Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    MERCEDES-BENZ FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. MERCEDES-BENZ FORUM
    • 1
    • 2
    • 17
    • 18
    • 19
    • 20
    • 21
    • 316
    • 317
    • 19 / 317
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    63
    6328
    129037
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      ntamp last edited by

      Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
      Αυτο με τα φρενα..... της Ζ4... και της Ζ4Μ....
      Ειναι πολυ καλο αστειο!
      Το SLK 55AMG εχει Brembo 8-πιστονα στον εμπρος αξονα και 4-πιστονα στον πισω....
      Δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑ αυτοκινητο στα ιδια λεφτα που να φρεναρει οπως τα AMG.
      Τα ιδια φρενα, φωραει το SLR με κεραμικα υλυκια τρυβης (τακακια/δισκοπλακες)....
      Τα CL63-65AMG και τα S63-65AMG εχουν φρενα τεχνολογιας 'sliding calipers' τα οποια φρεναραν το 2.5τονων CL63ΑMG με επιβραδυνση 11.1m/s^2

      Αποδωση φρενων δεν μετριεται με ενα 0-160-0χαω.
      Αλλα με πολλα 0-χχχ-0
      Και εκει ειναι που δεν πιανετε κανενα Μερκ.
      Μια και αναφερθηκε στα περιοδικα του ειδικου τυπου....
      Το SLK ειναι σπορ!
      Βεβαια... εγω συμφωνω με την αποψη του J.Clarkson...
      Ειναι ψιλο SLGay...
      Και το Ζ4 ειναι για κομμοτες/κομμοτριες!

      6πίστονα.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • W
        wagner669 last edited by

        Ο χρήστης cpp έγραψε:

        Αυτο με τα φρενα..... της Ζ4... και της Ζ4Μ....
        Ειναι πολυ καλο αστειο!
        Το SLK 55AMG εχει Brembo 8-πιστονα στον εμπρος αξονα και 4-πιστονα στον πισω....
        Δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑ αυτοκινητο στα ιδια λεφτα που να φρεναρει οπως τα AMG.
        Τα ιδια φρενα, φωραει το SLR με κεραμικα υλυκια τρυβης (τακακια/δισκοπλακες)....
        Τα CL63-65AMG και τα S63-65AMG εχουν φρενα τεχνολογιας 'sliding calipers' τα οποια φρεναραν το 2.5τονων CL63ΑMG με επιβραδυνση 11.1m/s^2

        Αποδωση φρενων δεν μετριεται με ενα 0-160-0χαω.
        Αλλα με πολλα 0-χχχ-0
        Και εκει ειναι που δεν πιανετε κανενα Μερκ.
        Μια και αναφερθηκε στα περιοδικα του ειδικου τυπου....
        Το SLK ειναι σπορ!
        Βεβαια... εγω συμφωνω με την αποψη του J.Clarkson...
        Ειναι ψιλο SLGay...
        Και το Ζ4 ειναι για κομμοτες/κομμοτριες!

        +1 περι φρένων σε AMG!!!!!

        Πριν απο καιρο εκανα μαζι με φιλαρακι, BMWδακιας μεχρι αισχατων...Αναβαση και καταβαση Ταϋγετου με το M3 του και CLK55AMG του....
        Με την Μπεμπα αυτος, εγω με την CLK
        Το Μ3 ενω ανοιγε καλη διαφορα 2-3-4 στροφες (δεν ηταν και δικο μου για να το πιεσω)...εμεινε απο φρενα και ηρθε δευτερο και τις 2 φορες.

        Τα Μερκ δεν ειναι τοσο σπορ οσο θα ηθελα.
        Αλλα κανενα αλλο αυτοκινητο δεν σε ταξιδευει καλυτερα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • W
          wagner669 last edited by

          Ο χρήστης manosk έγραψε:
          Οδήγησα μια mercedes δεκαετίας και τρελάθηκα με το χειρόφρενο.
          Τραβάς ένα λεβιεδάκι στ' αριστερά του τιμονιού για να μπει και πατάς ένα πεντάλ αριστερά του συμπλέκτη για να βγει. Άβολο και βλακώδες, ειδικά αν θες να παρκάρεις σε ανηφόρα.

          Βαζεις μια κασσετουλα πισω απο το λεβιε που απελευθερωνει το ποδο-χειροφρενο και οποτε πλησειαζεις στροφη πατας το πεταλ του ποδο-χειροφρενου και μαζευεις αναποδα....
          Βολευει απιστευτα!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • W
            wagner669 last edited by

            Ο χρήστης ntamp έγραψε:

            Αυτο με τα φρενα..... της Ζ4... και της Ζ4Μ....
            Ειναι πολυ καλο αστειο!
            Το SLK 55AMG εχει Brembo 8-πιστονα στον εμπρος αξονα και 4-πιστονα στον πισω....
            Δεν υπαρχει ΚΑΝΕΝΑ αυτοκινητο στα ιδια λεφτα που να φρεναρει οπως τα AMG.
            Τα ιδια φρενα, φωραει το SLR με κεραμικα υλυκια τρυβης (τακακια/δισκοπλακες)....
            Τα CL63-65AMG και τα S63-65AMG εχουν φρενα τεχνολογιας 'sliding calipers' τα οποια φρεναραν το 2.5τονων CL63ΑMG με επιβραδυνση 11.1m/s^2

            Αποδωση φρενων δεν μετριεται με ενα 0-160-0χαω.
            Αλλα με πολλα 0-χχχ-0
            Και εκει ειναι που δεν πιανετε κανενα Μερκ.
            Μια και αναφερθηκε στα περιοδικα του ειδικου τυπου....
            Το SLK ειναι σπορ!
            Βεβαια... εγω συμφωνω με την αποψη του J.Clarkson...
            Ειναι ψιλο SLGay...
            Και το Ζ4 ειναι για κομμοτες/κομμοτριες!

            6πίστονα.

            Ουπς...

            Το SL ειχε 8πιστονα
            Το SLΚ 6πιστονα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              d-jet last edited by

              Ο χρήστης KP61 έγραψε:

              ...

              δεν ειναι τιποτα σπουδαιο
              συνηθεια ειναι
              μαλιστα αν σε ψησουμε και παρεις μια /8
              ο D-jet θα σου παραδωσει υπερεντατικα σε 2 καφεδες

              Και πάνω που θα έλεγα ότι βρήκα ένα καλό /8 για πούλημα...
              Και αυτό για τον καφέ ισχύει! Με πέντε συναντήσεις μαζί με το γεροντ-Χ τημ, θα τα μάθεις όλα!
              Λοιπόν, ψήνεσαι;

              Βαζεις μια κασσετουλα πισω απο το λεβιε που απελευθερωνει το ποδο-χειροφρενο και οποτε πλησειαζεις στροφη πατας το πεταλ του ποδο-χειροφρενου και μαζευεις αναποδα...

              Τι είπε ο Θεός;;;
              Wagner, έγραψες ιστορία!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tats last edited by

                Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
                Βαζεις μια κασσετουλα πισω απο το λεβιε που απελευθερωνει το ποδο-χειροφρενο και οποτε πλησειαζεις στροφη πατας το πεταλ του ποδο-χειροφρενου και μαζευεις αναποδα....
                Βολευει απιστευτα!!!!

                Tι λες τώρα?!
                Δηλαδή έτσι το ποδόφρενο ειναι 'απελευθερωμένο' και μολις πάρεις το ποδι σου απο πάνω επανέρχεται χωρις να 'κολλάει' στο πάτωμα ?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • W
                  wagner669 last edited by

                  Ο χρήστης TATS έγραψε:

                  Βαζεις μια κασσετουλα πισω απο το λεβιε που απελευθερωνει το ποδο-χειροφρενο και οποτε πλησειαζεις στροφη πατας το πεταλ του ποδο-χειροφρενου και μαζευεις αναποδα....
                  Βολευει απιστευτα!!!!

