Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αlfa Romeo Brera/Spider
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αlfa Romeo Brera/Spider
    • 1
    • 2
    • 92
    • 93
    • 94
    • 95
    • 96
    • 153
    • 154
    • 94 / 154
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    227
    3075
    4104
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kostis20 last edited by

      Kατα την αποψη μου ,προκειται για τουλαχιστον περιεργη πολιτικη,της alfa.Καινουριο αυτοκινητο και να κανει αλλαγες στο σασι?Εδω δε μιλαμε για βελτιωση σε κινητηρες και αναρτησεις ,μιλαμε για αμαξωμα... Προσωπικα μου φαινεται λιγακι ανευθυνο.
      Προφανως δεν ειχε γινει σωστη αξιολογηση του αυτοκινητου σε σχεση με τους ανταγωνιστες του πριν βγει στη παραγωγη...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        asteris last edited by

        Ανεύθυνο που το ελαφραίνει και το κάνει και πιό στιβαρό? Ή που διορθώνει τις λάθος αρχικές επιλογές της? Δηλαδή τι έπρεπε να κάνει, να παρατήσει το μοντέλο στην τύχη του και να μην πουλήσει καθόλου από δω και πέρα?

        Να τους στείλεις mail και να τους κράξεις που δεν σε ρωτήσανε πριν κάνουν αλλαγές...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kostis20 last edited by

          Ο χρήστης asteris έγραψε:

          Να τους στείλεις mail και να τους κράξεις που δεν σε ρωτήσανε πριν κάνουν αλλαγές...

          Τα ειρωνικα σχολια και τα αστειακια κρατα τα για τον εαυτο σου.Ενταξει?Δε με ξερεις και απο χθες.
          Ουτε το υφος της δημοσιευσης μου ηταν αστειο.
          Εγω ειπα την προσωπικη μου αποψη , αμα δε σου αρεσει ,γραφε οτι να'ναι..
          .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            g60 last edited by

            Ρε τι τραβάει ο κόσμος εδώ μέσα

            Στείλτο κι εσύ το mail να πάει στα κομμάτια

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              fantasma last edited by

              Ο χρήστης kostis20 έγραψε:

              Να τους στείλεις mail και να τους κράξεις που δεν σε ρωτήσανε πριν κάνουν αλλαγές...

              Τα ειρωνικα σχολια και τα αστειακια κρατα τα για τον εαυτο σου.Ενταξει?Δε με ξερεις και απο χθες.
              Ουτε το υφος της δημοσιευσης μου ηταν αστειο.
              Εγω ειπα την προσωπικη αποψη μου, αμα δε σου αρεσει ,γραφε οτι να'ναι..
              .

              Ας κρατησουε την ψυχραιμια μας κυριοι...
              Γεγονος ειναι πως δεν μπορεις να χαρακτηρησεις περιεργη πολιτικη την αποφαση της αλφα να διορθωσει ενα μοντελο της εκει που πασχει...(βαρος)
              με την χρηση πιο 'διαστημικων' υλικων το καταφερνει χωρις να χασει στρεπτικη ακαμψια(η οποια ειναι μακραν η καλυτερη στην κατηγορια της)αλλα και να πετυχει μια αυξηση παραπερα κατα 5%...
              Μακαρι ολες οι εταιριες να κανανε τετοιες κινησεις....
              Υ.Γ. και η VW αρχισε να αντικαταστει τον γρυλλο του ηλεκτρικου παραθυρου με μεταλλικο στα διπορτα Golf IV... και αυτο περιεργο ειναι δηλαδη?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                g60 last edited by

                Ο χρήστης fantasma έγραψε:

                Υ.Γ. και η VW αρχισε να αντικαταστει τον γρυλλο του ηλεκτρικου παραθυρου με μεταλλικο στα διπορτα Golf IV... και αυτο περιεργο ειναι δηλαδη?

                Γρύλλους άλλαζε η vw,όχι σασσί

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fantasma last edited by

                  Ο χρήστης G60 έγραψε:

                  Υ.Γ. και η VW αρχισε να αντικαταστει τον γρυλλο του ηλεκτρικου παραθυρου με μεταλλικο στα διπορτα Golf IV... και αυτο περιεργο ειναι δηλαδη?

                  Γρύλλους άλλαζε η vw,όχι σασσί

                  και ενιοτε και κινητηρες οι οποιοι καινε πανω απο 5 κιλα λαδι σε 5000 χλμ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    asteris last edited by

                    Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
                    ...
                    Ουτε το υφος της δημοσιευσης μου ηταν αστειο.
                    ...

                    Το περιεχόμενό της όμως ήταν...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kostis20 last edited by

                      Ο χρήστης asteris έγραψε:

                      ...
                      Ουτε το υφος της δημοσιευσης μου ηταν αστειο.
                      ...

                      Το περιεχόμενό της όμως ήταν...

                      Περιμενεις να σου απαντησω τωρα??
                      Σιγα μην ασχοληθω και αλλο μαζι σου,προφανως δε μπορεις να συζητησεις σαν ανθρωπος.
                      Τελειωσα και το καφεδακι μου ...
                      Αντε γεια .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        asteris last edited by

                        Και τι περιμένεις να σου πω, όταν λες ότι ένας κατασκευαστής είναι ανεύθυνος επειδή ελαφρώνει το μοντέλο του? Να βγεις να πεις μ@λ@κία της Alfa που δεν το έκανε από την αρχή, ναι, να συμφωνήσω και γω. Τώρα τι πρέπει να γίνει, να μείνει το μοντέλο κουρσούμι γιατί το θες εσύ?

                        Τέλος εδώ και από μένα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          morpheus last edited by

                          Asteri διάβασε καλύτερα το ποστ του Κωστή.
                          Το θεωρεί ανεύθυνο γιατί 'δεν ειχε γινει σωστη αξιολογηση του αυτοκινητου σε σχεση με τους ανταγωνιστες του πριν βγει στη παραγωγη¨...
                          Και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο.

                          Γενικά οι μακαρονάδες βγαίνουν συνέχεια φάουλ, σε κάθε μοντέλο και για διαφορετικούς λόγους (και δεν μιλάμε για λεπτομέρειες, αυτά τα θεωρείς δεδομένα σε κάθε αυτοκίνητο, αλλά για χοντράδες) και δεν μπορεί κανείς να διαφωνίσει ότι οι κινήσεις της εταιρίας, απο τα διοικητικά - επενδυτικά, μέχρι και την παραγωγή, χαρακτηρίζονται απο μια ανευθυνότητα - χαλαρότητα εδώ και χρόνια.
                          Το έχουν παραδεχθεί, εμμέσως πλήν σαφώς, και οι ίδιοι άλλωστε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            asteris last edited by

                            Πλάκα κάνετε ρε? Ανεύθυνη η προσπάθεια μιάς επιχείρησης να βελτιώσει ένα προϊόν της? Δηλαδή αν βγει η SLK στον ένα τόννο και η Audi αναγκαστεί να ελαφρώσει το ΤΤ 200 κιλά, θα την πούμε ανεύθυνη γιατί δεν το έκανε εξ' αρχής?

                            Λάθος αρχική επιλογή να το πούμε, το 'ανεύθυνο' που κολλάει?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              morpheus last edited by

                              Άστο...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tats last edited by

                                Άψογη σχεδίαση τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά για την Spider, αλλά οι επιδόσεις της βασικής έκδοσης (σε συνδυασμό με το βάρος) ειναι απογοητευτικές.. Δεν ειναι και πισωκίνητο!

                                Για εμένα η SLK ειναι το πιο ολοκληρωμένο roadster σε αυτην την κατηγορία/κόστος..

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kid last edited by

                                  Έχω την εντύπωση - χωρίς να έχω δει νούμερα - ότι δεν πρέπει να ναι και πολύ πιο γρήγορη η SLK από την Brera 3.2 - που είναι και στα ίδια λεφτά.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tats last edited by

                                    Βασικά οι τιμές ειναι : 2.2JTS 45100ε και 3.2JTS 56300ε
                                    ενώ : η SLK200k 47700ε, η SLK280 57500ε και η SLK350 64000ε !!

                                    Η 200Κ με ένα πρόγραμμα ίσως και να μπορει να την ακολουθεί την 3.2 spider!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      morpheus last edited by

                                      Η SLK είναι όντως πολύ καλή πρόταση οικονομοτεχνικά.
                                      Αλλά σε αίσθηση είναι ίσως η χειρότερη της κατηγορίας.

                                      Όσο για το πρόγραμμα στην 200Κ δεν κάνει και ιδιαίτερη διαφορά, παρ'ολα αυτά δεν αποκλείω το να μένει κοντά στην Spider.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tats last edited by

                                        ( jim, το προγραμματάκι δίνει μια τονωτική ένεση και το πάει στα 190-200ps χοντρικά. Κατ εμε αξίζει, παρα τις κάπως τσιμπημένες τιμές.. )

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          morpheus last edited by

                                          Ο χρήστης TATS έγραψε:
                                          ( jim, το προγραμματάκι δίνει μια τονωτική ένεση και το πάει στα 190-200ps χοντρικά. Κατ εμε αξίζει, παρα τις κάπως τσιμπημένες τιμές.. )

                                          Γνωρίζω πολύ καλά τι κάνει το προγραματάκι στην 200Κ γιαυτό λέω ότι δεν κάνει ιδιαίτερη διαφορά.
                                          200hp...? Δύσκολα...
                                          Είναι όπως το είπες, απλά μία 'τονωτική ένεση' αλλά καμία σχέση με το remap των turbo.
                                          Το κέρδος ροπής και ιπποδύναμης με πρόγραμμα παίζει στα 'ατμοσφαιρικά' επίπεδα. Αν αλαχτεί και η τροχαλία το συζητάμε για 190-200.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tats last edited by

                                            Ο χρήστης jim147 έγραψε:

                                            ( jim, το προγραμματάκι δίνει μια τονωτική ένεση και το πάει στα 190-200ps χοντρικά. Κατ εμε αξίζει, παρα τις κάπως τσιμπημένες τιμές.. )

                                            Γνωρίζω πολύ καλά τι κάνει το προγραματάκι στην 200Κ γιαυτό λέω ότι δεν κάνει ιδιαίτερη διαφορά.
                                            200hp...? Δύσκολα...
                                            Είναι όπως το είπες, απλά μία 'τονωτική ένεση' αλλά καμία σχέση με το remap των turbo.
                                            Το κέρδος ροπής και ιπποδύναμης με πρόγραμμα παίζει στα 'ατμοσφαιρικά' επίπεδα. Αν αλαχτεί και η τροχαλία το συζητάμε για 190-200.

                                            Με πρόγραμμα, στο dyno έδειξε 190hp και 27kg ροπή.. Επειτα, με κάποια περιφεριακά όπως τροχαλια στροφαλου, λουρι, καλυτερο φιλτρο αερα, ρυθμιστη πιεσης βενζινης για 5bar πιεση και το K-BOX (Το K-BOX μπαινει στο MAF και στο ΜΑP , διαβαζει ανοιγμα πεταλουδας και πιεση εισερχομενου αερα και αναλογα ρυθμιζει τις βενζινες) σε ρεπρίζ μέχρι 4ες ειναι κοπια με S2000.. Το κιτ υπόσχεται 210hp και 30kg ροπή.. Αυτα για SLK γνωστού μου.. Δεν υπάρχει φυσικά η ίδια ποσοστιαία βελτιωση με ένα turbo, αλλά σε καμία περίπτωση δεν ειναι σαν ατμοσφαιρική βελτίωση.. Μην ξεχνας οτι και ο κομπρέσορ υπερτροφοδότηση ειναι.. Μόνο και μόνο που στροφάρει τον κομπρεσσορα πιο γρηγορα ανεβαζει την πιεση στην εισαγωγη 0,2 bar επιπλεον με οτι αυτο συνεπάγεται...
                                            Aλλά ξεφύγαμε αρκετά offtopic

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 92
                                            • 93
                                            • 94
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 94 / 154
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr