-
Μακαρι να τον βάλουνε τον 2.0Τ και στην κουπέ......................
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Εγώ αυτό που ξέρω ισχύει για την 1 Coupe ότι θα 'πάρει' 2.0Τ μοτέρ.Nικο ,εγω οπως εγραψα παραπανω,εμαθα οτι θα μπει και στην στην 3αρα...
-
Ποσα αλογα θα εχει;
-
OK Kosti!
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ποσα αλογα θα εχει;Οι φήμες λένε 219 άλογα
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Ποσα αλογα θα εχει;Εγω εμαθα γιατη ροπη οτι θα ειναι 280 Νm,τωρα για τους ιππους υπολογιζω 200 με 210.Ετσι νομιζω,αν σκεφτουμε οτι η ατμοσφαιρικη εχει 170.
Τα 219 που λεει ο Νικος φανταζουν απολυτα λογικα αν σκεφτουμε οτι και ο ανταγωνισμος ,λεγε με Α4,μαλλον θα αναβαθμιστει λιγακι στη νεα γενια. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ποσα αλογα θα εχει;
Εγω εμαθα γιατη ροπη οτι θα ειναι 280 Νm,τωρα για τους ιππους υπολογιζω 200 με 210.Ετσι νομιζω,αν σκεφτουμε οτι η ατμοσφαιρικη εχει 170.
Ακριβώς ίδιος δηλαδή με τον δίλιτρο TFSi.
-
Αν το βγαλει με 219 αλογα, θα σκοτωσει τα 2.5 και 3.0,δεν νομιζω οτι θελει να το κανει αυτο,τουλαχιστον οχι συντομα.
-
Γιατί να μην το κάνει? Γιατί να μην δώσει στους πελάτες της την δυνατότητα για ένα ακόμα πιο γρήγορο αυτοκίνητο?
-
Δεν θα ειναι πιο γρηγορο
Και σιγουρα η bmw δεν θα θελει να της μεινουν στο ραφι οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες,τουλαχιστον οχι ακομα,εκτος εαν μιλαμε για μια κινηση που θα γινει πχ σε 3 χρονια οποτε θα εχει σιγουρα προγραμματισει αναλογα. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Δεν θα ειναι πιο γρηγορο
Και σιγουρα η bmw δεν θα θελει να της μεινουν στο ραφι οι ατμοσφαιρικοι κινητηρες,τουλαχιστον οχι ακομα,εκτος εαν μιλαμε για μια κινηση που θα γινει πχ σε 3 χρονια οποτε θα εχει σιγουρα προγραμματισει αναλογα.Άμα έχει παραπάνω ροπή δεν θα είναι πιο γρήγορο?
-
Δύστηχως αυτό ακριβώς θα γίνει....
Ήδη το έκαναν....η 335 πουλαέι αβέρτα.....την 330 δεν την κοιτάει κανείς...η χρηματικά διαφορά είναι πολύ μικρή. -
Ο χρήστης pad έγραψε:
Δύστηχως αυτό ακριβώς θα γίνει....
Ήδη το έκαναν....η 335 πουλαέι αβέρτα.....την 330 δεν την κοιτάει κανείς...η χρηματικά διαφορά είναι πολύ μικρή....και είναι κρίμα, γιατί ο συγκεκριμένος τρίλιτρος των 272 ίππων και 32 κιλών ροπής είναι το απαύγασμα της ατμοσφαιρικής τεχνολογίας του Μονάχου και όχι μόνον, ο κορυφαίος συνδυασμός απόδοσης -οικονομίας - αξιοπιστίας που βγήκε ποτέ σε ατμοσφαιρικό (νομίζω).
-
Ο χρήστης pad έγραψε:
Δύστηχως αυτό ακριβώς θα γίνει....
Ήδη το έκαναν....η 335 πουλαέι αβέρτα.....την 330 δεν την κοιτάει κανείς...η χρηματικά διαφορά είναι πολύ μικρή.Μισο λεπτο,η απλη 330 κανει 49.000€ και η 335 κανει 61.500€,ειτε ποσοστιαία είτε σε απολυτες τιμες, δεν ειναι μικρή η διαφορά.
-
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Δύστηχως αυτό ακριβώς θα γίνει....
Ήδη το έκαναν....η 335 πουλαέι αβέρτα.....την 330 δεν την κοιτάει κανείς...η χρηματικά διαφορά είναι πολύ μικρή.Μισο λεπτο,η απλη 330 κανει 49.000
-
Η 330 coupe κάνει 57.700 και η 335 κάνει 61.500. Πραγματικά μικρή διαφορά σε τέτοια επίπεδα τιμών.