                  Tι λες τώρα?!
                  Δηλαδή έτσι το ποδόφρενο ειναι 'απελευθερωμένο' και μολις πάρεις το ποδι σου απο πάνω επανέρχεται χωρις να 'κολλάει' στο πάτωμα ?

                  Ναι
                  Το πεταλ λειτουργει σαν κανονικο φρενο που πιανει μονο πισω....
                  Το θεμα ειναι να μη φυγει η κασσετα....

                  Επισης, τα παιδια απο το Drive οταν δοκιμασαν το SLK55AMG ειχαν βγαλει ολα τα ηλεκτρονικα off -Dyno Mode
                  Και ειχαν περιγραψει την διαδηκασεια.
                  Θα την κανω κοπυ/πεϊστ μια απο αυτες τις μερες.
                  Απλα....
                  Περα απο το ESP...βγαινουν εκτος το ABS, το BAS...και οτι σχετηζεται με τα φρενα...
                  Και για να επανελθει σε Normal Mode ξανα-μανα η ιδια διαδηκασεια
                  Στο Ε200Κ που ειχα.... Δεν χρειαζοταν να κανω τιποτα....
                  Απο τα πολλα update που εκαναν στον εγκεφαλο του αυτοκινητου...
                  Το ESP εσβηνε με το κουμπακι του και δεν ξαναμπαινε μεχρι να ξαναπατηθει το κουμπη...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tats last edited by

                    Aυτο εδω εννοείς σχετικά με το ESP :

                    Δεν μπαινω στην διαδικασια να το κάνω πάντως. Μια χαρά γυρίζει και έτσι με Esp Off απο το κουμπάκι! Ασε που χάνεις και το abs.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      wagner669 last edited by

                      Ο χρήστης TATS έγραψε:
                      Aυτο εδω εννοείς σχετικά με το ESP :

                      Δεν μπαινω στην διαδικασια να το κάνω πάντως. Μια χαρά γυρίζει και έτσι με Esp Off απο το κουμπάκι! Ασε που χάνεις και το abs.

                      Ναι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • N
                        n_olympios last edited by

                        Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:

                        Πώς ακριβώς σου υπόσχεται η μερκ σπορ συμπεριφορά?

                        Ξέρεις τι σημαίνει S.L.K. ?
                        Το S και το L πήγαν άπατα... το Κ το πέτυχαν.

                        Sport Licht Kurz

                        Σπορ Ελαφρια Κοντη....
                        Με τις υπολοιπες σειρες τα χω βρει σκουρα...
                        A-Class=??
                        B-Class=??
                        C-Class=??
                        E-Class=??
                        R-Class=??
                        S-Class=??
                        CLK=Coupe Licht Kurz
                        CL=Coupe Licht
                        SL=Sport Licht
                        SLK=Sport Licht Kurz
                        SLR=Sport Licht Racing(??)
                        G=Gaalendwagen
                        GL=Gaalendwagen Licht(??)
                        ML=??
                        Ξεχναω κατι;;;;

                        Εχω την εντύπωση πως το L στα CL, SL, GL, ML (για τα 2 τελευταία σίγουρα) είναι Lang και όχι Licht.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          charmak66 last edited by

                          Eγώ ξέρω μόνο τη θεά Super Sport Kurz:

                          Θα μπορούσε να λέγεται και Sehr Schnell Kurz!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            wagner669 last edited by

                            Ο χρήστης n_olympios έγραψε:

                            Πώς ακριβώς σου υπόσχεται η μερκ σπορ συμπεριφορά?

                            Ξέρεις τι σημαίνει S.L.K. ?
                            Το S και το L πήγαν άπατα... το Κ το πέτυχαν.

