-
Ο χρήστης ioannitis έγραψε:
Αλλά προσωπικά , δεν είδα κάποιον να κοκορεύεται ιδιαίτερα για τους χρόνους του...Δεν έχω την ίδια αίσθηση, λυπάμαι...
Αν κάποιος θέλει να κάνει φιγούρα για το χρόνο του πιστεύω ότι είναι λάθος να το κάνει εδώ και μάλλον θα πρέπει να αναζητήσει άλλους τρόπους 'επιβολής' του εγώ του !
'H να βρει καμιά κοπέλα καλύτερα να ησυχάσει... Έτσι θα είναι όλοι ευτυχισμένοι (εκτός ίσως από την κοπέλα).
Υ.Γ. : ίσως η παλαιότητα σου στο φόρουμ να σε έχει κάνει επιφυλακτικό σε τέτοια θέματα. Εγώ είμαι ακόμη 'νέος' και θα πρέπει να εκπαιδευτώ ενδεχομένως ακόμη λίγο ...
Καλά, δεν είμαι από τους παλιούς αλλά ούτως ή άλλως το να εκφράσει κανείς τη γνώμη του δεν έχει καμία σχέση με το πόσο (ή από πότε) γράφει σε ένα φόρουμ. Πραγματικά αυτή είναι η άποψή μου πλέον.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Αν κάποιος θέλει να κάνει φιγούρα για το χρόνο του πιστεύω ότι είναι λάθος να το κάνει εδώ και μάλλον θα πρέπει να αναζητήσει άλλους τρόπους 'επιβολής' του εγώ του !
'H να βρει καμιά κοπέλα καλύτερα να ησυχάσει... Έτσι θα είναι όλοι ευτυχισμένοι (εκτός ίσως από την κοπέλα).
-
Διαδρομή Κιάτο-Θεσσαλονίκη(προ Αττικής οδού , γάμου και παιδιού) με καλό καιρό και χωρίς κίνηση , 610 χλμ σε 5 ώρες και 45 λεπτά με 3 στάσεις συνολικής διάρκειας 20 λεπτών.
Στην ίδια διαδρομή με κάθε είδους καιρό(συννεφιά , βροχούλα , καταιγίδα , χιόνι ) , αρκετή κίνηση , και την οικογένεια μέσα , πάλι προ Αττικήε οδού 11 ώρες και 30 λεπτά με 5 στάσεις συνολικής διάρκειας 75 λεπτών.
Η διαδρομή από το Κιάτο μέχρι την Ανάληψη στη Θεσσαλονίκη.
-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Αλλά προσωπικά , δεν είδα κάποιον να κοκορεύεται ιδιαίτερα για τους χρόνους του...
Δεν έχω την ίδια αίσθηση, λυπάμαι...
Ίσα ίσα που οι περισσότεροι από όσους γνωρίζω(papagalos, nasos κτλπ) το λένε έχοντας την άποψη της καφρίλας και της τρέλλας που είχε το εγχείρημα. Για τους άλλους που δεν γνωρίζω, δεν μπορώ να εκφέρω άποψη.
Για αυτό που έγραψα εγώ ότι δηλαδή έκανα Αθήνα(Δαφνί)-Καλαμάτα(έξοδος) 1 ώρα κ 50 λεπτά απλά να πω ότι ουδεμία σχέση είχε με καφρίλα αφού είχα συνοδηγό τον πατέρα μου που είναι 57 και γνωρίζει να ξεχωρίζει το τρέχω έχοντας συναίσθηση, με το κάνω καφρίλες και όποιον πάρει ο χάρος.
-
Ο χρήστης ioannitis έγραψε:
[...]
Αλλά προσωπικά , δεν είδα κάποιον να κοκορεύεται ιδιαίτερα για τους χρόνους του
[...]Εγώ όχι μόνο είδα να κοκορεύονται για τους χρόνους τους, αλλά είδα και άλλους που.. παίνευαν τους πρώτους!!
Βλέπεις, έχουμε τους γρήγορους και το.. κοινό τους!
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
[...]
Αλλά προσωπικά , δεν είδα κάποιον να κοκορεύεται ιδιαίτερα για τους χρόνους του
[...]Εγώ όχι μόνο είδα να κοκορεύονται για τους χρόνους τους, αλλά είδα και άλλους που.. παίνευαν τους πρώτους!!
Βλέπεις, έχουμε τους γρήγορους και το.. κοινό τους!
Όχι όμως στο βαθμό που είχα δει σε άλλα threads εδώ ή σε άλλα φόρουμ !
-
Ο χρήστης ioannitis έγραψε:
-
Ποιός ΔΕΝ έχει σπινιάρει ποτέ και δεν έχει κοκκινίσει το στροφόμετρο σε 1η -2α ? Είναι παράνομο καθώς πρόκειται για οδήγηση για εντυπωσιασμό.
-
Ποιός αλλάζει τα ελαστικά του σύμφωνα με τις οδηγίες και ίσως και νωρίτερα? Στη Γερμανία στα ελέγχει η τροχαία και αν είναι φθαρμένα θεωρείσαι επικίνδυνος για τους άλλους.
Σε αυτά τα δύο μόνο διαφέρω. Σπινάρισμα δεν κάνω σχεδόν ποτέ πλέον γιατί το 195/60R15 λάστιχο με 90 Hp και φθαρμένο συμπλέκτη (123.000+ Km) ισοδυναμεί με καταστροφή πλέον = 450
-
-
Να γράψω και εγώ τα 'κατορθώματά' μου
Τις καλές μέρες (καααααάποτε) έκανα με το παλιό αμάξι το Αθήνα-Πάτρα σε 1 ώρα & 35-40 λεπτά (μαζί με την κίνηση και στις δύο πόλεις).
Αυτός ο δρόμος (μετά την Κόρινθο) είναι σαν παλιό βιντεοπαιχνίδι. Παίζεις με τη ζωή σου χωρίς να έχεις δυνατότητα save-load.
Οι νταλίκες δεν έχουν σημασία. Τις προσπερνούσα είτε με εμπόδιζαν είτε όχι. Ο σκοπός μου ήταν να χρησιμοποιήσω το φρένο όσο το δυνατό λιγότερο και να μην επιβραδύνω ποτέ το αυτοκίνητο (εκτός και αν ήταν απολύτως απαραίτητο). Για να λέμε και του στραβού το δίκιο οι νταλικιέριδες είναι οι πιο σωστοί οδηγοί σε αυτό το δρόμο. Η συντριπτική πλειοψηφία κινείται δεξιά και πάντα βοηθάνε στις προσπεράσεις.
Μην αναρωτιέστε γιατί δεν με είχε μπουζουριάσει η τροχαία. Όσοι κινούνται συστηματικά σε αυτό το κομμάτι του εθνικού μας δικτύου γνωρίζουν πολύ καλά τα στέκια τους και πως να τα 'προσπερνάνε'.Ευτυχώς μεγαλώνοντας οι αυτοκτονικές τάσεις υποχώρησαν, αλλά ακόμη και σήμερα δεν μπορώ να ταξιδέψω ήρεμα σε αυτό το δρόμο. Αν όμως χρειαστεί επιλέγω μέρα και ώρα που η κίνηση θα είναι ελάχιστη.
Το σίγουρο είναι πως αν ποτέ αναγκαστώ να ταξιδέψω πχ Κυριακή στην Κορίνθου-Πατρών, οι πιθανότητες να μην επιστρέψω...Πριν αρχίσετε να με κράζετε να σαν υπενθυμίσω πως δεν είμαι υπερήφανος για την τότε οδική μου συμπεριφορά.
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Το Αθήνα - Κοζάνη (για να ακριβολογήσω από το Μαρούσι μέσω του κόμβου Κηφισιάς μέχρι το ύψος του Νοσοκομείου της Κοζάνης - 490km περίπου μέσω Αμπελώνα κι όχι από κέντρο Λάρισας) το έκανα πάντα σε 4h 45min (χωρίς στάση) εκτός από μια φορά που «πέτυχα», ούτε κι εγώ ξέρω πώς, 4h 15min, πάντα με το Duna.Από Χαιδάρι (παλατάκι) μέχρι Πτολεμαίδα κέντρο (520 χλμ βάσει οδομέτρου) 5 ώρες και 20 λεπτά με 20λεπτη στάση Λαμία. Είναι ο συνήθης χρόνος μου στις 3-4 φορές το χρόνο που κάνω το ταξίδι...Αυτοκίνητο Opel Astra GTC 1.8 125PS.
Επίσης 1 φορά Αιγάλεω- Νέα Μουδανιά Χαλκιδικής σε 5 ώρες κ 10 λεπτά με Renault Clio 1.2 16V και 15λεπτη στάση..
-
Πάτρα(διόδια) -Αθήνα(Δαφνί) σε 1και 10 λεπτά......μπορούσε άνετα να πέσει στην 1 ώρα αλλά στην Κορίνθου Πατρών πάνω από 190 γίνονται πολύ δύσκολα τα πράγματα και εξαιρετικά επικίνδυνα.....το ταξίδι έγινε 1 η ώρα την νύχτα και συνάντησα το πολύ 5 νταλίκες τις οποίες πέρασα χωρίς να κόψω...κάπου στα 145 μέση στον κακό σρόμο και 210 στον καλό....
στον καλό δρόμο το αμάξι ήταν στα όριά του..245 τελική κοντερίσιαΑθήνα(Δαφνί)-Καλαμάτα(Νέα Είσοδο) σε 2 και 15 λεπτά
μπορείς να κερδίσεις πολύ χρόνο στις στροφές στην Μεγαλόπολη αλλά το στήσιμο του αμαξιού μου δεν επιτρέπει τέτοιες μαγκιές...έχασα πολύ χρόνο εκεί..το λαστιχάκι πάντως στις φουρκέτες έδινε και έπαιρνετα ταξίδια έγιναν με μια C230K SC 192 άλογα
-
Αθήνα-Καρδίτσα πόσο να υπολογίζω;
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Αθήνα-Καρδίτσα πόσο να υπολογίζω;Με 3 ωρίτσες είσαι ok.
Χαλαρός τελείως.Μπορείς να το κάνεις και 2,5 πλακωμένος.
Προσοχή στα στρουμφάκια. -
Thanx,με 3 ωρες ειμαι πολυ ικανοποιημενος,οι 4-5 δεν με βολευαν.
Tα στρουμφάκια ειναι σαν τα νομιστεράκια; -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Thanx,με 3 ωρες ειμαι πολυ ικανοποιημενος,οι 4-5 δεν με βολευαν.
Tα στρουμφάκια ειναι σαν τα νομιστεράκια;Καραδοκούν συνήθως στα τούνελ εκεί στον Αγ.Κων/νο και πριν την Καρδίτσα.
ΥΓ. Με τι αυτοκίνητο θα γίνει η διαδρομή?...να δω αν θα αρπάξεις κλήση (μια και σκοπεύω να κατέβω Αθήνα στο τέλος του μήνα). -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Thanx,με 3 ωρες ειμαι πολυ ικανοποιημενος,οι 4-5 δεν με βολευαν.
Tα στρουμφάκια ειναι σαν τα νομιστεράκια;Με 4 είσαι Θεσσαλονίκη πλακωμένος...
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Thanx,με 3 ωρες ειμαι πολυ ικανοποιημενος,οι 4-5 δεν με βολευαν.
Tα στρουμφάκια ειναι σαν τα νομιστεράκια;Οι αστυνομικοί με τα ραντάρ στην Καρδίτσα είναι λίγο εργασιομανείς. Εάν πηγαίνεις προς την Καρδίτσα έχεις λιγότερες πιθανότητες να τους βρεις, σε σχέση με την έξοδο από Καρδίτσα προς Λάρισα/Αθήνα. Αφού πιάσεις τον κάμπο με κατεύθυνση Καρδίτσα, μετά τη διασταύρωση για Παλαιοφάρσαλο έως τους Σοφάδες που έχει έργα, γενικά προσέχεις (ιδιαίτερα στη διασταύρωση για Καππαδοκικό και στις δύο πρώτες στους Σοφάδες). Μετά τους Σοφάδες που είναι ευθεία με 2 λουρίδες ανακατεύθυνση, συνήθως περιμένουν στο πάρκινγκ του «Μεγάρου Χαντζοπλάκη», οπότε μην πλακώνεσαι. Μετά το δέλτα προς Καρδίτσα δεν έχει. Εάν χρησιμποποιήσεις την περιφερειακή Καρδίτσας, γενικά μην ξεπερνάς τα 100. Πολλή προσοχή στην ευθεία προς Καρδίτσα γιατί εκεί δεν υπάρχει ΚΟΚ
-
Σε περίοδο χωρίς κίνηση, αν έχεις ακόμα και 1.4 και ξέρεις να πας, 3:30 αρκούν. Κατάλληλη ώρα όμως χωρίς κίνηση και μπλόκα. Το έκανα 26/12/2008 Αθήνα - Θεσσαλονίκη 3:35 με 2 ανεφοδιασμούς και παράκαμψη διοδίων Λεπτοκαρυάς. Άνετα γινόταν 3:15 αν γλύτωνα τους ανεφοδιασμούς (φεύγεις γεμάτος, δεν πηγαίνεις ΠΟΥΘΕΝΑ πάνω από 170 εκτός από 2-3 κατηφορικές ευθείες και σταθερά 140-160), πλήρωνα Λεπτοκαρυά και δεν έκοβα σε 2-3 σημεία της διαδρομής για να μιλήσω στο τηλέφωνο να περάσει η ώρα.
Για του λόγου το αληθές οι αποδείξεις των διοδίων:
Ευχαριστώ.
-
Μεταμόρφωση - Σιδηρόκαστρο Σερρών σε 4 ώρες και 30 λεπτά ακριβώς χωρίς καμία στάση.
Cruise control στα 160 χαω (σπάνια με πάνω από 180 χαω σε όλη τη διαδρομή).
Απόσταση door-to-door 610χλμ, κατανάλωση 1 ντεπόζιτο ακριβώς και με τα 2 αμάξια (Alfa 147 1.6TS 120hp--->60lt, Audi Q5 2.0tfsi s-tronic--->75lt)Το Σιδηρόκαστρο - Μεταμόρφωση ενδεχομένως να διαρκεί κάνα τέταρτο λιγότερο για ανεξιχνίαστους ακόμα λόγους.
-
Ο χρήστης pipinos1976 έγραψε:
Σε περίοδο χωρίς κίνηση, αν έχεις ακόμα και 1.4 και ξέρεις να πας, 3:30 αρκούν. Κατάλληλη ώρα όμως χωρίς κίνηση και μπλόκα. Το έκανα 26/12/2008 Αθήνα - Θεσσαλονίκη 3:35 με 2 ανεφοδιασμούς και παράκαμψη διοδίων Λεπτοκαρυάς. Άνετα γινόταν 3:15 αν γλύτωνα τους ανεφοδιασμούς (φεύγεις γεμάτος, δεν πηγαίνεις ΠΟΥΘΕΝΑ πάνω από 170 εκτός από 2-3 κατηφορικές ευθείες και σταθερά 140-160), πλήρωνα Λεπτοκαρυά και δεν έκοβα σε 2-3 σημεία της διαδρομής για να μιλήσω στο τηλέφωνο να περάσει η ώρα.Για του λόγου το αληθές οι αποδείξεις των διοδίων:
Ευχαριστώ.
σου αξιζουν συγχαρητηρια για την εξαιρετικη προσπαθεια.
-
Εύκολο ήταν. Αν δεν έχει κίνηση και το μόνο 'επικίνδυνο' είναι μια προσπέραση 5 ΙΧ που πηγαίνουν με 50 στα Τέμπη το κάνεις και πιο κάτω με ένα πιο γρήγορο αυτοκίνητο, αν έχει και μεγαλύτερο τεπόζιτο. Το βασικό που με καθυστέρησε ήταν η διαχείριση του καυσίμου. Αν πήγαινα με 140-150 αντί για 160 στην Ε.Ο. θα έβαζα 1 φορά καύσιμο μέσα στην πόλη, αφότου είχα φτάσει, οπότε θα κέρδιζα 5 min που ήταν η καθυστέρηση στον Κορινό (ανεφοδιασμός, χτύπα την κάρτα κτλ), όπως επίσης θα κέρδιζα και τα 5 min του ανεφοδιασμού αν είχα γεμίσει το προηγούμενο βράδυ.
Ευχαριστώ.
Αθήνα-Χ σε πόσο? (Χ=Γέφυρα, Γιάννενα, Θεσσαλονίκη κλπ)