-
Ποίο είναι το βασικότερο κριτήριο στην αγορά ενος σύγχρονου αυτοκινήτου?? Πόσο 'πάει' ή πόσο 'καίει'???
-
Ποίο είναι το βασικότερο κριτήριο στην αγορά ενος σύγχρονου αυτοκινήτου?? Πόσο 'πάει' ή πόσο 'καίει'???
-
Ποίο είναι το βασικότερο κριτήριο στην αγορά ενος σύγχρονου αυτοκινήτου?? Πόσο 'πάει' ή πόσο 'καίει'???
-
Ενα που να πηγαινει κι ενα που να μην καιει!
-
Πόσο καλά καλύπτει τις ανάγκες σου βασικά.
-
αυτο που ταιριαζει στο καθενα!
δε μπορω να βλεπω ανθρωπους να τσιγκουνευονται τη βενζινη , μου τη δινει! δε λεω να καις επιτηδες, αλλα τον τελευταιο καιρο ταχω παρει με κατι φιλους που κανουν θεμα για 5ε βενζινη , γιαυτους δηλαδη κατι που ναμην καιει. συμφωνω και με τον Μ-Α -
Εαν έχεις οικολογικές ανησυχίες πάρε κατι που να κάει λίγο.
Smart, Panda Multijet, Prius κτλ...
Αν έχεις πιο πολύ οδηγικές ανησυχίες πάρε κάτι πιο σβέλτο
-
Όταν οι περισσότεροι αγοράζουν αυτοκίνητο βάσει του εισοδήματός τους, υπολογίζοντας μόνο τις δόσεις κι όχι το κόστος λειτουργίας/συντήρησης, είναι λογικό να γκρινιάζουν μετά έτσι κι ανέβει το κόστος καυσίμου κατά 20%. Ας πρόσεχαν, ειδικά αν πήραν κάτι βενζινοβόρο.
-
Αν μιλάμε για την Ελλάδα το βασικό κριτήριο είναι πόση εντύπωση κάνει στο γείτονα…
Τώρα γενικότερα αγοράζεις αυτοκίνητο βάσει των αναγκών σου.
Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα το χρόνο (πάνω από 30000) σε ανοιχτό δρόμο θέλεις κάτι που και να πάει και να μη καίει άρα diesel πάνω από 2000cc.
Αν κινείσαι μέσα στη πόλη θέλεις αυτοκίνητο να μη καίει, να παρκάρει εύκολα κλπ.
Αν κάνεις γύρω στα 20000 χιλιόμετρα το χρόνο σε ανοικτό δρόμο πάρε βενζινοκίνητο που πάει και κοστίζει λιγότερο (το αυτοκίνητο σαν αγορά και συντήρηση) αφού για να κάνεις απόσβεση της διαφοράς κατανάλωσης σε σχέση με το diesel πρέπει να περάσουν μερικά χρόνια.
-
Ο χρήστης Lippi έγραψε:
Πόσο καλά καλύπτει τις ανάγκες σου βασικά.+1
Auris 2.2 D4D
0-100 ->8.2sec
6.2l/100κάτσε να δω πόσο το το έχει η ελληνική αντιπροσωπεία...
-
Να αγοράσεις το πιο γρήγορο που μπορείς (χρήματα αγοράς) κι αυτό που όσο συχνά κι αν το λιώνεις, να μη λυπηθείς τα λεφτά που θα κάψει.
Κοινώς πάρε αυτό που αντέχει η τσέπη σου και που όσο και να κάψει να μη σκεφτείς ποτέ ότι 'ρε πούστη καίει πολύ και πρέπει να μειώσω τις μετακινήσεις με το αμάξι'
Άρα (κατ' έμε) έχει σημασία πρώτα το μέχρι πόσο αντέχεις να πληρώνεις να έξοδα συντήρισης και μετακίνησης και μετά το πόσο πάει.
Γιατί το να πάρεις ένα αμάξι που θα πάει πουτάνα ( ) αλλά θα σε ξεζουμίζει οικονομικά και θα πρέπει να το αφήνεις στο γκαράζ για να βγεις οικονομικά και να βγεις για καφέ, δεν είναι λύση.ΥΓ:Ο.Κ., υπερβάλω λίγο αλλά πιστεύω ότι έπιασες το νόημα του post μου.