                            Sport Licht Kurz

                            Σπορ Ελαφρια Κοντη....
                            Με τις υπολοιπες σειρες τα χω βρει σκουρα...
                            A-Class=??
                            B-Class=??
                            C-Class=??
                            E-Class=??
                            R-Class=??
                            S-Class=??
                            CLK=Coupe Licht Kurz
                            CL=Coupe Licht
                            SL=Sport Licht
                            SLK=Sport Licht Kurz
                            SLR=Sport Licht Racing(??)
                            G=Gaalendwagen
                            GL=Gaalendwagen Licht(??)
                            ML=??
                            Ξεχναω κατι;;;;

                            Εχω την εντύπωση πως το L στα CL, SL, GL, ML (για τα 2 τελευταία σίγουρα) είναι Lang και όχι Licht.

                            Α δεν ξερω....
                            Κ εγω ακρη προσπαθω να βγαλω

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                              Eγώ ξέρω μόνο τη θεά Super Sport Kurz:

                              Θα μπορούσε να λέγεται και Sehr Schnell Kurz!

                              Τι έγραψε

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
                                Επισης, τα παιδια απο το Drive οταν δοκιμασαν το SLK55AMG ειχαν βγαλει ολα τα ηλεκτρονικα off -Dyno Mode
                                Και ειχαν περιγραψει την διαδηκασεια.
                                Θα την κανω κοπυ/πεϊστ μια απο αυτες τις μερες.
                                Απλα....
                                Περα απο το ESP...βγαινουν εκτος το ABS, το BAS...και οτι σχετηζεται με τα φρενα...

                                ... και ο κατανεμητής πίεσης δλδ. Don't try this at home παίδες. Ούτε σε πίστα δλδ. Δεν έχει και πολλή πλάκα να φας τετάκα στην ευθεία.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dennis06 last edited by

                                  Εννοείς κάτι σαν 'EBD'? Καλά πώς γίνεται, αν δεν στρίψεις έστω και λίγο το τιμόνι?!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • K
                                    kid last edited by

                                    Ο χρήστης Dennis06 έγραψε:
                                    Εννοείς κάτι σαν 'EBD'? Καλά πώς γίνεται, αν δεν στρίψεις έστω και λίγο το τιμόνι?!

                                    Όχι κάτι σαν, αλλά το EBD. Φαντάζομαι ότι η παραμικρή διαφορά στην φθορά των ελαστικών ή στην άσφαλτο που πατάει κάθε λάστιχο μπορεί να προκαλέσει τετάκα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • W
                                      wagner669 last edited by

                                      Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                      Επισης, τα παιδια απο το Drive οταν δοκιμασαν το SLK55AMG ειχαν βγαλει ολα τα ηλεκτρονικα off -Dyno Mode
                                      Και ειχαν περιγραψει την διαδηκασεια.
                                      Θα την κανω κοπυ/πεϊστ μια απο αυτες τις μερες.
                                      Απλα....
                                      Περα απο το ESP...βγαινουν εκτος το ABS, το BAS...και οτι σχετηζεται με τα φρενα...

                                      ... και ο κατανεμητής πίεσης δλδ. Don't try this at home παίδες. Ούτε σε πίστα δλδ. Δεν έχει και πολλή πλάκα να φας τετάκα στην ευθεία.

                                      Θελω καποια στιγμη να δω αν βγαινουν και στο 'πλοιο'

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • W
                                        wagner669 last edited by

                                        Οταν ειναι OFF to EBD στελνει την ιδια πιεση μπροστα και πισω.....

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          Ο χρήστης Dennis06 έγραψε:
                                          Εννοείς κάτι σαν 'EBD'? Καλά πώς γίνεται, αν δεν στρίψεις έστω και λίγο το τιμόνι?!

                                          Αν στέλνει λάθος πίεση εμπρός/πίσω, το τρως στην ευθεία.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • F
                                            farmakopoios last edited by

                                            Ο χρήστης Wagner669 έγραψε:
                                            Οταν ειναι OFF to EBD στελνει την ιδια πιεση μπροστα και πισω.....

                                            Εχω την εντυπωση οτι η περισσοτερη πεδηση κατανεμεται πισω σε τετοια περιπτωση..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 316
                                            • 317
                                            • 19 / 317
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr