-
Kατα την αποψη μου ,προκειται για τουλαχιστον περιεργη πολιτικη,της alfa.Καινουριο αυτοκινητο και να κανει αλλαγες στο σασι?Εδω δε μιλαμε για βελτιωση σε κινητηρες και αναρτησεις ,μιλαμε για αμαξωμα... Προσωπικα μου φαινεται λιγακι ανευθυνο.
Προφανως δεν ειχε γινει σωστη αξιολογηση του αυτοκινητου σε σχεση με τους ανταγωνιστες του πριν βγει στη παραγωγη... -
Ανεύθυνο που το ελαφραίνει και το κάνει και πιό στιβαρό? Ή που διορθώνει τις λάθος αρχικές επιλογές της? Δηλαδή τι έπρεπε να κάνει, να παρατήσει το μοντέλο στην τύχη του και να μην πουλήσει καθόλου από δω και πέρα?
Να τους στείλεις mail και να τους κράξεις που δεν σε ρωτήσανε πριν κάνουν αλλαγές...
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Να τους στείλεις mail και να τους κράξεις που δεν σε ρωτήσανε πριν κάνουν αλλαγές...
Τα ειρωνικα σχολια και τα αστειακια κρατα τα για τον εαυτο σου.Ενταξει?Δε με ξερεις και απο χθες.
Ουτε το υφος της δημοσιευσης μου ηταν αστειο.
Εγω ειπα την προσωπικη μου αποψη , αμα δε σου αρεσει ,γραφε οτι να'ναι..
. -
Ρε τι τραβάει ο κόσμος εδώ μέσα
Στείλτο κι εσύ το mail να πάει στα κομμάτια
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Να τους στείλεις mail και να τους κράξεις που δεν σε ρωτήσανε πριν κάνουν αλλαγές...
Τα ειρωνικα σχολια και τα αστειακια κρατα τα για τον εαυτο σου.Ενταξει?Δε με ξερεις και απο χθες.
Ουτε το υφος της δημοσιευσης μου ηταν αστειο.
Εγω ειπα την προσωπικη αποψη μου, αμα δε σου αρεσει ,γραφε οτι να'ναι..
.Ας κρατησουε την ψυχραιμια μας κυριοι...
Γεγονος ειναι πως δεν μπορεις να χαρακτηρησεις περιεργη πολιτικη την αποφαση της αλφα να διορθωσει ενα μοντελο της εκει που πασχει...(βαρος)
με την χρηση πιο 'διαστημικων' υλικων το καταφερνει χωρις να χασει στρεπτικη ακαμψια(η οποια ειναι μακραν η καλυτερη στην κατηγορια της)αλλα και να πετυχει μια αυξηση παραπερα κατα 5%...
Μακαρι ολες οι εταιριες να κανανε τετοιες κινησεις....
Υ.Γ. και η VW αρχισε να αντικαταστει τον γρυλλο του ηλεκτρικου παραθυρου με μεταλλικο στα διπορτα Golf IV... και αυτο περιεργο ειναι δηλαδη? -
Ο χρήστης fantasma έγραψε:
Υ.Γ. και η VW αρχισε να αντικαταστει τον γρυλλο του ηλεκτρικου παραθυρου με μεταλλικο στα διπορτα Golf IV... και αυτο περιεργο ειναι δηλαδη?
Γρύλλους άλλαζε η vw,όχι σασσί
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Υ.Γ. και η VW αρχισε να αντικαταστει τον γρυλλο του ηλεκτρικου παραθυρου με μεταλλικο στα διπορτα Golf IV... και αυτο περιεργο ειναι δηλαδη?
Γρύλλους άλλαζε η vw,όχι σασσί
και ενιοτε και κινητηρες οι οποιοι καινε πανω απο 5 κιλα λαδι σε 5000 χλμ...
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
...
Ουτε το υφος της δημοσιευσης μου ηταν αστειο.
...Το περιεχόμενό της όμως ήταν...
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
...
Ουτε το υφος της δημοσιευσης μου ηταν αστειο.
...Το περιεχόμενό της όμως ήταν...
Περιμενεις να σου απαντησω τωρα??
Σιγα μην ασχοληθω και αλλο μαζι σου,προφανως δε μπορεις να συζητησεις σαν ανθρωπος.
Τελειωσα και το καφεδακι μου ...
Αντε γεια . -
Και τι περιμένεις να σου πω, όταν λες ότι ένας κατασκευαστής είναι ανεύθυνος επειδή ελαφρώνει το μοντέλο του? Να βγεις να πεις μ@λ@κία της Alfa που δεν το έκανε από την αρχή, ναι, να συμφωνήσω και γω. Τώρα τι πρέπει να γίνει, να μείνει το μοντέλο κουρσούμι γιατί το θες εσύ?
Τέλος εδώ και από μένα...
-
Asteri διάβασε καλύτερα το ποστ του Κωστή.
Το θεωρεί ανεύθυνο γιατί 'δεν ειχε γινει σωστη αξιολογηση του αυτοκινητου σε σχεση με τους ανταγωνιστες του πριν βγει στη παραγωγη¨...
Και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.Γενικά οι μακαρονάδες βγαίνουν συνέχεια φάουλ, σε κάθε μοντέλο και για διαφορετικούς λόγους (και δεν μιλάμε για λεπτομέρειες, αυτά τα θεωρείς δεδομένα σε κάθε αυτοκίνητο, αλλά για χοντράδες) και δεν μπορεί κανείς να διαφωνίσει ότι οι κινήσεις της εταιρίας, απο τα διοικητικά - επενδυτικά, μέχρι και την παραγωγή, χαρακτηρίζονται απο μια ανευθυνότητα - χαλαρότητα εδώ και χρόνια.
