Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    N
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 67
    • Best 0
    • Groups 0

    ntamp

    @ntamp

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    67
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online

    ntamp Unfollow Follow

    Latest posts made by ntamp

    • RE: Περι λιπαντικών γενικώς [#2]

      Μία ερώτηση.
      Έχουν ημερομηνία λήξης τα λιπαντικά??

      posted in Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
      N
      ntamp
    • RE: Fiat grande punto abarth VS Opel Corsa OPC

      ftskamins,
      non posso parlare italiano il mio amico

      ο Grande Punto διεύρυνε την γκάμα εκδόσεών του με την προσθήκη της νέας γενιάς υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων της Fiat, που η ίδια ονομάζει T-Jet. Στην Ελλάδα, διατίθεται σε πρώτη φάση στο Grande Punto ο T-Jet κινητήρας με τους 120 ίππους, ενώ αργότερα θα προστεθεί και ο ισχυρότερος ίδιας τεχνολογίας των 150 ίππων. Η κορυφαία έκδοση του μοντέλου θα φέρει το όνομα και τις “επεμβάσεις” της Abarth.

      http://www.automotopress.gr/showdokimes.asp?ID=628&DID=12

      Farmakopoios,
      Ακόμα δεν υπάρχει, πάντως άκουσα-διάβασα, πως είναι στα 'σκαριά'.

      • Εκτός και αν εννοούνε το Abarth, αν και νομίζω θα βγει 150GP(5άρι σασμάν) και 150/155 GPA (180GPA SS)
      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      ntamp
    • RE: Fiat grande punto abarth VS Opel Corsa OPC

      Ο χρήστης drdino έγραψε:

      δεν ξερω ακριβως ποια φοραει αλλα ειναι σιγουρα σταθερης γεωμετριας
      Απο λαθος ειχε ακουστει μεταβλητης.Οπου κ να το δειτε γραμμενο ειναι λαθος.

      Πάντως στο site της Abarth αναφέρει:
      geometria fissa στα specs της τουρμπίνας...

      Δηλαδή σταθερής γεωμετρίας.

      Σωστός. Δε γνώριζα ότι fissa σημαίνει σταθερός-αμετάβλητος.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      ntamp
    • RE: Fiat grande punto abarth VS Opel Corsa OPC

      Ο χρήστης ftskamins έγραψε:
      δεν ξερω ακριβως ποια φοραει αλλα ειναι σιγουρα σταθερης γεωμετριας
      Απο λαθος ειχε ακουστει μεταβλητης.Οπου κ να το δειτε γραμμενο ειναι λαθος.

      Πάντως στο site της Abarth αναφέρει:
      geometria fissa στα specs της τουρμπίνας...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      ntamp
    • RE: Fiat grande punto abarth VS Opel Corsa OPC

      Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
      :offtopicviii:

      Eχετε κατι προσωπικο με την Φαμπιατου ρε παιδια?
      Και γιατι πιανεστε τοσο απο τα λογια και δεν κοιτατε το νοημα...?

      Τελοσπαντων...

      Το Abarth δεν θα επρεπε λογικα να συγκρινεται με το GSi που ειναι και πιο κοντα στη τιμη και πιο κοντα στην ιπποδυναμη?

      (Και αντιστοιχα το Opc να συγκρινεται με το Abarth SS)

      Άμα μπω σε μία αγορά, ζητήσω συγγνώμη από έναν οδηγό 997 ΤΤ, γιατί με το ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ μου Golf GT (ή δεν ξέρω `γω τι άλλο) τον άφησα km πίσω σε στροφοδιαδρομή, αυτό τι είναι δλδ?
      Το λιγότερο πρόκληση και αφέλεια!
      Τώρα άμα το οδηγός της M3 έστριβε τσιγάρο, χτυπούσε το σέικερ για να ετοιμάσει το φραπέ του, αυτό είναι άλλο θέμα.

      Δεν είμαι σίγουρος αν το Abarth μπορεί να συγκριθεί με το GSI, γιατί ετοιμάζεται GP Τ-Jet με 150ps.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      ntamp
    • RE: Fiat grande punto abarth VS Opel Corsa OPC

      Ο χρήστης kovathe έγραψε:

      Δυστυχώς ζούμε στην δικτατορία των μετρίων …
      Ανέχομαι τις απόψεις σας γιατί γνωρίζω ότι είναι πολύ σημαντικές για εσάς.
      Ζητώ συγνώμη από τους mods για την παρεκτροπή-δεν θα επανέλθω στο θέμα.
      [/img]

      Ξεκαβάλα λίγο ρε κοπελιά...

      Ζητώ συγγνώμη από τους mods, μπλα μπλα μπλα....

      Ένας μέτριος.

      Δε χρειάζεται να ζητάς συγγνώμη φίλε μου!
      Κάποιοι έχουνε πολύ ψηλά τον αμανέ.

      ismini, έχω έναν φίλο αγωνιζόμενο, ιδιοκτήτη E46 M3.
      Θα χαιρότανε πολύ να σε πάει μία κοντρίτσα με το leon.
      Αλλά δυστυχώς για `σένα, που είσαι και οδηγός αγώνων και έπρεπε να δίνεις το καλό παράδειγμα, δεν κάνει τρελίτσες σε δημόσιους δρόμους, αλλά σε πίστες.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      ntamp
    • RE: Fiat grande punto abarth VS Opel Corsa OPC

      [quote='Κάβουρας']...
      και για να επιστρέψω στο θέμα του topic:
      Συγνώμη 17.500

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      ntamp
    • RE: Fiat grande punto abarth VS Opel Corsa OPC

      Αν τελικά η τιμή του κρατηθεί σε αυτά τα επίπεδα, θα πάει καλά! (όπως επίσης και λόγω καλού χρηματοδοτικού προγράμματος που έχει η Fiat)

      Αν δε κάνω λάθος το GP Abarth φοράει την IHI RHF3-P10.5.
      Αυτή η τουρμπίνα δεν είναι μεταβλητής γεωμετρίας?

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      ntamp
    • RE: To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων

      Ο χρήστης skullone έγραψε:
      Σ'όλη τη δεκαετία του '80 κυκλοφορούσαν ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!

      ...

      Δυο από τα πιο χαρακτηριστικά ήταν τα VW Golf 1.050 κα VW Jetta Invader. Εξοπλισμένα με κινητήρες 1050 κυβικών εκατοστών και μόλις σαράντα ίππων

      ....

      Έτσι, για να βγάλω κι εγώ ένα δημοσίευμα κίτρινο και σκανδαλοθηρικό, αλλά βασισμένο σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ. Αναδημοσιεύστε το όπου γουστάρετε.

      Εκνευρίζομαι ιδιαίτερα, όταν κάποιος, κατηγορεί και καταδικάζει συλλήβδην έναν τρίτο*, ενώ ο ίδιος δεν είναι ενημερωμένος και γράφει ανακρίβειες, μόνο και μόνο για να προκαλέσει εντυπώσεις.
      Στο Golf I ο κινητήρας 1.1 απέδιδε 45KW (60άλογα), ενώ ο πιο αδύναμος κινητήρας, ήταν ο 1.3 με ισχύ 41KW (55άλογα)
      Το Jetta 1.1, παρήγαγε 50-55άλογα.

      *πρόσωπο, όμιλος, εταιρία, etc.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      ntamp
    • RE: MERCEDES-BENZ FORUM

      Kleemann Supercar:
      http://www.pistonheads.com/news/default ... ryId=17086

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      N
      ntamp
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr