μου οταν τα αφηνω εξω...
Αυτα Thank u
-
Το πρόβλημα με την κουκούλα είναι ψυχολογικό, όχι ουσιαστικό. Αν κάποιος θέλει να το κλέψει, τον βολεύει να σπάσει το τζάμι και να ανοίξει την πόρτα, παρά να σκίσει την κουκούλα. Μια χαρά θα το αφήνεις έξω. Όσο για την 316, είναι πολύ τραβηγμένο να την αποκαλείς σχολείο. Αυτό ο χαρακτηρισμός ταιριάζει πολύ περισσότερο στο ΜΧ-5.
-
-
Ήμουν καλεσμένος χθες και σήμερα στο BMW Discover Driving Pleasure στο κλειστό ποδηλατοδρόμιο του ΟΑΚΑ...αλλά οδήγησα την 116i και ξαναπήγα σήμερα το πρωί για να οδηγήσω επιτέλους το αυτοκίνητο που παρήγγειλα.
Φοβερή εκδήλωση...πολύ χλιδάτη...με μπαρ κλπ. Μπράβο στην BMW Hellas!
Πολύ ωραία αυτά τα event...σε φέρνουν πιο κοντά στην εταιρία.
Εντυπώσεις από την 120i. Εκπληκτικό τιμόνι...και ερχόμενος από Αlfa 147...έμεινα εντυπωσιασμένος. Ακριβώς το ίδιο γαργάλημα στην χούφτα από τον δρόμο...με πάρα πολύ καλό feedback! Επιδόσεις πολύ καλύτερες από της προηγούμενης 120i με τα 150ΗΡ. Από 1,000 μέχρι 2,500 στροφές δεν έχει τόση δύναμη...αλλά από τις 2500 και πάνω τα σπάει. Έχει αρκετό νεύρο και πολύ σπιρτάδα. Κατανάλωση εντυπωσιακά χαμηλή για μοντέλο τεστ που όλοι τα σκίζουν...11.1λτ/100κμ. Φρένα επίσης εκπληκτικά...καλύτερα από την 147.
Απίστευτα χρήσιμο είναι επίσης το Auto Start Stop. Αν έχει φτάσει το μοτέρ την κατάλληλη θερμοκρασία, καθώς και η καμπίνα των επιβατών από τον αυτόματο κλιματισμό, τότε μόλις βάλεις νεκρά...σβήνει. Δουλεύουν τα πάντα κανονικά...ραδιόφωνο, κλιματισμός κλπ. Με το που ακουμπήσεις τον συμπλέκτη...έχει πάρει αμέσως μπροστά...και όσπου να τον πατήσεις μέχρι τέρμα και κουμπώσεις την 1η (στο ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ κιβώτιο και σε κλιμάκωση και σε αίσθηση) το μοτέρ όχι μόνο έχει πάρει μπροστά...αλλά έχει φτάσει και τις σωστές στροφές.
Γενικά πολύ εντυπωσιασμένος από την εκδήλωση. Φοβερή οργάνωση, με πλάσμα οθόνες να αναγράφουν ονοματικά το επόμενο test drive, απίστευτα ευγενικοί όλοι τους, περιοδικά, laptop και ακουστικά να ενημερώνουν για τις καινοτομίες της BMW και τα 3 νέα μοντέλα (1 3θυρη, 15θυρη και 3άρα CC) στην σειρά μέσα στον Ολυμπιακό Ποδηλατοδρόμιο, όπου έγινε και η εκδήλωση. Δωρεάν μπαρ με κοκτέιλ, γρανίτες, καφέ και διάφορα σνακ (όπως σε δεξιώσεις) καθώς και καναπέδες για να κάτσεις και να μιλήσεις με πωλητές αν θέλεις ή να διαβάσεις το BMW Magazine ή απλά να πιείς τον καφές σου περιμένοντας το test drive σου. Τέλος, μας έκαναν και ένα δωράκι για την συμμετοχή στην εκδήλωση.
Μερικές φώτο...
-
Ωραία πράματα! Η bmw ξέρει να προσέχει τους πελάτες της, απ' ότι φαίνεται.
Καλή αναμονή τώρα!
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Πές τόπο και ώρα!!!!!
-
Ο χρήστης makr έγραψε:
Γεια σας παιδια
Σε εναν νεο/αρχαριο οδηγο θα προτεινατε μεταχειρισμενη 316i compact e36??
Δεν ειναι ακραια σε επιδοσεις,ειναι αξιοπιστη,εχει φτηνα ανταλλακτικα κ καλη μεταπωληση οταν μετα παω σε κατι καλυτερο καινουριο.
Τι λετε??(Μου αρεσει κ η 316i compact e46 αλλα ειναι πανακριβη γμτ μεταχειρισμενη)
Βudjet??το πολυ μεχρι 14Κ..
με τόσα λεφτά βρίσκεις Ε46 Κόμπακτ οπότε δεν νομίζω να υπάρχει δίλημμα
-
Ο χρήστης DAN έγραψε:
με τόσα λεφτά βρίσκεις Ε46 Κόμπακτ οπότε δεν νομίζω να υπάρχει δίλημμα
Σε car.gr k autotriti.gr που εχω κοιταξει σε αγγελιες,316 compact e46 με 14 αντε 15Κ δεν εχω βρει
-
Ψάξε και στο autovres.gr
πχ βρηκα αυτό http://used.autovres.com/view_car.php?i ... model=316# αν είναι για ένα χιλιαρικο διαφορα να χασεις ενα καλύτερο αμάξι δεν λέει -
Υπάρχει και μια Ε46,σε κάποια μάντρα με 13.900
-
Πριν λιγες μερες έκανα test drive μια 535d!!!Ας γράψω λοιπόν τις εντυπώσεις μου…
Καταρχήν το αυτοκίνητο ήταν σχεδόν καινούριο με 2000 χμ,ειχε το καινούριο αυτόματο κιβώτιο με το joystick,το οποίο επιστρέφει στη μέση όταν αφηνεις το μοχλο.Ουσιαστικά δεν υπάρχει πλέον μηχανική σύνδεση του μοχλού με το κιβωτιο,αλλα όλα γίνονται με ηλεκτροκινητήρες.Για να ακινητοποιήσεις το αυτοκίνητο πλεον,δε μετακινείς το μοχλό στο Ρ, τό Ρ είναι ένα κουμπάκι πάνω στο μοχλό το οποίο και πατάς για να επιλεγεί το Parking.
Το αυτοκίνητο που οδήγησα είχε τα πάντα από εξτρα.Η αλήθεια είναι ότι περίμενα λίγο καλύτερη ποιότητα υλικών στο εσωτερικό,ειδικα όταν μιλάμε για τέτοια επίπεδα τιμής ,αλλά περί ορέξεως…Η θέση οδήγησης ήταν φοβερη,βολευτηκα αμεσως.Ένιωσα πολύ ανετα και δεν υπήρχε το αίσθημα κλειστοφοβίας που ένιωσα στην 3αρα.
Μου άρεσε πολύ το Head Up Display.Κοιτάς ευθεία μπροστά στο παρ-μπριζ και βλέπεις την ταχύτητα σου αλλά και τις οδηγίες από το σύστημα πλοήγησης και αυτό το τελευταίο με βόλεψε παρά πολύ.Αν έπαιρνα BMW σίγουρα θα το έβαζα…
Το I-Drive,είναι όντως πολύ πολυπλοκο,εχει ρυθμίσεις για τα παντα,ακομα και με πιο τρόπο βγαίνει ο αέρας από του αεραγωγους,σε κύματα ή συνεχως.Μου φάνηκε υπερβολικό και δεν ασχολήθηκα πολύ γιατί αν κάποιος δεν το έχει ξαναχρησιμοποιήσει σίγουρα του αποσπά την προσοχή από το δρόμο.
Ο κινητήρας τωρα!!Τι να πω ??Μιλάμε για ατελείωτη δύναμη και ροπη!!Το αυτοκίνητο πάει τρελά …από στάση και εν κινήσει ,χωρίς να καταλαβαίνεις ότι είναι diesel.Από τα 160 στα 190 επιταχύνει απλά για πλακά και σε καλό δρόμο δε νιώθεις καμιά διαφορά. Ο κινητήρας εκμηδενίζει το βάρος του αυτοκινήτου και νιώθεις τη δύναμη να υπερνικά την αδρανεια πανεύκολα. Στο εσωτερικό δεν ακούγεται τιποτα,συμπλεκτης δεν υπάρχει για να νιώσεις κραδασμους.Απολυτη ησυχια.Μετά τα 170 πάντως άκουγα κάποιους αεροδυναμικούς θορυβους,οι οποίοι δεν έπρεπε να υπήρχαν.
Εδώ θα ήθελα να κάνω μερικά επιπλέον σχολια. Όταν πατούσα τέρμα σχεδόν το γκάζι ,περιμένοντας το κιβώτιο να κατεβάσει ταχυτητα,ενιωθα μια μικρή υστέρηση στο κατεβασμα,αρκετα μεγαλύτερη για παράδειγμα από μια SLK 350 με το7G ,που οδηγώ κατά καιρους.Δεν ξερώ αν αυτή η υστέρηση οφείλεται στο κιβωτίο ή σε υστέρηση των Turbo.Επίσης μια ακόμα γενικότερη διαπιστωση.Εχω οδηγήσει μερικά diesel κατά καιρους,κανενα βέβαια δεν ήταν τόσο δυνατό και όλα ήταν χειροκινητα.Σε όλα με προβλημάτιζε το μικρό εύρος λειτουργίας του κινητηρα.Στη 535 με το αυτόματο όμως δεν ασχολήθηκα καν με το θέμα …Το αυτόματο κιβώτιο μου έλυσε τα χεριά και με άφηνε ελεύθερο να οδηγήσω ,χωρίς να σκέφτομαι «Ωχ φτάσαμε τις 4000σαλ πρέπει να αλλάξω ταχύτητα…»Αφήστε που φρέναρε και με τον κινητήρα ,ο μετατροπεας ροπής κλειδώνει με μηχανικό τροπο,οποτε μειώνονται συγχρόνως και οι απωλειες.Αυτο που θέλω να πω είναι ότι σε ένα diesel,ίσως ένα αυτόματο κιβώτιο να είναι η καλύτερη επιλογή γιατί σε κρατάει συνεχεία στο εύρος λειτουργίας του κινητήρα ,χωρίς να αγχωνεσαι.Στη 535 νομίζω ότι δεν προσφέρεται καν χειροκίνητο μιας και δεν μπορεί να αντέξει τη ροπή…
Πάμε τώρα στην αναρτηση.Φυσικα και δεν έβγαλα και κανένα ολοκληρωμένο συμπέρασμα μιας και δεν πίεσα το αυτοκίνητο σε στροφες,αλλα μονό σε εθνική οπου η ευστάθεια στα πολλά ήταν απιστευτη.Μονο από το κοντέρ καταλάβαινα αν πήγαινα με 120 ή με 180…
Το αυτοκίνητο που οδήγησα φορούσε 19αρες ζάντες και σπορ αναρτηση.Επισης μου φαίνεται ότι φορούσε και runflat.Και εδώ εντοπίζεται για μένα το μεγαλύτερο μείον του αυτοκίνητου, η ανεση.Τα πράγματα ήταν κάπως περιεργα. Όταν περνούσα πάνω από μεγάλες ανωμαλίες τα πράγματα δεν ήταν και τόσο ασχημα.Αυτο που δε μου άρεσε καθόλου ήταν το ότι κάθε φορά που περνούσαμε πάνω από μικρές ανωμαλιες,τις ένιωθα να περνούν αφιλτραριστες.Και αυτό με χαλασε.Νομιζω ότι το πρόβλημα ήταν τα λάστιχα και όχι η ανάρτηση ,δε ξερώ…
Παντως το αυτοκινητο κρυβει πολυ καλα το βαρος του,αν και καποιες φορες με προβληματισε ο ογκος του.
Σε γενικές γραμμές το αυτοκίνητο με ενθουσίασε ,ήταν φοβερό. Δεν ξέρω αν θα το επέλεγα σε σχέση με μια 530i ή πόσο μάλλον σε σχέση με μια 535i (αν ερθει στη Ευρωπη)ή ακόμα και 3αρα,μιας και εγώ δεν χρειάζομαι τους παραπάνω χώρους…(Αναρωτιεμαι πως θα πηγαινει η 335d)Η οικονομία είναι ένα από τα μεγάλα συν του αυτοκινήτου και η διαφορά πρέπει να είναι σε αυτό το σημείο τεράστια, ειδικά αν κάνεις πολλά χμ το χρόνο,σε σχεση με τα βενζινοκινητα.
Το γενικοτερο συμπερασμα ?Δε ξερω αν θα την αγοραζα ,αν ειχα τα λεφτα..Πρεπει να οδηγησω πρωτα μια 335i… -
Ενδιαφέρουσα η εμπειρία σου. Όντως σωστή η παρατήρηση για το ταίριασμα του diesel με το αυτόματο. Οι μεγάλες ροπές ταιριάζουν με τα αυτόματα.
Η αίσθηση από το μοναδικό diesel που έχω οδηγήσει ήταν ότι είμαι ασταμάτητος και δεν χαμπαριάζω ούτε από φορτία ούτε από ανηφόρες αλλά πρέπει να αλλάζω συνέχεια ταχύτητες. (δεν ξέρω βέβαια πόσο αντιπροσωπευτικό θεωρείται το όχημα.... κλούβα 3,5 τόνων άδειο)
Ακόμα πιο ενδιαφέρον θα ήταν κάτι αντίστοιχο αλλά με κινητήρα λιγότερων κυβικών προσαρμοσμένων στην ελληνική παλιοκατάσταση.... κοινώς τι κάνει ο δίλιτρος diesel με 163 άλογα αν θυμάμαι καλά που φαίνεται ότι είναι και πολύ καλός?
Καθώς εκεί που είμαι το diesel επιτρέπεται (και όλο και περισσότερα βλέπω ή μάλλον ακούω να κυκλοφορούν γύρω μου) έχω αρχίσει να το σκέφτομαι για το επόμενο αυτοκίνητο... -
Λοιπόν,το αυτοκίνητο είναι εφοδιασμένο με ASC.....το οποίο ενώ πατάς το κουμπάκι δεν απενεργοποιήτε πλήρως...
Μένει ενεργοποιημένο το κωλοσύστημα που δεν αφήνει του πίσω τροχούς να βγούν εκτός τροχιάς....(traction???δεν ξέρω την ονομασία των κωλοηλεκτρονικών....και δεν με ενδιαφέρει να την μάθω....απλά θα θελα να μην υπήρχαν...)
Το αυτοκίνητο δεν ξέρω πόσο καιρό θα το έχω στα χέρια μου(ήταν του πατέρα μου απο καινούργιο).....αλλά όσο καιρό και να το έχω, θέλω να βρεθεί λύση και να απενεργοποιήτε αυτή η μ@λ@κι@....
Ξαναλέω,οτι το κουμπακι γράφει σκέτο 'ASC'....oxi 'ASC+' κτλ...
Βοηθήστε καλοί μου φίλοι στην μόνιμη απενεργοποίηση αυτής τησ ιστορίας που 'βοηθάει' το αυτοκίνητο να μη χάνει την τροχία του...???!!???
Έχω φτάσει σε σημείο να κυκλοφορώ μόνο την Ε30,γιατί όταν οδηγώ την 39 σπάζομαι με το παλιοσύστημα φρούρισης πίσω τροχών..
Δεν με νοιάζει αν θα χρειαστεί να επέμβω στον εγκέφαλο....θέλω να τελειώνει αυτή η ιστορία.
Το όχημα είναι 2.2lt χειροκίνητο.
ΕυχαριστώΥ.Γ.
Η 325ti που είχα είχε πλήρες απενεργοποίηση με παρατεταμένο πάτημα του κουμπιού(dsc)
BMW FORUM