-
Ο χρήστης patro έγραψε:
αυτο που ταιριαζει στο καθενα!
δε μπορω να βλεπω ανθρωπους να τσιγκουνευονται τη βενζινη , μου τη δινει! δε λεω να καις επιτηδες, αλλα τον τελευταιο καιρο ταχω παρει με κατι φιλους που κανουν θεμα για 5ε βενζινη , γιαυτους δηλαδη κατι που ναμην καιει. συμφωνω και με τον Μ-ΑEσένα μπορεί να σου περισεύουν,εμένα όχι αλλά ούτε και η πλειοψηφεία.
Τώρα αν θέλουν γούστα,να καίνε 15l/100km και να τρώνε τη σαβούρα απ το lidl μαγκιά τους.Είναι κι αυτό μια άποψη,τρόπος.....να ζεις
Οικονομία καυσίμου και κόστος συντήρησης,βασικοί παράγοντες.
-
επίσης μπορείτε να πάρετε υβριδικό
-
Ο χρήστης Monster έγραψε:
Ποίο είναι το βασικότερο κριτήριο στην αγορά ενος σύγχρονου αυτοκινήτου?? Πόσο 'πάει' ή πόσο 'καίει'???mellontika tha koitame thn ekpomph CO2/km
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Όταν οι περισσότεροι αγοράζουν αυτοκίνητο βάσει του εισοδήματός τους, υπολογίζοντας μόνο τις δόσεις κι όχι το κόστος λειτουργίας/συντήρησης, είναι λογικό να γκρινιάζουν μετά έτσι κι ανέβει το κόστος καυσίμου κατά 20%. Ας πρόσεχαν, ειδικά αν πήραν κάτι βενζινοβόρο.Έεετσι...
off τopic
Η αν το τρακάρουν μετά κλαίνε με μαύρο δάκρυ που είναι στα σκ@τ@ ως το λαιμό και δεν έχουν να φτιάξουν ούτε προφυλακτήρα του πανάκριβου μωρού τους...
Λήξη off topic -
Ο χρήστης A4 Turbo έγραψε:
Ποίο είναι το βασικότερο κριτήριο στην αγορά ενος σύγχρονου αυτοκινήτου?? Πόσο 'πάει' ή πόσο 'καίει'???
mellontika tha koitame thn ekpomph CO2/km
Μα η εκπομπή (gr) CO2/km δεν εξαρτάται από την κατανάλωση;
Σε ό,τι αφορά στο αρχικό ερώτημα, μάλλον όσο 'πάει' άλλο τόσο θα 'καίει', μ' εξαίρεση τα ντήζελ, τα υβριδικά και τα δίκυκλα.
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Ποίο είναι το βασικότερο κριτήριο στην αγορά ενος σύγχρονου αυτοκινήτου?? Πόσο 'πάει' ή πόσο 'καίει'???
mellontika tha koitame thn ekpomph CO2/km
Μα η εκπομπή (gr) CO2/km δεν εξαρτάται από την κατανάλωση;
Όχι μόνο.
-
Συμπεριφορα + ασφαλεια
Αξιοπιστια
Χρωμα (εαν και το διαλεγει αλλος , λεμε τωρα )
Καταναλωση (80000χλ τον χρονο, )
παντα τετρακινηση. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ποίο είναι το βασικότερο κριτήριο στην αγορά ενος σύγχρονου αυτοκινήτου?? Πόσο 'πάει' ή πόσο 'καίει'???
mellontika tha koitame thn ekpomph CO2/km
Μα η εκπομπή (gr) CO2/km δεν εξαρτάται από την κατανάλωση;
Όχι μόνο.
Δηλαδή ; Επί τη ευκαιρία ορίστε και ένα πρακτικό 'κομπιουτεράκι' για τον υπολογισμό των 'εκπομπών' CO2 ...
Εδω που φτασαμέ ρωτάω km/h ή km/l ???