Αν σκεφθείς κιόλας τα έξτρα που έχει η 335 σε σχέση με την 330...
-
Σημασια δεν εχουν τοσο πολυ τα εξτρα οσο το τουρμπο της 335 αλλα και οτι συγκρινεται με την Μ3 Ε46(οκ,σε ορισμενα σημεια τουλαχιστον).
-
Hδη ο 2,5 αρχισε να μην χρησιμοποιηται στην cabrio, ισως η ροπη του να μην ειναι αρκετη για το επιπλεον βαρος,οποτε σιγα,σιγα μαλλον θα παραμεριστει απο μια υποθετικη 323 με τον διλιτρο turbo.Η 325 ισως συνεχισει να υπαρχει με τον τριλιτρο ομως και μειωμενη αποδοση.Για τον τριλιτρο με τα 272 αλογα συμφωνω,ειναι φοβερος κινητηρας,δε νομιζω να τον καταργησει η Bmw.
Μαλλον η BMW,θα ακολουθησει μια μεση τακτικη με τα τουρμπο και τα ατμοσφαιρικα να αλληλοκαλυπτονται.
Τελος παντων,φαινεται οτι ξαναμπηκαμε για τα καλα στην εποχη των τουρμπο και γιατι οχι?Αμα ειναι να απολαμβανουμε δυνατους κινητηρες με λογικη καταναλωση ...μια χαρα το βρισκω.Απλως και ειδικοτερα για τη BMW,ελπιζω να μη χαθει αυτη η ποιοτητα λειτουργειας των εξακυλινδρων κινητηρων της... -
Συμφωνώ με τον Kώστα ...
Μαλλον η BMW,θα ακολουθησει μια μεση τακτικη με τα τουρμπο και τα ατμοσφαιρικα να αλληλοκαλυπτοντα
Ο 2.5 θα αντικατασταθεί με τον 3.0 όπως είναι στην Αμερικάνικη αγορά και ο νέος 2.0Τ θα καλύψει το κενό.
Στην Ελληνική αγορά μας συμφέρει ο 2.0Τ απ'όλες τις απόψεις.Οσο για τις 330 -335, η ιδιόμορφη αγορά μας 'μικραίνει' τη διαφορά τόσο πολύ που σε βάζει σε σκέψεις.
Oι τιμές της Ε92 στη Γερμανία είναι
325i 37.000
330i 41.450 (+12% απο την 325)
335i 44.650 (+8% απο την 330)ενώ στην Ελλάδα είναι
325i 50.000
330i 57.700 (+14% απο την 325)
335i 61.500 (+ 6.5% απο την 330)
και με τις διαφορές εξοπλισμού στα Ελληνικά μοντέλα ουσιαστικά να
καλύπτουν τη διαφορά ανάμεσα στην 330 και στην 335. -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Συμφωνώ με τον Kώστα ...
Μαλλον η BMW,θα ακολουθησει μια μεση τακτικη με τα τουρμπο και τα ατμοσφαιρικα να αλληλοκαλυπτοντα
Ο 2.5 θα αντικατασταθεί με τον 3.0 όπως είναι στην Αμερικάνικη αγορά και ο νέος 2.0Τ θα καλύψει το κενό.
Στην Ελληνική αγορά μας συμφέρει ο 2.0Τ απ'όλες τις απόψεις.Οσο για τις 330 -335, η ιδιόμορφη αγορά μας 'μικραίνει' τη διαφορά τόσο πολύ που σε βάζει σε σκέψεις.
Oι τιμές της Ε92 στη Γερμανία είναι
325i 37.000
330i 41.450 (+12% απο την 325)
335i 44.650 (+8% απο την 330)ενώ στην Ελλάδα είναι
325i 50.000
330i 57.700 (+14% απο την 325)
335i 61.500 (+ 6.5% απο την 330)
και με τις διαφορές εξοπλισμού στα Ελληνικά μοντέλα ουσιαστικά να
καλύπτουν τη διαφορά ανάμεσα στην 330 και στην 335.ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ κύριοι???!!! Απαράδεκτα ακριβά είναι τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα...έλεος!!! Με τα λεφτά που έκλεισα την 120i...έπαιρνα την 325i στη Γερμανία...ΕΛΕΟΣ αυτό το ειδικό τέλος...ΕΛΕΟΣ!
-
120 ti coupe με δίλιτρο τούρμπο....δε ν'κακά,δε ν'κακά!!
Σαν 2002 Βασίλη...
BMW FORUM