Το έχουν παραδεχθεί, εμμέσως πλήν σαφώς, και οι ίδιοι άλλωστε... -
Πλάκα κάνετε ρε? Ανεύθυνη η προσπάθεια μιάς επιχείρησης να βελτιώσει ένα προϊόν της? Δηλαδή αν βγει η SLK στον ένα τόννο και η Audi αναγκαστεί να ελαφρώσει το ΤΤ 200 κιλά, θα την πούμε ανεύθυνη γιατί δεν το έκανε εξ' αρχής?
Λάθος αρχική επιλογή να το πούμε, το 'ανεύθυνο' που κολλάει?
-
Άστο...
-
Άψογη σχεδίαση τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά για την Spider, αλλά οι επιδόσεις της βασικής έκδοσης (σε συνδυασμό με το βάρος) ειναι απογοητευτικές.. Δεν ειναι και πισωκίνητο!
Για εμένα η SLK ειναι το πιο ολοκληρωμένο roadster σε αυτην την κατηγορία/κόστος..
-
Έχω την εντύπωση - χωρίς να έχω δει νούμερα - ότι δεν πρέπει να ναι και πολύ πιο γρήγορη η SLK από την Brera 3.2 - που είναι και στα ίδια λεφτά.
-
Βασικά οι τιμές ειναι : 2.2JTS 45100ε και 3.2JTS 56300ε
ενώ : η SLK200k 47700ε, η SLK280 57500ε και η SLK350 64000ε !!Η 200Κ με ένα πρόγραμμα ίσως και να μπορει να την ακολουθεί την 3.2 spider!
-
Η SLK είναι όντως πολύ καλή πρόταση οικονομοτεχνικά.
Αλλά σε αίσθηση είναι ίσως η χειρότερη της κατηγορίας.Όσο για το πρόγραμμα στην 200Κ δεν κάνει και ιδιαίτερη διαφορά, παρ'ολα αυτά δεν αποκλείω το να μένει κοντά στην Spider.
-
( jim, το προγραμματάκι δίνει μια τονωτική ένεση και το πάει στα 190-200ps χοντρικά. Κατ εμε αξίζει, παρα τις κάπως τσιμπημένες τιμές.. )
-
Ο χρήστης TATS έγραψε:
( jim, το προγραμματάκι δίνει μια τονωτική ένεση και το πάει στα 190-200ps χοντρικά. Κατ εμε αξίζει, παρα τις κάπως τσιμπημένες τιμές.. )Γνωρίζω πολύ καλά τι κάνει το προγραματάκι στην 200Κ γιαυτό λέω ότι δεν κάνει ιδιαίτερη διαφορά.
200hp...? Δύσκολα...
Είναι όπως το είπες, απλά μία 'τονωτική ένεση' αλλά καμία σχέση με το remap των turbo.
Το κέρδος ροπής και ιπποδύναμης με πρόγραμμα παίζει στα 'ατμοσφαιρικά' επίπεδα. Αν αλαχτεί και η τροχαλία το συζητάμε για 190-200. -
Ο χρήστης jim147 έγραψε:
( jim, το προγραμματάκι δίνει μια τονωτική ένεση και το πάει στα 190-200ps χοντρικά. Κατ εμε αξίζει, παρα τις κάπως τσιμπημένες τιμές.. )
Γνωρίζω πολύ καλά τι κάνει το προγραματάκι στην 200Κ γιαυτό λέω ότι δεν κάνει ιδιαίτερη διαφορά.
200hp...? Δύσκολα...
Είναι όπως το είπες, απλά μία 'τονωτική ένεση' αλλά καμία σχέση με το remap των turbo.
Το κέρδος ροπής και ιπποδύναμης με πρόγραμμα παίζει στα 'ατμοσφαιρικά' επίπεδα. Αν αλαχτεί και η τροχαλία το συζητάμε για 190-200.Με πρόγραμμα, στο dyno έδειξε 190hp και 27kg ροπή.. Επειτα, με κάποια περιφεριακά όπως τροχαλια στροφαλου, λουρι, καλυτερο φιλτρο αερα, ρυθμιστη πιεσης βενζινης για 5bar πιεση και το K-BOX (Το K-BOX μπαινει στο MAF και στο ΜΑP , διαβαζει ανοιγμα πεταλουδας και πιεση εισερχομενου αερα και αναλογα ρυθμιζει τις βενζινες) σε ρεπρίζ μέχρι 4ες ειναι κοπια με S2000.. Το κιτ υπόσχεται 210hp και 30kg ροπή.. Αυτα για SLK γνωστού μου.. Δεν υπάρχει φυσικά η ίδια ποσοστιαία βελτιωση με ένα turbo, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ειναι σαν ατμοσφαιρική βελτίωση.. Μην ξεχνας οτι και ο κομπρέσορ υπερτροφοδότηση ειναι.. Μόνο και μόνο που στροφάρει τον κομπρεσσορα πιο γρηγορα ανεβαζει την πιεση στην εισαγωγη 0,2 bar επιπλεον με οτι αυτο συνεπάγεται...
Aλλά ξεφύγαμε αρκετά offtopic
Αlfa Romeo Brera/Spider